CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze
CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze
ROK 2019
IV Kwartał
Magia i Myszy: Opowieści z Mrocznej Kniei
Długo wyczekiwany dodatek do Magii i Myszy. Zupełnie nowa, wielka kampania pełna przygód zarówno dobrze znanych Wam bohaterów, jak i całkiem nowych członków zespołu. Do tego mnóstwo elementów i iście epicki rozmach.
Dodruki:
MAGIA I MYSZY III/IV KWARTAŁ
BRAK KONKRETNEGO TERMINU:
GEN 7
Kolejna Gra Rozdroży. Tym bardziej gracze rzuceni są na kosmiczną "barkę" wiozącą kolonistów z Ziemi na nową, nieznaną planetę. To, co wydarzy się po drodze - w dużej mierze zależeć będzie od decyzji graczy.
Kampania w grze toczy się na przestrzeni siedmiu epickich i rozległych scenariuszy, w których wszystkie wybory będą miały konsekwencję i w ostateczności mogą doprowadzić nie tylko do różnych zakończeń, ale także odmiennego charakteru rozgrywki.
Dodajcie do tego arcyciekawą historię (chyba najlepszą jaką "czytałem" w planszówce) oraz hybrydową mechanikę łączącą w sobie najlepsze cechy euro (dice-placement/resource management) z ameri (walka/niespodziewane wydarzenia/sojusze) i mamy zupełnie nietuzinkową grę, którą warto poznać.
COMANAUTS
Kolejna po Pluszowych Opowieściach gra "zaklęta w księdze". Tym razem graczom przyjdzie spenetrować umysł osoby pozostającej w śpiączce. Comanauts to wielowątkowa przygoda dla nieco bardziej zaawansowanych graczy, której różnorodność i bogactwo fabularne powinno zaspokoić nawet najbardizej wymagających z Was.
Mechanika znana z Pluszowych Opwowieści została tutaj rozszerzona i uzupełniona nowymi elementami, żeby dostosować rozgrywkę do wymagań wytrawnych planszówkowiczów.
LUMERIA (GRA W PRZYGOTOWANIU)
Kolejna, długowyczekiwana z naszych "własnych" gier, nad którą prace powoli kończymy. Lumeria to taktyczna gra bitewno-karciana dla dwóch graczy, w której gracze wcielają się w antyczne bóstwa walczące o dominację przy pomocy armii swoich popleczników i fantastycznych stworzeń.
Jeśli chodzi o mechanikę to mamy tutaj dość mocno odwzorowany charakter scenariuszowych gier bitewnych. Gracze delegują na pole bitwy jednostki dysponujące różnorodnymi umiejętnościami i odpowiednio nimi manewrując starają się wykonywać zadania określone w scenariuszach. Także w skrócie: połączenie bitewniaka i karcianki z ograniczoną brakiem doboru kart losowością, zróżnicowanym charakterem frakcji i jednostek, boskimi mocami, grą "scenariuszową" oraz sprytnym elementem balansowania rozgrywki, który zapobiega powstaniu tzw. "kuli śnieżnej".
Staraliśmy się żeby gra miała na tyle proste zasady, żeby spokojnie mogli zagrać rodzice z dziećmi, a jednocześnie dawała dużą dozę możliwości taktycznych i strategicznych, żeby wyjadacze czuli satysfakcje z rozgrywki. (Ale nie liczcie na poziom złożoności Mage Warsa ) Mamy nadzieję, że się udało
GRA NIESPODZIANKA
Tutaj na pewno pojawi się co najmniej jeszcze jedna świetna i epicka gra, ale czekamy wciąż na określenie terminów - wtedy się pochwalimy
ROK 2020
I/II kwartał
CENTURY GOLEM
CENTURY GOLEM EASTERN MOUNTAINS
IV Kwartał
Magia i Myszy: Opowieści z Mrocznej Kniei
Długo wyczekiwany dodatek do Magii i Myszy. Zupełnie nowa, wielka kampania pełna przygód zarówno dobrze znanych Wam bohaterów, jak i całkiem nowych członków zespołu. Do tego mnóstwo elementów i iście epicki rozmach.
