Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
DaaV
Posty: 240
Rejestracja: 21 cze 2021, 15:04
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 36 times
Been thanked: 37 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: DaaV »

Hardkor pisze: 06 wrz 2023, 22:56
DaaV pisze: 06 wrz 2023, 21:10 Ehh, ja mój egzemplarz dostałem w czerwcu, leżało przez 2 miesiące i teraz dopiero miałem czas go rozpakować i sprawdzić. Niestety, ale opakowanie się rozkleja. Nie sądziłem, że pudło jest oklejone, myślałem, że to nadruk (jak na innych grach tego rozmiaru np. Nemesis Lockdown czy Star Wars Rebelia). Trochę mnie to rozczarowało. Czy u kogoś też się to zdarzyło?
Nemesis lockdown z tego co kojarzę to też jest oklejone.
A wygląda jak nadruk, a na pewno lepiej są zrobione rogi. :? Tu link, żeby zobaczyć jak to wygląda u mnie.
Awatar użytkownika
rav126
Posty: 796
Rejestracja: 27 paź 2010, 00:56
Has thanked: 408 times
Been thanked: 505 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: rav126 »

kup klej magic i podklej. Powinien dobrze chwycić, a po wyschnięciu robi się przezroczysty, tylko uważaj, żeby go za dużo nie nawalić, a nadmiar od razu zebrać np. ręcznikiem papierowym.
Awatar użytkownika
Backero
Posty: 390
Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 144 times
Been thanked: 82 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Backero »

Faktycznie, wygląda fajnie. Nawet te standy w standardowej wersji wyglądają atrakcyjnie, no ale plastik to plastik :D
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5246
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1078 times
Been thanked: 1692 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: BOLLO »

POMOCY!

Jak zmieścić zakoszulkowanego Wieśka w Rebelowskie premium w oryginalnym pudle od wersji deluxe?

Obrazek
Evertsen
Posty: 8
Rejestracja: 17 paź 2021, 18:39
Been thanked: 2 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Evertsen »

BOLLO pisze: 05 paź 2023, 06:55 POMOCY!

Jak zmieścić zakoszulkowanego Wieśka w Rebelowskie premium w oryginalnym pudle od wersji deluxe?

Obrazek
Nie da się, chyba, że lubisz podgięte na rogach koszulki.
Musiałem część kart trzymać w innym pudełku. Ratunkiem jest insert.

Obrazek
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5246
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1078 times
Been thanked: 1692 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: BOLLO »

:shock: :shock: :shock:
No to klops...lipa po całości.
Awatar użytkownika
Moonday
Posty: 975
Rejestracja: 25 gru 2015, 12:10
Has thanked: 234 times
Been thanked: 235 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Moonday »

BOLLO pisze: 05 paź 2023, 06:55 POMOCY!

Jak zmieścić zakoszulkowanego Wieśka w Rebelowskie premium w oryginalnym pudle od wersji deluxe?
Ja poszedłem na kompromis i użyłem dwóch grubości koszulek: premium dla kart, które często się mieli w rękach i zwykłych dla pozostałych.
Awatar użytkownika
JollyRoger90
Posty: 482
Rejestracja: 28 lut 2020, 20:33
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 855 times
Been thanked: 204 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: JollyRoger90 »

BOLLO pisze: 05 paź 2023, 08:10 :shock: :shock: :shock:
No to klops...lipa po całości.
Się obudziłeś xD trąbione było o tym praktycznie od pierwszych wysyłek PL.

Jak masz możliwość to zamień na sloyca (nie premium) u mnie wchodzi elegancko.
Do tego już po kilku rozgrywkach powietrze schodzi z nich i jest więcej luzu i insercie :)
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4498
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1358 times
Been thanked: 861 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

Zakoszulkuj tylko karty graczy i potworów (U nas w grupie wiele osób tak zrobiło). Pozostałe karty nie tasujesz w ogóle albo raz na grę przy setupie.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5246
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1078 times
Been thanked: 1692 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: BOLLO »

JollyRoger90 pisze: 05 paź 2023, 09:05
BOLLO pisze: 05 paź 2023, 08:10 :shock: :shock: :shock:
No to klops...lipa po całości.
Się obudziłeś xD trąbione było o tym praktycznie od pierwszych wysyłek PL.

