Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Witam wszystkich serdecznie,
Postanowiłem założyć wątek dotyczący naszej nowej gry: The Hunters (Łowcy). Gra już niedługo znajdzie się na Kickstarterze, w związku z czym w tym wątku będziemy podawać nowe informacje dotyczące tego tytułu. Wszelkie pytania, wątpliwości, konstruktywna krytyka i pomysły dotyczące wyglądu, kampanii crowdfundingowej i zasad gry mile widziane.
Na początek wstawiam krótką historię świata (będzie to jednocześnie wstęp w instrukcji), abyście mogli wczuć się w klimat gry. Do tego obrazek prezentujący zawartość podstawowej wersji gry (na KS będzie również można zakupić grę z dodatkiem i kilkoma KS exclusivami) oraz link do ściągnięcia ROBOCZEJ wersji instrukcji. Nad instrukcją wciąż pracujemy, również ewentualna udana kampania na KS będzie miała wpływ na dodatkowe treści (np. mogą pojawić się modele latające), które znajdą się w ostatecznej wersji.
Zachęcam również do odwiedzenia i śledzenia naszego profilu na FB, gdzie zamieszczamy najświeższe informacje: https://www.facebook.com/officinamonstrorum
Wysyłka na terenie Polski będzie tak jak podczas naszej poprzedniej kampanii darmowa.
Od razu napiszę parę słów o polskiej edycji, bo na pewno wielu z Was to interesuje. Jeżeli kampania na KS okaże się sukcesem, to planujemy następnie wystartować z kampanią na Wspieram.To lub PolakPotrafi w celu ufundowania polskiej edycji gry.
Krótki opis rozgrywki:
Łowcy są planszową figurkową grą kooperacyjną przeznaczoną dla 1-4 graczy. Stań się łowcą maszyn i staw czoła wrogom w brutalnym postapokaliptycznym świecie.
Gracze wcielają się w Łowców maszyn, którzy krążą pomiędzy ocalałymi ludzkimi osiedlami i wspólnie polują na niebezpiecznych wrogów. Każda misja, trwająca od 30 do 90 minut, wymaga odpowiedniego doboru wyposażenia i taktyki. Bohaterowie mogą również rozstawiać mordercze pułapki i przygotowywać zasadzki. W grze zastosowano system dnia i nocy, który ma istotny wpływ na wybór odpowiedniego ekwipunku i możliwości działania wrogów.
Na końcu misji gracze zdobywają punkty doświadczenia, dzięki którym ich postacie stają się coraz lepiej wyszkolone i przygotowane do przeżycia w niebezpiecznym świecie. Jednak najcenniejszą zdobyczą są resztki pokonanych maszyn, z których bohaterowie mogą konstruować potrzebny im sprzęt.
Misje układają się w niesamowitą kampanię, podczas której gracze wielokrotnie będą musieli dokonywać trudnych wyborów mających wpływ na ich dalsze losy. Za każdym razem będą mogli podejmować inne decyzje, dzięki czemu każde przejście kampanii dostarczać będzie nowych emocji.
Historia świata:
Rok 2111. Tradycyjne źródła zasilania okazały się ostatecznie przeżytkiem. Po odkryciu nowego rodzaju ogniw paliwowych wiele dekad wcześniej, znaczenie ropy i gazu drastycznie zmalało. Kraje bliskiego wschodu, Ameryki Południowej oraz Azji pozbawione głównego towaru eksportowego pogrążyły się w chaosie. Raz za razem wstrząsały nimi rewolucje i wojny domowe. Wysoko rozwinięte państwa Ameryki Północnej i Europy zjednoczyły się w jedno mocarstwo zwane Czwartym Rzymem, opierając rozwój na tańszej i bardziej dostępnej niż kiedykolwiek energii nowego typu. Na terytorium nowego Rzymu zapanował powszechny dobrobyt. Ludzkość przeżywała kolejny renesans.