Dodruki:
MAGIA I MYSZY III/IV KWARTAŁ
BRAK KONKRETNEGO TERMINU:
GEN 7
Kolejna Gra Rozdroży. Tym bardziej gracze rzuceni są na kosmiczną "barkę" wiozącą kolonistów z Ziemi na nową, nieznaną planetę. To, co wydarzy się po drodze - w dużej mierze zależeć będzie od decyzji graczy.
Kampania w grze toczy się na przestrzeni siedmiu epickich i rozległych scenariuszy, w których wszystkie wybory będą miały konsekwencję i w ostateczności mogą doprowadzić nie tylko do różnych zakończeń, ale także odmiennego charakteru rozgrywki.
Dodajcie do tego arcyciekawą historię (chyba najlepszą jaką "czytałem" w planszówce) oraz hybrydową mechanikę łączącą w sobie najlepsze cechy euro (dice-placement/resource management) z ameri (walka/niespodziewane wydarzenia/sojusze) i mamy zupełnie nietuzinkową grę, którą warto poznać.
COMANAUTS
Kolejna po Pluszowych Opowieściach gra "zaklęta w księdze". Tym razem graczom przyjdzie spenetrować umysł osoby pozostającej w śpiączce. Comanauts to wielowątkowa przygoda dla nieco bardziej zaawansowanych graczy, której różnorodność i bogactwo fabularne powinno zaspokoić nawet najbardizej wymagających z Was.
Mechanika znana z Pluszowych Opwowieści została tutaj rozszerzona i uzupełniona nowymi elementami, żeby dostosować rozgrywkę do wymagań wytrawnych planszówkowiczów.
LUMERIA (GRA W PRZYGOTOWANIU)
Kolejna, długowyczekiwana z naszych "własnych" gier, nad którą prace powoli kończymy. Lumeria to taktyczna gra bitewno-karciana dla dwóch graczy, w której gracze wcielają się w antyczne bóstwa walczące o dominację przy pomocy armii swoich popleczników i fantastycznych stworzeń.
Jeśli chodzi o mechanikę to mamy tutaj dość mocno odwzorowany charakter scenariuszowych gier bitewnych. Gracze delegują na pole bitwy jednostki dysponujące różnorodnymi umiejętnościami i odpowiednio nimi manewrując starają się wykonywać zadania określone w scenariuszach. Także w skrócie: połączenie bitewniaka i karcianki z ograniczoną brakiem doboru kart losowością, zróżnicowanym charakterem frakcji i jednostek, boskimi mocami, grą "scenariuszową" oraz sprytnym elementem balansowania rozgrywki, który zapobiega powstaniu tzw. "kuli śnieżnej".
Staraliśmy się żeby gra miała na tyle proste zasady, żeby spokojnie mogli zagrać rodzice z dziećmi, a jednocześnie dawała dużą dozę możliwości taktycznych i strategicznych, żeby wyjadacze czuli satysfakcje z rozgrywki. (Ale nie liczcie na poziom złożoności Mage Warsa ) Mamy nadzieję, że się udało
GRA NIESPODZIANKA
Tutaj na pewno pojawi się co najmniej jeszcze jedna świetna i epicka gra, ale czekamy wciąż na określenie terminów - wtedy się pochwalimy
ROK 2020
I/II kwartał
CENTURY GOLEM
CENTURY GOLEM EASTERN MOUNTAINS
Ostatnio zmieniony 13 sie 2019, 16:36 przez Krwawisz, łącznie zmieniany 34 razy.
- Yavi
- Posty: 3186
- Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 40 times
- Kontakt:
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Zostawiam post, by trzymać rękę na pulsie
Korzenny szlak wygląda fajnie.
Przy Esnecji planujecie też polską wersję? Jeśli tak, to na KS, jednocześnie na Wspieram.to, czy po ufundowaniu w sklepach?
Korzenny szlak wygląda fajnie.
Przy Esnecji planujecie też polską wersję? Jeśli tak, to na KS, jednocześnie na Wspieram.to, czy po ufundowaniu w sklepach?
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwojga!
