[Imagine Realm] - Plan na ten rok
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Prezentuję wizualizację gry wraz z opakowaniem. Wszelkie uwagi, pomysły, wskazówki będą mile widziane. Pudełko ma 26x26cm, wewnątrz znajdzie się 126 drewnianych elementów (5x1x1cm) ekologicznych, 12 dużych kafli jednostronnych, 55 kart lakierowanych, instrukcja, karta pomocnicza.
Ilustrację wykonał pan Ludwik Łukaszewski, za co bardzo dziękuję. Pan Ludwik podszedł do tematu bardzo profesjonalnie, z pełnym zaangażowaniem, a wykonana przez niego praca doskonale oddaje klimat gry, co tylko podkreśla jej charakter! Bardzo gorąco polecam obejrzeć galerię Ludwika Łukaszewskiego pod tym adresem: http://lukaszewski.wixsite.com/ludwik gdzie prezentuje swoje ilustracje wykonane cyfrowo oraz w technice 3D. Mam nadzieję, że ilustracja Wież Magów to tylko początek naszej współpracy!
Wieże Magów to gra towarzyska, dla dorosłych i dzieci. Gracze, w liczbie 2-4 rywalizują jako Magowie, których zadaniem jest wybudowanie z drewnianych elementów jak najwyższej wieży. Do dyspozycji, w trakcie rywalizacji, mają Karty Żywiołów, z których budują ataki, i za ich pomocą mogą atakować wieżę przeciwnika aby zniszczyć jej elementy, albo nawet całą. Wieże Magów cechuje dynamiczna rozgrywka i bardzo łatwe do opanowania zasady, nawet w trybie zaawansowanym.
Gra oferuje trzy tryby rozgrywki:
Podstawowy (czas rozgrywki: ok 25 minut): szybka gra dla najmłodszych z niewielką interakcją negatywną, gdzie liczy się przede wszystkim szczęście w losowaniu Kart Przywołania.
Zaawansowany (czas rozgrywki ok 45 minut): bardziej rozbudowana wersja, w której gracze mają do dyspozycji Karty Specjalne, umożliwiające przeprowadzenie większej ilości ataków, o różnym stopniu skomplikowania. Liczba czarów jest tutaj dość spora a ich różnorodność pokaźna: od czarów blokujących, do czarów kradzieży, aż po ataki grupowe. W tym trybie rozgrywki rozbudowa wieży zwiększa jej moc, ponieważ przywołane Sekcje (kafle zabezpieczające dolne partie wieży przed większością czarów) umożliwiają pobranie Karty Specjalnej, zwiększająca siłę ataków, jednocześnie obniżając koszt ich przeprowadzenia. W rozgrywce zaawansowanej trzeba umiejętnie obserwować poczynania przeciwnika, starannie dysponować zasobami i być gotowym na wrogie akcje.
Ekspres (około 8-10 minut): tryb, w którym użyte Konstrukcje (drewienka) nie wracają do Źródła, przez co ich pula kończy się bardzo szybko.
----
Jutro ogłoszę mały konkursik dla kreatywnych osób. Będzie ciekawa nagroda dla zwycięzcy!
Ilustrację wykonał pan Ludwik Łukaszewski, za co bardzo dziękuję. Pan Ludwik podszedł do tematu bardzo profesjonalnie, z pełnym zaangażowaniem, a wykonana przez niego praca doskonale oddaje klimat gry, co tylko podkreśla jej charakter! Bardzo gorąco polecam obejrzeć galerię Ludwika Łukaszewskiego pod tym adresem: http://lukaszewski.wixsite.com/ludwik gdzie prezentuje swoje ilustracje wykonane cyfrowo oraz w technice 3D. Mam nadzieję, że ilustracja Wież Magów to tylko początek naszej współpracy!
Wieże Magów to gra towarzyska, dla dorosłych i dzieci. Gracze, w liczbie 2-4 rywalizują jako Magowie, których zadaniem jest wybudowanie z drewnianych elementów jak najwyższej wieży. Do dyspozycji, w trakcie rywalizacji, mają Karty Żywiołów, z których budują ataki, i za ich pomocą mogą atakować wieżę przeciwnika aby zniszczyć jej elementy, albo nawet całą. Wieże Magów cechuje dynamiczna rozgrywka i bardzo łatwe do opanowania zasady, nawet w trybie zaawansowanym.
Gra oferuje trzy tryby rozgrywki:
Podstawowy (czas rozgrywki: ok 25 minut): szybka gra dla najmłodszych z niewielką interakcją negatywną, gdzie liczy się przede wszystkim szczęście w losowaniu Kart Przywołania.
Zaawansowany (czas rozgrywki ok 45 minut): bardziej rozbudowana wersja, w której gracze mają do dyspozycji Karty Specjalne, umożliwiające przeprowadzenie większej ilości ataków, o różnym stopniu skomplikowania. Liczba czarów jest tutaj dość spora a ich różnorodność pokaźna: od czarów blokujących, do czarów kradzieży, aż po ataki grupowe. W tym trybie rozgrywki rozbudowa wieży zwiększa jej moc, ponieważ przywołane Sekcje (kafle zabezpieczające dolne partie wieży przed większością czarów) umożliwiają pobranie Karty Specjalnej, zwiększająca siłę ataków, jednocześnie obniżając koszt ich przeprowadzenia. W rozgrywce zaawansowanej trzeba umiejętnie obserwować poczynania przeciwnika, starannie dysponować zasobami i być gotowym na wrogie akcje.
Ekspres (około 8-10 minut): tryb, w którym użyte Konstrukcje (drewienka) nie wracają do Źródła, przez co ich pula kończy się bardzo szybko.
----
Jutro ogłoszę mały konkursik dla kreatywnych osób. Będzie ciekawa nagroda dla zwycięzcy!
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Czekam na konkurs z niecierpliwościąImagine Realm pisze:Gra oferuje trzy tryby rozgrywki:
Podstawowy (czas rozgrywki: ok 25 minut): szybka gra dla najmłodszych z niewielką interakcją negatywną, gdzie liczy się przede wszystkim szczęście w losowaniu Kart Przywołania.
Zaawansowany (czas rozgrywki ok 45 minut): bardziej rozbudowana wersja, w której gracze mają do dyspozycji Karty Specjalne, umożliwiające przeprowadzenie większej ilości ataków, o różnym stopniu skomplikowania. Liczba czarów jest tutaj dość spora a ich różnorodność pokaźna: od czarów blokujących, do czarów kradzieży, aż po ataki grupowe. W tym trybie rozgrywki rozbudowa wieży zwiększa jej moc, ponieważ przywołane Sekcje (kafle zabezpieczające dolne partie wieży przed większością czarów) umożliwiają pobranie Karty Specjalnej, zwiększająca siłę ataków, jednocześnie obniżając koszt ich przeprowadzenia. W rozgrywce zaawansowanej trzeba umiejętnie obserwować poczynania przeciwnika, starannie dysponować zasobami i być gotowym na wrogie akcje.
Ekspres (około 8-10 minut): tryb, w którym użyte Konstrukcje (drewienka) nie wracają do Źródła, przez co ich pula kończy się bardzo szybko.
----
Jutro ogłoszę mały konkursik dla kreatywnych osób. Będzie ciekawa nagroda dla zwycięzcy!
jak dla mnie, po kilkunastu rozegranych grach...
1. Tryb podstawowy - ot takie tam budowanie wieży gdzie odrobinkę można coś pokombinować jak tu popsuć plany/wieżę przeciwnika.
2. Zaawansowany - kombinowania jak na tego typu grę (towarzyską, casualową) co nie miara Wręcz zahacza o jakieś lekutkie euro, negatywnej interakcji jest więcej... I spanie na podłodze gwarantowane przy grze z drugą połówką...
3. Ekspres - mi sie bardzo podoba Ot, pyk, cyk, buduję, tobie rozwalam i po grze ;P Gra bardziej losowa, szczęście ma więcej do powiedzenia, ale przy takim czasie rozgrywki... nie ma co narzekać - świetna gra imprezowa.
I mam jeszcze swój wariant gdzieś pomiędzy expresem a zaawansowanym - z gry odrzucamy klocki użyte do zakupów (kart). Zniszczone wracają normalnie do puli ogólnej (źródła). W taki "wariant" ostatnio tylko grywamy. Rozgrywka z kombinowaniem zaawansowanym, a czasem gry jak w grze podstawowej. Choć tak teraz myślę - tematycznie lepiej odrzucać z gry konstrukcje zniszczone, a te użyte do zakupów zwracać do puli źródła (ale to tematycznie bardziej pasuje, nie wiem jak w grze - dziś sprawdzimy może).
