1,2 według mnie nie ma co odkładać żadnych kart - poza czarami interakcyjnymi (w scenariuszu podbój jednoosobowy są ich numery 109-112).Mery1984 pisze: ↑27 lis 2020, 11:48 Od 2 dni jestem posiadaczem MK UE.
Jako, że wątek ma 137 stron to raczej nie da się go przeszukać
1. Pierwszy scenariusz ten wprowadzający zaleca odłożyć karty zaawansowanych czynów o numerach 81-92. Czy razem z tym powinienem odłożyć te karty o wyższych (wnioskuję, że są one z dodatków?)
2. To samo z kartami artefaktów, są podstawowe i dodatkowe z numerami powyżej 200. Powinienem je rozdzielić (tak jak rozdzieliłem póki co żetony wrógów według kartki z rozpiską), czy zostawić razem?
3. Czy w podstawce faktycznie tylko jeden scenariusz jest grywalny solo? Grę kupiłem do gry solo przede wszystkim, naczytałem się opinii na BGG i tutaj, że MK to jedna z najlepszych plansz solo jakie w ogóle powstały, a w regułach widzę jeden scenariusz solowy (poza wprowadzającym). W dodatkach jest kilka więcej. Czy scenariusze na np 2-4 graczy można rozgrywać solo mimo, że instrukcja tego nie mówi?
4. Czy wirtualny gracz jako popychacz rozgrywki jest niezbędny? W sensie nie chce mi się go wykładać na stół bo i tak masę miejsca gra zajmuje, a ten w postaci apki, czasem mi umyka. Można grać bez niego tak po prostu dla samego siebie?
3. Każdy możesz grać solo według zasad z jednoosobowego podboju. Tylko te drużynowe nie mają sensu (bardzo rywalizacyjne)
4. Nie jest niezbędny ale może ci zakończyć runde i troche przez to dynamizuje gre (inaczej np. Mógłbyś kończyć runde po zagraniu jednej karty i użyciu jednej kości ze źródła). Więc raczej polecam go użyć bo dużo miejsca nie zajmuje a jednak coś robi