Jak masz możliwość to zamień na sloyca (nie premium) u mnie wchodzi elegancko.
Do tego już po kilku rozgrywkach powietrze schodzi z nich i jest więcej luzu i insercie :)
Szczeze to po zamknieci swojego pledge juz sie tym projektem nie interesowalem. Teraz juz dobrze ograny Wiesiek i mnie wzielo na koszulki. Ale jakos to wcisnalem.

Obrazek

Obrazek


Weszło wszystko z podstawki ale nie ma opcji abym coś zmieścił chociażby ze SG. Może opcja Hardcora coś poradzi.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4498
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1358 times
Been thanked: 861 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

BOLLO pisze: 05 paź 2023, 14:04
Weszło wszystko z podstawki ale nie ma opcji abym coś zmieścił chociażby ze SG. Może opcja Hardcora coś poradzi.
To ja ci tu rady daję, a ten nawet nicku dobrze nie zapisze :evil: :evil: :evil:

Osobiście ja gram już tylko zestaw SG + core. Zakoszulkowałem wszystkie karty akcji i potworów. Nie gram już bez SG, a nie ma możliwości zmieszczenia ich w koszulkach w podstawce (bez koszulek zresztą chyba też jest problem?). Chciałem nosić jakieś deckboxy, ale nie ma dla kart w takim rozmiarze :( Tym sposobem zawsze noszę dwa pudła.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Pomnik
Posty: 322
Rejestracja: 31 mar 2022, 00:05
Has thanked: 153 times
Been thanked: 109 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Pomnik »

Mocno tu pomagał big box - ja u siebie trzymam wszystko w jednej połówce, insert wydrukowany - karty w koszulkach, żetony w kapslach, jedynie większość figurek leży w drugiej połówce xD
Prawie do każdej gry mam insert ale tak skopanego jak tu to jeszcze nie widziałem, już trenche FFG lepszą robotę robią xD
"Real darkness have love for a face. The first death is in the heart, Harry."
Awatar użytkownika
BOLLO
Posty: 5246
Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
Lokalizacja: Bielawa
Has thanked: 1078 times
Been thanked: 1692 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: BOLLO »

Wczoraj była noc bibliotek i nasza Miejska Biblioteka Publiczna w Bielawie oczywiście brała w niej udział.

Fajnie że ten dzień można było świętować również z planszówkami których to nie zabrakło na wielu stołach. Frekfencja jak i tytuły dopisały. Bawiliśmy się do 24:00.

Udało się nawet zagrać pokazową grę Łukasza Woźniaka czyli tegoroczny światowy hit jakim jest gra Wiedźmin Stary Świat.

Gra była zacięta i nawet dzieci próbowały swoich sił aby walczyć z potworami i przeżywać przygody. Jednak w ich przypadku sen okazał się zdecydowanie silniejszy od Krabopająka.

Monety brzdękały, eliksiry mieszały sie w żołądkach, dla strudzonych podróżników były firmowe krówki....a stal mieczy co chwilę ścierała się z przeciwnikami.

Nie ma co ukrywać że wszyscy bawili się wyśmienicie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Gacuch
Posty: 25
Rejestracja: 29 gru 2011, 08:46

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Gacuch »

Graliśmy dzisiaj w ten dodatek z Czarodziejami i TBH duży zawód, mam wrażenie, że gry bardzo często nie jest kompatybilna z czarodziejami:
  • Używaliśmy podwyższania i obniżania tarczy wzajemnie z energią, choć nie jestem pewien czy tak powinniśmy robić.
  • Jeden z potworów miał umiejętność, że jeżeli w kombinacji nie było żadnego uniku to gracz dobiera o jedną kartę mniej. Czarodzieje nie maja uników, więc to zawsze się triggerowało. IMO bug w gierce.
  • Niektóre itemki nie mają sensu dla czarodziei. Np. jest miecz który kombi się z "Szybkim Cięciem" którego nie mają czarodzieje i ciężko wskazać inną kartę, która byłaby jego odpowiednikiem.
Robiliśmy coś nie tak, czy tak to jest? Jak sobie z tym radziliście?
Pomnik
Posty: 322
Rejestracja: 31 mar 2022, 00:05
Has thanked: 153 times
Been thanked: 109 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Pomnik »

Gacuch pisze: 10 paź 2023, 23:41 Graliśmy dzisiaj w ten dodatek z Czarodziejami i TBH duży zawód, mam wrażenie, że gry bardzo często nie jest kompatybilna z czarodziejami:
  • Używaliśmy podwyższania i obniżania tarczy wzajemnie z energią, choć nie jestem pewien czy tak powinniśmy robić.
  • Jeden z potworów miał umiejętność, że jeżeli w kombinacji nie było żadnego uniku to gracz dobiera o jedną kartę mniej. Czarodzieje nie maja uników, więc to zawsze się triggerowało. IMO bug w gierce.
  • Niektóre itemki nie mają sensu dla czarodziei. Np. jest miecz który kombi się z "Szybkim Cięciem" którego nie mają czarodzieje i ciężko wskazać inną kartę, która byłaby jego odpowiednikiem.
Robiliśmy coś nie tak, czy tak to jest? Jak sobie z tym radziliście?
Tak to jest, pytałem twórców w kontekście jednej z wrażliwości potwora z Na Tropie Potworów która to pozwala na iirc dobranie karty z słowem Yrden w tytule. Magowie po prostu ignorują :D
"Real darkness have love for a face. The first death is in the heart, Harry."
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4498
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1358 times
Been thanked: 861 times
Kontakt:

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Hardkor »

Gacuch pisze: 10 paź 2023, 23:41 Graliśmy dzisiaj w ten dodatek z Czarodziejami i TBH duży zawód, mam wrażenie, że gry bardzo często nie jest kompatybilna z czarodziejami:
  • Używaliśmy podwyższania i obniżania tarczy wzajemnie z energią, choć nie jestem pewien czy tak powinniśmy robić.
  • Jeden z potworów miał umiejętność, że jeżeli w kombinacji nie było żadnego uniku to gracz dobiera o jedną kartę mniej. Czarodzieje nie maja uników, więc to zawsze się triggerowało. IMO bug w gierce.
  • Niektóre itemki nie mają sensu dla czarodziei. Np. jest miecz który kombi się z "Szybkim Cięciem" którego nie mają czarodzieje i ciężko wskazać inną kartę, która byłaby jego odpowiednikiem.
Robiliśmy coś nie tak, czy tak to jest? Jak sobie z tym radziliście?
Nazwy kart to tylko kolory, a takowe już czarodzieje mają.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Gacuch
Posty: 25
Rejestracja: 29 gru 2011, 08:46

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Gacuch »

Hardkor pisze: 11 paź 2023, 00:01
Gacuch pisze: 10 paź 2023, 23:41 Graliśmy dzisiaj w ten dodatek z Czarodziejami i TBH duży zawód, mam wrażenie, że gry bardzo często nie jest kompatybilna z czarodziejami:
  • Używaliśmy podwyższania i obniżania tarczy wzajemnie z energią, choć nie jestem pewien czy tak powinniśmy robić.
  • Jeden z potworów miał umiejętność, że jeżeli w kombinacji nie było żadnego uniku to gracz dobiera o jedną kartę mniej. Czarodzieje nie maja uników, więc to zawsze się triggerowało. IMO bug w gierce.
  • Niektóre itemki nie mają sensu dla czarodziei. Np. jest miecz który kombi się z "Szybkim Cięciem" którego nie mają czarodzieje i ciężko wskazać inną kartę, która byłaby jego odpowiednikiem.
Robiliśmy coś nie tak, czy tak to jest? Jak sobie z tym radziliście?
Nazwy kart to tylko kolory, a takowe już czarodzieje mają.
No ok, ale "szybkie cięcie" to konkretna karta (startowa, niebieska z 1dmg) z kategorii niebieskich czyli "szybki atak". Chyba, że karta ma błąd w tekście i chodziło o szybki atak.
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1605
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 730 times
Been thanked: 1092 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: ave.crux »