Gra jest bardzo podatna na różnego typu homerule, warianty etc. Dla mnie wygląda jako świetna baza na przyszłe "dodatki" - czyli nowe zasady. Z tym co jest w pudełku i co autor daje można naprawdę wiele zrobić. Świetnie nadaje się do gry w gronie dorosłych jak i do zabaw z dziećmi (jak to drewniane klocki) - ale to taki "bonus", bo sama gra wg zasad z instrukcji to raczej 8+ (negatywna mocno interakcja i potrzeba planowania do przodu i sporego kombinowania).
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:28
- Lokalizacja: Ruda Śl. / Gliwice
- Been thanked: 3 times
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Wygląda nawet ciekawie. Uruchamiam radar i obserwuje.
Trzymam kciuki za pełny sukces.
Trzymam kciuki za pełny sukces.
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Jeśli zapalony forumowicz misiooo poleca i jednocześnie nie jest kolegą/ rodziną twórcy, to...
Gratulacje! Życzę też aby Wieże Magów okazały się dobrym startem dla nowego wydawnictwa.
Czekamy na kolejne wrażenia/ recenzje.
PS. Jeśli jest kolegą to też gratuluję.
Gratulacje! Życzę też aby Wieże Magów okazały się dobrym startem dla nowego wydawnictwa.
Czekamy na kolejne wrażenia/ recenzje.
PS. Jeśli jest kolegą to też gratuluję.
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Jestem kolegą tak samo jak każdy inny forumowiczBłysk pisze:Jeśli zapalony forumowicz misiooo poleca i jednocześnie nie jest kolegą/ rodziną twórcy, to...
Gratulacje! Życzę też aby Wieże Magów okazały się dobrym startem dla nowego wydawnictwa.
Czekamy na kolejne wrażenia/ recenzje.
PS. Jeśli jest kolegą to też gratuluję.
Polecam i piszę, bo mam prototyp dzięki uprzejmości wydawcy. Został dobrze przyjęty przeze mnie, moją małżonkę i kilka innych osób, z którymi grałem. Generalnie nikt nie powiedział, że to zła gra. I jest to na pewno coś nowego, bo nie kojarzę tego typu gry na rynku...
Ja z natury nie przepadam za grami imprezowymi czy bardzo lekkimi, ale ta ma tę odrobinę taktyki/strategii, że chętnie zagram. No i ma element przestrzenny - buduję wieżę, którą widzę, a nie np. układam żetoniki to ma być moja wieża. Mi to się bardzo podoba. Dlatego też bardzo lubię Stocznię, gdzie buduję okręt, który rośnie i go widzę, a nie tylko zbieram żetoniki czy przesuwam się na torze z cyferkami.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
I jest KONKURS: do wygrania egzemplarz prezentacyjny gry, ślicznie wykonany! I mała niespodzianka dla zwycięzcy
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:28
- Lokalizacja: Ruda Śl. / Gliwice
- Been thanked: 3 times
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Zróbcie poprawkę dat w konkursie. Wygląda na to że ogłoszenie zwycięzcy nastapi sporo przed terminem (30 września) do kiedy można wysłać hasło (październik).
Po 3 października nie ma co wysyłać haseł bo nagroda i tak już odfruneła.
Po 3 października nie ma co wysyłać haseł bo nagroda i tak już odfruneła.
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Nawet wymyśliłem hasło, ale na okładkę się nie nada. Muszę zacząć od nowa.Imagine Realm pisze:I jest KONKURS: do wygrania egzemplarz prezentacyjny gry, ślicznie wykonany! I mała niespodzianka dla zwycięzcy
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
wkradł się błąd do adresu e-mail w konkursie powyżej, więc jeśli ktoś wysłał już hasło, proszę zrobić to ponownie na poprawiony e-mail. Nie wiem, jak do tego doszło, ale mi umknęło, za co przepraszam.
Błysk, wysyłaj, wysyłaj!
Błysk, wysyłaj, wysyłaj!
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Imagine Realm pisze:wkradł się błąd do adresu e-mail w konkursie powyżej, więc jeśli ktoś wysłał już hasło, proszę zrobić to ponownie na poprawiony e-mail. Nie wiem, jak do tego doszło, ale mi umknęło, za co przepraszam.
Błysk, wysyłaj, wysyłaj!
Wrzucę tutaj poza konkursem, bo tak jak piszę na pudełko się nie nada. Może wymyślę jakiś poprawniejszy/ bez licencyjny. "Build your own Isengard!", a po polsku (nie wiem, jakoś słabiej mi brzmi): "Wybuduj swój własny Isengard!".
