Strona 3 z 6

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 10:51
autor: antsaren
Jeżeli ktoś gra na androidzie w Neuroshimę Hex to pojawiła się nowa wersja 2.35, która w końcu zawiera rodzielczość HD i kafelki z wersji 3.0. Za HD trzeba dopłacić. Gra wygląda zdecydowanie, zdecydowanie lepiej, więc w końcu się doczekaliśmy (jeżeli się nie mylę to na iphone rozdzielczość wyższa była dostępna chyba od samego początku). Wymagany jest android od 4. w górę.

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 10:59
autor: SaszaPL
antsaren pisze:Jeżeli ktoś gra na androidzie w Neuroshimę Hex to pojawiła się nowa wersja 2.35, która w końcu zawiera rodzielczość HD i kafelki z wersji 3.0. Za HD trzeba dopłacić. Gra wygląda zdecydowanie, zdecydowanie lepiej, więc w końcu się doczekaliśmy (jeżeli się nie mylę to na iphone rozdzielczość wyższa była dostępna chyba od samego początku). Wymagany jest android od 4. w górę.
Nie widzę opcji zakupu, ale to co jest widoczne na tych screenach, nie zachęca...

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 11:15
autor: noowy
Zrobiłem update i ta wersja niby 3.0 wygląda moim zdaniem bardzo źle. Grafiki jednostek są ze starej edycji, layout inny niż w planszowej wersji 3.0. Nie ma możliwości ponownego dociągu jeśli wylosowaliśmy same żetony natychmiastowe - to drobna, ale bardzo istotna zmiana wprowadzona w 3.0. Nadal nie ma systemu osiągnięć, nadal nie ma multiplayera. Wersja na androida i ten update to moim zdaniem lipa, żałuję, że kupiłem.

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 11:31
autor: antsaren
noowy pisze:Zrobiłem update i ta wersja niby 3.0 wygląda moim zdaniem bardzo źle. Grafiki jednostek są ze starej edycji, layout inny niż w planszowej wersji 3.0. Nie ma możliwości ponownego dociągu jeśli wylosowaliśmy same żetony natychmiastowe - to drobna, ale bardzo istotna zmiana wprowadzona w 3.0. Nadal nie ma systemu osiągnięć, nadal nie ma multiplayera. Wersja na androida i ten update to moim zdaniem lipa, żałuję, że kupiłem.
U mnie był paskudny upscale więc gra wyglądała kiepsko, teraz wygląda zdecydowanie lepiej tzn. wizualnie mam wszystko ostre. Co do funkcjonalności to racja i rzeczywiście to takie pseudo 3.0 (3.0 ramki, reszta po staremu). Jesteśmy po macoszemu traktowani jak chodzi o androida i np. to, że multiplayer się kiedyś pojawi nie wierzę (chyba, że licencję dostanie ktoś inny).:( Proponuje się wpisać chłopakom w komentarzach to może coś uwzględnią (chociaż biorąc ich tempo pracy ostatnimi czasy to na pewno zmiany nie przyjdą szybko o ile w ogóle). http://www.bigdaddyscreations.com/993/n ... r-android/

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 11:37
autor: noowy
Jakiś czas temu pisałem do nich maila. Nawet nie raczyli odpowiedzieć także wątpie czy komentarze pomogą.

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 11:47
autor: antsaren
noowy pisze:Jakiś czas temu pisałem do nich maila. Nawet nie raczyli odpowiedzieć także wątpie czy komentarze pomogą.
No to chyba pozostaje się Trzewikowi pożalić przy vlogach albo na maila (chyba, że portal to czyta i by się chciał ustosunkować :wink: ). Biorąc pod uwagę czas powstawania 51 stanu (o ile to jeszcze powstaje) to raczej nic nie wskóramy. Czyli podsumowując mnie akurat te 5,99zł za HD nie boli specjalnie, ale wiernym fanom raczej się nie spodoba.:)

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 12:00
autor: noowy
Trzewik już odpowiadał we vlogu, że nie ma wpływu na wersję mobilną. Ja rozumiem, że multiplayer to może być problem, ale schludna grafika z 3.0, drobne modyfikacje w zasadach i system osiągnięć to powinien być pikuś dla firmy tworzącej gry mobilne. Dla mnie żenada.