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Co do Esencji, to na początek KS, ale jeśli wersja PL to raczej osobno na wspieram.to
Jeszcze tego nie rozstrzygnęliśmy do końca. Damy znać
Jeszcze tego nie rozstrzygnęliśmy do końca. Damy znać
- palladinus
- Posty: 1494
- Rejestracja: 29 paź 2010, 14:10
- Lokalizacja: Poznań
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Zapraszamy do przeczytania relacji z naszej wizyty w wydawnictwie Factory of Ideas i dyskusji o planach wydawniczych oraz nadchodzących premierach.
Blog CiekaweGry - gry planszowe i nie tylko
http://www.facebook.com/CiekaweGry
http://instagram.com/CiekaweGry
http://www.facebook.com/CiekaweGry
http://instagram.com/CiekaweGry
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Niestety, Century nie zrobiła na mnie wrażenia, ale też wiem, że nie jestem docelowym odbiorcą tego typu gier. To gra tego samego kalibru co Splendor (który uważam za grę wyjątkowo kiepską, na przekór światu) - jeśli ktoś lubi suche, abstrakcyjne wymienianie jednych zasobów na inne przy użyciu skromnego silniczka i niewielką grę rozpiętą tylko wokół tego, będzie mu się podobać. Pozostali spokojnie mogą sobie podarować. Intrygujący jest natomiast pomysł na gry wydane w formie trylogii, której poszczególne części można ze sobą łączyć, tworząc większą całość. Być może trzeba na ten tytuł spojrzeć dopiero z perspektywy tych trzech części. Nie podzielam jednak entuzjazmu Toma
Z kolei gra o roboczym tytule "Farma", to typowy worker placement, ale z twistem, który poza akcjami głównymi, pozwala nam na dostęp do akcji pobocznych, wg pewnych określonych reguł. Sam twist jest ciekawy i nowatorski, ale jego implementacja jest jeszcze ... surowa. Niby jest, ale jeszcze nie do końca (mnie) przekonywująco. Mam nadzieję, że w finalnej wersji to się jeszcze zmieni, a wtedy uzyskamy średnio-lekki tytuł optymalizacyjny, bez negatywnej interakcji. To gra z gatunku takich, którą ponieść mogą wesołe, swojskie ilustracje, jeśli będą zrobione z jajem. Pomimo swej pozornej prostoty, pozostawia pewną przestrzeń wyborów i jest przyjemny w obsłudze, w czym zasługa dobrze przemyślanych planszetek graczy.
Knit Wit cechuje bajeczne wydanie. Nawet jeśli komuś nie podoba się gra, kolekcjonerzy powinni mieć to w swoim zbiorze, właśnie ze względu na hipsterskie/premium wydanie. Sama gra to mutacja Pictomanii i starej gry zeszytowej typu "Państwa-Miasta", gdzie każdy zapisuje swój zestaw skojarzeń z hasłami i ten, kto będzie miał ich najwięcej, wygrywa. W tym kontekście dziwi autor, który do tej pory słynął z rąbania koopów na jedno kopyto pod różnymi nazwami (czyt. autor ogromnego hiciora - Pandemii). Widać poczuł wreszcie chęć zmiany, co mu się bardzo chwali . Wg mnie gra odrobinkę lepsza od oklepanych Codenames (za którymi też zresztą nie przepadam), bo nie narzuca przestojów, gra się szybciej/prościej i wszyscy mogą wymyślać skojarzenia jednocześnie (choć nie zgadują skojarzeń utworzonych przez innych). Przyjemne wrażenia estetyczne przy okazji gwarantowane.
Esencja to tytuł z powyższych najbardziej rozbudowany. Łączy mechanizm akcji, deckbuilding i tableau building. Negatywna interakcja niby jest, choć szczątkowa - "atak" daje korzyści atakującemu, ale bardzo skromnie kara cel ataku. W przypadku gry akurat tego typu może to być zaletą - gracze nie będą mieli poczucia, że ktoś im coś "niszczy", a mimo to będą zmuszeni do kontrolowania ataku i obrony, by maksymalizować własne korzyści. Jest trochę kart z efektami, oraz kwadratowe lokacje podzielone na typy, które dają nam efekty dość podobne do tych z Among The Stars - w zależności od miejsca przyłożenia kolejnej, oraz ewentualnych wzorów wg kolorów, możemy zyskać mniej lub więcej. Graficznie oscyluje gdzieś w okolicach "magic-punku", w nieco mroczniejszym wydaniu, moje pierwsze skojarzenie, nie wiedzieć czemu, to był świat "Innych Pieśni" Dukaja - ciekaw jestem, czy autorzy gry, świadomie lub nie, wzorowali się na nim fabularnie (alternatywnie: PLO). Przypadnie do gustu entuzjastom tytułów hybrydowych i gier środka, typu Seasons, Abyss, Among The Stars, Elizjum, i tym podobne. Jeśli w kampanii dojdą jakieś wypaśne stretch goale (i figurka, chociaż jedna figurka, bo przecież figurki teraz muszą być wszędzie!), ma szansę zebrać sporą sumkę. Jest to gra, którą spokojnie mógłbym wesprzeć już dziś.
