Stworze (Grzegorz Arabczyk)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
lynwith
Posty: 242
Rejestracja: 27 sty 2015, 22:27
Lokalizacja: Katowice

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: lynwith »

olsszak pisze:Nie chciałem tego pisać dotąd, ale na moje ktoś chce zarobić sporo i szybko :)

Wiesz Olsszak może po prostu grafik skoro zrobił tak ładne rysunki jest / był jednym z tych, który robi logo za bajońskie sumy. :)
Awatar użytkownika
Bardok
Posty: 607
Rejestracja: 23 mar 2010, 18:42
Has thanked: 40 times
Been thanked: 111 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Bardok »

Ok, grafiki są ładne - naprawdę - ale nie zgodzę się, że powalają na kolana i jest to jakieś wielkie WOW.
I szczerze, ktoś widzi w tej grze coś wyjątkowego? Klimat klimatem, ale gra musi się najpierw obronić mechanicznie, a nie grać na klimacie i grafice.

Oczywiście pytanie nie do twórców, bo widzę, że ich miłość nie zna granic ;)
When they kick out your front door, How you gonna come? With your hands on your head or on the trigger of your gun!?

______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
Awatar użytkownika
Kosternik
Posty: 245
Rejestracja: 15 lis 2014, 23:48
Lokalizacja: Poznań/Rokietnica
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Kosternik »

Jeśli jest taki próg ufundowania i Autorzy nie chcą go zmieniać to najlepiej by było wstrzymać wspieraczkę i ruszyć z grą w Polskę. Przez rok odwiedzić większość znaczących konwentów oraz imprez związanych z historyczną rekonstrukcją wczesnego średniowiecza. Oczywiście rozesłać egzemplarze recenzenckie.
Wtedy jest szansa, że hype urośnie i gra osiągnie taki próg finansowania.
Daleko nie szukać zobaczcie jak portal buduje hype dla gry alien artifacts - też autorski projekt Marcina i Violi.
Moja mała kolekcja, a myślę o...
Banan2
Posty: 2616
Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 118 times
Been thanked: 67 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Banan2 »

Kosternik pisze:Jeśli jest taki próg ufundowania i Autorzy nie chcą go zmieniać to najlepiej by było wstrzymać wspieraczkę i ruszyć z grą w Polskę. Przez rok odwiedzić większość znaczących konwentów oraz imprez związanych z historyczną rekonstrukcją wczesnego średniowiecza. Oczywiście rozesłać egzemplarze recenzenckie.
Też o tym pomyślałem. Dać sobie na razie spokój. Dopracować grę, opublikować instrukcję, dać egzemplarze do recenzji, pojeździć po konwentach (różnych) a potem dopiero wystartować na wspieraczce. Bo aż żal, żeby taki ciekawy projekt nie został wydany.
Pozdrawiam
Moja kolekcja
10% rabatu w planszomanii, 7% w 3Trollach, 5% w Battle Models
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: misioooo »

