Link do Arkusza organizacyjnego
[04.09.2022] - zaktualizowano punkt 6, dodano punkty 7 i 8
[09.09.2022] - zaktualizowano punkt 7
[15.09.2022] - Powstał arkusz organizacyjny (link powyżej). Wyjaśnienia w punkcie 9
[21.09.2022] - Ważna aktualizacja punktu 6
[10.10.2022] - Aktualizacja w związku z koszulkami / bluzami (punkt 7)
[17.10.2022] - Ogólna aktualizacja, ale najważniejszy punkt 8 !!!
Jako, że premierowy Osiemnastkon w Rzeszowie rozbudził potrzeby częstszego, w miarę regularnego uruchamiania podrdzewiałych parowozów, po społecznych konsultacjach proponuję powtórkę imprezy w stolicy Małopolski. Poniżej garść konkretów (lista będzie aktualizowana / uszczegóławiana):
- Termin: 21-23.10.2022 (impreza trzydniowa) Wiem, że to jeszcze masa czasu, ale z różnych względów, (przede wszystkim wydłużenia dla nas czasu pracy lokalu, czyli zmiana grafika pracowników) musimy go ustalić w miarę wcześnie.
- Rozpoczęcie każdego dnia o 11:00, bez określonej godziny zakończenia (aż nam się znudzi)
- Miejsce: Kawiarnia Boardowa w Krakowie, przy ulicy Topolowej 52 www.boardowa.pl. Mamy zarezerwowane siedem stolików (oddzielna sala) na cały czas trwania imprezy.
- Maksymalna liczba uczestników: 30 osób - mamy kilka wolnych miejsc
- Koszt: 70 PLN dziennie lub 200 PLN za trzy dni Cała ta kwota jest do wykorzystania przez nas przy barze na przekąski / alkohol / cokolwiek (można to potraktować jako przedpłaconą konsumpcję).
- Obecny etap: Wpłacona została zaliczka za rezerwację sali - Nie będzie konieczności dopłaty. Udało mi się wynegocjować zniżkę 5 PLN na koszulce i tą nadwyżkę samowolnie przeznaczyłem wszystkim zamawiającym koszulki jako zwiększenie kwoty do konsumpcji. W efekcie budżet się domknął i myślę, że jest to z korzyścią dla wszystkich. Oczywiście w dalszym ciągu mogą zgłaszać się spóźnialscy - proszę wtedy o kontakt.
- Koszulki i bluzy - Wykaz koszulek został przekazany do realizacji zgodnie z wpisami w arkuszu organizacyjnym. Raczej nie ma już możliwości zamawiania kolejnych, ale jeśli ktoś właśnie się obudził proszę o kontakt - będę pytał, czy da się "dorobić".
- Wyżywienie, bo nie samymi 18xx żyje człowiek - ponieważ lokal, w którym będziemy grać serwuje swoje ciepłe przekąski oczywistym jest, że posiłki z zewnątrz w teorii nie powinny mieć miejsca. Ustaliliśmy zasadę, że póki jesteśmy w lokalu sami (do 16:00) możemy zamawiać co chcemy i skąd chcemy. Ale od 16:00 musimy się ograniczyć do tego co jest serwowane na miejscu (uprzedzam, że za wielkiego wyboru nie ma). Myślę, że to rozwiązanie fair dla obu stron. Dla ułatwienia znalazłem firmę kateringową, która może dowieźć nam obiad. Podobno smaczny i świeży. Koszt drugiego dania to 25 PLN, w komplecie z zupą 30 PLN. Na każdy dzień przygotowany został zestaw obiadowy zawierający do wyboru danie mięsne lub bezmięsne. Do czwartku o 12:00 muszę podać liczbę poszczególnych porcji na każdy dzień, dlatego w arkuszu organizacyjnym powstała odpowiednia zakładka, w której bardzo proszę, by do czwartku o 10:00 rano wszyscy chętni zaznaczyli czy i na co reflektują. Późniejsze zmiany mogą nie być możliwe.
- Arkusz organizacyjny - Aby było nam się łatwiej zorganizować powstał arkusz (link na górze posta). Proszę wszystkich o uzupełnienie - będzie łatwiej. Kolejne zakładki arkusza to:
- Koszulki / bluzy - będący zarazem deklarowaną listą obecności. Proszę o zaznaczenie dni, w których będziecie oraz rozmiary koszulek / bluz jakie Was interesują
- Inwentaryzacja - tutaj wpisujemy dobra, jakie możemy wziąć ze sobą. Potrzebujemy w sumie 7 kompletów żetonów oraz jakąś przyzwoitą bibliotekę gier, bo w końcu chcemy grać
- Trzy zakładki dotyczące stołów / gier (na poszczególne dni) - służą do wstępnego umawiania się na poszczególne tytuły. Zakładam, że osoba, która zaproponuje grę (zostanie gospodarzem
domustołu) będzie ogarniała zasady danej gry na tyle, by móc je przedstawić nieznającym tytułu.
Lista chętnych:
- Koziełło - Potwierdzone
- Piton - Potwierdzone
- Xenir - Potwierdzone
- Galatolol - Potwierdzone
- lolas - Potwierdzone
- Siersciu (piątek + sobota) - Potwierdzone
- kuba32 - Potwierdzone
- thufir hawat - Potwierdzone
- thufir hawat (miejsce dla Piotrka) - Potwierdzone
- siepu - Potwierdzone
- Nunn - Potwierdzone
- mrozigor - Potwierdzone
- Bruno - Potwierdzone
- Paweł
- Kirasjer87 - Potwierdzone
- Lehu89 - Potwierdzone
- Mankoslaw - Potwierdzone
- Seven23 - Potwierdzone
- Elros - Potwierdzone
- Kolega_Elrosa - Potwierdzone
- Konrad_kolega_Elrosa - Potwierdzone
- Święto Trzech Plansz - Potwierdzone
- buhaj
- magole - Potwierdzone
- waffel - Potwierdzone
- Adrian - Potwierdzone
- Marta - Potwierdzone
- Piotrek - Potwierdzone