Summoner Wars
- Maciek Mazgaj
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 gru 2012, 14:11
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Summoner Wars
Piszę odnośnie Elfów Dżungli, 2 talia.
Na moje oko jest błąd w karcie ustawienia początkowego. Brakuje Nosorożców. Na stronce Plaid Hat Games, Nosorożec jest ustawiony po prawo od muru w PL wersji brak tej jednostki w ogóle.
Nigdzie nie znalazłem info o tym błędzie, chyba że coś przeoczyłem, to mnie poprawcie.
POZDRAWIAM
P.S. Z drugiej strony byłaby to chyba jedyna talia, choć wszystkich nie poznałem, w której można by całkowicie wyrzucić jednostkę podstawową (wszystkie obecne karty) znajdujące się w tali od początku kosztem np. jednostek z dodatków.
Na moje oko jest błąd w karcie ustawienia początkowego. Brakuje Nosorożców. Na stronce Plaid Hat Games, Nosorożec jest ustawiony po prawo od muru w PL wersji brak tej jednostki w ogóle.
Nigdzie nie znalazłem info o tym błędzie, chyba że coś przeoczyłem, to mnie poprawcie.
POZDRAWIAM
P.S. Z drugiej strony byłaby to chyba jedyna talia, choć wszystkich nie poznałem, w której można by całkowicie wyrzucić jednostkę podstawową (wszystkie obecne karty) znajdujące się w tali od początku kosztem np. jednostek z dodatków.
- FactoryOfIdeas
- Posty: 90
- Rejestracja: 08 sty 2013, 12:30
Re: Summoner Wars
Prawda. Błąd ten zgłoszono nam dziś rano.. Tym razem (choć marne to pocieszenie) nie zawinił tłumacz a raczej nasza chęć zeby dostarczyć wam te dodatki na rowni z premiera amerykańska.. Pliki do kart pomocy otrzymaliśmy zbiorcze do wszystkich frakcji. W tamtych plikach nosorożca nie było wiec spokojnie niczego nieświadomi wysłaliśmy je do druku. Teraz okazało się ze już po starcie polskiego druku ( który był wcześniej niż amerykański) karta ta uległa zmianie ..
Czekamy obecnie na wyjaśnienie sprawy oraz poprawiony plik. Umieścimy go w erracie i postaramy się zadośćuczynic na zasadzie znanej z poprzednich błędnych kart
Pozostaje mi jedynie przeprosić i zapewnić ze takie kwiatki już się nie przytrafia - mam nadzieje ze limit błędów wyczerpalismy..
Czekamy obecnie na wyjaśnienie sprawy oraz poprawiony plik. Umieścimy go w erracie i postaramy się zadośćuczynic na zasadzie znanej z poprzednich błędnych kart
Pozostaje mi jedynie przeprosić i zapewnić ze takie kwiatki już się nie przytrafia - mam nadzieje ze limit błędów wyczerpalismy..
Summoner Wars:
Esensja.pl - 100% Świat Gier Planszowych #25 - 10/10
ZnadPlanszy - 10/10 Board Times - 5/5
Games Fanatic - 8/10 Polter - 8/10
....
Esensja.pl - 100% Świat Gier Planszowych #25 - 10/10
ZnadPlanszy - 10/10 Board Times - 5/5
Games Fanatic - 8/10 Polter - 8/10
....
Re: Summoner Wars
Maciej - Bendersi maja tylko dwie podstawowe na mapie na starcie
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gram we wszystko :), taka praca...
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
Re: Summoner Wars
Aj, aj! To gruba skucha. Nawet mi nie przyszło do głowy, że tu mógł być błąd i aż dotąd zaczynałem bez nosorożca... Toż to mocarny i kosztowny common jest!Piszę odnośnie Elfów Dżungli, 2 talia.
Na moje oko jest błąd w karcie ustawienia początkowego. Brakuje Nosorożców
- FactoryOfIdeas
- Posty: 90
- Rejestracja: 08 sty 2013, 12:30
Re: Summoner Wars
Taa, też się trochę zdziwiłem podczas tłumaczenia, że nie ma jednej z j.podstawowych na początku, ale później przypomniało mi się, że w Bendersach też nie ma... Do głowy mi nie przyszło, że moglibyśmy otrzymać nieaktualny plik. W każdym razie - sprawę wyjaśniamy, jak tylko dostaniemy aktualny plik to postaramy się błąd naprawić. Pozostaje mi wyrazić ubolewanie, żal i skruchę i oby więcej takich "niespodzianek" nie było
Summoner Wars:
Esensja.pl - 100% Świat Gier Planszowych #25 - 10/10
ZnadPlanszy - 10/10 Board Times - 5/5
Games Fanatic - 8/10 Polter - 8/10
....
