Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Drogi Rebelu
Dziękuję za Nomadów. Jestem oczarowany dodatkiem. Ale wiadomo trzeba kuć żelazo, zanim wystygnie . KIEDY BĘDĄ "SKRZYŻOWANIA" bądź może "ROZSTAJE" wydane po Polsku:)
Dziękuję za Nomadów. Jestem oczarowany dodatkiem. Ale wiadomo trzeba kuć żelazo, zanim wystygnie . KIEDY BĘDĄ "SKRZYŻOWANIA" bądź może "ROZSTAJE" wydane po Polsku:)
- mikeyoski
- Posty: 1524
- Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
- Has thanked: 278 times
- Been thanked: 172 times
- Kontakt:
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Tak z ciekawości. Ile jest wzorów woreczków w Alhambrze? Ja już widziałem 3 różne
Tapnięte z mojego T800
Tapnięte z mojego T800
- REBEL.pl
- Posty: 1468
- Rejestracja: 29 paź 2008, 11:52
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 199 times
- Been thanked: 740 times
- Kontakt:
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
-------------------------
ZAPOWIEDZI:
-------------------------
Do planów wydawniczych na ten rok trafiają dodatkowo:
-------------------------
Small World: Riverworld
W grze Small World: River World gracze odkrywają nowy świat pełen wodnych i rzecznych regionów plądrowany regularnie przez bezlitosnych piratów. Gracze muszą chronić przed nimi swoje porty walcząc z nimi na rzekach, nie zapominając jednak o zagrożeniu agresywnymi poczynaniami innych graczy. Niektóre regiony takie jak stocznia czy świątynia proroctw może im w tym pomóc, ale w tym Rzecznym Świecie i tak nie ma dość miejsca dla wszystkich. A jak do tego dołożymy losowe wydarzenia odsłaniane co turę to na planszy sytuacja zmieniać się zacznie jak w kalejdoskopie!
Planowana data premiery: listopad 2016
Sugerowana cena detaliczna: nieustalona
-------------------------
Mamy Szpiega 2!
W drugiej części popularnej gry Mamy Szpiega! odwiedzicie 20 nowych miejsc i będziecie mogli zagrać nawet w 12 osób. Ponadto dwoje graczy wcieli się w role szpiegów pracujących dla rywalizujących ze sobą agencji.
Planowana data premiery: październik 2016
Sugerowana cena detaliczna: 75,00 zł
-------------------------
Trzy życzenia
3 życzenia są prostą grą karcianą dla od 3 do 5 graczy, w którą jedną partię rozgrywa się w nie dłużej niż 5 minut. Posiadając proste zasady ta gra blefu z elementami pamięciowymi, jest bardziej grą innymi graczami niż kartami. Umiejętność zachowania pokerowej twarzy, trzymania emocji na wodzy oraz intuicyjnego wyczucia przyda Ci się bardzo podczas tej szybkiej i zabawnej gry i nie raz zdecyduje o Twoim zwycięstwie lub przegranej.
Planowana data premiery: listopad 2016
Sugerowana cena detaliczna: 34,95 zł
-------------------------
Wiarusi
Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest dużo gorsza niż ich najgorsze koszmary.
Nota intencyjna od autorów
Podobnie jak literatura i kino, gry są niezaprzeczalnie zaangażowanym medium kulturowym.
Nie ma tematów, których nie mogłyby poruszać, choć niektóre z nich są bardziej delikatne niż inne.
Życie wiarusów jest jednym z tych delikatniejszych.
Projektowaliśmy i ulepszaliśmy tę grę powodowani najwyższym szacunkiem, jaki wzbudziło w nas cierpienie, które znieśli ci żołnierze.
W tym poważnym przedsięwzięciu postanowiliśmy skupić się na jednostce, na jej codziennych troskach i lękach.
Jedyną wskazywaną przez nas metodą przetrwania jest międzyludzka solidarność, braterstwo i wzajemna pomoc.
Wiarusi dają każdemu graczowi szansę odczuć niektóre z trudności, jakie napotykali żołnierze w okopach.
Gra nie przedstawia pełnego obrazu wojny, ale narastające wokół stołu emocje i tak często mogą być bardzo silne.
Droga do zwycięstwa może wydawać się trudna, ale nie traćcie odwagi – nie ustępujcie, a przetrwacie wielką wojnę!
Niektóre z postaci przedstawionych w grze rzeczywiście istniały. Niektóre są przodkami ludzi, którzy pracowali nad tą grą.
Gra Wiarusi to hołd złożony wszystkim ludziom, którzy żyli w tych tragicznych czasach.
Planowana data premiery: listopad 2016
Sugerowana cena detaliczna: 59,95 zł
-------------------------
ODPOWIEDZI:
-------------------------
ZAPOWIEDZI:
-------------------------
Do planów wydawniczych na ten rok trafiają dodatkowo:
-------------------------
Small World: Riverworld
W grze Small World: River World gracze odkrywają nowy świat pełen wodnych i rzecznych regionów plądrowany regularnie przez bezlitosnych piratów. Gracze muszą chronić przed nimi swoje porty walcząc z nimi na rzekach, nie zapominając jednak o zagrożeniu agresywnymi poczynaniami innych graczy. Niektóre regiony takie jak stocznia czy świątynia proroctw może im w tym pomóc, ale w tym Rzecznym Świecie i tak nie ma dość miejsca dla wszystkich. A jak do tego dołożymy losowe wydarzenia odsłaniane co turę to na planszy sytuacja zmieniać się zacznie jak w kalejdoskopie!
Planowana data premiery: listopad 2016
Sugerowana cena detaliczna: nieustalona
-------------------------
Mamy Szpiega 2!
W drugiej części popularnej gry Mamy Szpiega! odwiedzicie 20 nowych miejsc i będziecie mogli zagrać nawet w 12 osób. Ponadto dwoje graczy wcieli się w role szpiegów pracujących dla rywalizujących ze sobą agencji.
Planowana data premiery: październik 2016
Sugerowana cena detaliczna: 75,00 zł
-------------------------
Trzy życzenia
3 życzenia są prostą grą karcianą dla od 3 do 5 graczy, w którą jedną partię rozgrywa się w nie dłużej niż 5 minut. Posiadając proste zasady ta gra blefu z elementami pamięciowymi, jest bardziej grą innymi graczami niż kartami. Umiejętność zachowania pokerowej twarzy, trzymania emocji na wodzy oraz intuicyjnego wyczucia przyda Ci się bardzo podczas tej szybkiej i zabawnej gry i nie raz zdecyduje o Twoim zwycięstwie lub przegranej.
Planowana data premiery: listopad 2016
Sugerowana cena detaliczna: 34,95 zł
-------------------------
Wiarusi
Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest dużo gorsza niż ich najgorsze koszmary.
Nota intencyjna od autorów
Podobnie jak literatura i kino, gry są niezaprzeczalnie zaangażowanym medium kulturowym.
Nie ma tematów, których nie mogłyby poruszać, choć niektóre z nich są bardziej delikatne niż inne.
Życie wiarusów jest jednym z tych delikatniejszych.
Projektowaliśmy i ulepszaliśmy tę grę powodowani najwyższym szacunkiem, jaki wzbudziło w nas cierpienie, które znieśli ci żołnierze.
W tym poważnym przedsięwzięciu postanowiliśmy skupić się na jednostce, na jej codziennych troskach i lękach.
Jedyną wskazywaną przez nas metodą przetrwania jest międzyludzka solidarność, braterstwo i wzajemna pomoc.
Wiarusi dają każdemu graczowi szansę odczuć niektóre z trudności, jakie napotykali żołnierze w okopach.
Gra nie przedstawia pełnego obrazu wojny, ale narastające wokół stołu emocje i tak często mogą być bardzo silne.
Droga do zwycięstwa może wydawać się trudna, ale nie traćcie odwagi – nie ustępujcie, a przetrwacie wielką wojnę!
Niektóre z postaci przedstawionych w grze rzeczywiście istniały. Niektóre są przodkami ludzi, którzy pracowali nad tą grą.
Gra Wiarusi to hołd złożony wszystkim ludziom, którzy żyli w tych tragicznych czasach.
Planowana data premiery: listopad 2016
Sugerowana cena detaliczna: 59,95 zł
-------------------------
ODPOWIEDZI:
-------------------------
Skywarden pisze:Drogi Rebelu
Dziękuję za Nomadów. Jestem oczarowany dodatkiem. Ale wiadomo trzeba kuć żelazo, zanim wystygnie . KIEDY BĘDĄ "SKRZYŻOWANIA" bądź może "ROZSTAJE" wydane po Polsku:)
W tym roku nie mamy już w planach kolejnych gier od Queen Games. W przyszłym roku będziemy rozważać kolejne pozycje.Bromka pisze:Fresco i Lancaster najlepiej i jeszcze marzy mi się dodruk Small World Realms . Czy jest rozważane wydanie World Monuments?
Jedna bela materiału starcza na około 300 sztuk 3 wzory to minimum, ale na pewno jest więcej - nie sprawdzaliśmy tegomikeyoski pisze:Tak z ciekawości. Ile jest wzorów woreczków w Alhambrze? Ja już widziałem 3 różne
wydawnictwo Rebel
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
- Chaaber
- Posty: 1054
- Rejestracja: 29 sty 2014, 22:03
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Wow!!!REBEL.pl pisze:-------------------------
-------------------------
Wiarusi
Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest dużo gorsza niż ich najgorsze koszmary.
Nota intencyjna od autorów
Podobnie jak literatura i kino, gry są niezaprzeczalnie zaangażowanym medium kulturowym.
