Summoner Wars

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
Maciek Mazgaj
Posty: 81
Rejestracja: 29 gru 2012, 14:11
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Summoner Wars

Post autor: Maciek Mazgaj »

Piszę odnośnie Elfów Dżungli, 2 talia.
Na moje oko jest błąd w karcie ustawienia początkowego. Brakuje Nosorożców. Na stronce Plaid Hat Games, Nosorożec jest ustawiony po prawo od muru w PL wersji brak tej jednostki w ogóle.
Nigdzie nie znalazłem info o tym błędzie, chyba że coś przeoczyłem, to mnie poprawcie.
POZDRAWIAM
P.S. Z drugiej strony byłaby to chyba jedyna talia, choć wszystkich nie poznałem, w której można by całkowicie wyrzucić jednostkę podstawową (wszystkie obecne karty) znajdujące się w tali od początku kosztem np. jednostek z dodatków.
Awatar użytkownika
FactoryOfIdeas
Posty: 90
Rejestracja: 08 sty 2013, 12:30

Re: Summoner Wars

Post autor: FactoryOfIdeas »

Prawda. Błąd ten zgłoszono nam dziś rano.. Tym razem (choć marne to pocieszenie) nie zawinił tłumacz a raczej nasza chęć zeby dostarczyć wam te dodatki na rowni z premiera amerykańska.. Pliki do kart pomocy otrzymaliśmy zbiorcze do wszystkich frakcji. W tamtych plikach nosorożca nie było wiec spokojnie niczego nieświadomi wysłaliśmy je do druku. Teraz okazało się ze już po starcie polskiego druku ( który był wcześniej niż amerykański) karta ta uległa zmianie ..

Czekamy obecnie na wyjaśnienie sprawy oraz poprawiony plik. Umieścimy go w erracie i postaramy się zadośćuczynic na zasadzie znanej z poprzednich błędnych kart :-(

Pozostaje mi jedynie przeprosić i zapewnić ze takie kwiatki już się nie przytrafia - mam nadzieje ze limit błędów wyczerpalismy..
Summoner Wars:
Esensja.pl - 100% Świat Gier Planszowych #25 - 10/10
ZnadPlanszy - 10/10 Board Times - 5/5
Games Fanatic - 8/10 Polter - 8/10
....
Awatar użytkownika
schalonny
Posty: 128
Rejestracja: 01 lip 2013, 21:20
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: schalonny »

Maciej - Bendersi maja tylko dwie podstawowe na mapie na starcie ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
adalbert
Posty: 941
Rejestracja: 02 lis 2009, 14:15
Has thanked: 12 times
Been thanked: 26 times

Re: Summoner Wars

Post autor: adalbert »

Piszę odnośnie Elfów Dżungli, 2 talia.
Na moje oko jest błąd w karcie ustawienia początkowego. Brakuje Nosorożców
Aj, aj! To gruba skucha. Nawet mi nie przyszło do głowy, że tu mógł być błąd i aż dotąd zaczynałem bez nosorożca... Toż to mocarny i kosztowny common jest!
Awatar użytkownika
FactoryOfIdeas
Posty: 90
Rejestracja: 08 sty 2013, 12:30

Re: Summoner Wars

Post autor: FactoryOfIdeas »

Taa, też się trochę zdziwiłem podczas tłumaczenia, że nie ma jednej z j.podstawowych na początku, ale później przypomniało mi się, że w Bendersach też nie ma... Do głowy mi nie przyszło, że moglibyśmy otrzymać nieaktualny plik. W każdym razie - sprawę wyjaśniamy, jak tylko dostaniemy aktualny plik to postaramy się błąd naprawić. Pozostaje mi wyrazić ubolewanie, żal i skruchę i oby więcej takich "niespodzianek" nie było :-(
Summoner Wars:
Esensja.pl - 100% Świat Gier Planszowych #25 - 10/10
ZnadPlanszy - 10/10 Board Times - 5/5
Games Fanatic - 8/10 Polter - 8/10
....
Johny223
Posty: 14
Rejestracja: 03 lip 2014, 20:53

Re: Summoner Wars

Post autor: Johny223 »

Witam,
mam pytanie odnośnie frakcji Plugastwo. W karcie zasad jest napisane, że wszystkie zdolności i wydarzenia odnoszące się do Podstawowych Jednostek odnoszą się także do mutacji. Czyli kładąc np mutację Zmutowana Bestia (która może atakować tylko jednostki sąsiadujące) na Kultystę, który atakuje z daleka ale jego zdolność mówi ''Kultysta nie może atakować karty, z którą sąsiaduje'', to nie będę mógł atakować karty sąsiadującej??? Ale gdyby tak było to wtedy nie mógłbym atakować żadnej jedostki w zobrazowanym przykładzie??? Czy może jednak gra się tylko to co jest na karcie mutacji??
Awatar użytkownika
schalonny
Posty: 128
Rejestracja: 01 lip 2013, 21:20
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: schalonny »