Stworze ma podobną bardzo mocno ilość elementów do Wyścigu ;) I kosztuje w miarę podobnie (140zł vs 160zł). W obu mamy ~250 kart, 150+ żetonów i planszę :)
Może po prostu Imagine Realm znalazł porządnego grafika co za sensowny $ to robi, albo (to myślę prędzej) - Stworze niestety nie ma doświadczenia w grach planszowych i wyceny na druk mają z d**y... Można sobie dywagować - nie zmienia to faktu, że wg mnie 95tys zł jest całkowicie wzięte z kosmosu i nie ma szans na ufundowanie.
Patrycjo - nie pisz, że takie podejście właśnie może spowodować nie ufundowanie... To działa odwrotnie - to Wy wywołaliście u nas (odbiorców) taką wizję kampanii dowalając tak niebotyczny cel. Wspieram to nie działa tak, że siadamy ustalamy, zgarniamy wycenę, dowalamy 20% na "ukryte koszty", dorzucamy 100% marży i to wszystko ma być celem... To raczej powinno być w stylu: siadamy ustalamy, zgarniamy wycenę, dowalamy 20% na "ukryte koszty", dorzucamy 100% marży i WTEDY zastanawiamy się jaki cel ustawić na wspieram, czym niższy tym lepiej. Sądzicie, że takie Zombicide na KS by tak pięknie szło jakby cel CMoN ustawiło na np 2mln dolarów? Pewnie by się ufundowało, ale na pewno nie na obecnym poziomie. Streczgole i widoczność "Już ufundowane!" zachęca do wsparcia, i to mocno - nie mam obawy, że zamrożę kasę na miesiąc czy ile tam to trwa i nic z tego nie dostanę (poza kasą włożoną, oczywiście z opóźnieniem, którą mógłbym/chciałbym wydać gdzieś indziej).
Do tego dochodzi marketing... Spójrzcie na inne polskie tytuły ("potencjalne hity")... Lords of Hellas - są recenzje jakieś, są gameplaye, jest instrukcja, jest hype i jest tona plastiku (wszak to na KS idzie!). Nemesis Adama Kwapińskiego - inf o tej grze już chyba ze dwa lata temu się pojawiały i co jakiś czas regularnie było przypominane, że taki projekt powstaje. I to są gry nie podparte tematyką jak np. Pan Lodowego Ogródka - gdzie świat już był znany dziesiątką tysięcy potencjalnych nabywców... W przypadku Stworza jak dla mnie zabrakło tego - trzeba było rok temu pisać już, pokazywać prace, ewolucję zasad etc. Dziś bylibyście na duuużo lepszej pozycji startowej, już posiadalibyście wierną grupę minionków podążających za waszymi informacjami, postami etc :) I szerzących ogólny "hajp" dalej.

Macie jeszcze czas. Zweryfikujcie swoje kalkulacje, może nawet wydajcie tę grę z niewielkim zyskiem - po to, aby zaistnieć w świecie planszówek i się pokazać. Cenę gry zostawię bez komentarza (wszak są i małe gry gdzie jest np. 100 kart i plansza i kosztują po 200zł), ale zbierana kwota na starcie u bardzo wielu osób skreśla ten projekt jako warty wsparcia (czy ktokolwiek w tym temacie na forum napisał, że jest git? - poza wami ;) ). Tłum jednostek krzyczy ŹLE, a wy się upieracie, że DOBRZE... Jedna jednostka się wyłamuje... Statystyki nie oszukacie... Proponuję 30tys cel ustawić, zebrać ze 40tys, wydrukować nawet te 500 sztuk i wszyscy będą zadowoleni :) Zwłaszcza wasi odbiorcy!
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Banan2
Posty: 2616
Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 118 times
Been thanked: 67 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Banan2 »

misioooo pisze:Macie jeszcze czas. Zweryfikujcie swoje kalkulacje, może nawet wydajcie tę grę z niewielkim zyskiem - po to, aby zaistnieć w świecie planszówek i się pokazać. Cenę gry zostawię bez komentarza (wszak są i małe gry gdzie jest np. 100 kart i plansza i kosztują po 200zł), ale zbierana kwota na starcie u bardzo wielu osób skreśla ten projekt jako warty wsparcia (czy ktokolwiek w tym temacie na forum napisał, że jest git? - poza wami ;) ). Tłum jednostek krzyczy ŹLE, a wy się upieracie, że DOBRZE... Jedna jednostka się wyłamuje... Statystyki nie oszukacie... Proponuję 30tys cel ustawić, zebrać ze 40tys, wydrukować nawet te 500 sztuk i wszyscy będą zadowoleni :) Zwłaszcza wasi odbiorcy!
W punkt :)
Pozdrawiam
Moja kolekcja
10% rabatu w planszomanii, 7% w 3Trollach, 5% w Battle Models
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4130
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 311 times
Been thanked: 343 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: tomb »

I rozgrywka od 3 graczy nie powiększa grona potencjalnych klientów.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: misioooo »

tomb pisze:I rozgrywka od 3 graczy nie powiększa grona potencjalnych klientów.
Z dwojga złego wolę, aby było "od 3" niż wymuszone "2+" i potem okazuje się, że na 2 osoby to bez sensu to rozkładać... Takich tytułów jest masa... Gra o tron też jest chyba 3+... Jakby napisali "6" to by mniej luda kupiło, ale i mniej by się zawiodło ;P
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4130
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 311 times
Been thanked: 343 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: tomb »