Nie ma tematów, których nie mogłyby poruszać, choć niektóre z nich są bardziej delikatne niż inne.
Życie wiarusów jest jednym z tych delikatniejszych.
Projektowaliśmy i ulepszaliśmy tę grę powodowani najwyższym szacunkiem, jaki wzbudziło w nas cierpienie, które znieśli ci żołnierze.
W tym poważnym przedsięwzięciu postanowiliśmy skupić się na jednostce, na jej codziennych troskach i lękach.
Jedyną wskazywaną przez nas metodą przetrwania jest międzyludzka solidarność, braterstwo i wzajemna pomoc.
Wiarusi dają każdemu graczowi szansę odczuć niektóre z trudności, jakie napotykali żołnierze w okopach.
Gra nie przedstawia pełnego obrazu wojny, ale narastające wokół stołu emocje i tak często mogą być bardzo silne.
Droga do zwycięstwa może wydawać się trudna, ale nie traćcie odwagi – nie ustępujcie, a przetrwacie wielką wojnę!
Niektóre z postaci przedstawionych w grze rzeczywiście istniały. Niektóre są przodkami ludzi, którzy pracowali nad tą grą.
Gra Wiarusi to hołd złożony wszystkim ludziom, którzy żyli w tych tragicznych czasach.
Planowana data premiery: listopad 2016
Sugerowana cena detaliczna: 59,95 zł
Ależ niespodzianka, brawo Rebel za ten wybór. Gra prezentuje się nader ciekawie, temat jest dość ciekawy. Gameplay z tego co widziałem w recenzjach również zadowala. Cena wygląda rozsądnie. Spodziewałem się tego od konkurencji jako, że mają umowy z CMON. Bardzo fajny ruch, szczere gratulacje.
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Rebelu, ale niespodzianka! <3
Czy rozważycie również wydanie dodatku do The Grizzled?
Czy rozważycie również wydanie dodatku do The Grizzled?
- kwiatosz
- Posty: 7874
- Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
- Lokalizacja: Romford/Londyn
- Has thanked: 132 times
- Been thanked: 417 times
- Kontakt:
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Do The Grizzled? Chyba do "Wiarusów"Toomek pisze: Czy rozważycie również wydanie dodatku do The Grizzled?
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Wirusów biorę już w przedsprzedaży!
Natomiast co się dzieje z Sherlockiem? Czy jest na liście tegorocznych premier? A jeśli nie, to ogólnie na jakim etapie jest ten temat?
Wysłane za pośrednictwem jednookiej papugi.
Natomiast co się dzieje z Sherlockiem? Czy jest na liście tegorocznych premier? A jeśli nie, to ogólnie na jakim etapie jest ten temat?
Wysłane za pośrednictwem jednookiej papugi.
Przystanek Planszówka - przystań dla wszystkich planszówkowych rozbójników morskich.
Chcę zdobyć
Oddam za talary
Chcę zdobyć
Oddam za talary
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Odpuść Wirusy, weź Wiarusy
Chociaż mi ta nazwa kojarzy się niestety z PRL-owskimi papierosami...
Tak czy siak, grę biorę i czekam na dodatek
Chociaż mi ta nazwa kojarzy się niestety z PRL-owskimi papierosami...
Tak czy siak, grę biorę i czekam na dodatek
- flowerus
- Posty: 490
- Rejestracja: 06 lut 2010, 12:47
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 7 times
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Panie Rebelu, mam pytanie o grę "Nie do pary". Na stronie wydawnictwa i w jednym ze znanych sklepów widnieje termin 'sierpień 2016', natomiast na pierwszej stronie gra jest ujęta w sekcji październik. To jak jest?
Bo zamówiłem w nadziei na szybkie granie, a tu się okaże, że będę musiał jeszcze przynajmniej miesiąc czekać na całą paczkę gier
Bo zamówiłem w nadziei na szybkie granie, a tu się okaże, że będę musiał jeszcze przynajmniej miesiąc czekać na całą paczkę gier
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't!
- REBEL.pl
- Posty: 1468
- Rejestracja: 29 paź 2008, 11:52
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 199 times
- Been thanked: 740 times
- Kontakt:
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Wyścig tytanów
Szykuje się wyścig tytanów! Wciel się w jeźdźca tytanicznego wierzchowca i spróbuj wygrać tę zaciekłą gonitwę przy pomocy siły, sprytu i przeróżnych magicznych artefaktów!
Taranuj przeciwników, żeby ich osłabić, a z pewnością jako pierwszy przekroczysz metę i zostaniesz kolejną legendą Neverworld!
Wyścig Tytanów to szybka i pełna emocji gra, wymagająca zarówno planowania, jak i podejmowania ryzyka. Każdy z gracze wciela się w pochodzącego z jednego z sześciu światów jeźdźca dosiadającego tytanicznego wierzchowca.