Esensja.pl - 100% Świat Gier Planszowych #25 - 10/10
ZnadPlanszy - 10/10 Board Times - 5/5
Games Fanatic - 8/10 Polter - 8/10
....
Re: Summoner Wars
Witam,
mam pytanie odnośnie frakcji Plugastwo. W karcie zasad jest napisane, że wszystkie zdolności i wydarzenia odnoszące się do Podstawowych Jednostek odnoszą się także do mutacji. Czyli kładąc np mutację Zmutowana Bestia (która może atakować tylko jednostki sąsiadujące) na Kultystę, który atakuje z daleka ale jego zdolność mówi ''Kultysta nie może atakować karty, z którą sąsiaduje'', to nie będę mógł atakować karty sąsiadującej??? Ale gdyby tak było to wtedy nie mógłbym atakować żadnej jedostki w zobrazowanym przykładzie??? Czy może jednak gra się tylko to co jest na karcie mutacji??
mam pytanie odnośnie frakcji Plugastwo. W karcie zasad jest napisane, że wszystkie zdolności i wydarzenia odnoszące się do Podstawowych Jednostek odnoszą się także do mutacji. Czyli kładąc np mutację Zmutowana Bestia (która może atakować tylko jednostki sąsiadujące) na Kultystę, który atakuje z daleka ale jego zdolność mówi ''Kultysta nie może atakować karty, z którą sąsiaduje'', to nie będę mógł atakować karty sąsiadującej??? Ale gdyby tak było to wtedy nie mógłbym atakować żadnej jedostki w zobrazowanym przykładzie??? Czy może jednak gra się tylko to co jest na karcie mutacji??
Re: Summoner Wars
Dziala tylko to co ma napisane mutacja. Ten zapis o tym ze zdolnosci dotyczace jed. podstawowych dotycza takze mutacji odnosi sie do np. Spalenia w talii elfow: "poloz znacznik obrazen na wybranej jednostce podstawowej" - tzn mozesz polozyc tez na mutacji...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gram we wszystko :), taka praca...
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
- Maciek Mazgaj
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 gru 2012, 14:11
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Summoner Wars
Witam!
Piszę odnośnie drugiej talii Jaskiniowych Goblinów.
Przykład, na stole mam 6 Czepiaczy + Dzikus. W fazie wydarzeń zagrywam Rzut Kamieniem i daję wszystkim symbol łuku. Dalej, w tej samej fazie wydarzeń, zagrywam drugi raz Rzut Kamieniem i dodaje +1 do wartości ataku wszystkim 6 Czepiaczom, którym nadałem symbol łuku. W fazie ataku, atakuję 3 Czepiaczami, każdym na 2 kościach, atak dystansowy i na dodatek atakuje jeszcze jednym również na 2 kostkach dzięki zdolności Dzikusa. Łącznie 4 ataki, 8 kostek.
Dalsza część przykładu, jeśli powyższa akcja jest poprawnie przeprowadzona to jeśli zagram, też w tej samej fazie wydarzeń, kartę (nie pamiętam nazwy), która pozwala ruszyć jednostki o 1 i w fazie ataku zaatakować 6 różnymi jednostkami to mam 6 ataków dystansowych, każdy na 2 kostkach + 1 atak ze zdolności Dzikusa ? Łącznie 7 ataków, 14 kostek.
Dajcie znać czy nie za bardzo kombinuje i czy dobrze to rozumie ?
Piszę odnośnie drugiej talii Jaskiniowych Goblinów.
Przykład, na stole mam 6 Czepiaczy + Dzikus. W fazie wydarzeń zagrywam Rzut Kamieniem i daję wszystkim symbol łuku. Dalej, w tej samej fazie wydarzeń, zagrywam drugi raz Rzut Kamieniem i dodaje +1 do wartości ataku wszystkim 6 Czepiaczom, którym nadałem symbol łuku. W fazie ataku, atakuję 3 Czepiaczami, każdym na 2 kościach, atak dystansowy i na dodatek atakuje jeszcze jednym również na 2 kostkach dzięki zdolności Dzikusa. Łącznie 4 ataki, 8 kostek.
Dalsza część przykładu, jeśli powyższa akcja jest poprawnie przeprowadzona to jeśli zagram, też w tej samej fazie wydarzeń, kartę (nie pamiętam nazwy), która pozwala ruszyć jednostki o 1 i w fazie ataku zaatakować 6 różnymi jednostkami to mam 6 ataków dystansowych, każdy na 2 kostkach + 1 atak ze zdolności Dzikusa ? Łącznie 7 ataków, 14 kostek.
