Strona 2 z 6

Re: Neuroshima Hex

: 24 maja 2013, 10:00
autor: Gothik
Żeby jeszcze trochę zamieszać, dodam że karty kredytowe są już od kilku lat wydawane w dwóch wersjach - wypukłej i płaskiej...

Re: Neuroshima Hex

: 24 maja 2013, 10:10
autor: powermilk
Te niezwykle przydatne informacje zwiększyły niesamowicie moją wiedzę na temat wspaniałej gry jaką jest Neuroshima Hex!

Re: Neuroshima Hex

: 24 maja 2013, 10:52
autor: trzewik
W twoim cyklu artykułów w ramach miesiąca z Neuroshimą ewidentnie brakuje artykułu poświęconego kartom kredytowym, więc nie ironizuj, tylko zabieraj się do pisania - cykl o NS musi być kompletny i wyczerpujący! :wink:

Re: Neuroshima Hex

: 24 maja 2013, 10:53
autor: powermilk
Heh. Wspomnę o tym w artykułach o cyfrowej wersji.

Re: Neuroshima Hex

: 06 lis 2013, 17:52
autor: Baartoszz
Mam pewną wątpliwość co do gry na Androidzie.
Mianowicie umiejętność sztabu Doomsday Machine działa pomimo tego, że sztab jest zasieciowany. Czy to na pewno powinno tak być, czy może to jakiś błąd?

Re: Neuroshima Hex

: 06 lis 2013, 22:23
autor: jolietjake
A nie ma jeszcze aktualizacji z poprawką? :wink:

Re: Neuroshima Hex

: 07 lis 2013, 16:08
autor: jax
Kolejnym błędem w Androidowej implementacji jest to, że Skoper nie pozbawia modułów Sharrasha cechy 'podziemny'.

Re: Neuroshima Hex

: 19 lis 2013, 09:56
autor: Baartoszz
Baartoszz pisze:Mam pewną wątpliwość co do gry na Androidzie.
Mianowicie umiejętność sztabu Doomsday Machine działa pomimo tego, że sztab jest zasieciowany. Czy to na pewno powinno tak być, czy może to jakiś błąd?
Jest aktualizacja! Teraz Doomsday w ogóle nie używa swojej umiejętności obrotu... :P

Re: Neuroshima Hex

: 07 gru 2013, 22:30
autor: piechotak
Pytanie do Big Daddy's Creation: czy grafiki z wersji 3.0 będą dostępne dla androida?

Re: Neuroshima Hex

: 13 kwie 2014, 01:20
autor: Galatolol
Dla posiadaczy Hexa na iPhone'a/iPada: ruszyły zapisy do forumowych lig
rozgrywki 2-osobowe
rozgrywki 4-osobowe

Re: Neuroshima Hex

: 14 kwie 2014, 10:48
autor: maciejo
Czy NH na Androida posiada funkcje gry przez sieć :?:

Re: Neuroshima Hex

: 14 kwie 2014, 14:37
autor: zakwas
maciejo pisze:Czy NH na Androida posiada funkcje gry przez sieć :?:
Z tego co mi wiadomo, to aktualnie nie, ale jest za to ponad dwa razy tańszy, więc może warto kupić, żeby przy ew. updacie nie musieć potem dopłacać... ;)

Re: Neuroshima Hex

: 15 kwie 2014, 14:50
autor: maciejo
zakwas pisze:
maciejo pisze:Czy NH na Androida posiada funkcje gry przez sieć :?:
Z tego co mi wiadomo, to aktualnie nie, ale jest za to ponad dwa razy tańszy, więc może warto kupić, żeby przy ew. updacie nie musieć potem dopłacać... ;)
W takim razie pytanie do autorów.Czy opcja gry online jest wogóle w planach :?:

Re: Neuroshima Hex

: 15 maja 2014, 13:33
autor: maciejo
Odświerzam pytanie sprzed kilku stron:
Czy wyjdzie wersja online na Androida :?: :?: :?:

Neuroshima Hex - Aplikacja

: 23 wrz 2014, 01:54
autor: zakwas
Dziękuję Portalowi za Mississipi na iPadzie! :twisted:

Re: Neuroshima Hex

: 23 wrz 2014, 09:16
autor: Epyon
Jest też na Androidzie.

W sumie przydałaby się aktualizacja grafik do 3.0.

