Strona 1 z 4

Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 04 lip 2017, 15:16
autor: misioooo
Ja tam nic wnie wiem... Tylko tyle:
http://cthulhu.redimpgames.com/
Planowany kickstarter za tydzień ;)
Czyżby następca Pana Lodowego Ogródka?

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 04 lip 2017, 15:50
autor: Szaweł
Czy wiadomo już, czy/kiedy do gry zostanie dołączona instrukcja czy będzie może na nią osobny KS?

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 04 lip 2017, 19:11
autor: Dwntn
misioooo pisze:Ja tam nic wnie wiem... Tylko tyle:
http://cthulhu.redimpgames.com/
Planowany kickstarter za tydzień ;)
Czyżby następca Pana Lodowego Ogródka?
Swoją drogą dziwię się że dopiero teraz powstał wątek. Wiadomości i zajawki na FB/BGG pojawiają się już przecież od dłuższego czasu.

Czekam na jakiś filmik promocyjny albo instrukcję aby zobaczyć czym to się będzie różniło od PLO ?

- K.

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 05 lip 2017, 21:49
autor: cohlerc1
Różnić się będzie liczbą graczy, 1-4 ;) chyba że to jakiś błąd ;)

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 05 lip 2017, 21:59
autor: Bea
Dlaczego ta gra w ogóle jest porównywana do PLO?

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 05 lip 2017, 22:34
autor: crsunik
Ten sam autor, ten sam typ (Area control / influence)

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 05 lip 2017, 23:22
autor: zaba
Bzdura ! to zupełnie inna gra powiem tylko ze dużą role bedzie tam odgrywała mechanika której nie było w PLO

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 06 lip 2017, 00:21
autor: crsunik
Nie bzdura, tylko ten sam autor i fakt, że obie gry to jakaś tam wariacja area control mogą i będą powodowały porównania. CO NIE OZNACZA, ŻE GRA JEST TAKA SAMA.

O samej grze nic nie wiem, nie grałem, nie widziałem. Czekam cierpliwie na więcej informacji, ale powód dla którego ludzie będą patrzyli na nią z perspektywy PLO jest jasny i prosty. Nie żadna bzdura.

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 06 lip 2017, 15:59
autor: Bea
crsunik pisze:Ten sam autor, te same mechaniki (Area control / influence)
Jak dla mnie to trochę mało. A jeśli faktycznie są podobne to niezbyt dobrze swiadczyłoby o autorze...

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 06 lip 2017, 16:19
autor: Tomzaq
Grałem na Pionku. To zupełnie różne gry. Warto zainwestować jak ktoś lubi rywalizować, walczyć, knuć, podkładać świnie. Dużo interakcji, wrednych zagrań itp. Jak ktoś jest w klimatach Lovercrafta to wg mnie pozycja Must Have. Wg mnie gra jest trudniejsza od PLO. Wg współgraczy niekoniecznie.

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 06 lip 2017, 16:22
autor: Gizmoo
Plansza wygląda smutnie. Taka trochę przedwczorajsza, wysuszona (pun intended) pizza:
Spoiler:

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 06 lip 2017, 19:18
autor: Marx
placek węgierski!

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 06 lip 2017, 19:32
autor: Tycjan

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 06 lip 2017, 19:50
autor: kali
Marsjanie też się świetnie zapowiadali i mieli genialną promocję promocję przed zgarnięciem kasy.
Mimo iż jestem fanem Cthulhu i spółki - raczej odradzę każdemu ze względu na podejście autora/wydawnictwa do wydania gry. Lepiej kupić kolejną edycję, jak już zostanie poprawiona niż szarpać się o dokończenie produktu.

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 06 lip 2017, 19:55
autor: the_ka
będzie kickstarter i wspieram.to czy sam kickstarter?

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 07 lip 2017, 19:11
autor: siekan
Giera mnie zainteresowała, ale zobaczyłem wydawnictwo i na pewno po prostu cierpliwie poczekam :)
Trudniejsza niż PLO? Może być ciekawie hardkorowo, bo pomimo zagranych kilkudziesięciu różnych tytułów, nadal uważam PLO za dosyć ciężką grę.

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 10 lip 2017, 12:55
autor: Muad'Dib
Czy ktoś już przeglądał tę instrukcję? Nie miałem jeszcze czasu a jestem ciekaw jak gra się prezentuje od strony mechanicznej. Wygląda na to, że w przeciągu dwóch dni startuje KS, na razie cisza odnośnie polskiej wersji.