Dziala tylko to co ma napisane mutacja. Ten zapis o tym ze zdolnosci dotyczace jed. podstawowych dotycza takze mutacji odnosi sie do np. Spalenia w talii elfow: "poloz znacznik obrazen na wybranej jednostce podstawowej" - tzn mozesz polozyc tez na mutacji...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Johny223
Posty: 14
Rejestracja: 03 lip 2014, 20:53

Re: Summoner Wars

Post autor: Johny223 »

Aha dzięki za odpowiedź
Awatar użytkownika
Maciek Mazgaj
Posty: 81
Rejestracja: 29 gru 2012, 14:11
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Summoner Wars

Post autor: Maciek Mazgaj »

Witam!
Piszę odnośnie drugiej talii Jaskiniowych Goblinów.

Przykład, na stole mam 6 Czepiaczy + Dzikus. W fazie wydarzeń zagrywam Rzut Kamieniem i daję wszystkim symbol łuku. Dalej, w tej samej fazie wydarzeń, zagrywam drugi raz Rzut Kamieniem i dodaje +1 do wartości ataku wszystkim 6 Czepiaczom, którym nadałem symbol łuku. W fazie ataku, atakuję 3 Czepiaczami, każdym na 2 kościach, atak dystansowy i na dodatek atakuje jeszcze jednym również na 2 kostkach dzięki zdolności Dzikusa. Łącznie 4 ataki, 8 kostek.

Dalsza część przykładu, jeśli powyższa akcja jest poprawnie przeprowadzona to jeśli zagram, też w tej samej fazie wydarzeń, kartę (nie pamiętam nazwy), która pozwala ruszyć jednostki o 1 i w fazie ataku zaatakować 6 różnymi jednostkami to mam 6 ataków dystansowych, każdy na 2 kostkach + 1 atak ze zdolności Dzikusa ? Łącznie 7 ataków, 14 kostek.
Dajcie znać czy nie za bardzo kombinuje i czy dobrze to rozumie ? 8)
Awatar użytkownika
Krwawisz
Posty: 1496
Rejestracja: 29 kwie 2010, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 22 times

Re: Summoner Wars

Post autor: Krwawisz »

Tak jest :-) Druga talia goblinów jest mocna :twisted:
Awatar użytkownika
Maciek Mazgaj
Posty: 81
Rejestracja: 29 gru 2012, 14:11
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Summoner Wars

Post autor: Maciek Mazgaj »

Miazga :P
Wczoraj po raz pierwszy grałem przeciwko drugiej talii Jaskiniowych Goblinów i takie kombo nam wyszło. 4 ataki, 8 kostek i stół ładnie się wyczyścił z moich Krasnali (też 2 talia). A dodam jeszcze, że żaden Czepiacz nie mógł się ruszyć, a mimo tego zrobili sieczkę.
Pozdrawiam
Kruk.bydgoszcz.pl
Posty: 17
Rejestracja: 25 lip 2014, 17:53
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: Kruk.bydgoszcz.pl »

Witam :)

mam pytanie dotyczące drugiej tali krasnoludów gildii

ULEPSZENIE: MOŹDZIERZ
Treść Zdolności:
Ulepsz Jednostkę posiadającą Zdolność WYBUDOWANY następującą Zdolnością Specjalną: WYBUCHOWE SKORUPY – Ulepszona Jednostka może atakować dowolną kartę w odległości do 3 pól. Jeśli ten atak niszczy kartę, natychmiast połóż po 1 Znaczniku Obrażeń na każdej karcie sąsiadującej ze zniszczoną kartą.

pytanie czy odległość do 3pól tyczy się wszystkich pól (np 1 w lewo i 2 w przód) czy tylko do 3 pól w linii prostej?

inaczej mówiąc czy moździerz upoważnia do strzelania po skosie podobnie jak żyroskop?
www.kruk.bydgoszcz.pl
tel. kom. 798 443 293
e-mail: kruk.bydgoszcz@gmail.com

Odbiór osobisty:
ul. Wojska Polskiego 23, 85-825 Bydgoszcz

JEŚLI PODOBA CI SIĘ TO CO ROBIMY – OCEŃ NAS NA FACEBOOKU
www.facebook.com/CentrumGierPlanszowychKruk
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4721
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 384 times
Been thanked: 886 times

Re: Summoner Wars

Post autor: BartP »

Dowolną - może być 1 w prawo i 2 w przód.
Kruk.bydgoszcz.pl
Posty: 17
Rejestracja: 25 lip 2014, 17:53
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: Kruk.bydgoszcz.pl »

dzięki :)

a i mam jeszcze jedno pytanie dotyczące łuczników ze zdolnością precyzyjny :)

