Strona 68 z 124

Re: Lords of Hellas

: 18 sty 2018, 12:07
autor: jakmis83
Może padło tu już takie pytanie, tego nie wiem, ale:
Poważnie rozważam zakup Lords of Hellas. I teraz: czy wystarczy nabyć edycję sklepową(w tym momencie są na tę wersję dość fajne ceny) czy jednak dołożyć te złocisze na edycję z Kickstartera, którą też będzie można nabyć?
Czy wersja sklepowa będzie wystarczająca i zapewni mi (re)grywalność?

Re: Lords of Hellas

: 18 sty 2018, 13:33
autor: longmen76
Popatrz na kampanię KS co dostajesz w wersji KS i oceń czy jest warte wydania dodatkowej kasy. Lepiej teraz zapłacić więcej i mieć sporo więcej niż potem żałować.
Nie grałem jeszcze wiec ciężko mi określić jak to wpływa na grywalność.

Re: Lords of Hellas

: 18 sty 2018, 16:19
autor: hachi35
jakmis83 pisze:Może padło tu już takie pytanie, tego nie wiem, ale:
Poważnie rozważam zakup Lords of Hellas. I teraz: czy wystarczy nabyć edycję sklepową(w tym momencie są na tę wersję dość fajne ceny) czy jednak dołożyć te złocisze na edycję z Kickstartera, którą też będzie można nabyć?
Czy wersja sklepowa będzie wystarczająca i zapewni mi (re)grywalność?

Gdzie jest do kupienia w "fajnej cenie" :) wersja lordsa z ks? a ile kosztuje "sklepowa"?

Re: Lords of Hellas

: 18 sty 2018, 17:11
autor: wirusman
hachi35 pisze:
jakmis83 pisze:Może padło tu już takie pytanie, tego nie wiem, ale:
Poważnie rozważam zakup Lords of Hellas. I teraz: czy wystarczy nabyć edycję sklepową(w tym momencie są na tę wersję dość fajne ceny) czy jednak dołożyć te złocisze na edycję z Kickstartera, którą też będzie można nabyć?
Czy wersja sklepowa będzie wystarczająca i zapewni mi (re)grywalność?

Gdzie jest do kupienia w "fajnej cenie" :) wersja lordsa z ks? a ile kosztuje "sklepowa"?

Hmm chyba na i-szop.pl znajdziesz
Jak by co mam rabat na sklepy w mojej stopce

Re: Lords of Hellas

: 18 sty 2018, 18:01
autor: jakmis83
hachi35 pisze:Gdzie jest do kupienia w "fajnej cenie" :) wersja lordsa z ks? a ile kosztuje "sklepowa"?
Po pierwsze i-szop.pl
Po drugie edycję sklepową znajdziesz na grybezpradu.eu w bardzo przyzwoitej cenie.
Dlatego rozważam zakup.

Re: Lords of Hellas

: 18 sty 2018, 19:40
autor: hachi35
jakmis83 pisze:
hachi35 pisze:Gdzie jest do kupienia w "fajnej cenie" :) wersja lordsa z ks? a ile kosztuje "sklepowa"?
Po pierwsze i-szop.pl
Po drugie edycję sklepową znajdziesz na grybezpradu.eu w bardzo przyzwoitej cenie.
Dlatego rozważam zakup.

no cena fajna i taka powinna być od początku:) uczciwa cena:)

Re: Lords of Hellas

: 19 sty 2018, 09:05
autor: jakmis83
hachi35 pisze:no cena fajna i taka powinna być od początku:) uczciwa cena:)
Tak, to prawda, tylko że jak pisałem, jest to edycja sklepowa, czyli bez Stretch Goals.
Stąd moje pytanie, czy ta edycja sklepowa mi wystarczy.
Nie chciałbym potem ładować kasy w dodatki ;)

Re: Lords of Hellas

: 19 sty 2018, 09:24
autor: neutrino
Zastanawiam się nad wersją: http://aleplanszowki.pl/strategiczne/26 ... &results=1
Nie mam doświadczenia z KS. Czy ktoś mógłby mi w prosty sposób wytłumaczyć co dostanę lub, jeśli to prostsze, czego nie dostanę z rzeczy pokazanych tutaj: https://www.kickstarter.com/projects/aw ... -of-hellas ?
Jaka jest np. różnica między komponentami "Kickstarter premium" a "Kickstarter exclusive"?