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Saruman vs Gandalf - kto ma większą wieżę.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- Yavi
- Posty: 3186
- Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 40 times
- Kontakt:
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Zbuduj swój KaczogródBłysk pisze:Imagine Realm pisze:wkradł się błąd do adresu e-mail w konkursie powyżej, więc jeśli ktoś wysłał już hasło, proszę zrobić to ponownie na poprawiony e-mail. Nie wiem, jak do tego doszło, ale mi umknęło, za co przepraszam.
Błysk, wysyłaj, wysyłaj!
Wrzucę tutaj poza konkursem, bo tak jak piszę na pudełko się nie nada. Może wymyślę jakiś poprawniejszy/ bez licencyjny. "Build your own Isengard!", a po polsku (nie wiem, jakoś słabiej mi brzmi): "Wybuduj swój własny Isengard!".
Przepraszam, musiałem
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwojga!
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 21 wrz 2015, 19:56
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Przypominam - trwa malutki konkurs Otrzymałem już kilkanaście zgłoszeń i muszę przyznać, że aż miło poczytać Wasze pomysły!
Do wygrania wersja prezentacyjna gry, o takie ładne pudełeczko z ładnie wykonaną grą:
Garść informacji:
W Wieże Magów będzie można zagrać na imprezach na Śląsku, które odbędą się:
[Bebok] - 22-23 Października, w Bytomiu
[Gratislavia] 5-6 Listopad, we Wrocławiu
[Opolcon] 18-20 Listopad, w Opolu
W trakcie tych wydarzeń będzie można także zagrać w Rulers and Empires. Będę prezentować dwie wersje bitewniaka: znaną już niektórym z plastikowymi pionkami oraz nową, zoptymalizowaną, z systemem tarczek. Po raz pierwszy będę prezentować do testów grę Wyścig Odkrywców, nad którą aktualnie intensywnie pracuje, a ponieważ pracy jest ogrom, zrobię co w mojej mocy aby zaprezentować prototyp w przyjemnej szacie graficznej.
Recenzje Wież Magów:
Egzemplarze recenzenckie trafiły już do: planszówki.we.dwoje, Okiem PowerMilka, StertaGier - w tym tygodniu powinny zacząć się pojawiać!
Dzisiaj wysyłam kolejny egzemplarz do GameBy.pl, i pod koniec tygodnia w jeszcze jedno miejsce.
Kampania Wieże Magów we wspieram.to
Są już pierwsze ustalenia odnośnie wsparcia CF dla projektu Wieże Magów. Rozpoczynam przygotowanie, aby pod koniec października gra ukazała się na tej platformie. Detale wyjawię za kilka dni, a może nieco później (do dwóch tygodni na pewno).
Do wygrania wersja prezentacyjna gry, o takie ładne pudełeczko z ładnie wykonaną grą:
Garść informacji:
W Wieże Magów będzie można zagrać na imprezach na Śląsku, które odbędą się:
[Bebok] - 22-23 Października, w Bytomiu
[Gratislavia] 5-6 Listopad, we Wrocławiu
[Opolcon] 18-20 Listopad, w Opolu
W trakcie tych wydarzeń będzie można także zagrać w Rulers and Empires. Będę prezentować dwie wersje bitewniaka: znaną już niektórym z plastikowymi pionkami oraz nową, zoptymalizowaną, z systemem tarczek. Po raz pierwszy będę prezentować do testów grę Wyścig Odkrywców, nad którą aktualnie intensywnie pracuje, a ponieważ pracy jest ogrom, zrobię co w mojej mocy aby zaprezentować prototyp w przyjemnej szacie graficznej.
Recenzje Wież Magów:
Egzemplarze recenzenckie trafiły już do: planszówki.we.dwoje, Okiem PowerMilka, StertaGier - w tym tygodniu powinny zacząć się pojawiać!
Dzisiaj wysyłam kolejny egzemplarz do GameBy.pl, i pod koniec tygodnia w jeszcze jedno miejsce.
Kampania Wieże Magów we wspieram.to
Są już pierwsze ustalenia odnośnie wsparcia CF dla projektu Wieże Magów. Rozpoczynam przygotowanie, aby pod koniec października gra ukazała się na tej platformie. Detale wyjawię za kilka dni, a może nieco później (do dwóch tygodni na pewno).