Celem gry jest dotarcie do mety przed innymi, w czym pomocne okażą się zdolności oraz karty specjalne. Podczas wyścigu wszystkie chwyty są dozwolone, dlatego też tytani biorący udział w wyścigu będą mogli się wzajemnie atakować, przepychać, a także zastawiać pułapki na oponentów.
Grę zaczynamy od wyboru Tytana - mamy ich aż sześciu, a każdy z nich posiada wyjątkową zasadę specjalną oraz inną ilość punktów życia. Należy również wybrać krainę, w której odbędzie się wyścig - ich wachlarz rozciąga się od lodowych równin Estengardu po ogniste czeluście Zakazanej Odlewni.
Każda z krain oferuje inne zasady specjalne, które można wykorzystać podczas wyścigu w celu uzyskania przewagi nad przeciwnikami. Na jednym torze użyjemy SUPERramp do przeskoczenia kilku pól, na innym będziemy musieli uważać na lodowe tafle, po których nasz tytan będzie się ślizgał. Niezależnie od krainy celem zawsze jest ukończenie trzech okrążeń jako pierwszy z graczy.
Plansze krain to niekończące się tory, które „zawijają się” na krawędziach. Tytani poruszają się pomiędzy polami, które ułożone są w dwunastu rzędach oraz sześciu kolumnach. Wyścig zaczyna się na samym dole planszy, zaś gracze zmierzają ku jej szczytowi. W momencie gdy tytan wykona ruch, po którym miałby się znaleźć poza górną krawędzią planszy, zamiast tego pojawia się na jej dole, kończąc tym samym okrążenie. Analogicznie: jeśli tytan miał by wyjść poza lewy albo prawy bok planszy, po prostu pojawia się po jej drugiej stronie.
W kolejnych turach gracze będą przesuwać swoich tytanów, dozwolony jest jednak wyłącznie ruch do przodu - w końcu w wyścigu nie chodzi o to, by się cofać! Aby się poruszyć, gracze biorą kości w ilości równej liczbie tytanów uczestniczących w grze i rzucają nimi. Począwszy od pierwszego gracza każdy wybiera jedną kość, natomiast ostatni gracz rzuca wszystkimi kośćmi jeszcze raz i wybiera z pełnej puli.
Symbole na kościach mają różne kolory - każdy z nich przypisany jest do konkretnego tytana. Jeśli wybierzemy kość ze zdolnością w naszym kolorze, oprócz wykonania wynikającej z niej akcji możemy dodatkowo uleczyć jeden punkt życia. Symbole na kościach mogą pozwolić nam ruszyć się o konkretną ilość pól w danym kierunku (w górę lub w bok), zastawić pułapkę, a czasem też zrobić obie te rzeczy jednocześnie.
Niektóre miejsca na planszach to pola specjalne - dzięki nim gracze mogą zdobywać karty specjalne, czyli unikalne przedmioty o potężnej mocy. Karty te pomogą nam sprawnie poruszać się po planszy oraz efektywnie przeszkadzać konkurentom. Każda tura to przepychanka między tytanami w celu zajęcia jak najdogodniejszej pozycji, dlatego dodatkowa przewaga jest na wagę złota!
Przepięknie ilustrowane krainy oraz szczegółowo rzeźbione figurki tytanów pozwolą nam jeszcze głębiej zanurzyć się w klimat wyścigu na grzbietach tytanicznych wierzchowców. Dla prawdziwych weteranów oraz poszukiwaczy największych wyzwań gra oferuje, oprócz standardowego trybu rozgrywki, wyścig drużynowy oraz zawody „Wielkiego Szlema” - w tych ostatnich każde okrążenie odbywa się na innym torze, dlatego gracze muszą nauczyć się na bieżąco dostosowywać do warunków panujących w poszczególnych krainach!
Planowana data premiery: koniec września 2016.
Sugerowana cena detaliczna: 79,95 zł.
Link do produktu na stronie wydawnictwa: http://wydawnictwo.rebel.pl/x.php/6,761 ... tanow.html
-------------------------
ODPOWIEDZI:
-------------------------
Szykuje się wyścig tytanów! Wciel się w jeźdźca tytanicznego wierzchowca i spróbuj wygrać tę zaciekłą gonitwę przy pomocy siły, sprytu i przeróżnych magicznych artefaktów!
Taranuj przeciwników, żeby ich osłabić, a z pewnością jako pierwszy przekroczysz metę i zostaniesz kolejną legendą Neverworld!
Wyścig Tytanów to szybka i pełna emocji gra, wymagająca zarówno planowania, jak i podejmowania ryzyka. Każdy z gracze wciela się w pochodzącego z jednego z sześciu światów jeźdźca dosiadającego tytanicznego wierzchowca.