Z kolei gra o roboczym tytule "Farma", to typowy worker placement, ale z twistem, który poza akcjami głównymi, pozwala nam na dostęp do akcji pobocznych, wg pewnych określonych reguł. Sam twist jest ciekawy i nowatorski, ale jego implementacja jest jeszcze ... surowa. Niby jest, ale jeszcze nie do końca (mnie) przekonywująco. Mam nadzieję, że w finalnej wersji to się jeszcze zmieni, a wtedy uzyskamy średnio-lekki tytuł optymalizacyjny, bez negatywnej interakcji. To gra z gatunku takich, którą ponieść mogą wesołe, swojskie ilustracje, jeśli będą zrobione z jajem. Pomimo swej pozornej prostoty, pozostawia pewną przestrzeń wyborów i jest przyjemny w obsłudze, w czym zasługa dobrze przemyślanych planszetek graczy.
Knit Wit cechuje bajeczne wydanie. Nawet jeśli komuś nie podoba się gra, kolekcjonerzy powinni mieć to w swoim zbiorze, właśnie ze względu na hipsterskie/premium wydanie. Sama gra to mutacja Pictomanii i starej gry zeszytowej typu "Państwa-Miasta", gdzie każdy zapisuje swój zestaw skojarzeń z hasłami i ten, kto będzie miał ich najwięcej, wygrywa. W tym kontekście dziwi autor, który do tej pory słynął z rąbania koopów na jedno kopyto pod różnymi nazwami (czyt. autor ogromnego hiciora - Pandemii). Widać poczuł wreszcie chęć zmiany, co mu się bardzo chwali . Wg mnie gra odrobinkę lepsza od oklepanych Codenames (za którymi też zresztą nie przepadam), bo nie narzuca przestojów, gra się szybciej/prościej i wszyscy mogą wymyślać skojarzenia jednocześnie (choć nie zgadują skojarzeń utworzonych przez innych). Przyjemne wrażenia estetyczne przy okazji gwarantowane.
Esencja to tytuł z powyższych najbardziej rozbudowany. Łączy mechanizm akcji, deckbuilding i tableau building. Negatywna interakcja niby jest, choć szczątkowa - "atak" daje korzyści atakującemu, ale bardzo skromnie kara cel ataku. W przypadku gry akurat tego typu może to być zaletą - gracze nie będą mieli poczucia, że ktoś im coś "niszczy", a mimo to będą zmuszeni do kontrolowania ataku i obrony, by maksymalizować własne korzyści. Jest trochę kart z efektami, oraz kwadratowe lokacje podzielone na typy, które dają nam efekty dość podobne do tych z Among The Stars - w zależności od miejsca przyłożenia kolejnej, oraz ewentualnych wzorów wg kolorów, możemy zyskać mniej lub więcej. Graficznie oscyluje gdzieś w okolicach "magic-punku", w nieco mroczniejszym wydaniu, moje pierwsze skojarzenie, nie wiedzieć czemu, to był świat "Innych Pieśni" Dukaja - ciekaw jestem, czy autorzy gry, świadomie lub nie, wzorowali się na nim fabularnie (alternatywnie: PLO). Przypadnie do gustu entuzjastom tytułów hybrydowych i gier środka, typu Seasons, Abyss, Among The Stars, Elizjum, i tym podobne. Jeśli w kampanii dojdą jakieś wypaśne stretch goale (i figurka, chociaż jedna figurka, bo przecież figurki teraz muszą być wszędzie!), ma szansę zebrać sporą sumkę. Jest to gra, którą spokojnie mógłbym wesprzeć już dziś.
