Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
Zmij
Posty: 561
Rejestracja: 29 gru 2016, 11:00
Has thanked: 109 times
Been thanked: 202 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Zmij »

Blue pisze: 06 lip 2021, 12:12 W cyklu dnia i nocy jak rozumiem nie ma tak że na starcie mamy latarki, tylko znów - trzeba je sobie znaleźć ? :D

Czyli granie w podstawkę z cyklem dnia i nocy jest jeszcze bardziej przewalone, bo tu są tylko 2 latarki w decku, a pewnie skoro jest 6 żetonów latarki w Washington Z.C. to i tam jest 6 kart latarki do wylosowania ;).
Trzeba znalezc latarke zeby jej uzywac:)
Generalnie o to chodzi zeby podniesc poziom trudnosci, choc daje to tez duzo mozliwosci taktycznych, mozna powodowac halas zeby kierowac zombich w miejsca ktore chcesz bo nic nie widza. Noc wymusza tez koncentracje na walce wrecz. W podstawowym decku z washington DC tez sa dwie latarki, pozostale zetony pewnie sie uzywa w kampani
Awatar użytkownika
Blue
Posty: 2323
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Has thanked: 196 times
Been thanked: 254 times
Kontakt:

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Blue »

Ze skilla mogę korzystać już w momencie odblokowania(np +1 akcja), czy od kolejnej rundy?
Awatar użytkownika
Zmij
Posty: 561
Rejestracja: 29 gru 2016, 11:00
Has thanked: 109 times
Been thanked: 202 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Zmij »

Blue pisze: 07 lip 2021, 08:49 Ze skilla mogę korzystać już w momencie odblokowania(np +1 akcja), czy od kolejnej rundy?
Od razu mozesz po osiagnieciu odpowiedniego poziomu wiec nawet w tej samej turze
grubass
Posty: 19
Rejestracja: 19 sie 2012, 19:32
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: grubass »

Jeśli wjeżdżam samochodem w grupe 8 zombie i ich atakuje, to wykonuje jeden rzut kostkami i zdejmuje np. 3 zombie? Czy jeden atak to wiecej rzutow kostkami? Jak generalnie dziala atakowanie samochodem, bo w instrukcji jest to tak opisane, ze mam watpliwosci...
Awatar użytkownika
Prus
Posty: 85
Rejestracja: 01 sie 2019, 12:17
Has thanked: 29 times
Been thanked: 37 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Prus »

Ja rozumiem to tak:
Atak to jazda przez dwa pola (nie liczę pola startowego). Na każdym polu rzucam trzema kostkami (o ile są tam zombi), więc mogę na każdym polu trafić trzech. Nietrafione rzuty ranią innych ocalałych.
Zbaviec
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2020, 07:40
Has thanked: 39 times
Been thanked: 21 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Zbaviec »

Dokładnie jak wyżej. Po przejechaniu w ramach jednej akcji jednego lub dwóch stref można w następnej akcji jechać o kolejne strefy do przodu lub nawrócić. Jak raz podejmiesz ruch na dwie strefy w ramach jednej akcji to go kontynuujesz w danym kierunku. Nie można w ramach jednej akcji przejechać jednej strefy, a następnie przez nią cofnąć się na strefę z której wystartowałeś. Samochody wg mnie są przegięte i psują balans, kradną zabawę, bo nagle okazuje się że się ludzie przesiadają na miejscu kierowcy i robi się Carmagedon.
Awatar użytkownika
KOSHI
Posty: 864
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 298 times
Been thanked: 285 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: KOSHI »

Można wprowadzić limit paliwa. Ktoś już o tym pisał. To jest dobry pomysł.
Zbaviec
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2020, 07:40
Has thanked: 39 times
Been thanked: 21 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Zbaviec »

Rozumiem że przy wsiadaniu rzucam kostką by ustalić że paliwa jest na określoną ilość akcji, a co po wykorzystaniu paliwa, można je w jakiś sposób uzupełnić?
Awatar użytkownika
Blue
Posty: 2323
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Has thanked: 196 times
Been thanked: 254 times
Kontakt:

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Blue »

Można tez dolozyc jakas mechanike z zetonami kanistrów w pomieszczeniach, trzeba sobie je najpierw zebrac poswiecajac akcje lub po prostu wchodzac do pomieszczenia i np max 2 udzwignie postać etc. Różne mozna cuda tu zrobic. :).
grubass
Posty: 19
Rejestracja: 19 sie 2012, 19:32
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: grubass »

Prus pisze: 08 lip 2021, 20:17 Ja rozumiem to tak:
Atak to jazda przez dwa pola (nie liczę pola startowego). Na każdym polu rzucam trzema kostkami (o ile są tam zombi), więc mogę na każdym polu trafić trzech. Nietrafione rzuty ranią innych ocalałych.
Dzięki. Grałem bardziej restrykcyjnie, na tyle, że nie warto było jeździć samochodem, ale to mogło wynikać z mojego złego zrozumienia zasad...
Awatar użytkownika
KOSHI
Posty: 864
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 298 times
Been thanked: 285 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: KOSHI »

Ewentualnie można założyć, że auta mają określoną żywotność. Opuszczasz strefę, w której są jakieś zombie, których nie wybiłeś - dostajesz obrażenia równe punktom doświadczenia jakie dostajesz za dany typ jednostki. Np. HP auta równe 10-15 pkt. Działa przy szybkiej jeździe tylko.
grubass
Posty: 19
Rejestracja: 19 sie 2012, 19:32
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: grubass »

Ja raczej będę grał tak, że samochody będę wykorzystywał tylko do transportu ocalałych, bez możliwości atakowania samochodem (ale atak z samochodu w ramach akcji ocalałych już tak). Przy szybkiej jeździe nie ma ograniczeń ruchu, co już samo w sobie jest sporym bonusem.

No chyba że w celach misji będzie konieczność atakowania z auta, ale na razie się na taką misję nie natknąłem.
Awatar użytkownika
Prus
Posty: 85
Rejestracja: 01 sie 2019, 12:17
Has thanked: 29 times
Been thanked: 37 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Prus »

Przyjąłem, że nie używam samochodów. Stoją i tyle. Bo w moim odczuciu psują klimat gry. Jeżeli w scenariuszu trzeba przejechać to zgoda, jeżeli coś po drodze rozjadę, to też OK. Ale żadnego jeżdżenia jak walcem w przód i w tył, jeszcze z wymianą kierowców. Absolutne minimum, przejazd z punktu A do punktu B, jeżeli tak każe scenariusz.
Za radą Żmija (tu z wdzięcznością uchylam kapelusza) wprowadziłem tryb noc/dzień. Dopiero zaczynam z tym, trochę trudno o tym pamiętać, ale po pierwszej próbie wydaje mi się, że warto. Interesująca odmiana. Więc polecam wszystkim, którzy bazują wyłącznie na podstawce.
Odpuściłem natomiast wyrzucenie kart 1-18. Kart jest łącznie 40, gdy odrzucę połowę, to zbyt łatwo będzie zapamiętać co zeszło, a co nie. Jak w brydżu. I w ogóle niewiele ich zostanie.
Wg mnie w większości scenariuszy jest za mało stref namnażania, zwykle trzy. I przez to jest zbyt bezproblemowo. Na to też nakleiłem swoją łatę w zasadach.
I teraz jakby wszystko zaczęło do siebie lepiej pasować.