Nowe źródła zasilania pozwoliły na urzeczywistnienie wielu marzeń możnych tego świata, a przede wszystkim stworzenie maszyn, które stały się praktycznie samowystarczalne i mogły skutecznie zastąpić ludzi przy wielu pracach. Obdarzone zaawansowaną sztuczną inteligencją, były kontrolowane dzięki specjalnym centrom sterującym i systemom bezpieczeństwa. Służyły w każdej dziedzinie gospodarki, zastępując rolników, robotników, lekarzy, eliminując prawie całkowicie potrzebę istnienia tradycyjnych armii czy służb bezpieczeństwa.
Ale nawet z ich pomocą ludzkość nie była w stanie skutecznie przygotować się na nadejście kataklizmu. W Ziemię uderzył meteoryt o wielkości niespotykanej w historii naszej planety.
Uderzenie wywołało katastrofalne skutki - nagła fala ogromnego gorąca dotarła do najdalszych zakątków globu, jednocześnie gigantyczne tsunami zalało niezmierzone połacie lądu niszcząc wszystko co napotkało na swej drodze. Wybuchały pożary obejmujące terytoria całych państw. Potężne trzęsienia ziemi kruszyły łańcuchy górskie i wypiętrzały nowe wyspy.
Pył i sadza powstałe podczas Uderzenia przesłoniły słońce.
Zapadła ciemność.
Wraz z ciemnością klimat uległ nagłemu ochłodzeniu. Rośliny i zwierzęta, które przetrwały do tego momentu, powoli zaczęły wymierać, a lądy zamieniły się w pustynie.
Po wielu latach trwania Długiej Nocy, promienie słońca zaczęły z powrotem przebijać się na powierzchnię naszej planety.
Duszące pyły, gazy i sadze ustąpiły na tyle, że pozostałe przy życiu grupy ludzi odważyły się opuścić schrony. Maszyny myślące, masowo budowane przed Uderzeniem, uwolnione z krępujących systemów zarządzania, jako jedyne na powierzchni przetrwały skutki kataklizmu. Teraz, korzystając ze swojej nieludzkiej inteligencji, stanowią śmiertelne zagrożenie dla swych dawnych panów. Zamieszkują opuszczone budowle, zrujnowane fabryki, zacienione kratery, walczą pomiędzy sobą lub polują na pozostałości żywych organizmów. Łączą się w watahy lub samotnie czają się w ciemności.
Wśród ocalonych ludzi pojawiają się grupy łowców nagród, które krążą pomiędzy ludzkimi osiedlami i gotowe są niszczyć najniebezpieczniejsze osobniki spośród maszyn. Korzystają z technologii odnalezionych pośród resztek cywilizacji lub zgromadzonych w schronach podczas Długiej Nocy. Ale przede wszystkim szabrują na niszczonych przez siebie maszynach, które są prawdziwą skarbnicą technologii sprzed Uderzenia.
Mamy rok 2114. Nastał okres, przez kronikarzy nazywany Nową Krucjatą. Nastał czas Łowców.
Instrukcja WIP:
https://pl.scribd.com/doc/260886504/Rulebook-TH-PL-WIP
I jeszcze filmik pokazujący figurki:
https://vimeo.com/124117922
Postanowiłem założyć wątek dotyczący naszej nowej gry: The Hunters (Łowcy). Gra już niedługo znajdzie się na Kickstarterze, w związku z czym w tym wątku będziemy podawać nowe informacje dotyczące tego tytułu. Wszelkie pytania, wątpliwości, konstruktywna krytyka i pomysły dotyczące wyglądu, kampanii crowdfundingowej i zasad gry mile widziane.
Na początek wstawiam krótką historię świata (będzie to jednocześnie wstęp w instrukcji), abyście mogli wczuć się w klimat gry. Do tego obrazek prezentujący zawartość podstawowej wersji gry (na KS będzie również można zakupić grę z dodatkiem i kilkoma KS exclusivami) oraz link do ściągnięcia ROBOCZEJ wersji instrukcji. Nad instrukcją wciąż pracujemy, również ewentualna udana kampania na KS będzie miała wpływ na dodatkowe treści (np. mogą pojawić się modele latające), które znajdą się w ostatecznej wersji.
