Gram Zielonymi - Barcelona - recenzja

Informacje o stronach WWW nt. planszówek, adresy stron producentów, miłośników, linki do artykułów o grach planszowych w mediach, itp.
kasiul3k
Posty: 99
Rejestracja: 17 wrz 2016, 07:48
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 50 times
Been thanked: 90 times
Kontakt:

Gram Zielonymi - Barcelona - recenzja

Post autor: kasiul3k »

Cześć, ostatnio postanowiłam zacząć nagrywać recenzje i rozgrywki oraz udostępniać je na YT.

Link do kanału: Gram Zielonymi na YouTube

Jestem początkująca, jeżeli chodzi o nagrywanie czy montaż filmików, ale mam nadzieję, że znajdą się osoby, które uznają moje filmiki za wartościowe. Robię to wszystko hobbystycznie i dopiero się uczę.

W planszówki gram od ponad dziesięciu lat, uwielbiam gry kooperacyjne i gry z szeroko pojętym klimatem, chociaż nigdy nie odmówię dobremu sucharkowi, nie stronię też od luźniejszych tytułów.

Chciałabym zaprosić Was do oglądania i dzielenia się spostrzeżeniami, krytyką i pomysłami, a także jeśli chcecie zmotywować dobrym słowem lub subskrypcją, to również zachęcam :D

Obecnie na kanale można znaleźć cztery materiały:
1. Shards of infinity - zasady + recenzja
2. The Guild of Merchant Explorers - rozgrywka solo + moje wrażenia
3. Dinosaur Island: Rawr 'n Write - rozgrywka solo + recenzja
4. Astro Knights - zasady + recenzja

Na chwilę obecną staram się publikować materiały raz na tydzień w niedzielę/poniedziałek. Możliwe, że z czasem będą się pojawiały materiały dodatkowe w środku tygodnia.

Kasia z Gram Zielonymi :wink:
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2024, 08:32 przez kasiul3k, łącznie zmieniany 34 razy.
kasiul3k
Posty: 99
Rejestracja: 17 wrz 2016, 07:48
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 50 times
Been thanked: 90 times
Kontakt:

Re: Gram Zielonymi - Brzdęk! Katakumby - zasady + recenzja

Post autor: kasiul3k »

Brzdęk! Katakumby to kolejny samodzielny Brzdęk od Dire Wolf Digital, po polsku wydany przez Gry planszowe Lucrum Games.