PS. Mam pytanie o kości all-out, nie wiem czy dobrze rozumiem. Załóżmy, że mam piłę. 5 kości + 3 all-out. Wybieram jedną z opcji:
1. Rzucam 5 kośćmi na zasadach z podstawki
lub
2. Rzucam 8 kośćmi (5+3), ale każda "jedynka" na all-out (tu szansa 50%, sporo) oznacza uszkodzenie broni zaraz po ataku. Są chyba jakieś zestawy naprawcze w razie czego, pewnie akcja na naprawę?
Ostatnio zmieniony 09 lip 2022, 11:35 przez Prus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
KOSHI
Posty: 864
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 298 times
Been thanked: 285 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: KOSHI »

http://up.oblivionlost.pl/images/731850 ... 875110.jpg

Jak ruszają się te 3 grubasy (abo już po ruchu)? Są 2 strefy z hałasem 4. Do jednej jest najkrótsza droga przez domek gdzie jest sam hałas a do drugiej, gdzie bohaterowie, można dostać się albo idąc przez domek albo po jego prawej. A grubasów jest trzech. Zgłupiałem...

Koktajl jest głośny. Zostawia znaczek hałasu. Zawsze grałem, że tam, gdzie bohater, bo tak jest z resztą broni, ale dzisiaj mnie naszło, że może tam, gdzie spadł mołotow. Musk mi przegrzało?

Mechanika ciemnych pomieszczeń - trafiasz na 6 (jeśli chcesz tą zasadę). To jasne. Dalej w instrukcji: Pole widzenia Postaci nie rozciąga się na Strefy Mroku, za wyjątkiem Zasięgu 0-1. Przecież normalnie jest taki zasięg postaci w budynku, że nie widzi przez kilka pomieszczeń (bynajmniej tak było w BP). Albo czegoś nie kumam bo pozmieniały się zasady albo to taka przypominajka. Druga rzecz, czy mając w plecaku latarkę, zwalnia mnie to z konieczności rzucenia 6 czy jednak muszę mieć ją w łapie. Pisze o podstawce bez mechaniki dzień - noc bo jej nie mam i może wtedy jest jeszcze inaczej.

@Prus

Dobrze myślisz. Chyba w Washington ZC są zestawy naprawcze.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2021, 01:54 przez KOSHI, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Blue
Posty: 2323
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Has thanked: 196 times
Been thanked: 254 times
Kontakt:

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Blue »

KOSHI pisze: 10 lip 2021, 22:11 Jak ruszają się te 3 grubasy (abo już po ruchu)? Są 2 strefy z hałasem 4. Do jednej jest najkrótsza droga przez domek gdzie jest sam hałas a do drugiej, gdzie bohaterowie, można dostać się albo idąc przez domek albo po jego prawej. A grubasów jest trzech. Zgłupiałem...
Wydaje mi się że powinny się rozdzielić. i po prostu 2 pójdą jedną drogą, a jeden drugą.
Koktajl jest głośny. Zostawia znaczek hałasu. Zawsze grałem, że tam, gdzie bohater, bo tak jest z resztą broni, ale dzisiaj mnie naszło, że może tam, gdzie spadł mołotow. Musk mi przegrzało?
Ja gram tak że broń hałasuje w miejscu wystrzału(czyli tam gdzie jest bohater), a mołotow tam gdzie spada, po prostu zgodnie z klimatem, ale nie wiem czy to jest poprawnie :).
KOSHI pisze: 10 lip 2021, 22:11 (bynajmniej tak było w BP).
BŁAGAM. Bynajmniej to nie przynajmniej :).
Awatar użytkownika
KOSHI
Posty: 864
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 298 times
Been thanked: 285 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: KOSHI »

Tak też zrobiłem z tymi tłustymi tyłkami. 2 puściłem na lewo a jednego górą. Jeśli strefy są w innych kierunkach to sprawa jest prosta ale tu drogi się pokrywają. Wziąłem to tak, że do wyższej strefy prowadzą 2 tak samo długie drogi a do domku już tylko jedna. Czyli 2 w lewo, jeden do góry. Przy 4 grubasach dzieliłbym tak samo, tyle, że do górnej strefy poszło by 2 i 1 wg. naszego wyboru lub wg. rzutu kością a na lewo tylko jeden. I byłyby 2 warianty. Pierwszy po dwóch tu i tu a drugi 3 po lewej i jeden na górę. Całe szczęście, że wycofali dokładanie zombie do pary. To już robiło meksyk. A wilki patrzące na typów na wieży potrafiły się kręcić w kółko bo im się drogi skracały i wydłużały po kolejnych aktywacjach. :lol:

Jeszcze jedno pytanie - czemu w instrukcji pisze, że jeśli zombie nie maja otwartej drogi do celu to się nie ruszają? W BP szły do zamkniętych drzwi i tam się kotłowały. Teraz mają stać w strefie spawnu i się namnażać aż ktoś lub jakiś efekt otworzy drzwi? Np. misja 11 lub 22.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2021, 23:36 przez KOSHI, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Blue
Posty: 2323
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Has thanked: 196 times
Been thanked: 254 times
Kontakt:

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Blue »

W sumie jak teraz patrzę to nie mam pewności, może powinny iść faktycznie kupą do domku, bo tam mają odległość 2. Ale instrukcja podaje "Rozdzielają się również w przypadku, gdy różne Strefy docelowe zawierają tę samą liczbę żetonów Hałasu." Chyba że to tylko w przypadku jak drogi są równe...
Awatar użytkownika
Prus
Posty: 85
Rejestracja: 01 sie 2019, 12:17
Has thanked: 29 times
Been thanked: 37 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Prus »

W kwestii trasy spaślaków... Wg mnie odległość nie ma znaczenia przy wyborze celu. Ma przy wyborze trasy. Więc jeden powinien pójść do budynku (pójdzie w lewo), drugi do ocalałych (ma dwie drogi), trzeci ma do wyboru dwa cele (w przypadku wyboru ocalałych jako celu również ma dwie drogi). Z tego wychodzi, że poprawne są trzy rozwiązania:
1. Jeden w lewo, dwa w górę
2. Dwa w lewo, jeden w górę
3. Trzy w lewo
Rozwiązanie drugie jest niejako kompromisem.

W kwestii koktajlu... Instrukcja chyba nie precyzuje, ale kierując się zdrowym rozsądkiem pistolet powinien hałasować na polu strzelca, a granat (czy koktajl) na polu eksplozji.
Swoją drogą dotąd nie zwróciłem uwagi, że koktajl hałasuje (w ogóle za słabo pilnuję wykładania znaczników hałasu). I myślałem, że ma zasięg 0-1, a nie 1-1. To trochę zmienia.

W kwestii marszu do drzwi... W CP zombie wybierały najkrótszą, potencjalną (!) trasę. Jeżeli po drodze pojawiały się drzwi, to tłoczyły się w oczekiwaniu na ich otwarcie. Tu wybierają najkrótszą otwartą (!) trasę. Jeżeli jej nie ma, to stoją w miejscu. Obie wersje mają swoje mankamenty i pod obie wersje są układane scenariusze.
Wg mnie najlepszym rozwiązaniem byłby wybór najkrótszej otwartej trasy, a jeżeli jej nie ma, to podejście do drzwi na trasie zamkniętej (tu wybór najbliższych drzwi lub najkrótszej trasy). Ale to kolejne poprawianie zasad i chyba trochę wbrew intencji autorów.

W kwestii stref mroku... Zasięg 0-1 dla stref i zasięg widzenia w budynkach nie wykluczają się. Raczej powielają. Zasięg 0-1 dla stref może będzie ważny w dodatkach, może strefy mroku ogarną ulice. Właściwie tryb noc/dzień jest jakby strefą mroku również na ulicach.

Tak mi się wydaje, mogę się gdzieś mylić w interpretacji zasad.
Awatar użytkownika
KOSHI
Posty: 864
Rejestracja: 23 kwie 2011, 19:23
Has thanked: 298 times
Been thanked: 285 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: KOSHI »