Celem gry jest dotarcie do mety przed innymi, w czym pomocne okażą się zdolności oraz karty specjalne. Podczas wyścigu wszystkie chwyty są dozwolone, dlatego też tytani biorący udział w wyścigu będą mogli się wzajemnie atakować, przepychać, a także zastawiać pułapki na oponentów.
Grę zaczynamy od wyboru Tytana - mamy ich aż sześciu, a każdy z nich posiada wyjątkową zasadę specjalną oraz inną ilość punktów życia. Należy również wybrać krainę, w której odbędzie się wyścig - ich wachlarz rozciąga się od lodowych równin Estengardu po ogniste czeluście Zakazanej Odlewni.
Każda z krain oferuje inne zasady specjalne, które można wykorzystać podczas wyścigu w celu uzyskania przewagi nad przeciwnikami. Na jednym torze użyjemy SUPERramp do przeskoczenia kilku pól, na innym będziemy musieli uważać na lodowe tafle, po których nasz tytan będzie się ślizgał. Niezależnie od krainy celem zawsze jest ukończenie trzech okrążeń jako pierwszy z graczy.
Plansze krain to niekończące się tory, które „zawijają się” na krawędziach. Tytani poruszają się pomiędzy polami, które ułożone są w dwunastu rzędach oraz sześciu kolumnach. Wyścig zaczyna się na samym dole planszy, zaś gracze zmierzają ku jej szczytowi. W momencie gdy tytan wykona ruch, po którym miałby się znaleźć poza górną krawędzią planszy, zamiast tego pojawia się na jej dole, kończąc tym samym okrążenie. Analogicznie: jeśli tytan miał by wyjść poza lewy albo prawy bok planszy, po prostu pojawia się po jej drugiej stronie.
W kolejnych turach gracze będą przesuwać swoich tytanów, dozwolony jest jednak wyłącznie ruch do przodu - w końcu w wyścigu nie chodzi o to, by się cofać! Aby się poruszyć, gracze biorą kości w ilości równej liczbie tytanów uczestniczących w grze i rzucają nimi. Począwszy od pierwszego gracza każdy wybiera jedną kość, natomiast ostatni gracz rzuca wszystkimi kośćmi jeszcze raz i wybiera z pełnej puli.
Symbole na kościach mają różne kolory - każdy z nich przypisany jest do konkretnego tytana. Jeśli wybierzemy kość ze zdolnością w naszym kolorze, oprócz wykonania wynikającej z niej akcji możemy dodatkowo uleczyć jeden punkt życia. Symbole na kościach mogą pozwolić nam ruszyć się o konkretną ilość pól w danym kierunku (w górę lub w bok), zastawić pułapkę, a czasem też zrobić obie te rzeczy jednocześnie.
Niektóre miejsca na planszach to pola specjalne - dzięki nim gracze mogą zdobywać karty specjalne, czyli unikalne przedmioty o potężnej mocy. Karty te pomogą nam sprawnie poruszać się po planszy oraz efektywnie przeszkadzać konkurentom. Każda tura to przepychanka między tytanami w celu zajęcia jak najdogodniejszej pozycji, dlatego dodatkowa przewaga jest na wagę złota!
Przepięknie ilustrowane krainy oraz szczegółowo rzeźbione figurki tytanów pozwolą nam jeszcze głębiej zanurzyć się w klimat wyścigu na grzbietach tytanicznych wierzchowców. Dla prawdziwych weteranów oraz poszukiwaczy największych wyzwań gra oferuje, oprócz standardowego trybu rozgrywki, wyścig drużynowy oraz zawody „Wielkiego Szlema” - w tych ostatnich każde okrążenie odbywa się na innym torze, dlatego gracze muszą nauczyć się na bieżąco dostosowywać do warunków panujących w poszczególnych krainach!
Planowana data premiery: koniec września 2016.
Sugerowana cena detaliczna: 79,95 zł.
Link do produktu na stronie wydawnictwa: http://wydawnictwo.rebel.pl/x.php/6,761 ... tanow.html
-------------------------
ODPOWIEDZI:
-------------------------
Póki co za wcześnie jest, by o tym myśleć, ale niczego nie wykluczamy. Na pewno nie w 2016 roku, ale będziemy rozważać w przyszłości.Toomek pisze:Czy rozważycie również wydanie dodatku do The Grizzled?
Cały czas czekamy na informację od fabryki. Liczymy, że będzie razem z Riverworld.Toudi pisze:A czy jest juz moze cokolwiek wiecej wiadomo o Small World Underground?
Niestety wciąż nie dostaliśmy od oryginalnego wydawcy plików, na których moglibyśmy pracować. Na tę chwilę możemy powiedzieć, że gra powinna się ukazać na początku przyszłego roku.Rune pisze:Natomiast co się dzieje z Sherlockiem? Czy jest na liście tegorocznych premier? A jeśli nie, to ogólnie na jakim etapie jest ten temat?
