Prośba o informacje na temat drukarni

Masz pomysł na grę planszową? Chciałbyś go kiedyś zrealizować? Chcesz się nim podzielić albo pomóc w realizacji jakiegoś pomysłu? Do dzieła!
dagii19
Posty: 1
Rejestracja: 12 mar 2014, 09:57

Prośba o informacje na temat drukarni

Post autor: dagii19 »

Witajcie, planuje wydać grę planszową z trochę innej kategorii niż te na forum, a mianowicie edukacyjno-terapeutyczną
( prostą: plansza, karty, pionki, kostka) czy jesteście mi w stanie polecić dobrą drukarnię ( i tanią), która to dla mnie zrobi. Czy ktoś wie coś na temat współpracy z firmą Gabi?
Może także grafika ktoś może polecić? :)
Pytanie np 2: Zaczynam szukać możliwości dystrybucji ale z racji tego,że jestem dosyć jeszcze zielona w temacie zastanawiam się jak to praktycznie wygląda. Dzwoniłam oczywiście do kilku księgarni i hurtowni ale jakoś nie uzyskałam konkretnych odpowiedzi. Muszę uwzględnić z biznes planie ile taka hurtownia może zakupić sztuk gry a ile sklep internetowy czy też księgarnia stacjonarna. Kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt ? Kupują czy biorą w komis? (Gra jest autorska, nowa na rynku, opracowana przez psychologa, przeznaczona dla dzieci w wieku szkolnym i specjalistów z nimi pracujących ale także dla rodziców którzy chcę lepiej pozna swoje dzieci i ich problemy, porozmawiać o emocjach, cena dla klienta ostatecznego to ok 80/90 zł, planuje wyprodukować 1000 szt w 1 roku).

Dziękuję za wszelkie podpowiedzi ! :)
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7874
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 417 times
Kontakt:

Re: Prośba o informacje na temat drukarni

Post autor: kwiatosz »

Raczej nie ma rynku na gry terapeutyczne w sklepach planszówkowych i księgarniach - raczej sklepy nastawione na artykuły edukacyjne, poradnie. 1000 sztuk to próg, od którego można rozmawiać z Granną, co jest generalnie rozwiązaniem bardzo dobrym.