Dlatego też wybrałem opcje 2 choć myślałem innymi kategoriami. Nie pomyślałem, żeby grupę rozdzielić na 3. Szukam doprecyzowania zasad do koktajlu, ale nigdzie nie pisze, gdzie kładziemy znaczek hałasu. Na logikę powinno się go położyć tam, gdzie spadł a z drugiej strony w BP smoczy ogień był cichy. Jak go traktować jako atak dystansowy to hałas powinno się dla uproszczenia zasad kłaść w strefie rzucającego. Skoro nie ma wyjątku od reguł to pewnie tak jest. Próżno doszukiwać się logiki w grze o zombie. Natomiast stanie w spawn poincie nie jest dla mnie zrozumiałe. Może ta zasada wynikła z konstrukcji misji. Piorun wie... Koktajl musi mieć w 2 edycji zasięg 1-1 choćby z tego powodu, że jak rzucisz w swoją strefę to giniesz i kończysz grę, bo w 2 edycji wszyscy muszą przeżyć.
Awatar użytkownika
Prus
Posty: 85
Rejestracja: 01 sie 2019, 12:17
Has thanked: 29 times
Been thanked: 37 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Prus »

Jest jedna abominacja, która bierze ogień tylko na siebie. Inni na tym polu nie doznają żadnego szwanku. Stojąc z nią na polu można byłoby rzucić koktajl bez straty ruchu. Jeżeli to ostatni ruch lub jeżeli potem trzeba wracać na to pole z maczetą, by robić resztę - to może być ważne.
Awatar użytkownika
Blue
Posty: 2323
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Has thanked: 196 times
Been thanked: 254 times
Kontakt:

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Blue »

Mam pytanie co do abominacji z upgrade packa.
1. Abominacja Berserker:
- Odporna na obrażenia dystansowe - ok, tylko że w podstawce nadal chyba nie ma broni któraby zadawała wręcz 3 obrażenia, więc w sumie nadal tylko mołotov - jej skill jest chyba bez sensu w podstawce dwójki?

2. Abominacja Toksyczna
- znów jeżeli wyeliminujemy ją na polu na którym stoi to zdaje obrażenia atakującemu, tylko że nie da się zadać w podstawce takich obrażeń żeby jej coś zrobić - znów bez sensu, no chyba że się rzuci mołotova na pole gdzie jest i abo i ocalały, ale wtedy on chyba ginie?

3. A-bomb
- Może być wyeliminowana tylko mołotovem ;D - znów w podstawce tylko tak się da jakąkolwiek abo wyeliminować.


O ile 2 i 3 mają jeszcze dodatkowe umiejętności które sprawiają że one faktycznie coś zmieniają, to Berserker jest w zasadzie tym samym co Pacjent 0 jak się tego nie zmieni, pewnie wezmę i coś z reboot boxa mu przypiszę. Ale moze ja coś źle rozumiem i faktycznie te skille na ich kartach coś dają?
Zbaviec
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2020, 07:40
Has thanked: 39 times
Been thanked: 21 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Zbaviec »

Abominacje na dystans da radę zabić, bierzesz broń dystansową, którą zadaje 2 obrażenia i dzieciaka z podstawki, który jako jedną z umiejętności ma +1 obrażenie w walce dystansowej.
Co do walki wręcz również broń co zadaje 2 obrażenia i drugiego "szczyla", który ma +1 do obrażeń walki wręcz.
Walka w podstawce z Abominacjami to nie tylko Mołotow.
Awatar użytkownika
Zmij
Posty: 561
Rejestracja: 29 gru 2016, 11:00
Has thanked: 109 times
Been thanked: 202 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Zmij »

Blue pisze: 13 lip 2021, 16:22 Mam pytanie co do abominacji z upgrade packa.
1. Abominacja Berserker:
- Odporna na obrażenia dystansowe - ok, tylko że w podstawce nadal chyba nie ma broni któraby zadawała wręcz 3 obrażenia, więc w sumie nadal tylko mołotov - jej skill jest chyba bez sensu w podstawce dwójki?

2. Abominacja Toksyczna
- znów jeżeli wyeliminujemy ją na polu na którym stoi to zdaje obrażenia atakującemu, tylko że nie da się zadać w podstawce takich obrażeń żeby jej coś zrobić - znów bez sensu, no chyba że się rzuci mołotova na pole gdzie jest i abo i ocalały, ale wtedy on chyba ginie?