Nie, nie pojawią się one w naszych planach, natomiast jeśli chodzi o ofertę sklepową, to wydaje nam się, że są one obecnie nieosiągalne jeśli chodzi o Europę.hrachubi pisze:Czy myśleliście aby w planach wydawniczych (albo chociaż w ofercie sklepowej) umieścić gry Ion i Covalence od Genius Games ?
Niestety wystąpiły opóźnienia w produkcji. Gra już do nas płynie, powinna dotrzeć w ciągu 2-3 tygodni.flowerus pisze:Panie Rebelu, mam pytanie o grę "Nie do pary". Na stronie wydawnictwa i w jednym ze znanych sklepów widnieje termin 'sierpień 2016', natomiast na pierwszej stronie gra jest ujęta w sekcji październik. To jak jest?
Bo zamówiłem w nadziei na szybkie granie, a tu się okaże, że będę musiał jeszcze przynajmniej miesiąc czekać na całą paczkę gier
wydawnictwo Rebel
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
- DarkSide
- Posty: 3039
- Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 578 times
- Been thanked: 239 times
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Panie Rebel, właśnie wygrał Pan wyścig pt.: "Co kupić na prezent urodzinowy* dla pewnego huncwota?"REBEL.pl pisze:Wyścig tytanów
*) Mam nadzieję, że nie będzie obsuwy (urodziny są 2 listopada)
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
TItan Race to jedna z fajniejszych imprezowych gierek, w jakie ostatnio grałem. Ignorowałem przez długi czas, bo opinie były niemrawe, ale po zagraniu, okazało się fantastyczne. Proste, krótkie, dużo interakcji, emocji i zabawy do samego końca. Dobry wybór.
Z ciekawości, Rebel, robicie 3 dwustronne planszetki (jak w oryginale), czy 6 jednostronnych (co sugeruje rendering)? Na forach przewija się czasem ten zarzut, że na dwustronnych nie da się zrobić tego "Wielkiego Szlema" w dowolnej konfiguracji. Mogę tu jedynie dodac, że ten wariant i tak jest zupełnie bez sensu i przeciw duchowi gry (eliminuje interakcję, wprowadza efekt kuli śnieżnej), więc można go spokojnie zignorować
Z ciekawości, Rebel, robicie 3 dwustronne planszetki (jak w oryginale), czy 6 jednostronnych (co sugeruje rendering)? Na forach przewija się czasem ten zarzut, że na dwustronnych nie da się zrobić tego "Wielkiego Szlema" w dowolnej konfiguracji. Mogę tu jedynie dodac, że ten wariant i tak jest zupełnie bez sensu i przeciw duchowi gry (eliminuje interakcję, wprowadza efekt kuli śnieżnej), więc można go spokojnie zignorować
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Raczej nie, chyba że każdy gra 2 tytanami. Ja to wyciągam dla 4+. Dla trzech jeszcze może ujdzie, w takim wariancie nie grałem. Ogólnie chodzi o to, żeby był ścisk na planszy i żeby nie można się było chować/isć własnymi torami.
- REBEL.pl
- Posty: 1468
- Rejestracja: 29 paź 2008, 11:52
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 199 times
- Been thanked: 740 times
- Kontakt:
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
7 Samurajów
Wasza drużyna samurajów stoi na drodze hordy wygłodniałych i żądnych krwi rozbójników pragnących splądrować wioskę! Mieszkańcy nie oferują wiele, ale skromne posiłki i dach nad głową pozwolą Wam przetrwać zimę… W zamian za to zaoferowaliście im swoje miecze. Nadszedł czas, by zrobić z nich użytek i kolejny raz stanąć w obronie dobrych ludzi.
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie macie szans z tuzinami wrogów, którzy tylko czekają, by posiekać Was na plasterki. Ale Waszą siłą jest znajomość sztuk walki i więź, która jednoczy w obliczu niebezpieczeństwa. Gdy sytuacja stanie się beznadziejna, wrogom przyjdzie poznać Wasze drugie oblicze – bowiem w każdym z Was drzemie uśpiona bestia…
7 Samurajów to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w grupę samurajów. Najęci przez rolników mają za zadanie bronić ich wioskę i uprawy przed atakami bezlitosnych rozbójników z klanu ONI-MUSHA. Aby osiągnąć zwycięstwo, gracze muszą połączyć siły i walczyć o bezpieczeństwo rodzin i gospodarstw w wiosce!
W każdej turze każdy z graczy odkrywa jedną lub więcej kart z talii najeźdźców i staje w obliczu niebezpieczeństwa – jest zmuszony podjąć trudną decyzję: czy powinien przeciwstawić się nacierającym na niego rozbójnikom i chronić mieszkańców wsi przed niemal niekończącym się zagrożeniem, czy może pomóc jednemu ze swoich towarzyszy, opuszczając swój posterunek i ryzykując, że jego chwilowa nieobecność zostanie wykorzystana przez rozbójników?