Re: Neuroshima Hex

: 23 wrz 2014, 10:16
autor: zakwas
Epyon pisze:Jest też na Androidzie.

W sumie przydałaby się aktualizacja grafik do 3.0.

Tak, ale tylko przy możliwości zachowania starych 2.5 wg. mnie. Mi się osobiście wersja 3.0 mniej podoba, ale to głównie z przyzwyczajenia pewnie i nie chciałoby mi się uczyć od nowa grafik, na które reaguję teraz bardzo intuicyjnie grając na iPadzie. ;)

Re: Neuroshima Hex

: 23 wrz 2014, 10:24
autor: Galatolol
zakwas pisze:
Epyon pisze:Jest też na Androidzie.

W sumie przydałaby się aktualizacja grafik do 3.0.

Tak, ale tylko przy możliwości zachowania starych 2.5 wg. mnie. Mi się osobiście wersja 3.0 mniej podoba, ale to głównie z przyzwyczajenia pewnie i nie chciałoby mi się uczyć od nowa grafik, na które reaguję teraz bardzo intuicyjnie grając na iPadzie. ;)
Dokładnie. Dla mnie jedynym plusem nowych grafik byłyby możliwe walki między tymi samymi armiami.

Re: Neuroshima Hex

: 24 wrz 2014, 23:10
autor: vlysses
Czy BDC dało Missisipi limit znaczników trucizny, czy jest ten sam bug co w przypadku Neodżungli?

Swoją drogą wcięło mi wszystkie "in-app purchases" i mam tylko armie z podstawki...

Re: Neuroshima Hex

: 24 wrz 2014, 23:15
autor: zakwas
U mnie ok, kliknij restore purchase, albo zgłoś bug, na pewno dostaniesz armie z powrotem. U mnie też trucizna działa kilkukrotnie i odejmuje np. trzy razy za trzy zatrucia, a nie raz... :(

Re: Neuroshima Hex

: 24 wrz 2014, 23:26
autor: vlysses
W Androidzie nie mam/nie widzę tej opcji. Nie mogę nawet kupić ponownie, bo Google zapamiętał, że już raz za to płaciłem. Na odpowiedź czekam już od rana ;)

Trucizna może się sumować. Kwestia tego, że nie może przekraczać ilości znaczników na daną armię (Neo 2, Missisipi 5), a w przypadku Neodżungli można było zatruć np. sztab więcej razy.

Re: Neuroshima Hex

: 25 wrz 2014, 00:50
autor: zakwas
vlysses pisze:W Androidzie nie mam/nie widzę tej opcji. Nie mogę nawet kupić ponownie, bo Google zapamiętał, że już raz za to płaciłem. Na odpowiedź czekam już od rana ;)

Trucizna może się sumować. Kwestia tego, że nie może przekraczać ilości znaczników na daną armię (Neo 2, Missisipi 5), a w przypadku Neodżungli można było zatruć np. sztab więcej razy.
A to tego nie wiedziałem, bo akurat ani Dżunglą, ani Mississipi nie grałem w wersji analogowej. Myślałem, że można tylko raz zatruć...

P.S.: Oczywiście próbowałeś przeinstalować aplikację? ;)

Re: Neuroshima Hex

: 25 wrz 2014, 07:43
autor: vlysses
No właśnie nie i dlatego ograniczenie w postaci ilości znaczników na armię musi być ;)


Odinstalowanie, usuwanie danych aplikacji, usuwanie danych Google Play, sprawdzanie na innym telefonie. W różnych kombinacjach - nic nie pomaga.

Re: Neuroshima Hex

: 25 wrz 2014, 22:48
autor: vlysses
[NS HEX mobile]
Udało mi się w końcu odzyskać kupione armie.

Fajnie, że w Missisipi przy okazji zatruwania pojawiają się znaczniki na zatrutej jednostce. Szkoda tylko, że BDC powtórzyło poprzedni bug z Neodżungli, czyli brak limitu znaczników. O ile w przypadku Neo daje to niewielki bonus, o tyle Missisipi mające dużo więcej trujących jednostek nagle zyskuje ogromną przewagę :/

Re: Neuroshima Hex

: 26 wrz 2014, 00:47
autor: Kapelatejesy
No niestety, ten bug mocno namieszał w wersji elektronicznej. Gra traci i staje się mocno przewidywalna.
http://zapodaj.net/images/59672d5da5f79.jpg