Zachęcam również do odwiedzenia i śledzenia naszego profilu na FB, gdzie zamieszczamy najświeższe informacje: https://www.facebook.com/officinamonstrorum
Wysyłka na terenie Polski będzie tak jak podczas naszej poprzedniej kampanii darmowa.
Od razu napiszę parę słów o polskiej edycji, bo na pewno wielu z Was to interesuje. Jeżeli kampania na KS okaże się sukcesem, to planujemy następnie wystartować z kampanią na Wspieram.To lub PolakPotrafi w celu ufundowania polskiej edycji gry.
Krótki opis rozgrywki:
Łowcy są planszową figurkową grą kooperacyjną przeznaczoną dla 1-4 graczy. Stań się łowcą maszyn i staw czoła wrogom w brutalnym postapokaliptycznym świecie.
Gracze wcielają się w Łowców maszyn, którzy krążą pomiędzy ocalałymi ludzkimi osiedlami i wspólnie polują na niebezpiecznych wrogów. Każda misja, trwająca od 30 do 90 minut, wymaga odpowiedniego doboru wyposażenia i taktyki. Bohaterowie mogą również rozstawiać mordercze pułapki i przygotowywać zasadzki. W grze zastosowano system dnia i nocy, który ma istotny wpływ na wybór odpowiedniego ekwipunku i możliwości działania wrogów.
Na końcu misji gracze zdobywają punkty doświadczenia, dzięki którym ich postacie stają się coraz lepiej wyszkolone i przygotowane do przeżycia w niebezpiecznym świecie. Jednak najcenniejszą zdobyczą są resztki pokonanych maszyn, z których bohaterowie mogą konstruować potrzebny im sprzęt.
Misje układają się w niesamowitą kampanię, podczas której gracze wielokrotnie będą musieli dokonywać trudnych wyborów mających wpływ na ich dalsze losy. Za każdym razem będą mogli podejmować inne decyzje, dzięki czemu każde przejście kampanii dostarczać będzie nowych emocji.
Historia świata:
Rok 2111. Tradycyjne źródła zasilania okazały się ostatecznie przeżytkiem. Po odkryciu nowego rodzaju ogniw paliwowych wiele dekad wcześniej, znaczenie ropy i gazu drastycznie zmalało. Kraje bliskiego wschodu, Ameryki Południowej oraz Azji pozbawione głównego towaru eksportowego pogrążyły się w chaosie. Raz za razem wstrząsały nimi rewolucje i wojny domowe. Wysoko rozwinięte państwa Ameryki Północnej i Europy zjednoczyły się w jedno mocarstwo zwane Czwartym Rzymem, opierając rozwój na tańszej i bardziej dostępnej niż kiedykolwiek energii nowego typu. Na terytorium nowego Rzymu zapanował powszechny dobrobyt. Ludzkość przeżywała kolejny renesans.
Nowe źródła zasilania pozwoliły na urzeczywistnienie wielu marzeń możnych tego świata, a przede wszystkim stworzenie maszyn, które stały się praktycznie samowystarczalne i mogły skutecznie zastąpić ludzi przy wielu pracach. Obdarzone zaawansowaną sztuczną inteligencją, były kontrolowane dzięki specjalnym centrom sterującym i systemom bezpieczeństwa. Służyły w każdej dziedzinie gospodarki, zastępując rolników, robotników, lekarzy, eliminując prawie całkowicie potrzebę istnienia tradycyjnych armii czy służb bezpieczeństwa.
Ale nawet z ich pomocą ludzkość nie była w stanie skutecznie przygotować się na nadejście kataklizmu. W Ziemię uderzył meteoryt o wielkości niespotykanej w historii naszej planety.