Na pewno nie dostanę:
Terrain expansion
Lord of the Sun expansion
Atlas expansion
City of steel expansion
Art book
Sundrop pre-painted miniatures

Re: Lords of Hellas

: 19 sty 2018, 10:00
autor: playerator
neutrino pisze:... Jaka jest np. różnica między komponentami "Kickstarter premium" a "Kickstarter exclusive"?
Kickstarter premium - za darmo w wersji z KS, potem do kupienia w sklepach.

Kickstarter exclusive - tylko w wersji z KS.

Re: Lords of Hellas

: 19 sty 2018, 10:26
autor: neutrino
No to follow-up: czy KS exclusive lub KS premium są zawarte w wersji z aleplanszówki.pl?

Re: Lords of Hellas

: 19 sty 2018, 10:28
autor: vcrproszek
neutrino pisze:No to follow-up: czy KS exclusive lub KS premium są zawarte w wersji z aleplanszówki.pl?
Przecież jest jasno napisane na stronie produktu :
Gra zawiera wszystkie odblokowane cele kampanii Kickstater. Wysyłka odbędzie się "drugą falą", czyli otrzymasz grę nieco później, ale od razu ze wszystkimi celami kampanii (Core Box + Strech Goals). UWAGA: Nie zawiera figurki Leonidasa.

Re: Lords of Hellas

: 21 sty 2018, 00:22
autor: mario5x
Czyli wszyscy stretch goals otrzymają w kwietniu? Wszędzie gdzie oglądam unboxing wersji kickstarter jest tylko podstawka, a gdzie ci nowi bohaterowie Odyseusz, Cassandra, Cleito i potwory jak syrena pyton czy cetus?

Re: Lords of Hellas

: 21 sty 2018, 08:18
autor: wirusman
mario5x pisze:Czyli wszyscy stretch goals otrzymają w kwietniu? Wszędzie gdzie oglądam unboxing wersji kickstarter jest tylko podstawka, a gdzie ci nowi bohaterowie Odyseusz, Cassandra, Cleito i potwory jak syrena pyton czy cetus?
W kampanii jest jasno napisane ze dodatki wyślą drugą falą.

Re: Lords of Hellas

: 21 sty 2018, 12:19
autor: 13thcaesar
Ja się skusiłem i zamówiłem tą wersję: http://aleplanszowki.pl/strategiczne/26 ... s&results=

Przeglądając Stretch Goals zauważyłem że dostaniemy m.in. dwóch nowych Bohaterów - Odysseus i Cassandra - jednak nie posiadają oni swoich Hoplitów i Kapłanów - rozumiem że grając nimi będziemy po prostu używać Hoplitów/Kapłanów innych Bohaterów z Core Setu?
Wygląda też na to że chyba monument Hadesa jest jednoczęściowy, czyli że nie będziemy go budować podczas gry, więc jaką on będzie pełnił funkcję?

Re: Lords of Hellas

: 21 sty 2018, 12:23
autor: wladekbud
13thcaesar pisze:Ja się skusiłem i zamówiłem tą wersję: http://aleplanszowki.pl/strategiczne/26 ... s&results=

Przeglądając Stretch Goals zauważyłem że dostaniemy m.in. dwóch nowych Bohaterów - Odysseus i Cassandra - jednak nie posiadają oni swoich Hoplitów i Kapłanów - rozumiem że grając nimi będziemy po prostu używać Hoplitów/Kapłanów innych Bohaterów z Core Setu?
Wygląda też na to że chyba monument Hadesa jest jednoczęściowy, czyli że nie będziemy go budować podczas gry, więc jaką on będzie pełnił funkcję?
wg opisu:
This expansion will consist of Hades monument (5 parts), 6 warriors of Hades, 10 blessing cards from Hades, 5 gates to underground tokens and 1 underground map

Re: Lords of Hellas

: 21 sty 2018, 12:23
autor: mluckner
13thcaesar pisze:Ja się skusiłem i zamówiłem tą wersję: http://aleplanszowki.pl/strategiczne/26 ... s&results=