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 12:19
autor: zakwas
Na FB pisali, że to dopiero pierwszy krok w update'ach i że pracują nad Uranopolis.

Choć popieram zdanie, że wygląda to aktualnie paskudnie, bo zrobił się straszny misz-masz i sporo rzeczy jest nieczytelnych.

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 12:49
autor: Galatolol
Po updacie jest się skazanym na te nowe grafiki czy można wybrać starsze?

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 12:51
autor: powermilk
Galatolol pisze:Po updacie jest się skazanym na te nowe grafiki czy można wybrać starsze?
Pobieżnie przejrzałem, nie widzę zmiany na stare...

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 13:01
autor: antsaren
Azazelek pisze:Niestety nie ma wyboru, wersja 3.0 zakrywa w pełni poprzednią.
Niestety nie wiem jak appka dziala na androidzie, za to z wersji isprzetowej jestem w pelni zadowolony.
Do aplikacji na iOs się bardziej przyłożyli. Android to taki ubogi port. Porównywałem kiedyś z bratem jak wygląda hex na iOs i na androidzie i zaskoczyło mnie, że u mnie wszystko jest nieostre. Teraz dopiero poprawili rozdzielczości w aplikacji ale jak widać powyżej również narozrabiali. :wink:

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 16:41
autor: norkbes
Ja powstrzymalem sie przed update na androidzie. Zmiany ida w zlym kierunku. Ja rozumiem ze port na ios jest bardziej dochodowy ale bez multiplayera wiele sie w to nie pogra. Tj. AI jest taki sobie i wystarczylo do nauki, potem zadne wyzwanie, szczegolnie w 4p. Waga nowej wersji jest monstrualna. Stara wersja to jakies 35MB, nowa150MB wiecej. I to nawet dla tych ktorzy HD nie potrzebowali. Dawniej czekalem z kupnem nowych armii do pojawienia sie multiplayera. Teraz chce 1) multiplayera, i 2) odchudzenia apki do 50MB. Jak przy okazji poprawia AI to bedzie super.

Re: Neuroshima Hex

: 02 lip 2015, 11:13
autor: antsaren
noowy pisze:Dla mnie żenada.
Portal Games pisze:Wydawcą wersji mobilnej jest Big Daddy Creations, więc decyzje należą do nich.
Czyli wszystko co napisałeś powyżej się potwierdziło. Przyznam się, że nie zwróciłem uwagi (ciesząc się z aktualizacji), że wersja jest hybrydowa więc każdego kogo zachęciłem do zakupu przepraszam. Zwykle staram się wspierać polskich developerów biorąc prawie wszystko w ciemno ale tutaj warto się powstrzymać. Hex czy też koło androidowej neuroshimy się zamyka. BDC po swojej stronie pisze, że na wygląd aplikacji wpłynął upgrade papierowej Neuroshimy Hex do wersji 3.0 co pociągnęło za sobą zmiany w aplikacji (" partly the Portal’s license requirements"). Portal pisze, że "decyzje należą do nich" (tzn. do BGC). Skoro wszyscy umywają ręce pozostaje zagłosować portfelem i odpuścić sobie aktualizację (żeby nie mówić złośliwie downgrade :wink: ). Przy okazji u mnie na tablecie (yoga 2 10") żyroskop przy wychyleniach rzędu 5 stopni kręci całym ekranem tak że gra jest niegrywalna (i jest to jedyna gra na czterdzieści zainstalowanych z którą mam taki problem).

Re: Neuroshima Hex

: 02 paź 2015, 12:35
autor: antros
SaszaPL pisze:AI na najtrudniejszym też staje się przewidywalny. Bardziej polecam (do trenowania) grać przeciwko samemu sobie.
Niemal każdy staje się schematyczny, w końcu liczba możliwości jest ograniczona i nie będziemy wybierać gorszego w naszej ocenie ruchu by być oryginalnym. Lubię grać z samym sobą w Hexa, ale by być dobrym dobrze jest grać z różnymi przeciwnikami, nawet z AI.