Uderzenie wywołało katastrofalne skutki - nagła fala ogromnego gorąca dotarła do najdalszych zakątków globu, jednocześnie gigantyczne tsunami zalało niezmierzone połacie lądu niszcząc wszystko co napotkało na swej drodze. Wybuchały pożary obejmujące terytoria całych państw. Potężne trzęsienia ziemi kruszyły łańcuchy górskie i wypiętrzały nowe wyspy.
Pył i sadza powstałe podczas Uderzenia przesłoniły słońce.
Zapadła ciemność.
Wraz z ciemnością klimat uległ nagłemu ochłodzeniu. Rośliny i zwierzęta, które przetrwały do tego momentu, powoli zaczęły wymierać, a lądy zamieniły się w pustynie.
Po wielu latach trwania Długiej Nocy, promienie słońca zaczęły z powrotem przebijać się na powierzchnię naszej planety.
Duszące pyły, gazy i sadze ustąpiły na tyle, że pozostałe przy życiu grupy ludzi odważyły się opuścić schrony. Maszyny myślące, masowo budowane przed Uderzeniem, uwolnione z krępujących systemów zarządzania, jako jedyne na powierzchni przetrwały skutki kataklizmu. Teraz, korzystając ze swojej nieludzkiej inteligencji, stanowią śmiertelne zagrożenie dla swych dawnych panów. Zamieszkują opuszczone budowle, zrujnowane fabryki, zacienione kratery, walczą pomiędzy sobą lub polują na pozostałości żywych organizmów. Łączą się w watahy lub samotnie czają się w ciemności.
Wśród ocalonych ludzi pojawiają się grupy łowców nagród, które krążą pomiędzy ludzkimi osiedlami i gotowe są niszczyć najniebezpieczniejsze osobniki spośród maszyn. Korzystają z technologii odnalezionych pośród resztek cywilizacji lub zgromadzonych w schronach podczas Długiej Nocy. Ale przede wszystkim szabrują na niszczonych przez siebie maszynach, które są prawdziwą skarbnicą technologii sprzed Uderzenia.
Mamy rok 2114. Nastał okres, przez kronikarzy nazywany Nową Krucjatą. Nastał czas Łowców.
Instrukcja WIP:
https://pl.scribd.com/doc/260886504/Rulebook-TH-PL-WIP
I jeszcze filmik pokazujący figurki:
https://vimeo.com/124117922
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2019, 23:22 przez matio2007, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: The Hunters
da sięwoytas pisze:A nie da się wrzucić instrukcji na serwer z którego można ją ściągnąć bez rejestracji?
https://www.dropbox.com/s/jpy8x340xyf4s ... P.pdf?dl=0
- GoldenDragon
- Posty: 611
- Rejestracja: 11 lut 2009, 22:50
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 1 time
Re: The Hunters
Opis z facebooka:
Łowcy są planszową figurkową grą kooperacyjną przeznaczoną dla 1-4 graczy. Stań się łowcą maszyn i staw czoła wrogom w brutalnym postapokaliptycznym świecie.
Gracze wcielają się w Łowców maszyn, którzy krążą pomiędzy ocalałymi ludzkimi osiedlami i wspólnie polują na niebezpiecznych wrogów. Każda misja, trwająca od 30 do 90 minut, wymaga odpowiedniego doboru wyposażenia i taktyki. Bohaterowie mogą również rozstawiać mordercze pułapki i przygotowywać zasadzki. W grze zastosowano system dnia i nocy, który ma istotny wpływ na wybór odpowiedniego ekwipunku i możliwości działania wrogów.
Na końcu misji gracze zdobywają punkty doświadczenia, dzięki którym ich postacie stają się coraz lepiej wyszkolone i przygotowane do przeżycia w niebezpiecznym świecie. Jednak najcenniejszą zdobyczą są resztki pokonanych maszyn, z których bohaterowie mogą konstruować potrzebny im sprzęt.
Misje układają się w niesamowitą kampanię, podczas której gracze wielokrotnie będą musieli dokonywać trudnych wyborów mających wpływ na ich dalsze losy. Za każdym razem będą mogli podejmować inne decyzje, dzięki czemu każde przejście kampanii dostarczać będzie nowych emocji.