PRECYZYJNY
Treść tej Zdolności powinna brzmieć:
"Atakując łucznikiem, zamiast rzucać kośćmi, policz iloma kośćmi należałoby normalnie rzucić. Połóż
odpowiadającą im liczbę Znaczników Obrażeń na zaatakowanej Jednostce.”

rozumiem więc że zdolność precyzyjny nie działa na mury (ponieważ nie są one jednostkami),
czy w takim razie jest jakaś możliwość aby łucznik zaatakował mur i go zniszczył?

wydaje mi się że są tylko 2 wyjścia:
- łucznik nie może zaatakować muru bo nie pozwala mu na to jego zdolność lub
- łucznik może zaatakować mur ale musi normalnie rzucić kością ponieważ jego zdolność dotyczy tylko jednostek

proszę o szybką odpowiedź :)
www.kruk.bydgoszcz.pl
tel. kom. 798 443 293
e-mail: kruk.bydgoszcz@gmail.com

Odbiór osobisty:
ul. Wojska Polskiego 23, 85-825 Bydgoszcz

JEŚLI PODOBA CI SIĘ TO CO ROBIMY – OCEŃ NAS NA FACEBOOKU
www.facebook.com/CentrumGierPlanszowychKruk
Awatar użytkownika
schalonny
Posty: 128
Rejestracja: 01 lip 2013, 21:20
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: schalonny »

Odpowiedz 2.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Awatar użytkownika
charlie brown
Posty: 220
Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:59
Been thanked: 1 time

Re: Summoner Wars

Post autor: charlie brown »

Jest taka czempionka u Elfów, która przejmuje kontrolę na rundę nad wrogimi jednostkami - Kaeseeall. Czy przejmowana jednostka zachowuje swoje zdolności?

Pytam, bo miałem taką dziwną partię na tablecie przeciw Bendersom. Ich mistrz przywołał dwóch czempionów Kalu/Talu czy jakoś tak, którzy zawsze wspólnie dostają rany. Podczas mojej tury elficka Kaśka przejęła kontrolę na Kalu, zabiliśmy Talu, a Kalu nie dostał żadnej rany mimo śmierci brata. To normalne?
Awatar użytkownika
kaszkiet
Posty: 2810
Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 312 times
Been thanked: 528 times

Re: Summoner Wars

Post autor: kaszkiet »

Ja bym interpretował, że też powinien dostać rany.
Z drugiej strony, co się dzieje gdy jest pojedynek Benders-Benders i obie strony mają Kalu i Talu?
Interpretowałbym, że wspólne rany dotyczą jednostek przywołanych przez tego samego Summonera.
Ale może i dotyczy to Kalu i Talu pod kontrolą konkretnego gracza - jednak na karcie nie ma o tym informacji.
Dobre pytanie :)
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4721
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 384 times
Been thanked: 886 times

Re: Summoner Wars

Post autor: BartP »

Na angielskiej karcie Talu/Kaku jest wyraźnie napisane, że bliźniak otrzymuje obrażenia, jeśli go kontrolujesz. Więc po przejęciu kontroli go już nie kontrolujesz.
Awatar użytkownika
Krwawisz
Posty: 1496
Rejestracja: 29 kwie 2010, 22:40
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 22 times

Re: Summoner Wars

Post autor: Krwawisz »

Na polskiej tez bedzie ;-) BartP ma racje
Awatar użytkownika
kaszkiet
Posty: 2810
Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 312 times
Been thanked: 528 times

Re: Summoner Wars

Post autor: kaszkiet »

Owszem - posiłkowałem się tym starym obrazkiem - http://blagog.files.wordpress.com/2012/02/talu.jpg - bo nie chciało mi się sięgać do mojego pudła :)
Johny223
Posty: 14
Rejestracja: 03 lip 2014, 20:53

Re: Summoner Wars

Post autor: Johny223 »

Wygral ktoś z was Goblinami z jakąś frakcją spoza zestawów startowych?
Awatar użytkownika
schalonny
Posty: 128
Rejestracja: 01 lip 2013, 21:20
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: schalonny »

Zdecydowanie, czemu nie? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Johny223
Posty: 14
Rejestracja: 03 lip 2014, 20:53

Re: Summoner Wars

Post autor: Johny223 »

no ja mam wrażenie że jest znaczna różnica między goblinami a np elfami dżungli
Awatar użytkownika
schalonny
Posty: 128
Rejestracja: 01 lip 2013, 21:20
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Summoner Wars

Post autor: schalonny »

Zapraszam na partyjke w takim razie, zdecydowanie niczym im nie ujmuja :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Johny223
Posty: 14
Rejestracja: 03 lip 2014, 20:53

Re: Summoner Wars

Post autor: Johny223 »

no chętnie tylko do Poznania trochę mi nie podrodze :)
ODPOWIEDZ