Re: Gwiezdny kupiec
: 25 kwie 2015, 10:43
Kolega Aron.eczek zrobil gre. Napisal FAQ. I co ? I gra umiera bo nie ma komu jej testowac. Masakra, tego sie nigdy nie spodziewalem ;(
Chyba nie zrozumiałem. A nie jest przeglądarkowa?kolderek pisze:bo to powinna być gra przeglądarkowa (chyba tak było poprzednio), wtedy byłoby więcej chętnych (chyba)
aron.eczek pisze:Dzięki.
Przed Tobą inne, niełatwe zadanie: znaleźć chętnych do gry.
Sztuka w przypadku Gwiezdnego Kupca polega na wytrwałości. Jest pierdyliard pozakładanych gier, a żadna nie ruszyła z racji za małej ilości graczy.Jar pisze:Gra zasadniczo działa tak: każdy się loguje kiedy może wykonuje jakiś ruch i czeka na następnych. Można robić partię: kto kiedy może i trwa to dłużej, ale mozna się spróbować umówić w parę osób i machnąć rozgrywkę w kilka godzin. Jka kto chce.
Właśnie kompletnie nie kumam tej logiki. Po cholerę zakładać nowe gry zamiast dołączać do istniejących?lighting pisze:Sztuka w przypadku Gwiezdnego Kupca polega na wytrwałości. Jest pierdyliard pozakładanych gier, a żadna nie ruszyła z racji za małej ilości graczy.
No to nam we 3 udało się dociągnąć do 7 etapu, po czym zbankrutowałemGrzeniu pisze:E nie jest tak źle Nasza jedna na 6 graczy ruszyła 2 dni temu i już prawie kończymy pierwsze hiperskoki
Właśnie kompletnie nie kumam tej logiki. Po cholerę zakładać nowe gry zamiast dołączać do istniejących?[/quote]Cin pisze:lighting pisze:Sztuka w przypadku Gwiezdnego Kupca polega na wytrwałości. Jest pierdyliard pozakładanych gier, a żadna nie ruszyła z racji za małej ilości graczy.
No to jest temat rzeka, który jest objaśnieniem całości zasad:Cin pisze: A z innej beczki, bo nie mogę tego namierzyć w zasadach. Czym się różni przebywanie na planecie, w porcie kosmicznym i w przestrzeni wokółplanetarnej?
każdy nowy interfej różny od windowsowych okienek, będzie nieintuicyjnyCin pisze: I z jeszcze innej beczki. Rozumiem, że na razie testujemy, czy działa mechanika - ale jeśli docelowo to granie ma sprawiać przyjemność to interfejs w całości jest do wymiany. Bo w takiej formie może uchodzić za "wzór nieintuicyjności"
Generalnie kawał dobrej roboty. Mi się podobają te półpikselowe stateczki latające między planetamiaron.eczek pisze:Póki co pozostaje pogodzić się z istniejącym układem, choć oczywiście jestem otwarty na propozycje zmian. warto podkreślić - propozycje, a nie konstatację istniejącej planszy.
Ale gry są bez hasła więc zakładający powinien mieć możliwość wyboru z kim chce grać. Tak czy siak coś mało chętnych do grania jest... Może zapodać linka podczas debaty kandydatów na prezydenta? Zapytać ich czy grali kiedyś w Gwiezdnego Kupca w sieciPynio pisze:Ja nadal nie rozumiem potrzeby akceptacji graczy przez zakładającego. Przecież jeśli ktoś zakłada grę, to wiadomo, że chce zagrać.
Ja życzę autorowi sukcesów finansowych więc proponuję by te ficzery były w wersji premium (np. kodem za 1zł można grać w jedną grę jako premium - czyli wszystkie bajery dodatkowe byłyby w tej grze dostępne. Wersję premium można by aktywować w dowolnym momencie gry jednym kodem). Taka oferta byłaby bardziej kusząca, przynajmniej dla mnie, więc gdyby się więcej gracz skusiło to autor wyszedłby na swoje, mógłby nawet codziennie jeść chleb z masłem.Grzeniu pisze:Moim zdaniem należy rozbudować dziennik gry. W szczególności powinno pisać, co i za ile kupiłem/sprzedałem. Ja właśnie w pierwszej rundzie wypstrykałem się z całej kasy i nawet nie wiem gdzie mi to poszło
Druga super funkcjonalność to byłby rollback ruchu - czyli dopóki nie kliknę "koniec fazy" albo cośw tym rodzaju, to mogę wycofać wszystkie rozkazy z danej fazy i zacząć jeszcze raz.