Przeglądając Stretch Goals zauważyłem że dostaniemy m.in. dwóch nowych Bohaterów - Odysseus i Cassandra - jednak nie posiadają oni swoich Hoplitów i Kapłanów - rozumiem że grając nimi będziemy po prostu używać Hoplitów/Kapłanów innych Bohaterów z Core Setu?
Wygląda też na to że chyba monument Hadesa jest jednoczęściowy, czyli że nie będziemy go budować podczas gry, więc jaką on będzie pełnił funkcję?
Hades też jest składany. Szczegóły w najnowszym update na kickstarterze. https://www.kickstarter.com/projects/aw ... ts/2093584

Re: Lords of Hellas

: 21 sty 2018, 12:29
autor: 13thcaesar
mluckner pisze:
13thcaesar pisze:Ja się skusiłem i zamówiłem tą wersję: http://aleplanszowki.pl/strategiczne/26 ... s&results=

Przeglądając Stretch Goals zauważyłem że dostaniemy m.in. dwóch nowych Bohaterów - Odysseus i Cassandra - jednak nie posiadają oni swoich Hoplitów i Kapłanów - rozumiem że grając nimi będziemy po prostu używać Hoplitów/Kapłanów innych Bohaterów z Core Setu?
Wygląda też na to że chyba monument Hadesa jest jednoczęściowy, czyli że nie będziemy go budować podczas gry, więc jaką on będzie pełnił funkcję?
Hades też jest składany. Szczegóły w najnowszym update na kickstarterze. https://www.kickstarter.com/projects/aw ... ts/2093584
Dzięki :D

Re: Nemesis

: 21 sty 2018, 23:31
autor: Pan_K
pavel pisze:
Pan_K pisze:A ja chciałbym zapytać, jak zwiększona ilość testów może działać na niekorzyść autora?
W moim odczuciu bardzo prosto. Zaczynając od przykładu z LoH z opcją wygrania w trybie solo po dwóch rundach, opieram tezę o złym przetestowaniu tego trybu. Zmartwiło mnie to myśląc o Nemesis. Po pierwsze. Nawiązując do Twojego pytania, to każdy projekt, który jest testowany ma jakieś podłoże bazowe. Z doświadczenia wiem, że dając komuś do wykonania to co sam opracowałem, chciałbym żeby wymagało to minimalnej ilości korekt i pytań, którymi pracownicy zasypywaliby mnie w związku z zleceniem ,które mamy wykonać. Po drugie. Ktoś lub coś, w tym przypadku człowiek jest "narzędziem do testowania", jeżeli jest słabej jakości to testy mogą trwać długo. Czyli zły dobór graczy itp. Czy ilość testów może działać na niekorzyść autora, myślę że tak. Na sam produkt to już klika czynników ma wpływ na końcowy efekt. Natomiast to jest gra planszowa, a nie komputerowa. No ale bazą był chińczyk także to musiało trwać :)
A mógłbyś jakoś prościej? Nadal nie rozumiem, jak zwiększona ilość testów działa na niekorzyść autora?