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 193 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Możecie zobaczyć i usłyszeć o planach wydawnictwa, z pierwszej ręki. Byłem w weekend w Poznaniu w wydawnictwie i nagrałem całą wycieczkę, a także w co graliśmy.
http://marcinkrupinski.znadplanszy.pl/2 ... -of-ideas/
PS: Rattkin się nie zna Century jest świetne chociaż ja za sucharami nie przepadam.
http://marcinkrupinski.znadplanszy.pl/2 ... -of-ideas/
PS: Rattkin się nie zna Century jest świetne chociaż ja za sucharami nie przepadam.
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Ja trzymam kciuki za kolejny dodatek do Myszy. Mam nadzieję, że prędzej czy później znajdzie się on w planach wydawniczych(?).
-
- Posty: 1898
- Rejestracja: 25 cze 2013, 12:45
- Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
- Been thanked: 5 times
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Czy uda się w końcu ogarnąć dodatkowe kości do Ashes, czy lepiej szukać ich samemu po świecie?
Moja kolekcja
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
+1Szaweł pisze:Czy uda się w końcu ogarnąć dodatkowe kości do Ashes, czy lepiej szukać ich samemu po świecie?
MOJE ZASOBY
--------------------------------------
--------------------------------------
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Mam to samo pytanie. Kości miały być w połowie 2016 a wciąż zero info o nich. Przy dodatku Dzieci z Czarnochmurarza odpadają z automatu 3 talie dla przeciwnika w tym Jessa, która mi osobiście najbardziej się podoba.Retro pisze:+1Szaweł pisze:Czy uda się w końcu ogarnąć dodatkowe kości do Ashes, czy lepiej szukać ich samemu po świecie?
-
- Posty: 3944
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 88 times
- Kontakt:
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Listę w poście nr 1 należałoby też uaktualnić.
-
- Posty: 1898
- Rejestracja: 25 cze 2013, 12:45
- Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
- Been thanked: 5 times
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Obawiam się, że nie powinieneś oczekiwać ani kości, ani odpowiedzi na swoje pytanie. Ja pytam już od ponad roku, za każdym razem bez odpowiedzi (poza pierwszym razem, kiedy padła odpowiedź w trybie moooocno przypuszczającym). Zrezygnowałem z czekania na Cube i postanowiłem poradzić sobie samemu, niestety na stronie producenta kości też nie ma a nie miałem czasu, żeby przekopać internety. Pozostają chyba tylko trzy opcje:xan pisze:Mam to samo pytanie. Kości miały być w połowie 2016 a wciąż zero info o nich. Przy dodatku Dzieci z Czarnochmurarza odpadają z automatu 3 talie dla przeciwnika w tym Jessa, która mi osobiście najbardziej się podoba.
1. Kupić sobie drugi, używany egzemplarz.
2. Przekopać te internety i może się gdzieś coś wykopie
3. Zamówić u rodzimego producenta kości - nie mam niestety bladego pojęcia jaki to koszt ani gdzie można o to najlepiej pytać.
Moja kolekcja
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Ja otrzymałem odpowiedź w sprawie kości i na dzień dzisiejszy nie mają takiej wiedzy czy kości pojawią się do zakupu.
MOJE ZASOBY
--------------------------------------
--------------------------------------
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Kości można było kupić bezpośrednio od PlaidHat, z ich sklepu, przez stronę. Koszt zestawu 5 to $5, ale, jak zawsze z tego sklepu, wysyłka była pieruńsko droga - coś w okolicach $20, gdy ostatnio zamawiałem. Można było, bo obecnie już się nie da, nie mają towaru. Skoro oni nie mają, to zapewne nie ma i Cube. PH wciąż umieszcza się w strukturach FFG NA / Asmodee, więc zanim uruchomią produkcję kostek, pewnie trochę potrwa.