Dajcie znać czy nie za bardzo kombinuje i czy dobrze to rozumie ?
- Maciek Mazgaj
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 gru 2012, 14:11
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Summoner Wars
Miazga
Wczoraj po raz pierwszy grałem przeciwko drugiej talii Jaskiniowych Goblinów i takie kombo nam wyszło. 4 ataki, 8 kostek i stół ładnie się wyczyścił z moich Krasnali (też 2 talia). A dodam jeszcze, że żaden Czepiacz nie mógł się ruszyć, a mimo tego zrobili sieczkę.
Pozdrawiam
Wczoraj po raz pierwszy grałem przeciwko drugiej talii Jaskiniowych Goblinów i takie kombo nam wyszło. 4 ataki, 8 kostek i stół ładnie się wyczyścił z moich Krasnali (też 2 talia). A dodam jeszcze, że żaden Czepiacz nie mógł się ruszyć, a mimo tego zrobili sieczkę.
Pozdrawiam
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 lip 2014, 17:53
- Kontakt:
Re: Summoner Wars
Witam
mam pytanie dotyczące drugiej tali krasnoludów gildii
ULEPSZENIE: MOŹDZIERZ
Treść Zdolności:
Ulepsz Jednostkę posiadającą Zdolność WYBUDOWANY następującą Zdolnością Specjalną: WYBUCHOWE SKORUPY – Ulepszona Jednostka może atakować dowolną kartę w odległości do 3 pól. Jeśli ten atak niszczy kartę, natychmiast połóż po 1 Znaczniku Obrażeń na każdej karcie sąsiadującej ze zniszczoną kartą.
pytanie czy odległość do 3pól tyczy się wszystkich pól (np 1 w lewo i 2 w przód) czy tylko do 3 pól w linii prostej?
inaczej mówiąc czy moździerz upoważnia do strzelania po skosie podobnie jak żyroskop?
mam pytanie dotyczące drugiej tali krasnoludów gildii
ULEPSZENIE: MOŹDZIERZ
Treść Zdolności:
Ulepsz Jednostkę posiadającą Zdolność WYBUDOWANY następującą Zdolnością Specjalną: WYBUCHOWE SKORUPY – Ulepszona Jednostka może atakować dowolną kartę w odległości do 3 pól. Jeśli ten atak niszczy kartę, natychmiast połóż po 1 Znaczniku Obrażeń na każdej karcie sąsiadującej ze zniszczoną kartą.
pytanie czy odległość do 3pól tyczy się wszystkich pól (np 1 w lewo i 2 w przód) czy tylko do 3 pól w linii prostej?
inaczej mówiąc czy moździerz upoważnia do strzelania po skosie podobnie jak żyroskop?
www.kruk.bydgoszcz.pl
tel. kom. 798 443 293
e-mail: kruk.bydgoszcz@gmail.com
Odbiór osobisty:
ul. Wojska Polskiego 23, 85-825 Bydgoszcz
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TO CO ROBIMY – OCEŃ NAS NA FACEBOOKU
www.facebook.com/CentrumGierPlanszowychKruk
tel. kom. 798 443 293
e-mail: kruk.bydgoszcz@gmail.com
Odbiór osobisty:
ul. Wojska Polskiego 23, 85-825 Bydgoszcz
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TO CO ROBIMY – OCEŃ NAS NA FACEBOOKU
www.facebook.com/CentrumGierPlanszowychKruk
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 25 lip 2014, 17:53
- Kontakt:
Re: Summoner Wars
dzięki
a i mam jeszcze jedno pytanie dotyczące łuczników ze zdolnością precyzyjny
PRECYZYJNY
Treść tej Zdolności powinna brzmieć:
"Atakując łucznikiem, zamiast rzucać kośćmi, policz iloma kośćmi należałoby normalnie rzucić. Połóż
odpowiadającą im liczbę Znaczników Obrażeń na zaatakowanej Jednostce.”
rozumiem więc że zdolność precyzyjny nie działa na mury (ponieważ nie są one jednostkami),
czy w takim razie jest jakaś możliwość aby łucznik zaatakował mur i go zniszczył?
wydaje mi się że są tylko 2 wyjścia:
- łucznik nie może zaatakować muru bo nie pozwala mu na to jego zdolność lub
- łucznik może zaatakować mur ale musi normalnie rzucić kością ponieważ jego zdolność dotyczy tylko jednostek
proszę o szybką odpowiedź
a i mam jeszcze jedno pytanie dotyczące łuczników ze zdolnością precyzyjny
PRECYZYJNY
Treść tej Zdolności powinna brzmieć:
"Atakując łucznikiem, zamiast rzucać kośćmi, policz iloma kośćmi należałoby normalnie rzucić. Połóż
odpowiadającą im liczbę Znaczników Obrażeń na zaatakowanej Jednostce.”