Wioska składająca się z barykad, gospodarstw i pracujących w nich rodzin będzie rujnowana z każdym atakiem. Pierwszą falę najazdów poprowadzą niezaprawieni w bojach łupieżcy. Jeśli ich pokonacie, w kolejnym ataku zostaną zastąpieni przez poruczników. Jeżeli i oni nie zdołają się przebić, na wioskę napadną najokrutniejsi i najsilniejsi z łupieżców. Ruszą na Was także hersztowie, którzy dotychczas przyglądali się napadowi ze wzgórza. Rozwścieczeni będą wspomagać swoich podwładnych, mając za cel zdławienie ostatnich prób oporu.
Dopiero po trzech powstrzymanych fazach najazdów mieszkańcy wioski będą mogli w końcu odetchnąć z ulgą. Gracze zwyciężą, jeśli przeżyją do końca gry i uratują przynajmniej jedną farmę i rodzinę.
Każdy Samuraj posiada specjalną umiejętność, której może użyć podczas każdej tury, i jedną nadludzką moc o nazwie „Kiai”, z której może skorzystać, jeśli w trakcie walki wykaże się znajomością technik bitewnych.
W ogniu walki i obliczu ciężkich ran każdy Samuraj może liczyć na zwierzęcego ducha – ukrytą, nadludzką siłę, która pozwala mu jeszcze lepiej walczyć, wyzwolić „Kiai” i odeprzeć kolejnych wrogów.
Uważajcie jednak, by nie poczuć się zbyt pewnie. Niebezpieczeństwo czyha z każdej strony i tylko czeka, aż popełnicie o jeden błąd za dużo…
Dzięki prostym zasadom i wielu różnym trybom gry (od 1 do 7 graczy na 4 poziomach trudności) ta kooperacyjna gra zapewni każdemu zgranemu zespołowi doskonałą zabawę. Stawcie czoła wyzwaniom, których pokonanie zależy od Waszych umiejętności. 7 Samurajów pozwoli Wam sprawdzić, na ile tak naprawdę Was stać…
Czy podołacie temu wyzwaniu?
Planowana data premiery: koniec września 2016.
Sugerowana cena detaliczna: 89,95 zł.
Link do produktu na stronie wydawnictwa: http://wydawnictwo.rebel.pl/x.php/6,762 ... rajow.html
-------------------------
ODPOWIEDZI:
-------------------------
Wasza drużyna samurajów stoi na drodze hordy wygłodniałych i żądnych krwi rozbójników pragnących splądrować wioskę! Mieszkańcy nie oferują wiele, ale skromne posiłki i dach nad głową pozwolą Wam przetrwać zimę… W zamian za to zaoferowaliście im swoje miecze. Nadszedł czas, by zrobić z nich użytek i kolejny raz stanąć w obronie dobrych ludzi.
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie macie szans z tuzinami wrogów, którzy tylko czekają, by posiekać Was na plasterki. Ale Waszą siłą jest znajomość sztuk walki i więź, która jednoczy w obliczu niebezpieczeństwa. Gdy sytuacja stanie się beznadziejna, wrogom przyjdzie poznać Wasze drugie oblicze – bowiem w każdym z Was drzemie uśpiona bestia…
7 Samurajów to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w grupę samurajów. Najęci przez rolników mają za zadanie bronić ich wioskę i uprawy przed atakami bezlitosnych rozbójników z klanu ONI-MUSHA. Aby osiągnąć zwycięstwo, gracze muszą połączyć siły i walczyć o bezpieczeństwo rodzin i gospodarstw w wiosce!
W każdej turze każdy z graczy odkrywa jedną lub więcej kart z talii najeźdźców i staje w obliczu niebezpieczeństwa – jest zmuszony podjąć trudną decyzję: czy powinien przeciwstawić się nacierającym na niego rozbójnikom i chronić mieszkańców wsi przed niemal niekończącym się zagrożeniem, czy może pomóc jednemu ze swoich towarzyszy, opuszczając swój posterunek i ryzykując, że jego chwilowa nieobecność zostanie wykorzystana przez rozbójników?
Wioska składająca się z barykad, gospodarstw i pracujących w nich rodzin będzie rujnowana z każdym atakiem. Pierwszą falę najazdów poprowadzą niezaprawieni w bojach łupieżcy. Jeśli ich pokonacie, w kolejnym ataku zostaną zastąpieni przez poruczników. Jeżeli i oni nie zdołają się przebić, na wioskę napadną najokrutniejsi i najsilniejsi z łupieżców. Ruszą na Was także hersztowie, którzy dotychczas przyglądali się napadowi ze wzgórza. Rozwścieczeni będą wspomagać swoich podwładnych, mając za cel zdławienie ostatnich prób oporu.
Dopiero po trzech powstrzymanych fazach najazdów mieszkańcy wioski będą mogli w końcu odetchnąć z ulgą. Gracze zwyciężą, jeśli przeżyją do końca gry i uratują przynajmniej jedną farmę i rodzinę.