PrzystanekLegnica - planszówki z kraju i ze świata
Podobają Ci się nasze teksty - polub nas na facebooku!
Podobają Ci się nasze teksty - polub nas na facebooku!
- GoldenDragon
- Posty: 611
- Rejestracja: 11 lut 2009, 22:50
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 1 time
Re: The Hunters
Od razu pytania:
Ile misji w trybie kampanii?
Jak się dokładnie rozwijają postacie w tym trybie? Nowe zdolności czy np. karty ekwipunku?
Polska instrukcja będzie?
Pamiętajcie, żeby był czas (gdyby polskiej wersji nie udało się ufundować), żeby można było wesprzeć angielską edycję (choćby tylko w "pledż menadżerze"
Ile misji w trybie kampanii?
Jak się dokładnie rozwijają postacie w tym trybie? Nowe zdolności czy np. karty ekwipunku?
Polska instrukcja będzie?
Pamiętajcie, żeby był czas (gdyby polskiej wersji nie udało się ufundować), żeby można było wesprzeć angielską edycję (choćby tylko w "pledż menadżerze"
PrzystanekLegnica - planszówki z kraju i ze świata
Podobają Ci się nasze teksty - polub nas na facebooku!
Podobają Ci się nasze teksty - polub nas na facebooku!
Re: The Hunters
W trybie kampanii będzie około 20 misji (+ około 7 misji w dodatku). Kampania będzie zmuszała do alternatywnych wyborów, dzięki czemu nie da się rozegrać wszystkich misji podczas trwania jednej kampanii. Np. jeżeli podejmiemy się jakiegoś zadania, to stracimy szansę na rozegranie misji odbywającej się w tym samym czasie gdzie indziej. Podobnie będzie z samymi kartami wydarzeń, z których część pojawi się podczas rozgrywki, natomiast część zostanie ukryta zależnie od podejmowanych wyborów.GoldenDragon pisze:Od razu pytania:
Ile misji w trybie kampanii?
Jak się dokładnie rozwijają postacie w tym trybie? Nowe zdolności czy np. karty ekwipunku?
Polska instrukcja będzie?
Pamiętajcie, żeby był czas (gdyby polskiej wersji nie udało się ufundować), żeby można było wesprzeć angielską edycję (choćby tylko w "pledż menadżerze"
Opis rozwoju postaci znajduje się w instrukcji (link powyżej). Zasadniczo rozwijamy je na 4 sposoby:
1. Możemy za punkty doświadczenia podwyższać poziom (dzięki czemu rosną nasze współczynniki).
2. Za punkty doświadczenia możemy też wykupywać umiejętności unikatowe dla naszej postaci z dwóch ścieżek rozwoju (razem 10 umiejętności specjalnych dla każdej postaci).
3. Ze zdobytych "modułów sprzętu" możemy konstruować dodatkowe elementy wyposażenia.
4. Za zdobyte "ogniwa paliwowe" możemy kupować wyposażenie w mieście.
Poza tym możemy znajdować lub zdobywać w inny sposób gotowy ekwipunek podczas rozpatrywania tekstów znajdujących się na kartach wydarzeń.
Polska instrukcja będzie w formacie PDF.
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: The Hunters
Klimat bardzo fallouta więc bardzo ciekawy niestety jak dla mnie tylko pełna polska wersja.
Re: The Hunters
Każdy gracz wykonuje niezależne akcje, natomiast ta przypadłość charakterystyczna dla gier kooperacyjnych niestety również tutaj może się pojawić.BartP pisze:Czy gra ma jakieś mechanizmy, które niwelują efekt lidera (aka gracza-alfa, typowy dla gier kooperacyjnych)?
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: The Hunters
Figurka robota centaura robi na mnie srednie wrazenie.
Model wyglada jak skrzynka z doczepionym niesymetrycznie tłowiem i nogami.
Robot bojowy IHMO powinnien byc zbudowany w sposob dajacy mu wieksza swobode ruchu i lepsze pole obstrzału.