Nie mówię, że mają doklejać jakiś kiepski wariant dwuosobowy. Stwierdzam fakt, który dołożyć należy do całej wymienianej w tym wątku listy.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Awatar użytkownika
Yavi
Posty: 3186
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 24 times
Been thanked: 40 times
Kontakt:

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Yavi »

AkitaInu pisze:Słuchajcie - nie może być tak że tylko Wy oszacowaliście prawidłowy koszt wydruku gry a inni wydawcy którzy maja próg 30,40,50 czy 60k mają go niedoszacowany.
Nie chcę wnikać w koszta produkcji, bo się na nich po prostu nie znam, ale na Wspieram.to duża część wydawców zbiera by "dopłacić" do wydania gry, a nie zebrać na druk całego jej nakładu (to akurat wiem z rozmów z różnymi wydawcami). Co nie zmienia faktu, że próg w okolicach 90-100 tysięcy jest faktycznie wysoki i grając też o tym wspomnieliśmy.
misioooo pisze:Stworze ma podobną bardzo mocno ilość elementów do Wyścigu ;) I kosztuje w miarę podobnie (140zł vs 160zł). W obu mamy ~250 kart, 150+ żetonów i planszę :)
Może po prostu Imagine Realm znalazł porządnego grafika co za sensowny $ to robi, albo (to myślę prędzej) - Stworze niestety nie ma doświadczenia w grach planszowych i wyceny na druk mają z d**y...
Skoro pojawiają się porównania, to od siebie dorzucę, że jednak Stworze wydaje się grą po prostu lepszą od Wyścigu. Mniej losową i bardziej strategiczną, wykorzystującą nowocześniejsze mechaniki. Od razu zastrzegam, że w Stworze grałem tylko raz, w Wyścig odkrywców sporo więcej, więc nie wiem jak takie porównanie wypadłoby przy równej liczbie partii.
misioooo pisze:Z dwojga złego wolę, aby było "od 3" niż wymuszone "2+" i potem okazuje się, że na 2 osoby to bez sensu to rozkładać... Takich tytułów jest masa... Gra o tron też jest chyba 3+... Jakby napisali "6" to by mniej luda kupiło, ale i mniej by się zawiodło ;P
Z tym się zgadzam, Stworze wydaje mi się grą naturalnie 3+ (graliśmy akurat we 4). Tryb dwuosobowy można by ewentualnie wrzucić jako dodatkowy, ale podejrzewam, że nie dotrzyma kroku partiom w większym gronie. 3+ też brzmi dobrze ;)
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 253 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: mauserem »

Ojtam ojtam zaraz "negatywne podejście"- po prostu bardziej realistyczne od Waszego :mrgreen:
Z tym nieponoszeniem ryzyka przez kupujących na Wspieram.to to bywa różnie - polecam poczytać komentarze dotyczące projektów ufundowanych.
Z waszym "nieponoszeniem ryzyka" jest już sprawa bardziej oczywista - nie ponosicie go za wiele - ot parę fotek w HDR, grafik (jeden z Was) zrobił grafikę do wspieram.to :mrgreen: aktywności SM prawie nie ma, a to co jest nie wskazuje żebyście ponieśli jakieś zawrotne koszty SEM/SEO
Ot, zadziałał prosty kalkulator - cena SCD razy nakład z najprostszej wyceny (500 egz) i mamy próg podstawowy. :mrgreen: - na Wasze usprawiedliwienie jest chyba przede wszystkim fakt, że 80% waszego zespołu to absolwenci ASP :) niestety. Z doświadczenia wiem, że moi studenci z ASP, bez urazy, wielkimi orłami z maty nie byli.
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 929 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: rattkin »

Underworld Kingdom pisze:Po drugie, gra jest ciekawa
Dlaczego?
Underworld Kingdom pisze:Mamy szansę wpuścić na rynek grę wyjatkową.
Co stanowi o tej jej wyjątkowości?

Gra w pseudosłowiańskich klimatach już była (Witcher Trzewiczka), i też była ładnie ilustrowana, a do tego miała wielkiego znanego wydawcę za sobą. I jakoś niespecjalnie jej poszło. Więc jeśli nie chcecie podzielić jej losu, to proszę, scena Wasza - opowiadać o tej wyjątkowości, zachęcać.
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4041
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 23 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: AkitaInu »

Ostatnio Dice Tower wypuścił film o 10 błędach wydawców.

