gra dla dziewczynki z figurkami

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
popsmoke
Posty: 30
Rejestracja: 03 lip 2020, 13:24
Has thanked: 15 times
Been thanked: 11 times

gra dla dziewczynki z figurkami

Post autor: popsmoke »

Hej,
szukam gry na prezent dla dziewczynki 8lat, fajnie jakby miało jakieś figurki do pomalowania, bo młoda wykazuje zacięcie artystyczne, a ma dostęp do farbek i pędzli. niestety nie znam się kompletnie na segmencie gier dla dzieci, patrzylem na magię i myszy, ale jest dość droga i niedostępna od ręki.
poradźcie coś, najlepiej nie w klimacie zombie/fantasy, bo to jednak dziewczę, lubi kwiatki, kolor różowy i harry'ego pottera :D budżet do 200zł jakoś. myślałem też o talismanie HP, trochę wykracza poza budzet, i nie wiem czy nie będzie to zbyt długa kobyła dla niej (chyba, że ta wersja różni się od vanilla talismana i została zoptymalizowana czasowo).
Awatar użytkownika
miker
Posty: 696
Rejestracja: 03 maja 2019, 16:55
Has thanked: 535 times
Been thanked: 423 times

Re: gra dla dziewczynki z figurkami

Post autor: miker »

popsmoke pisze: 10 wrz 2023, 13:37 Hej,
szukam gry na prezent dla dziewczynki 8lat, fajnie jakby miało jakieś figurki do pomalowania, bo młoda wykazuje zacięcie artystyczne, a ma dostęp do farbek i pędzli. niestety nie znam się kompletnie na segmencie gier dla dzieci, patrzylem na magię i myszy, ale jest dość droga i niedostępna od ręki.
poradźcie coś, najlepiej nie w klimacie zombie/fantasy, bo to jednak dziewczę, lubi kwiatki, kolor różowy i harry'ego pottera :D budżet do 200zł jakoś. myślałem też o talismanie HP, trochę wykracza poza budzet, i nie wiem czy nie będzie to zbyt długa kobyła dla niej (chyba, że ta wersja różni się od vanilla talismana i została zoptymalizowana czasowo).
My little scythe
Awatar użytkownika
wrojka
Posty: 454
Rejestracja: 10 cze 2018, 00:00
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz