Tajemnica Whitehall - Nowe poziomy trudności
: 17 sty 2018, 10:28
W mojej krótkiej opinii na temat gry wspomniałem, iż gra Kubą jest banalnie prosta, zaś Śledczymi irytująca. Sprawdziłem, w jaki sposób radzą sobie zagraniczni gracze i wielu z nich ma podobne odczucia. Szukając wskazówek na utrudnienie gry Kubie, przy jednoczesnym ułatwieniu gry Śledczym, bazując na kilku opiniach graczy z zagranicy przygotowałem 3 poziomy trudności. Co o tym sądzicie?
ZBALANSOWANY
- Kuba może skorzystać tylko jeden raz z każdego typu Ruchów Specjalnych: Powóz, Ciemny Zaułek, Łódź.
- Odrzuć żeton Psa na początku rozgrywki (Pies umożliwia sprawdzenie wszystkich pól LUB przesunięcie Śledczego o 1 dodatkowe pole).`
- Zdolności Specjalne Śledczych. Każdy ze Śledczych posiada unikatową zdolność. Każdy Śledczy może skorzystać ze swojej zdolności przed akcją poszukiwania śladów bądź aresztowania podejrzanego.
- Pogoń! - W przypadku odnalezienia Śladu, Śledczy może natychmiast przedostać się na sąsiadujące skrzyżowanie. Ten Śledczy nie może wykonać więcej jakiejkolwiek czynności w swojej turze.
- Determinacja - Każdy Śledzy podczas akcji przeszukania może kontynuować szukanie śladów, nawet gdy trafił na jakiś ślad.
TRUDNY
- Kuba nie może korzystać z Ruchów Specjalnych: Powóz, Ciemny Zaułek, Łódź.
- Odrzuć żeton Psa na początku rozgrywki (Pies umożliwia sprawdzenie wszystkich pól LUB przesunięcie Śledczego o 1 dodatkowe pole).`
- Zdolności Specjalne Śledczych. Każdy ze Śledczych posiada unikatową zdolność. Każdy Śledczy może skorzystać ze swojej zdolności przed akcją poszukiwania śladów bądź aresztowania podejrzanego.
- Pogoń! - W przypadku odnalezienia Śladu, Śledczy może natychmiast przedostać się na sąsiadujące skrzyżowanie. Ten Śledczy nie może wykonać więcej jakiejkolwiek czynności w swojej turze.
- Determinacja - Każdy Śledzy podczas akcji przeszukania może kontynuować szukanie śladów, nawet gdy trafił na jakiś ślad.
PURYSTA
- Kuba nie może wracać po swoich śladach.
- Kuba nie może korzystać z Ruchów Specjalnych: Powóz, Ciemny Zaułek, Łódź.
- Odrzuć żeton Psa na początku rozgrywki (Pies umożliwia sprawdzenie wszystkich pól LUB przesunięcie Śledczego o 1 dodatkowe pole).`
- Zdolności Specjalne Śledczych. Każdy ze Śledczych posiada unikatową zdolność. Każdy Śledczy może skorzystać RAZ na całą grę ze swojej zdolności przed akcją poszukiwania śladów bądź aresztowania podejrzanego.
- Pogoń! - W przypadku odnalezienia Śladu, Śledczy może natychmiast przedostać się na sąsiadujące skrzyżowanie. Ten Śledczy nie może wykonać więcej jakiejkolwiek czynności w swojej turze. Każdy ze Śledczych może wykorzystać akcję "Pogoń!" RAZ na całą grę.
- Determinacja - Każdy Śledzy podczas akcji przeszukania może kontynuować szukanie śladów, nawet gdy trafił na jakiś ślad. Każdy ze Śledczych może wykorzystać akcję "Determinacja" RAZ na całą grę.
ZBALANSOWANY
- Kuba może skorzystać tylko jeden raz z każdego typu Ruchów Specjalnych: Powóz, Ciemny Zaułek, Łódź.
- Odrzuć żeton Psa na początku rozgrywki (Pies umożliwia sprawdzenie wszystkich pól LUB przesunięcie Śledczego o 1 dodatkowe pole).`
- Zdolności Specjalne Śledczych. Każdy ze Śledczych posiada unikatową zdolność. Każdy Śledczy może skorzystać ze swojej zdolności przed akcją poszukiwania śladów bądź aresztowania podejrzanego.
- Pogoń! - W przypadku odnalezienia Śladu, Śledczy może natychmiast przedostać się na sąsiadujące skrzyżowanie. Ten Śledczy nie może wykonać więcej jakiejkolwiek czynności w swojej turze.
- Determinacja - Każdy Śledzy podczas akcji przeszukania może kontynuować szukanie śladów, nawet gdy trafił na jakiś ślad.
TRUDNY
- Kuba nie może korzystać z Ruchów Specjalnych: Powóz, Ciemny Zaułek, Łódź.
- Odrzuć żeton Psa na początku rozgrywki (Pies umożliwia sprawdzenie wszystkich pól LUB przesunięcie Śledczego o 1 dodatkowe pole).`
- Zdolności Specjalne Śledczych. Każdy ze Śledczych posiada unikatową zdolność. Każdy Śledczy może skorzystać ze swojej zdolności przed akcją poszukiwania śladów bądź aresztowania podejrzanego.
- Pogoń! - W przypadku odnalezienia Śladu, Śledczy może natychmiast przedostać się na sąsiadujące skrzyżowanie. Ten Śledczy nie może wykonać więcej jakiejkolwiek czynności w swojej turze.
- Determinacja - Każdy Śledzy podczas akcji przeszukania może kontynuować szukanie śladów, nawet gdy trafił na jakiś ślad.
PURYSTA
- Kuba nie może wracać po swoich śladach.
- Kuba nie może korzystać z Ruchów Specjalnych: Powóz, Ciemny Zaułek, Łódź.
- Odrzuć żeton Psa na początku rozgrywki (Pies umożliwia sprawdzenie wszystkich pól LUB przesunięcie Śledczego o 1 dodatkowe pole).`
- Zdolności Specjalne Śledczych. Każdy ze Śledczych posiada unikatową zdolność. Każdy Śledczy może skorzystać RAZ na całą grę ze swojej zdolności przed akcją poszukiwania śladów bądź aresztowania podejrzanego.
- Pogoń! - W przypadku odnalezienia Śladu, Śledczy może natychmiast przedostać się na sąsiadujące skrzyżowanie. Ten Śledczy nie może wykonać więcej jakiejkolwiek czynności w swojej turze. Każdy ze Śledczych może wykorzystać akcję "Pogoń!" RAZ na całą grę.
- Determinacja - Każdy Śledzy podczas akcji przeszukania może kontynuować szukanie śladów, nawet gdy trafił na jakiś ślad. Każdy ze Śledczych może wykorzystać akcję "Determinacja" RAZ na całą grę.