Dlatego w obecnym momencie chyba naprawdę lepiej jest kupić drugi coreset
Dlatego w obecnym momencie chyba naprawdę lepiej jest kupić drugi coreset
-
- Posty: 1898
- Rejestracja: 25 cze 2013, 12:45
- Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
- Been thanked: 5 times
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Też tak sądzę. Z resztą Cube sobie samo kości nie wyprodukuje, bo pewnie licencja nie pozwala i są uzależnieni od PH. Przypuszczam też, że gdybyśmy chcieli zabrać się w grupę i zamówić gdzieś, u rodzimego bądź chińskiego producenta dostaniemy coś albo dużo drożej, albo niepewnej jakości. Cholernie mi leży ta gra i równie cholernie nie chcę się jej pozbywać (czyt. nie ma takiej opcji) i dla mnie drugi zestaw kości to najzwyczajniej MUSThave.rattkin pisze:Dlatego w obecnym momencie chyba naprawdę lepiej jest kupić drugi coreset
Moja kolekcja
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Jesli chodzi o kosci do Ashes, to pisalismy juz wiele razy, ze jak tylko bedzie taka mozliwosc to zamówimy. Niestety ze względu na mały nakład przez cały czas były one dostępne jedynie na stronie PHG jako ekskluzywny produkt na sprzedaż i nie mieliśmy możliwości ich zamówienia. Teraz z tego co wiem w ogóle nakład się wyczerpał, więc wciąż czekamy. Będziemy badać możliwość przy okazji kolejnego dodruku międzynarodowego podstawki.
ps. co do postu na pierwszej stronie to jutro uaktualnie
ps. co do postu na pierwszej stronie to jutro uaktualnie
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Powiem Ci szczerze, że jeśli ktoś mógłby zrobić te kości w sensownej cenie nawet w innym odcieniu i wielkości to dla mnie no problem. Na dobrą sprawę jakby takie były w obiegu to mogę sprzedać swoje 40 oryginalnych i kupić sobie 60-80 Chińczyków. Ważne żeby wszystkie w pudle były takie same . Najważniejsze żebym mógł pograć w każdej konfiguracji bez problemu bo nie widzi mi się traktowania np kosci iluzji jako kości natury itd. Podsumowując nawet w najlepszej gry LCG musi być jakieś ALE. Z mniejszych pierdółek to szkoda że dodatkowe talie nie zawierają kart pomocy i kart kości.Szaweł pisze:Też tak sądzę. Z resztą Cube sobie samo kości nie wyprodukuje, bo pewnie licencja nie pozwala i są uzależnieni od PH. Przypuszczam też, że gdybyśmy chcieli zabrać się w grupę i zamówić gdzieś, u rodzimego bądź chińskiego producenta dostaniemy coś albo dużo drożej, albo niepewnej jakości. Cholernie mi leży ta gra i równie cholernie nie chcę się jej pozbywać (czyt. nie ma takiej opcji) i dla mnie drugi zestaw kości to najzwyczajniej MUSThave.rattkin pisze:Dlatego w obecnym momencie chyba naprawdę lepiej jest kupić drugi coreset
-
- Posty: 3944
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 88 times
- Kontakt:
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Co z Spirits of Rice Paddy? Chcecie nadal to wydać, czy już nie?
Trochę mało tych planów w pierwszym poście...
Trochę mało tych planów w pierwszym poście...
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
TTR_1983 pisze:Co z Spirits of Rice Paddy? Chcecie nadal to wydać, czy już nie?
Trochę mało tych planów w pierwszym poście...
Pytałem o to w jakimś wątku około miesiąca temu, tytuł porzucony niestety
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Nie do końca
Właśnie ruszyliśmy znowu temat, ale wszystko zależy od kosztów produkcji, bo są tam jednak dość niestandardowe elementy. Dam znać
Właśnie ruszyliśmy znowu temat, ale wszystko zależy od kosztów produkcji, bo są tam jednak dość niestandardowe elementy. Dam znać
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
Krwawisz pisze:Nie do końca
Właśnie ruszyliśmy znowu temat, ale wszystko zależy od kosztów produkcji, bo są tam jednak dość niestandardowe elementy. Dam znać
Trzymam kciuki
-
- Posty: 3944
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 88 times
- Kontakt:
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
i to już w majumikeyoski pisze:Ale będzie Toc Toc Woodman
Re: CUBE:Factory of Ideas - dyskusje/plany wydawnicze 2017
https://www.planbgames.com/en/home/16-c ... aymat.html
czy będzie to może dostępne w Waszym sklepiku?
czy będzie to może dostępne w Waszym sklepiku?