Każdy Samuraj posiada specjalną umiejętność, której może użyć podczas każdej tury, i jedną nadludzką moc o nazwie „Kiai”, z której może skorzystać, jeśli w trakcie walki wykaże się znajomością technik bitewnych.
W ogniu walki i obliczu ciężkich ran każdy Samuraj może liczyć na zwierzęcego ducha – ukrytą, nadludzką siłę, która pozwala mu jeszcze lepiej walczyć, wyzwolić „Kiai” i odeprzeć kolejnych wrogów.
Uważajcie jednak, by nie poczuć się zbyt pewnie. Niebezpieczeństwo czyha z każdej strony i tylko czeka, aż popełnicie o jeden błąd za dużo…
Dzięki prostym zasadom i wielu różnym trybom gry (od 1 do 7 graczy na 4 poziomach trudności) ta kooperacyjna gra zapewni każdemu zgranemu zespołowi doskonałą zabawę. Stawcie czoła wyzwaniom, których pokonanie zależy od Waszych umiejętności. 7 Samurajów pozwoli Wam sprawdzić, na ile tak naprawdę Was stać…
Czy podołacie temu wyzwaniu?
Planowana data premiery: koniec września 2016.
Sugerowana cena detaliczna: 89,95 zł.
Link do produktu na stronie wydawnictwa: http://wydawnictwo.rebel.pl/x.php/6,762 ... rajow.html
-------------------------
ODPOWIEDZI:
-------------------------
Na 99% obsuwy nie będzie (ten 1% to zdarzenia losowe i klęski żywiołowe )DarkSide pisze:*) Mam nadzieję, że nie będzie obsuwy (urodziny są 2 listopada)REBEL.pl pisze:Wyścig tytanów
Tak jak w oryginale - 3 dwustronne planszetki.rattkin pisze: Z ciekawości, Rebel, robicie 3 dwustronne planszetki (jak w oryginale), czy 6 jednostronnych (co sugeruje rendering)?
wydawnictwo Rebel
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
Nadchodzące premiery | Aktualności wydawnicze | Kontakt | Dystrybucja: hurt.rebel.pl
- Harun
- Posty: 1100
- Rejestracja: 21 sie 2006, 16:48
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Has thanked: 648 times
- Been thanked: 524 times
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Drogi Rebelu
Co powiesz na covert? Wygląda na nowatorski tytuł.
https://boardgamegeek.com/boardgame/187653/covert
Co powiesz na covert? Wygląda na nowatorski tytuł.
https://boardgamegeek.com/boardgame/187653/covert
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Będzie kiedyś wydana polska edycja dodatku "Small World - Tales and Legends" ? Po "Podziemiach" będzie to jedyny nieprzetłumaczony dodatek do Small World (jednocześnie z największą ilością tekstu do tłumaczenia).
Morgad.pl 5%, Planszostrefa.pl 10%, Rebel.pl 6%, Mepel.pl 4%, BGG
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Kiedy +/- możemy spodziewać się udostępnienia instrukcji do Sherlocka?
Wysłane za pośrednictwem jednookiej papugi.
Wysłane za pośrednictwem jednookiej papugi.
Przystanek Planszówka - przystań dla wszystkich planszówkowych rozbójników morskich.
Chcę zdobyć
Oddam za talary
Chcę zdobyć
Oddam za talary
-
- Posty: 2616
- Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 67 times
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Panie Rebelu!
Co prawda to wątek wydawniczy, ale mam takie pytanie. Czy kody rabatowe, które czasami dostajemy nie mogłyby być częściej? Teraz jest kod urodzinowy i ze trzy razy w roku jakiś okazjonalny/konkursowy. Tych okazjonalnych nie mogłoby być więcej?
Pozdrawiam
Co prawda to wątek wydawniczy, ale mam takie pytanie. Czy kody rabatowe, które czasami dostajemy nie mogłyby być częściej? Teraz jest kod urodzinowy i ze trzy razy w roku jakiś okazjonalny/konkursowy. Tych okazjonalnych nie mogłoby być więcej?
Pozdrawiam
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
- konrad.rymczak
- Posty: 998
- Rejestracja: 26 cze 2016, 14:09
- Has thanked: 173 times
- Been thanked: 48 times
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
Bez przesady! Proponuję tylko w wybrane święta:Wincenty Jan pisze:Np codziennie....
Spoiler:
Kupię: Eclipse 2nd - Galactic Counselor
- DarkSide
- Posty: 3039
- Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 578 times
- Been thanked: 239 times
Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok
konrad.rymczak, jeśli ktoś wstawi cytat z Twego wpisu to moja komórka osobiście zjawi się u Ciebie i całą Twoją kolekcję planszówek wysypie "na kupę" na środku pokoju.
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%