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 10 lip 2017, 12:56
autor: konrad.rymczak
Muad'Dib pisze:Czy ktoś już przeglądał tę instrukcję? Nie miałem jeszcze czasu a jestem ciekaw jak gra się prezentuje od strony mechanicznej. Wygląda na to, że w przeciągu dwóch dni startuje KS, na razie cisza odnośnie polskiej wersji.
Polska wersja będzie jeśli będzie 300 wspierających z PL na KS

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 10 lip 2017, 17:26
autor: Rocy7
Gizmoo pisze:Plansza wygląda smutnie. Taka trochę przedwczorajsza, wysuszona (pun intended) pizza:
Spoiler:
Plansza to przede wszystkim wygląda mało klimatycznie z tymi wszystkimi ikonami, bardziej na miejsce gdzie się stawia pionki niż miasto pole bitwy między kultystami Przedwiecznych.

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 11 lip 2017, 13:44
autor: malpka

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 11 lip 2017, 14:26
autor: Veto
Grałem bodajże 4 razy w prototyp na różnym etapie tworzenia.

Niby w grze istnieją decki które możemy budować/modyfikować, ale z doświadczenia wychodziło, że nie ma potrzeby tego robić, żeby grę wygrać. Co sprawia, że 25% akcji jakie można wykonać w grze jest niepotrzebne.
Co prawda autor twierdził, że osoby bardziej doświadczone w grze używając tych akcji NA PEWNO wygrają z graczami którzy tego nie robią. Cuż - być może - za mało grałem, żeby to sprawdzić. Ale jeśli to prawda - to:
1. W grę nie zagra się z kimś nowym - właściciel owego tytułu zawsze wygra. Trzeba będzie grać zawsze z tymi samymi ludźmi aby tego uniknąć.
2. Skoro na początku można grać bez budowania i modyfikacji decku - to akcje jego budowy wyglądają jak wariant gry dla zaawansowanych a nie podstawowy.


Szkoda, bo osobiście bardzo kibicuję Krzyśkowi i całym RedImpom - a tytuł ten w mojej opinii mocno zaniża średnią poziomu ich gier.
Podkreślam - w mojej opinii po rozegraniu zaledwie 4 gier w wersję prototypową - mechanika do końca nie działa i wymagałaby dopracowania a nie uruchamiania kampanii na KS :(

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 11 lip 2017, 14:45
autor: ariser
Veto pisze: Podkreślam - w mojej opinii po rozegraniu zaledwie 4 gier w wersję prototypową - mechanika do końca nie działa i wymagałaby dopracowania a nie uruchamiania kampanii na KS :(
Jak to? Przecież rendery figurek już gotowe, więc na co czekać?

A tak serio to nie wygląda to zachęcająco, szczególnie ta nieszczęsna plansza.

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 11 lip 2017, 15:10
autor: Błysk
Veto pisze:Grałem bodajże 4 razy w prototyp na różnym etapie tworzenia.
1. W grę nie zagra się z kimś nowym - właściciel owego tytułu zawsze wygra. Trzeba będzie grać zawsze z tymi samymi ludźmi aby tego uniknąć.
2. Skoro na początku można grać bez budowania i modyfikacji decku - to akcje jego budowy wyglądają jak wariant gry dla zaawansowanych a nie podstawowy.
Nigdy nie zrozumiem zarzutu nr 1 do jakiejkolwiek cięższej gry. W każdej ktoś, kto grał więcej ma większe szanse. Moim zdaniem to bardzo dobrze, że żeby gra rozwinęła skrzydła to trzeba mniej więcej umieć w nią grać. ;)

Co do gry, sam temat mnie ciekawi, ale plansza wygląda faktycznie paskudnie. Czekam na więcej info.

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 11 lip 2017, 15:41
autor: Veto
Błysk pisze:W każdej ktoś, kto grał więcej ma większe szanse.
Zgadzam się - doświadczony gracz powinien mieć większe szanse ale nie pewność wygranej. Tutaj wg zapewnień autora - nie ważne jak dobrze zagra mniej doświadczony gracz i tak przegra z tym bardziej doświadczonym.

Re: Cthulhu: Rise of the Cults (K. Wolicki / RedImp)

: 11 lip 2017, 15:51
autor: Muad'Dib
Znając gry tego wydawnictwa domyślam się, że jednak doświadczenie odgrywa bardzo istotną rolę. Wiadomo, że tak jest w bardzo dużej ilości gier ale w tym przypadku pewnie dużo bardziej. Grałem zarówno w PLO jak i Achaję i jednak ogranie ma tam olbrzymie znaczenie. Nie wiem jak to się ma do Martians, bo jeszcze leżą na półce ;)

Przycisnąłem RedImp na KS, żeby zrobili grupowe zamówienie z free add-onem (5 customowych kostek), wychodzi zauważalnie taniej. Będę organizował zamówienie ale też obserwował kampanie, najwyżej odpuszczę (odpuścimy) pod sam koniec.