Ale skoro firma płaci za marketing, to chyba normalne i nie tylko w świecie planszówkowym, że sponsorowany materiał ma być pozytywny?Beskid pisze: ↑25 maja 2023, 14:28 Pisałem gdzieś, że jestem zdziwiony? Tak działa rynek medialny i zintegrowany marketing kreatywny.
Jednak skoro sprawa wzbudza kontrowersje o takim zasięgu to może ta obustronna współpraca i negocjacje cenowe nie zawsze mają pozytywne uzasadnienie u odbiorcy. Ale odpowiem cytatami z tego linku bo są ciekaweYears of coziness between publishers and the people filming their games has resulted in a community where the lines between advertising and coverage have become so blurred that email exchanges like the one above can take place, include the words “the coverage should be strictly positive” and nobody thought it was a bad idea putting that out in the public record.
Gdyby ktoś sprzedawał ziemniaki i płacił za reklamę, to chciałby płacić za reklamę, w której reklamująca strona mówi, że producent przesadza z pestycydami? Serio?
Co w tym dziwnego, że reklama ma być wyłącznie pozytywna?
A Ty wrzucasz to w ramach zdziwienia takiego jak moje, czy dlatego że dziwi Cię, że zleceniodawca płaci za pozytywny marketing?