Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wiecie może jak działa:
1. Karta Zapomniane Bóstwo Hasur (dodatek Dawno, Dawno Temu), która mówi - Na początku każdej Twojej aktywacji zyskujesz 1 punkt.
Aktywacją jest moment kiedy masz do wykonania swoje 2 akcje, ale czy ta karta obejmuje swoim efektem także aktywację pomieszczenia?
Czyli byłoby to:
- ruch fizyczny (+1 pkt), ruch o 2 pola, aktywacja pomieszczenia (+1pkt)
- czar błyskawiczny (+1 pkt)
2. W instrukcji doczytałem, że w fazie porzadkowania każdy mag odrzuca przypisane do swojej planszetki gracza kości niestabilności. Oznacza to, że wszyscy się leczą? Szczerze powiem, że pierwszą rozgrywkę graliśmy bez tej zasady i było gorąco.
3. Jak grać talią szamana? Próbuję różnych taktyk i zawsze mam wrażenie, że radzi sobie gorzej od innych kart.
4. Do komnaty maga nie można wejść samodzielnie, ale rozumiem, że jeżeli efekt czaru mówi, że mogę przesunąć wybranego innego maga, to mogę go umieścić w jego komnacie? Przez co przyblokuję go, bo musi wyjść z komnaty (odrzucić kartę, jeżeli ma wykorzystane żetony fizyczne)
5. Przy odrzucaniu ran lub zamiany ran z planszetki gracza, wybieramy dowolne rany, czy pierwsze od prawej? Jak dla mnie można wybrać.
1. Imo za każdym razem, kiedy nastaje Twoja kolejka w fazie aktywacji, a aktywowanie pomieszczeń czy rzucanie zaklęć nie ma nic do tego.
2. Chyba chodzi Ci o żetony zaklęć z trwałym efektem, a nie kości niestabilności.
3. Najoczywistszą strategią jest chyba szybkie wystawienie kilku ołtarzy i zagrywanie kart "za każdy ołtarz w loży coś tam coś tam".
4. Imo nie możesz tak zrobić, przesunięcie innego gracza ma takie same zasady jak zwykły ruch.
Na forum wchodzę głównie 7-15:30 w dni robocze. Osoby odpowiedzialne za produkcję i dystrybucję monopoly w 2024r. powinny być osądzone za zbrodnie wojenne. 90 minut bezdecyzyjnego rzucania 2k6.