Nazwy kart to nazwy kart. Magowie w takich przypadkach po prostu nie korzystają z danej rzeczy. Obgadane na discordzie GoB. Dlatego też czarodzieje są meh i czuć, że dodani byle gra była bardziej inkluzywna
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Awatar użytkownika
Backero
Posty: 390
Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 144 times
Been thanked: 82 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Backero »

Grałem z czarodziejami już 3 razy i ani razu nie zdarzyło się, że jakiś efekt gry odwoływał się do konkretnej karty umiejętności, zawsze jedynie do konkretnego koloru, dlatego nigdy nie było problemu z czarodziejami. Na potrzeby zasad wszędzie, gdzie jest mowa o tarczach, to samo dotyczy energii i z tym również nie ma problemu. Po prostu sam znacznik ma inne zastosowanie, ale jego "ekonomia" jest ta sama.
podejrzany
Posty: 262
Rejestracja: 29 gru 2020, 21:51
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: podejrzany »

No dokładnie, trochę to wkurza że nazwy są inne ale kolory mamy więc da się ogarnąć, mutagenów też normalnie używamy, ma być ten i ten kolor i tyle, wtedy magowie są grywalni :)
Wymiene Descent ed.2 węrdrówki w mroku za Cthulu death may die 2 kampania +przedwieczny (dopłace jeśli dorzucone będą obaj przedwieczni) lub za Posiadłość Szaleństwa sama podstawka
Gacuch
Posty: 25
Rejestracja: 29 gru 2011, 08:46

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Gacuch »

Nie mam przy sobie aktualnie gry, ale był jakiś Miecz Szkoły Żurawia, który się kombił tylko z Szybkim Cięciem.
Awatar użytkownika
EsperanzaDMV
Posty: 1525
Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
Has thanked: 301 times
Been thanked: 640 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: EsperanzaDMV »

Czy orientuje się ktoś jaki jest obecnie status tych poprawianych plastikowych wieczek, które mieli otrzymać wspierający? One są w produkcji, już były gdzieś wysyłane...? Ktoś coś wie na ten temat?
Nie są mi jakoś do szczęścia niezbędne, ale przy okazji drugiej kampanii przypomniałem sobie, że ten element z poprzedniej kampanii Go on Board nie został chyba (?) jeszcze dostarczony.
Awatar użytkownika
psia.kostka
Posty: 3489
Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
Has thanked: 445 times
Been thanked: 1051 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: psia.kostka »

EsperanzaDMV pisze: 24 paź 2023, 01:32 przy okazji drugiej kampanii przypomniałem sobie
Raczej nic Cie nie ominelo. Tego by bylo potrzeba tysiace w PL, wiec jakos cichcem sie nie uda ;)
Dodatkowo dobrze kombinujesz, bo w obiecankach o dystrybucji poprawionych wieczek, zdaje sie, ze byla wymieniana opcja dorzucenia do kolejnej wspieraczki GoB. Chyba wszyscy czekamy co powiedza, ale pownie nie jest to obecnie 1. priorytet, moze nawet dopiero w PM dorzuca, gdy juz kurz opadnie? Ale tez nie sledze discorda itp, wiec moze wiele informacji mnie omija :P
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1605
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 730 times
Been thanked: 1092 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: ave.crux »

EsperanzaDMV pisze: 24 paź 2023, 01:32 Czy orientuje się ktoś jaki jest obecnie status tych poprawianych plastikowych wieczek, które mieli otrzymać wspierający? One są w produkcji, już były gdzieś wysyłane...? Ktoś coś wie na ten temat?
Nie są mi jakoś do szczęścia niezbędne, ale przy okazji drugiej kampanii przypomniałem sobie, że ten element z poprzedniej kampanii Go on Board nie został chyba (?) jeszcze dostarczony.
AFAIK wieczka mają przyjść razem z dodrukiem TWOW i wypuszczeniem Limited KS EX na ogólny rynek
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Michal.s
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2020, 15:39
Has thanked: 15 times
Been thanked: 45 times

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)

Post autor: Michal.s »

A jest jakieś info co do wydania Na tropie Potworów i dodatkowych kart wydarzeń w retailu ?
ODPOWIEDZ