rozumiem więc że zdolność precyzyjny nie działa na mury (ponieważ nie są one jednostkami),
czy w takim razie jest jakaś możliwość aby łucznik zaatakował mur i go zniszczył?
wydaje mi się że są tylko 2 wyjścia:
- łucznik nie może zaatakować muru bo nie pozwala mu na to jego zdolność lub
- łucznik może zaatakować mur ale musi normalnie rzucić kością ponieważ jego zdolność dotyczy tylko jednostek
proszę o szybką odpowiedź
www.kruk.bydgoszcz.pl
tel. kom. 798 443 293
e-mail: kruk.bydgoszcz@gmail.com
Odbiór osobisty:
ul. Wojska Polskiego 23, 85-825 Bydgoszcz
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TO CO ROBIMY – OCEŃ NAS NA FACEBOOKU
www.facebook.com/CentrumGierPlanszowychKruk
tel. kom. 798 443 293
e-mail: kruk.bydgoszcz@gmail.com
Odbiór osobisty:
ul. Wojska Polskiego 23, 85-825 Bydgoszcz
JEŚLI PODOBA CI SIĘ TO CO ROBIMY – OCEŃ NAS NA FACEBOOKU
www.facebook.com/CentrumGierPlanszowychKruk
Re: Summoner Wars
Odpowiedz 2.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gram we wszystko :), taka praca...
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
- charlie brown
- Posty: 220
- Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:59
- Been thanked: 1 time
Re: Summoner Wars
Jest taka czempionka u Elfów, która przejmuje kontrolę na rundę nad wrogimi jednostkami - Kaeseeall. Czy przejmowana jednostka zachowuje swoje zdolności?
Pytam, bo miałem taką dziwną partię na tablecie przeciw Bendersom. Ich mistrz przywołał dwóch czempionów Kalu/Talu czy jakoś tak, którzy zawsze wspólnie dostają rany. Podczas mojej tury elficka Kaśka przejęła kontrolę na Kalu, zabiliśmy Talu, a Kalu nie dostał żadnej rany mimo śmierci brata. To normalne?
Pytam, bo miałem taką dziwną partię na tablecie przeciw Bendersom. Ich mistrz przywołał dwóch czempionów Kalu/Talu czy jakoś tak, którzy zawsze wspólnie dostają rany. Podczas mojej tury elficka Kaśka przejęła kontrolę na Kalu, zabiliśmy Talu, a Kalu nie dostał żadnej rany mimo śmierci brata. To normalne?
- kaszkiet
- Posty: 2810
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 528 times
Re: Summoner Wars
Ja bym interpretował, że też powinien dostać rany.
Z drugiej strony, co się dzieje gdy jest pojedynek Benders-Benders i obie strony mają Kalu i Talu?
Interpretowałbym, że wspólne rany dotyczą jednostek przywołanych przez tego samego Summonera.
Ale może i dotyczy to Kalu i Talu pod kontrolą konkretnego gracza - jednak na karcie nie ma o tym informacji.
Dobre pytanie
Z drugiej strony, co się dzieje gdy jest pojedynek Benders-Benders i obie strony mają Kalu i Talu?
Interpretowałbym, że wspólne rany dotyczą jednostek przywołanych przez tego samego Summonera.
Ale może i dotyczy to Kalu i Talu pod kontrolą konkretnego gracza - jednak na karcie nie ma o tym informacji.
Dobre pytanie
- BartP
- Administrator
- Posty: 4721
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 384 times
- Been thanked: 886 times
Re: Summoner Wars
Na angielskiej karcie Talu/Kaku jest wyraźnie napisane, że bliźniak otrzymuje obrażenia, jeśli go kontrolujesz. Więc po przejęciu kontroli go już nie kontrolujesz.
Sprzedam nic
- kaszkiet
- Posty: 2810
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 528 times
Re: Summoner Wars
Owszem - posiłkowałem się tym starym obrazkiem - http://blagog.files.wordpress.com/2012/02/talu.jpg - bo nie chciało mi się sięgać do mojego pudła
Re: Summoner Wars
Zdecydowanie, czemu nie?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gram we wszystko :), taka praca...
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
Re: Summoner Wars
Zapraszam na partyjke w takim razie, zdecydowanie niczym im nie ujmuja
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gram we wszystko :), taka praca...
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne
Turnieje Summoner Wars, Android Netrunner, Neuroshima Hex, Veto! i inne