Stan 51: Master Set
: 11 lip 2017, 14:16
Hey
Bardzo lubię tą grę, ale jak to bywa z grami, które mają potencjał - denerwują rzeczy rzeczy, które aspirują na więcej a nimi nie są. W tym wypadku jest to interakcja i cała walka. Wiem, że to gra typowo ekonomiczna, ale jest walka i jest ona strasznie słaba.
Obecnie jest to tak: Przeciwnik wydaje X żetonów kontraktu ataku by zaatakować i odrazu splądrować lokacje przeciwnika, Właściciel lokacji jedynie co może zrobić to wcześniej postawić żeton obrony na lokacji, który zwiększa wymagania o jeden w stosunku do żetonów kontraktu ataku. Co nie zmienia faktu że i tak lokacji nie obroni, a tylko zdradzi co jest dla niego istotne. Ma przy tym ograniczenie do jednego żetonu obrony na jednej lokacji.
Moja propozycja:
- Obrońca może stawiać dowolną ilość żetonów obrony na jednej lokacji (o ile takie posiada/wyprodukował)
- Obrońca może kontratakować - wydając adekwatna ilość żetonów kontraktu ataku co przeciwnik, by ten atak zniwelować (o ile takie posiada). W takim wypadku obydwoje tracą żetony.
- Dodaje to do gry dodatkowej otoczki strategicznej - gdzie trzeba zaplanować atak, czekać kiedy przeciwnik pozbędzie się swoich żetonów, by nie miał czym się bronić.
- Dodaje to większej wiarygodności, interakcji i możliwości obrony.
Bardzo lubię tą grę, ale jak to bywa z grami, które mają potencjał - denerwują rzeczy rzeczy, które aspirują na więcej a nimi nie są. W tym wypadku jest to interakcja i cała walka. Wiem, że to gra typowo ekonomiczna, ale jest walka i jest ona strasznie słaba.
Obecnie jest to tak: Przeciwnik wydaje X żetonów kontraktu ataku by zaatakować i odrazu splądrować lokacje przeciwnika, Właściciel lokacji jedynie co może zrobić to wcześniej postawić żeton obrony na lokacji, który zwiększa wymagania o jeden w stosunku do żetonów kontraktu ataku. Co nie zmienia faktu że i tak lokacji nie obroni, a tylko zdradzi co jest dla niego istotne. Ma przy tym ograniczenie do jednego żetonu obrony na jednej lokacji.
Moja propozycja:
- Obrońca może stawiać dowolną ilość żetonów obrony na jednej lokacji (o ile takie posiada/wyprodukował)
- Obrońca może kontratakować - wydając adekwatna ilość żetonów kontraktu ataku co przeciwnik, by ten atak zniwelować (o ile takie posiada). W takim wypadku obydwoje tracą żetony.
- Dodaje to do gry dodatkowej otoczki strategicznej - gdzie trzeba zaplanować atak, czekać kiedy przeciwnik pozbędzie się swoich żetonów, by nie miał czym się bronić.
- Dodaje to większej wiarygodności, interakcji i możliwości obrony.