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2016, 18:30 przez Imagine Realm, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Czy aby nei za bardzo się spieszysz z tą kampanią. Jak obserwuję kampanie w polskim crowdfundingu , to wydaje mi się, że bardzo ciężko przebić się z grami nieznanymi, projektami własnymi. Są oczywiście wyjątki (np Zaklinacze). Dotyczy to również gier wydanych już na świecie, ale w Polsce prawie nieznanych - bez odpowiedniego nagłosnienia projekty maja duże trudności - choćby Wielka wystawa dinozaurów, Wiertła, skały, minerały (choć tutaj akurat był wysoki próg finansowy) czy obecna Gildie Londynu. W szczególności dotyczy to gier nieznanych, gier debiutantów, wydawanych po raz pierwszy. Tutaj trzeba rozkręcić zainteresowanie, by o grze było głosno.
Może więc bezpieczniej byloby wstrzymać się z kampanią i jeszcze bardziej nagłośnić produkt.
Może więc bezpieczniej byloby wstrzymać się z kampanią i jeszcze bardziej nagłośnić produkt.
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
myślę, że Wieże Magów to nie jest gra, dookoła której da się zrobić jakiś większy szum - kampania wspieram.to będzie wsparciem w projekcie, nie jego pełnym finansowaniem. Recenzje gry powinny się pojawić lada dzień z czterech źródeł - reszta recenzentów (a wysłałem zapytanie do dziesięciu) jest albo zajęta, albo nie chce ode mnie gry. Grę będę też pokazywać w paru miejscach, w tym kilka razy w Opolu. Więcej szumu..., nie dam rady zrobić - a nawet jeśli, byłby to szum sztuczny, a nie lubię oszukiwać ludzi. Z rozeznania, jakie mam do tej pory, a w grę zagrało już ponad 20 osób całkowicie z zewnątrz, bez mojego udziału, bez mojej pomocy, gra jest odbierana świetnie, więc jeśli pokryje się to w recenzjach, może to wystarczy, aby wesprzeć WM w kampanii. Jak napisałem na początku tego tematu, gra jest bardzo świeża, fajna i ciekawa. A to tylko jeden z moim autorskich projektów... wierzę, że mogę zaoferować graczom świetne gry, i do realizacji tego planu będę konsekwentnie dążyć. Wieże Magów to pierwszy krok.
Przy okazji... na facebookowej stronie Imagine Realm zaprezentowałem opis rozgrywki oraz opis gry Wyścig Odkrywców. Egzemplarz wszedł w stadium prototypowe i będzie ogrywany na najbliższych wyjazdach, w Bytomiu, Wrocławiu i Opolu (być może uda się zaprezentować go w jednej z klubo-kawiarni kilka razy).
Przypominam o KONKURSIE - można położyć łapki na Wieży Magów, dużo prędzej niż inni gracze!
Przy okazji... na facebookowej stronie Imagine Realm zaprezentowałem opis rozgrywki oraz opis gry Wyścig Odkrywców. Egzemplarz wszedł w stadium prototypowe i będzie ogrywany na najbliższych wyjazdach, w Bytomiu, Wrocławiu i Opolu (być może uda się zaprezentować go w jednej z klubo-kawiarni kilka razy).
Przypominam o KONKURSIE - można położyć łapki na Wieży Magów, dużo prędzej niż inni gracze!
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Szum zawsze się da zrobić, a czy warto to już inna sprawa Nawet jeśli gra jest prosta itd. to nie znaczy, że nie warto i że robiąc szum kogoś nabijesz w butelkę. Swoją drogą, jeśli recenzje będą dobre to do geeków może trafić i istnieje szansa, że wesprą nawet tylko po to, by potem zobaczyć nowe wydawnictwo i powiedzieć "pomogłem im stanąć na nogi, a teraz potrafią już wydać coś bez naszej pomocy"Imagine Realm pisze:myślę, że Wieże Magów to nie jest gra, dookoła której da się zrobić jakiś większy szum - kampania wspieram.to będzie wsparciem w projekcie, nie jego pełnym finansowaniem. Recenzje gry powinny się pojawić lada dzień z czterech źródeł - reszta recenzentów (a wysłałem zapytanie do dziesięciu) jest albo zajęta, albo nie chce ode mnie gry. Grę będę też pokazywać w paru miejscach, w tym kilka razy w Opolu. Więcej szumu..., nie dam rady zrobić - a nawet jeśli, byłby to szum sztuczny, a nie lubię oszukiwać ludzi. Z rozeznania, jakie mam do tej pory, a w grę zagrało już ponad 20 osób całkowicie z zewnątrz, bez mojego udziału, bez mojej pomocy, gra jest odbierana świetnie, więc jeśli pokryje się to w recenzjach, może to wystarczy, aby wesprzeć WM w kampanii. Jak napisałem na początku tego tematu, gra jest bardzo świeża, fajna i ciekawa. A to tylko jeden z moim autorskich projektów... wierzę, że mogę zaoferować graczom świetne gry, i do realizacji tego planu będę konsekwentnie dążyć. Wieże Magów to pierwszy krok.
