1. Mapa Chin: informacja o tym, że rozpoczęcie Etapu 3 liczy się od końca fazy 5 i uzupełniamy rynek surowców jeszcze zgodnie z tabelą dla Etapu 2 (lub 1), a nie 3, a dopiero w kolejnej rundzie zgodnie z tabelą dla Etapu 3. (to jest chyba najbardziej wątpliwy zapis, sam nie jestem przekonany dlaczego tak ma być. Uzasadnienie:
http://boardgamegeek.com/thread/462870/ ... art-step-3 )
2. Mapa Chin i nowe karty elektrowni: zapis o tym, że przy sześciu graczach jeden nie będzie w stanie nic zasilić w pierwszej rundzie. (Specjalny i dość oczywisty przypadek. Jednak grać się da, trzeba to tylko uwzględnić od początku.)
3. Mapa Rosji: informacja o błędzie z brakującym kosztem przyłączeniowym pomiędzy Moskwą a Jarosławiem (nie szukałem na to uzasadnienia a mapa w sumie chyba nie została skorygowana do tej pory, ale jeszcze spróbuję sprawdzić. Póki co mogę tylko zapodać linki - generalnie jest to gdzieś potwierdzone i jestem pewny prawidłowości tej informacji).
4. Mapa Quebec: nie zapisałem informacji o nieodrzucaniu elektrowni ekologicznej, jeśli ma najmniejszy numer, bo w końcu zgodziłem się, że tak ma nie być. Jest to wspomniane w overwiew dla tej mapy, ale nie we "właściwym" miejscu w zasadach - gracze grają bez tego i to wydaje mi się prawidłowe. Upewniałem się zakładając wątek na BGG, ale to wszystko co wiem.
5. Mapa Quebec: informacja o tym, że reaktor fuzji jądrowej (50) nie jest uznawany za elektrownię ekologiczną.
6. Mapa Australii: informacja o tym, że gracz może sprzedać cały swój uran jeśli na rynku są jeszcze wolne miejsca, ale jest ich mniej niż ma on kopalni (wynika to nie wprost z instrukcji, potwierdzenie niestety tylko w dyskusjach).
7.
Elektrownia szczytowo-pompowa (zbiornikowa): informacja o tym, że robot nigdy nie kupuje tej karty (zasada przyjęta arbitralnie przeze mnie, jednak taka zasada jest przy wszystkich kartach promo i wydaje się dość oczywiste, że tu robot będzie działał identycznie. Potwierdzenia i dyskusji brak, bo dodatek jest bardzo trudno dostępny).
8. Karta
Flux Generator + mapa Australii: informacja o tym, że nie może funkcjonować jako kopalnia uranu (wydaje się to dość oczywiste, potwierdzenie w dyskusjach).
9. Karta
Flux Generator + mapa Indii: informacja o tym, że używamy jednego znacznika odpadów więcej (jak przy wszystkich elektrowniach). Zasada nigdzie nie napisana tylko przyjęta przez graczy (dlatego napisałem tam "można dość bezpiecznie przyjąć zasadę ...").
10. Karta
Nadwyżka surowców + mapa Korei: informacja o tym, że surowce dodaje się najpierw do rynku północnego (potwierdzenie w dyskusjach, ale wydaje się to prawidłowe, skoro rynek północny jest "pierwszy" do uzupełniania).
11. Karta
Niedobór surowców + mapa Korei: informacja o tym, że surowce usuwa się najpierw z rynku południowego (potwierdzenie w dyskusjach, ale wydaje się to prawidłowe, skoro rynek południowy jest "drugi" do uzupełniania. W końcu na którymś rynku to zdarzenie musi zadziałać, ale raczej nie na obu na raz).
12. Karty
Niedobór surowców i
Nadwyżka surowców + mapa Australii: informacja o tym, że działają one tylko dla "normalnego" rynku zasobów, a nie dla rynku uranu (dość oczywiste - dodałem żeby nie pozostawiać tu wątpliwości).
13. Karta
Park rozrywki: informacja o tym, że gracz nie może czekać ze zbudowaniem go w dogodnym dla siebie momencie, tylko musi to zrobić od razu (potwierdzenie w dyskusjach).