3. A-bomb
- Może być wyeliminowana tylko mołotovem ;D - znów w podstawce tylko tak się da jakąkolwiek abo wyeliminować.


O ile 2 i 3 mają jeszcze dodatkowe umiejętności które sprawiają że one faktycznie coś zmieniają, to Berserker jest w zasadzie tym samym co Pacjent 0 jak się tego nie zmieni, pewnie wezmę i coś z reboot boxa mu przypiszę. Ale moze ja coś źle rozumiem i faktycznie te skille na ich kartach coś dają?
1. sa skille ktore daje +1 do obrazen. W pierwszej edycji byla tylko jedna bron wrecz ktora zadawala 3 obrazenia ale za to molotova bylu duzo ciezej znalezc tak wiec wg mnie pozostawienie tej abo jest sensowne, w pierwszej ed zanim sie ja wogole zabilo to misjalo sporo czasu i przewaznie poprostu nalezala sie z nia bujac po planszy - dla mnie to najfajniejsze i niebezpieczne, budzace respekt abo
2. znow skill albo molotov ale w ocalalego bym nie rzucal bo scenariusz przegrany:)toksyczna abo zaraża tez zwykle zombie na koniec tury zombich przez co tez staja sie toksyczne
3. dokladnie ale o molotovy bardzo latwo w tej wersji wiec nie widze problemu, dodatkowo na koniec swojej aktywacji chwyta ta swoja lapa i przyciaga wszystkich ocalalych z przyleglych pol na swoje pole (nawet jezeli sa za barykada lub np w aucie).
Awatar użytkownika
anonim
Posty: 232
Rejestracja: 01 paź 2005, 14:20
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 48 times

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: anonim »

W pierwszej edycji Berserker dodatkowo porusza się o dwa pola a Toksyczny zamienia każdego zwykłego zombi na toksycznego zombi jeśli stoją na tych samych polach. Idea Abominacji w pierwszych sezonach była taka by przed nimi gracz uciekał a nie na nie polował. To one mają być myśliwymi a gracz zwierzyną dlatego jest tak mało broni do ich pokonania.
(S)Ghost Stories z dodatkiem Black secret, Pan tu nie stał.
Awatar użytkownika
Blue
Posty: 2323
Rejestracja: 09 gru 2006, 22:42
Has thanked: 196 times
Been thanked: 254 times
Kontakt:

Re: Zombicide: 2nd Edition - pytania, wątpliwości

Post autor: Blue »

1. Ok, ale odnosicie się do tego że w 1 części to działało i tam może było"najfajniejsze, najniebezpieczniejsze i budzące respekt". W 2 części w podstawce Bunny ma dodatkowe obrażenie do walki wręcz(ale to jak już jest na czerwonym poziomie adrenaliny) fakt ten drugi ma do dystansowego ale to jest na czerwonym skillu dopiero wiec dosc pozno raczej. W Reeboot box jest RPG który wali za 3 i przed nim ta zdolność ją ochroni, ale w podstawce broni walącej 3, wiec w praktyce poza szczególnym przypadkiem nadal działa tak jak pacjent 0, albo czegoś z Waszych postów nie mogę wyczytać.

2. Tak mam świadomość że jest tez ten skill który przemienia w toksycznych, odnoszę się tylko do tego że pierwszy nie ma w praktyce zastosowania jak się nie doda jakichś dodatków.
Zmij pisze: 13 lip 2021, 16:593. dokladnie ale o molotovy bardzo latwo w tej wersji wiec nie widze problemu.
3. Chodzi mi głównie o to że ten przepis nie ma jakiegoś większego sensu jak się gra z podstawką i tylko w tym rzecz :).

W kazdym razie Berserker tu wyglada mi na za malo problematycznie dla gracza w tej wersji zeby bylo fajne ;).

Swoją drogą imho aż się prosi żeby była jakaś broń która pozwala walnąć za 3, ale jednocześnie tracimy 1hp, albo tracimy skilla etc ;).
Ostatnio zmieniony 13 lip 2021, 20:37 przez Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