Przy okazji... na facebookowej stronie Imagine Realm zaprezentowałem opis rozgrywki oraz opis gry Wyścig Odkrywców. Egzemplarz wszedł w stadium prototypowe i będzie ogrywany na najbliższych wyjazdach, w Bytomiu, Wrocławiu i Opolu (być może uda się zaprezentować go w jednej z klubo-kawiarni kilka razy).
Przypominam o KONKURSIE - można położyć łapki na Wieży Magów, dużo prędzej niż inni gracze!
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
To jest jak dla mnie idea crowdfundingu. Gość z niewielką kasą zakłada wydawnictwo i z pomocą, której faktycznie potrzebuje chce wydać coś nowego. A nie jakieś Rebele i inne wydawnictwa z zapleczem finansowym i renomą. Jak dla mnie brawa za odwagę! W grę grałem i jak nie lubię łatwych, szybkich "gierek" tak wieże zawierają w grze tyle gry, że mi się spodobały. Dla mnie nie jest to jakaś mega super hiper gra, ale dla bardzo wielu nie-geeków może to być mega hit. Ja widzę potencjał na rozwój tej gry i zrobienie z niej "gry dla graczy"
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
W przyszłym tygodniu wysyłam dwa kolejne egzemplarze do recenzji. Również w przyszłym tygodniu zaprezentuje prototyp Wyścigu Odkrywców, nad którym spędziłem wieeeeeele godzin i jest gotowy do grania (a nie było to łatwe zadanie). Kampania na wspieram.to jest wstępnie przygotowana, dlatego w ciągu dziesięciu, może dwunastu, dni wyjawię szczegóły z nią związane.
Trwa KONKURS, jutro ostatni dzień - przyszły BARDZO ciekawe propozycje, nad którymi z przyjemnością się pochylę, aby wybrać tę najlepszą dla Wież Magów. Za sugestiami recenzentów zacząłem poprawiać grafikę w grze (tutaj chcę podziękować wszystkim osobom, które z wielkim zaangażowaniem komentują i ślą sugestie - a jest ich spora ilość!).
Gracze wizytujący Gratislavię, Bebok i Opolcon będą mogli zagrać w trzy gry od Imagine Realm - czekam z niecierpliwością na te wydarzenia!
Trwa KONKURS, jutro ostatni dzień - przyszły BARDZO ciekawe propozycje, nad którymi z przyjemnością się pochylę, aby wybrać tę najlepszą dla Wież Magów. Za sugestiami recenzentów zacząłem poprawiać grafikę w grze (tutaj chcę podziękować wszystkim osobom, które z wielkim zaangażowaniem komentują i ślą sugestie - a jest ich spora ilość!).
Gracze wizytujący Gratislavię, Bebok i Opolcon będą mogli zagrać w trzy gry od Imagine Realm - czekam z niecierpliwością na te wydarzenia!
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 30 sie 2016, 18:01
- Lokalizacja: Opole
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Oj, dawno nie czytałem tak... "Po polskiemu" tekstu napisanego oficjalnego... :/ Nie podoba mi się styl pisania pana Kamila Nic a nic. Za to nowa grafika na kartach jak dla mnie bardzo fajna. I brawa za białą ramkę wokół karty! W końcu ktoś to sensownie obmyślił, aby karty się łatwo "nie znaczyły" przy podnoszeniu ze stołu Taki szczegół, a cieszy.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- ariser
- Posty: 1137
- Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
- Lokalizacja: Cieszyn
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 49 times
Re: [Imagine Realm] - Plan na ten rok
Ja też odpadłem jakoś w połowie zasad. Niestety czyta się to tragicznie. Na szczęście i tak kupię dzięki rekomendacji misia.