To już niestety standardowa praktyka Portalu. W wielu grach tak robią.
Czasem wychodzi jednak niezręcznie, tak jak reklama nowej edycji Robinsona w instrukcji 51 Ultimate, które w retailu jeszcze długo się nie pojawi.
To już niestety standardowa praktyka Portalu. W wielu grach tak robią.
Potwierdzam w oryginalnym druku są dwie karty jedna po niemiecku, druga po angielsku, gra się tylko jedną z nich.
Wygląda na coś, czego nie było w oryginale i sobie sami złożyli, wydrukowali kilkadziesiąt/set i dodają jako preorder bonus. Pewnie wylądują w sklepiku jak zostanie.
To sa promoski/gratisy zamowione do sklepu wydawcy. Specjalnie je wymyslaja dla swoich klientow. Czasem pomysly sa lepsze, czasem gorsze, a czasem nic nie dorzucaja. Produkuja niezaleznie od gry. Haczykiem jest to, ze placisz cene blizej SCD. Sama gra zafoliowana przyjezdza z fabryki niezaleznie, a jej zawartosc ustala producent miedzynarodowy.
To jakby dali same znaczniki to by bylo lepiej?Rozumiem drewniane znaczniki dodawane do preorderu, ale pomoce gracza...
O to to! Czasem jakieś działanie wydaje się z pozoru głupie, ale jestem przekonany, że były z tej akcji wyciągane wnioski dotyczące takiej konwersji.
W aleplanszowki.pl można kupić za 356,95zł (taniej jak się ma jakiś stały rabat plus obecnie dodatkowe 3% promocji wielkanocnej)
Raczej po prostu zmienili strategię ogłoszeń... Na FB o tych tytułach trąbią od dawna, wprost pisząc, że przedsprzedaż rusza na PlanszówkachTV. Za to bonusy pozostają tajne
Wyjaśniali to już w poście z 22 stycznia. Revive za drogie, Lacrimosa powtarzalna.EsperanzaDMV pisze: ↑04 maja 2023, 17:20 Po drugie, jako że jesteśmy w wątku Portalowym, dopiero za jakiś czas dowiemy się czemu " odpuścili" takie pewniaki przewidywane u nich jak Lacrimosa czy Revive.
Tak, wiem. No i właśnie dopiero za jakiś czas przekonamy się czy taka strategia była słuszna bo "wzmocniła" potencjalnie konkurencję, no więc zakładam, że nie chcieli za bardzo przeszarżować w tym roku.
Nakład się skończył w Portalu.
Naklad skonczyl sie u wydawcy (tzn ze nic nie maja w magazynie), ale w sklepach gra jest jeszcze dostepna
Mysle, ze to kwestia umow ze sklepami, ze wydawca reklamuje swoje gry
Nie do końca.
Wyprzedanie gry u wydawcy (cały nakład poszedł do sklepów) a wyprzedanie gry w sklepiku wydawcy to dwie zupełnie różne rzeczykasztan4321k pisze: ↑05 maja 2023, 10:54 Nie do końca.
Zabawna sprawa jest z tym, że Woodcraft się wyprzedzał Portalowi - tzn, ta wiadomość nic nie znaczy ponieważ Portal mógł zrobić 1000-2000 egzemplarzy po czym sprzedać prawie wszystko do sklepów a sobie zostawić 50 egzemplarzy.
Plus no w Portalu sprzedawali Woodcraft z wykreślanka więc dużo więcej ludzi mogło kupić bo są dwie gry w cenie półtora gry.
Trudno, żeby miała dobrą, skoro została wycofana z powodu wady fabrycznej i, o ile wiem, jeszcze nie wprowadzona ponownie do sprzedaży Z tego samego względu, trudno żeby ją obecnie reklamowalikasztan4321k pisze: ↑05 maja 2023, 10:54 Z tego co wiem to na chwilę obecną słaba sprzedaż ma Oath - ale tego raczej nie powinni reklamować