Nawet aktualne koncepcje robotow wojskowych wygladaja lepiej
Model wyglada jak skrzynka z doczepionym niesymetrycznie tłowiem i nogami.
Robot bojowy IHMO powinnien byc zbudowany w sposob dajacy mu wieksza swobode ruchu i lepsze pole obstrzału.
Nawet aktualne koncepcje robotow wojskowych wygladaja lepiej
Re: The Hunters
Stalker podlany cylonsko-skynetowym sosem. Czekam na wiecej info, zapowiada sie ciekawie.
edit: 6 kafelkow map, troche malo jak na teren pod figurki?
edit: 6 kafelkow map, troche malo jak na teren pod figurki?
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2015, 21:51 przez Samanar, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: The Hunters
Nie będę się kłócił, naszym celem nie jest przedstawienie realistyczne robotów, które mogły by się sprawdzić na współczesnym polu walki. To tak jakby ktoś komentował układ skrzydeł tie fightera pod kątem ich aerodynamiki To jest fantastyka i tak należy do tego podchodzić. Istnienie robotów, które służą do walki wręcz zamiast ostrzeliwać wroga, w ogóle wydaje mi się mało realne, ale w naszej grze takie też występują - także trzeba podchodzić do zaprezentowanych konstrukcji z dużym dystansem.Rocy7 pisze:Figurka robota centaura robi na mnie srednie wrazenie.
Model wyglada jak skrzynka z doczepionym niesymetrycznie tłowiem i nogami.
Robot bojowy IHMO powinnien byc zbudowany w sposob dajacy mu wieksza swobode ruchu i lepsze pole obstrzału.
Nawet aktualne koncepcje robotow wojskowych wygladaja lepiej
Celem gry będzie interesująca i emocjonująca rozgrywka i na tym chcemy się skupić. Wygląd i nazwy robotów bazują na mitologii oraz świecie zwierząt.
Jeszcze garść informacji dotycząca osób zaangażowanych w projekt:
Grafika jest przygotowywana przez Tomasza "Morano" Jędruszka, odpowiedzialnego między innymi za oprawę graficzną takich gier jak karcianka GoT lub Magic: the Gathering (http://www.morano.pl)
Grafika użytkowa (żetony, layout kart i instrukcji itd) jest przygotowywana przez Mateusza Albrichta (The Convicted).
Projekty modeli są przygotowywane przez MaxMini (http://www.maxmini.eu)
Zasady i koncepcja gry są opracowywane przeze mnie - Mateusz Albricht.
Prezentacja KS jest przygotowywana przez Pawła Puchniewicza.
Muzyka do prezentacji na KS jest nagrywana przez Marka Saneckiego.
Re: The Hunters
Fajny pomysł, zapowiada się ciekawie.
Czy (i kiedy) można się spodziewać video-prezentacji z rozgrywki? Nie będę ukrywał, że idea trafia w mój gust.
Wielki plus za tryb dla jednego gracza, a ten mnie interesuje najbardziej.
Czy (i kiedy) można się spodziewać video-prezentacji z rozgrywki? Nie będę ukrywał, że idea trafia w mój gust.
Wielki plus za tryb dla jednego gracza, a ten mnie interesuje najbardziej.
Re: The Hunters
Mamy nagrane wstępnie 3 kilkuminutowe filmiki z prezentacją gry (pierwszy pokazuje sposób prowadzenia kampanii, drugi fragment rozgrywki, trzeci rozwój postaci). Czekamy na nagranie lektora i będziemy mogli je wrzucić do sieci. Lektor jest nagrywany w języku angielskim. Jeżeli kampania na KS zakończy się sukcesem to przed zbiórką na polską edycję dodamy oczywiście polskiego lektora. Mam nadzieję, że filmy będą gotowe do końca przyszłego tygodnia.woytas pisze:Fajny pomysł, zapowiada się ciekawie.
