Netrunner - czy konieczne dodatki?

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
teotym
Posty: 15
Rejestracja: 22 sie 2013, 08:24
Lokalizacja: Warszawa

Netrunner - czy konieczne dodatki?

Post autor: teotym »

Witam Forumowiczów po raz pierwszy :)

Jestem totalnym laikiem i szukam gry dla dwojga - siebie i żony - ale czegoś ambitniejszego. Wśród polecanych dla dwojga gier:
http://boardgamegeek.com/geeklist/67262 ... ccasionall

jest Netrunner, którego tematyka mnie zainteresowała - mam miłe doświadczenia sprzed wielu lat z komputerową wersją MtG Microprose'u, dlatego pomysł karcianki. Rozważam też Race for the Galaxy.

Niepokoi mnie jednak ich kolekcjonerski/modułowy charakter i stąd pytania:

1) Z czego może wynikać konieczność kupowania dodatków albo nawet drugiego czy trzeciego zestawu tej gry, jeśli nie gra się w turniejach?

2) Czy te gry dają stały zestaw kart obu stronom, czy też kluczowe jest samodzielne skonstruowanie talii?

A tak na marginesie, po głowie chodzi mi też Agricola i Neuroshima Hex... Jakaś dobra, dość skomplikowana gra dla dwojga, do której chętnie będzie się wracało.

Pozdrawiam,

T
Awatar użytkownika
Tyrek
Posty: 666
Rejestracja: 10 gru 2011, 13:47
Lokalizacja: Lubin
Has thanked: 72 times
Been thanked: 152 times

Re: Netrunner - czy konieczne dodatki?

Post autor: Tyrek »

Netrunner jest ambitną pozycją to fakt, ale jego asymetryczność powoduje spore konfuzje w pierwszych partiach. Jeśli Twoja najżońsza nie będzie miała dostatecznej ilości zapału, żeby poznać mechanikę obu stron - to będziesz ją traktorem zaciągał do stołu ;) Szczególnie, że pierwsze partie mogą nie być zachęcające. Ale gra jest świetna :)