Re: Neuroshima Hex

: 13 lut 2016, 13:06
autor: FB1
Witam,

czy szanowni koledzy wiedzą coś o planach wypuszczenia na IOS dodatkowej armii Uranopolis? Może jakieś przecieki z Wydawnictwa Portal w tej kwestii ? Nie ukrywam, że ten dodatek mój tablet by akurat przytulił :)

Re: Neuroshima Hex

: 23 lut 2016, 20:07
autor: antros
FB1 pisze:Witam,

czy szanowni koledzy wiedzą coś o planach wypuszczenia na IOS dodatkowej armii Uranopolis? Może jakieś przecieki z Wydawnictwa Portal w tej kwestii ? Nie ukrywam, że ten dodatek mój tablet by akurat przytulił :)

Portal nie zajmuje się tym bezpośrednio to sprawa firmy big daddys creations

Re: Neuroshima Hex

: 15 mar 2016, 15:57
autor: kudlacz135
Mam dwa pytania odnośnie aplikacji, które pewnie już gdzieś padły, ale nie znalazłem tego miejsca. Chciałem zapytać o grę solo w neuroshimę, czy sztuczna inteligencja na 3 poziomie (bo tyle ich jest z tego co czytałem) jest wymagająca? A drugie pytanie, ile w aplikacji kosztuje zakup zestawu wszystkich dostępnych frakcji?

Re: Neuroshima Hex

: 15 mar 2016, 16:30
autor: Pixa
kudlacz135 pisze:Mam dwa pytania odnośnie aplikacji, które pewnie już gdzieś padły, ale nie znalazłem tego miejsca. Chciałem zapytać o grę solo w neuroshimę, czy sztuczna inteligencja na 3 poziomie (bo tyle ich jest z tego co czytałem) jest wymagająca? A drugie pytanie, ile w aplikacji kosztuje zakup zestawu wszystkich dostępnych frakcji?
Jest dosyc wymagajaca - nie mozna grac na pale, ale mimo wszystko wygrywam 90% partii.

Re: Neuroshima Hex

: 15 mar 2016, 18:14
autor: Kal-El83
Wymagająca to jak na moje za mocne słowo ;)

Mam to samo, na oko 90% wygranych a porażki często wynikały z pechowego dociągu. Nawet na 3* cpu zdarza się postawić kafla od czapy - celując poza pole gry. Mimo wszystko aplikacja śietna i gorąco polecam !!

Re: Neuroshima Hex

: 15 mar 2016, 22:34
autor: Ayaram
Błagam nie nazywajcie tego "inteligencją" :roll: Da się pograć, ale czuć cały czas że coś jest nie halo... dzisiaj mi pół gry passował, bo nie chciał położyć żetonie na minie przez co przegrał wygraną właściwie grę (przegrywał na życie, ale właściwie 85% mapy należało do niego). Inne smaczki jak moduł wycelowany w pustkę też się często zdarza. Generalnie można pograć w autobusie dla zbicia czasu, ale raczej nic więcej.

Re: Neuroshima Hex

: 29 sty 2017, 10:26
autor: Pixa
Wie ktos moze kiedy dojda kolejne armie do apki (Uranopolis, Death Breath)? Jakie zwykle jest opoznienie w ich dodawaniu w porownaniu do premier pudelkowych?

Re: Neuroshima Hex

: 29 sty 2017, 10:46
autor: Kal-El83
Skoro portal zaczyna prace nad swoja apką nh, to możliwe że jż nie będą dodane.

Re: Neuroshima Hex

: 29 sty 2017, 18:44
autor: Pixa
Azazelek pisze:Skoro portal zaczyna prace nad swoja apką nh, to możliwe że jż nie będą dodane.
A skad takie info?

A co do MP, to Wrocław trzeci :D

Re: Neuroshima Hex

: 29 sty 2017, 21:35
autor: Portal Games
Pixa pisze:Wie ktos moze kiedy dojda kolejne armie do apki (Uranopolis, Death Breath)? Jakie zwykle jest opoznienie w ich dodawaniu w porownaniu do premier pudelkowych?
Właśnie z uwagi na powyższe opóźnienia odkupiliśmy aplikacje od BDC. Będzie ona dalej rozwijana.

Re: Neuroshima Hex

: 29 sty 2017, 21:37
autor: woytas
Będzie multi-online na androida?