Kingdom Rush Rift in Time - jeszcze wyższy poziom trudności

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
radarek
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Kingdom Rush Rift in Time - jeszcze wyższy poziom trudności

Post autor: radarek »

Osobiście spędziłem (jak przypuszczam) setki godzin grając w pierwotną serię video i to co mocno charakteryzowało ją to był poziom veteran. Niektóre poziomy w grze video wydają się wręcz niemożliwe do przejścia.

Niestety z wersją planszową Rift in Time tak nie jest. Jeśli ktoś ograł grę i dosyć mocno analizował jaka strategia jest najlepsza by ukończyć dany poziom, to dojdzie do wniosku, że ostatecznie gra nie jest aż tak trudna. Owszem, to nie jest tak, że siadamy, pyk pyk i skończone. Jednak, stosując w miarę poprawną strategię okazuje się, że nasz wybór co do wieżyczek jakie kupujemy, kiedy je ulepszamy albo kiedy używamy zaklęć przestaje mieć aż takie znaczenia. Właściwie możemy to robić na autopilocie (co nie znaczy, że bezmyślnie).

Postanowiłem więc to naprawić. Idea jest następująca: gramy poszczególnie scenariusze według oryginalnych zasad, na poziomie heroic + iron challenge. Jednak do każdego z nich wprowadzamy dodatkowe ograniczenia, które sprawią, że gra będzie mega trudna. Ponieważ grałem głównie w trybie dla 2 graczy, postaciami Alleria i Malik to do takiego trybu będą dotyczyć opisane modyfikacje.

Kolejne wyzwania będę dodawać jak tylko je opracuję. Na ten moment mam je dla scenariuszy 1 i 2, a 3 i 4 są na ukończeniu.

Wyzwania są w następnym poście. Będę je sukcesywnie aktualizować. Masz jakieś pytania? Chcesz się pochwalić taktyką, którą wygrałeś? Będę wdzięczny za każdy wpis. Żeby nie psuć innym zabawy stosuj proszę odpowiedni tag [ spoiler ] [ /spoiler ].
radarek
Posty: 141
Rejestracja: 02 cze 2019, 23:47
Has thanked: 16 times
Been thanked: 54 times

Re: Kingdom Rush Rift in Time - jeszcze wyższy poziom trudności

Post autor: radarek »

Scenariusz 1: Rift in time

Konfiguracja

Użyj konfiguracji ze scenariusza 1: brak zaklęć, brak zdolności bohaterów, tylko wieże poziomu 1-3, warunek wygranej itd.
Poziom trudności: Heroic + Iron Challenge
Bohaterowie: Alleria + Malik

Dodatkowe zmiany

1. Wybierz 6 dowolnych wieżyczek (3 dla każdego gracza) startowych, oczywiście wszystkie poziomu 1. Startowe wieżyczki nadrukowane na planszach Bohaterów zignoruj.
2. Zaczynasz grę z liczbą kryształów równą 0 i nie dostajesz kryształów za pokonywane hordy.

Scenariusz 2: From past and... future?

Konfiguracja

Użyj konfiguracji ze scenariusza 2: brak zaklęć, zdolności tylko z 1 ikoną ostrza, warunek wygranej itd.
Poziom trudności: Heroic + Iron Challenge
Bohaterowie: Alleria + Malik

Dodatkowe zmiany

1. Wybierz 6 dowolnych wieżyczek (3 dla każdego gracza) startowych, oczywiście wszystkie poziomu 1. Startowe wieżyczki nadrukowane na planszach Bohaterów zignoruj.
2. Zaczynasz grę z liczbą kryształów równą 0 i nie dostajesz kryształów za pokonywane hordy.
3. Wybierz jedną wieżyczkę poziomu 4 i umieść ją w puli wieżyczek używanych podczas gry (pozostałe wieżyczki 4 poziomu nie są używane). Możesz używać jej zgodnie z normalnymi zasadami gry.

Scenariusz 5: Rain of arrows

Konfiguracja

Użyj konfiguracji ze scenariusza 5: 3 zaklęcia z 1 ikoną wiru, zdolności tylko z 1 ikoną ostrza, warunek wygranej itd.
Poziom trudności: Heroic + Iron Challenge
Bohaterowie: Alleria + Malik

Dodatkowe zmiany

1. Wybierz 6 dowolnych wieżyczek (3 dla każdego gracza) startowych, oczywiście wszystkie poziomu 1. Startowe wieżyczki nadrukowane na planszach Bohaterów zignoruj.
2. Zaczynasz grę z liczbą kryształów równą 0 i nie dostajesz kryształów za pokonywane hordy.
ODPOWIEDZ