Ano, kobieta, i wszystko jasne...bUll3t pisze:Zimna wojna jest w nieco odleglejszych planach. Na razie musi być coś mniej złożonego, a jestem postawiony w sytuacji, że (ponieważ Partnerkę a nie kolegę jest ciężko przekonać do zagrania, a co dopiero wertowania instrukcji) muszę być w stanie grę w kilka minut wytłumaczyć. A Tygrys i Eufrat ma wyczerpany nakład.
Gra dla 2+ z bardzo dużą interakcją negatywną
Re: Gra dla 2+ z bardzo dużą interakcją negatywną
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Gra dla 2+ z bardzo dużą interakcją negatywną
Spróbuj Santiago de Cuba.bUll3t pisze:Po dłuższej przerwie i w międzyczasie próbie zagrania w Munchkina pożyczonego od kolegi zmieniły się nieco wymagania. Otóż gra ma:
1. Chodzić super na dwie osoby.
2. Fajnie gdyby chodziła na więcej (nie jest to warunek konieczny ale miły plus).
3. Interakcja od lekko-średniej w górę - gry gdzie każdy sobie coś tam działa a na koniec liczymy wynik odpadają.
4. Złożoność taka, żeby jedno przeczytanie instrukcji wystarczyło żeby grać i wytłumaczyć szybko innym graczom.
5. Całkowity brak jakichkolwiek związków z fantasy, magią, s-f i drugą wojną światową (wiem, że odrzucam ponad połowę wszystkich gier, ale to jest wymóg konieczny, bo inaczej będę mógł co najwyżej sam ze sobą pograć).
5. Poziom losowości dowolny.
6. Karty, kości, pionki, plansze - bez znaczenia.
7. Czas co najmniej 30 minut (brak górnej granicy).
8. Mile widziana duża regrywalność.
Propozycje, które obecnie rozważam to (kolejność przypadkowa): Carcassone, Pokolenia, Basilica, K2 i Cesarski Kurier. Proszę o pomoc którą z nich najlepiej wybrać pod kątem moich kryteriów i zachęcam do podawania swoich propozycji. Przypomiam, że posiadamy Havanę, trochę mało się tam dzieje.
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 18 gru 2013, 22:24
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 15 times
Re: Gra dla 2+ z bardzo dużą interakcją negatywną
eh ci partnerzy życiowi... gdyby nie brak wpółgraczy nie musielibyśmy się tak mocno dostosowywać, z tym, że ja muszę szukać gier gdzie jak najwięcej smoków, potworów, strzelania i wszelkiego zła (sama też takie uwielbiam), ale czasami chce się soczystego suchara, a luby niet w każdym razie ze swojej strony polecam "Dziedzictwo: testament diuka...", chyba mocno kobiecy tytuł, troszkę negatywnej interakcji (głównie w podbieraniu kart znajomków), całkiem dobrze chodzi na 2. i zasady łatwe do wytłumaczenia
Mam i gram: mini-kolekcja