Czy (i kiedy) można się spodziewać video-prezentacji z rozgrywki? Nie będę ukrywał, że idea trafia w mój gust.
Wielki plus za tryb dla jednego gracza, a ten mnie interesuje najbardziej.
Jeszcze jedna sprawa dotycząca polskiej edycji - jeżeli ktoś postanowi wesprzeć nas poprzez KS, a następnie uda się również ufundować polską edycję, to w takim przypadku oczywiście na życzenie wyślemy edycję w naszym rodzimym wydaniu, także nie ma się co martwić Kampania na KS jest kluczowa, ponieważ zdeterminuje czy w ogóle ta gra ujrzy światło dzienne. W przypadku niepowodzenia szukanie ewentualnego wydawcy może trwać bardzo długo, o ile w ogóle zakończy się pozytywnie.
- maciejo
- Posty: 3369
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 121 times
- Been thanked: 131 times
Re: The Hunters
Dla mnie też.karawanken pisze:Klimat bardzo fallouta więc bardzo ciekawy niestety jak dla mnie tylko pełna polska wersja.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
- Michałku
- Posty: 390
- Rejestracja: 06 paź 2008, 18:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 23 times
- Kontakt:
Re: The Hunters
Jak grafiki przygotowuje Tomek Jędruszek to już mnie kupiliście
Ogólnopolskie Forum A Game Of Thrones
Re: The Hunters
Pracujemy tylko z najlepszymiMichałku pisze:Jak grafiki przygotowuje Tomek Jędruszek to już mnie kupiliście
Wczoraj założyliśmy też profil na BGG: https://boardgamegeek.com/boardgame/175973/hunters. Zapraszam do dowolnych form aktywności na profilu - każdy ruch ma dla nas znaczenie.
Re: The Hunters
Mamy dylemat - musimy wybrać grafikę na okładkę gry oraz na główne zdjęcie kampanii. Pierwotnie głównym obrazkiem mieli być Łowcy przyczajeni i oczekujący na maszyny, natomiast po przygotowaniu przez Morano grafik, bardziej podoba nam się inny rysunek, który co prawda nie nawiązuje tak bezpośrednio do tematyki gry, natomiast jest bardziej klimatyczny. Wklejam poniżej obydwa rysunki - która grafika wydaje Wam się bardziej pasująca/zachęcająca jako "lokomotywa" projektu?
pierwotna okładka:
druga opcja, do której obecnie się bardzie skłaniamy:
pierwotna okładka:
druga opcja, do której obecnie się bardzie skłaniamy:
- GoldenDragon
- Posty: 611
- Rejestracja: 11 lut 2009, 22:50
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 1 time
Re: The Hunters
Drugi zdecydowanie!
PrzystanekLegnica - planszówki z kraju i ze świata
Podobają Ci się nasze teksty - polub nas na facebooku!
Podobają Ci się nasze teksty - polub nas na facebooku!
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
- Michałku
- Posty: 390
- Rejestracja: 06 paź 2008, 18:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 23 times
- Kontakt:
Re: The Hunters
Drugi jest bardzo fajny, ale jak piszesz, pierwszy lepiej oddaje charakter gry, dlatego mój głos na pierwszy.
Ogólnopolskie Forum A Game Of Thrones
Re: The Hunters
Kilka wątków wcześniej jest recenzja The Hunters. Jakież było moje zdziwienie, gdy odkryłem, że tytuł dotyczy dowodzenia łodzią podwodną...
Re: The Hunters
Na BGG nie ma nic takiego... jest sporo wariacji na temat z różnymi przyrostkami, ale czystego The Hunters nie ma w ich bazie (tzn jesteśmy tylko my )Maxxx76 pisze:Kilka wątków wcześniej jest recenzja The Hunters. Jakież było moje zdziwienie, gdy odkryłem, że tytuł dotyczy dowodzenia łodzią podwodną...
Co do obrazków, to właśnie mam ten sam dylemat. Pierwszy lepszy tematycznie a drugi ładniej się prezentuje. I jak widać póki co zdania są podzielone.