Re: Nemesis

: 22 sty 2018, 00:18
autor: pavel
Pan_K pisze:
pavel pisze:
Pan_K pisze:A ja chciałbym zapytać, jak zwiększona ilość testów może działać na niekorzyść autora?
W moim odczuciu bardzo prosto. Zaczynając od przykładu z LoH z opcją wygrania w trybie solo po dwóch rundach, opieram tezę o złym przetestowaniu tego trybu. Zmartwiło mnie to myśląc o Nemesis. Po pierwsze. Nawiązując do Twojego pytania, to każdy projekt, który jest testowany ma jakieś podłoże bazowe. Z doświadczenia wiem, że dając komuś do wykonania to co sam opracowałem, chciałbym żeby wymagało to minimalnej ilości korekt i pytań, którymi pracownicy zasypywaliby mnie w związku z zleceniem ,które mamy wykonać. Po drugie. Ktoś lub coś, w tym przypadku człowiek jest "narzędziem do testowania", jeżeli jest słabej jakości to testy mogą trwać długo. Czyli zły dobór graczy itp. Czy ilość testów może działać na niekorzyść autora, myślę że tak. Na sam produkt to już klika czynników ma wpływ na końcowy efekt. Natomiast to jest gra planszowa, a nie komputerowa. No ale bazą był chińczyk także to musiało trwać :)
A mógłbyś jakoś prościej? Nadal nie rozumiem, jak zwiększona ilość testów działa na niekorzyść autora?
Bo to trudne do napisania:-) Żucho, trochę wyjaśnił mi w temacie, powstawania gry, jej czasu. Byłem pewien, że z przygotowaniem produkcji idzie w parze testowanie gier, w tym przypadku. Jeżeli autorowi szukanie odpowiedniego balansu, dopracowywaniu mechaniki itp. zajmowałoby tak sporo czasu, to miałbym wątpliwości co do finalnej rozgrywki. Dlaczego? Odczucia takie mam po LoH, gdzie dopiero po oddaniu w ręce recenzentów ( o ile się nie mylę) okazało się, że jedno z ważniejszych aspektów gry jak warunek zwycięstwa nie "trzyma się kupy". Nie bije tu w nikogo. W Nemesis w zasadzie do samego końca przed kampanią nie wiedzieliśmy jak będzie wyglądać (sfera wizualna). I jak pomyślałem o czasie tworzenia gry, to w zasadzie jeżeli coś będzie w tej grze coś niedopracowane, to się mocno zawiodę. To miałem na myśli pisząc o testach. To tak jakbyś ciągle testował, bo coś ciągle nie jest tak jak powinno, ale dajesz w końcu bo czas jest zbyt długi i trzeba to puścić.

Re: Nemesis

: 22 sty 2018, 00:24
autor: AkitaInu
Sorki za offtop ale ktory warunek zwycięstwa w lohu nie trzyma sie kupy?

Re: Nemesis

: 22 sty 2018, 00:34
autor: pavel
AkitaInu pisze:Sorki za offtop ale ktory warunek zwycięstwa w lohu nie trzyma sie kupy?


Jak najbardziej w tej chwili jest ok. Można było zakończyc rozgrywkę kiedy miałeś na to ochotę. Poprawione dodatkiem, jeżeli pamiętam.

Re: Nemesis

: 22 sty 2018, 00:35
autor: AkitaInu
pavel pisze:
AkitaInu pisze:Sorki za offtop ale ktory warunek zwycięstwa w lohu nie trzyma sie kupy?


Jak najbardziej w tej chwili jest ok. Można było zakończyc rozgrywkę kiedy miałeś na to ochotę. Poprawione dodatkiem, jeżeli pamiętam.
Nadal nie wiem o co chodzi :) nie ma opcji zakonczenia rogrywki kiedy ktos ma na to ochote ot tak.

Re: Nemesis

: 22 sty 2018, 00:49
autor: pavel
AkitaInu pisze:
pavel pisze:
AkitaInu pisze:Sorki za offtop ale ktory warunek zwycięstwa w lohu nie trzyma sie kupy?


Jak najbardziej w tej chwili jest ok. Można było zakończyc rozgrywkę kiedy miałeś na to ochotę. Poprawione dodatkiem, jeżeli pamiętam.
Nadal nie wiem o co chodzi :) nie ma opcji zakonczenia rogrywki kiedy ktos ma na to ochote ot tak.

Nie przypomnę sobie w tej chwili dokładnie, musiałbym szukać wnikliwie. Ale Gambit w swojej recenzji coś o tym wspominał, a dokładniej czytałem na bgg. Zakończyć rozgrywkę po spelnienu celu... Hmm, budowy pomnika, gdzie nikt nie miał na to wpływu. Wiem że ten cel zakończenia był poprawiony.

Re: Nemesis

: 22 sty 2018, 07:15
autor: kaimada
Można było po prostu co turę budować pomnik. Była to metoda aspołecznych graczy na skończenie rozgrywki, którą i tak przegrają. Bardziej problem towarzystwa niż gry ;).

Re: Nemesis

: 22 sty 2018, 07:56
autor: Morgon
kaimada pisze:Można było po prostu co turę budować pomnik. Była to metoda aspołecznych graczy na skończenie rozgrywki, którą i tak przegrają. Bardziej problem towarzystwa niż gry ;).
Jak trafisz skopanych graczy to każdą grę da się położyć. Niestety.