Jednim z nich był samozachwyt nad gra... no więc ten tego ;)
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4636
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1027 times
Been thanked: 1945 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: warlock »

https://www.youtube.com/watch?v=pJMGeRfurG0&t=2423s
https://www.youtube.com/watch?v=240MEXkCoJM&t=1841s

Jeden filmik o błędach projektantów, drugi o błędach wydawców. Radzę sobie wziąć te rady do serca, bo panowie bardzo mądrze prawią ;).

I zgadzam się - jak macie dobrą grę, to obroni się sama. Pozwólcie to ocenić graczom.
Awatar użytkownika
Namurenai
Posty: 566
Rejestracja: 03 sty 2017, 12:17
Lokalizacja: Warszawa (Mokotów)
Has thanked: 378 times
Been thanked: 214 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Namurenai »

O ile nie rozumiem aż negatywnego podejścia, niemal najazdu na wydawcę, mroku i orzeszków ziemnych, o tyle zgadzam się, że 95k może być co najmniej ciężko uzbierać.
A szkoda, bo gra wygląda graficznie miodnie (kwestia gustu obviously).

Jeśli jest tak jak piszecie, że potrzebna jest zdecydowanie większa kwota niż ludzie sobie wyobrażają, to może puśćcie to jednak na KSie?
Jasne, dodatkowy czas na tłumaczenie, przeróbki etc., ale wyjdzie w pewnie większym nakładzie i zbierze znacznie więcej niż przewidzieliście.
Szczególnie, jeśli ustawicie cenę na polskie realia, a wrzucicie SG z figurkami etc. Gra najprawdopodobniej straci trochę klimatu (dla polskiego odbiorcy) na konwersji z polskiego na angielski, ale zostanie wydana ;P
(btw, wyobraźcie sobie Toma Vasela zachwycającego się nad grą "Creatura" i tym jaki daje "Slavic feeling". Tylko przykuca brakuje ;P)

A jeśli z jakiegoś powodu totalnie nie, to zawsze jest to, co napisał Kosternik:
Jeśli jest taki próg ufundowania i Autorzy nie chcą go zmieniać to najlepiej by było wstrzymać wspieraczkę i ruszyć z grą w Polskę. Przez rok odwiedzić większość znaczących konwentów oraz imprez związanych z historyczną rekonstrukcją wczesnego średniowiecza. Oczywiście rozesłać egzemplarze recenzenckie.
Wtedy jest szansa, że hype urośnie i gra osiągnie taki próg finansowania.
mia123
Posty: 91
Rejestracja: 15 kwie 2014, 21:41

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: mia123 »

Dorzucę swoje trzy grosiki ;)
Często gry "polszczone", jak TIME Stories, cała seria GFP, mają niższą cenę ponieważ idą z drukami w innych językach w znacznie większej ilości, i koszta druku wtedy bardzo spadają. Wydruk gry na miejscu w drukarni, nawet w ilości 1k czy 2k, oznacza wyższe koszta druku. Tego nie unikną.

Poprawny model, który m.in. przedstawiają na Business Podcast na DT (który zalecają np. przy robienia kampanii na KS) to ustawienie ceny SCD na pięciokrotność tzw. "landing cost". Landing cost to koszt produkcji gry (samej produkcji, nie zrobienia grafik etc) plus koszt przesyłki do naszego magazynu. Więc gra mająca 160pln brutto (130 netto) powinna mieć landing cost na poziomie 26pln netto od sztuki. Co z tej perspektywy wygląda całkiem realnie patrząc na zawartość gry i np. wyliczenie tego dla druku 1000 sztuk.

Jednak oznaczałoby to że druk 1000 sztuk tej gry będzie kosztować 26000 netto (32k brutto). Cel finansowania jest ustalony niemal trzykrotnie wyżej :(
Jeżeli cel zostanie osiągnięty, załóżmy dla średniej ceny 150 brutto, to wydrukujecie za to 2970 gier (zakładając ten model przedstawiony powyżej). Tymczasem będziecie musieli wysłać tylko 633 sztuki. Pozostałe sztuki, jeżeli sprzedacie w cenie 150 brutto, da Wam zysk 350k brutto.

Powyższe to oczywiście mocno szacunkowe wyliczenia, ale nie tylko mi to się nie spina jak widać. Być może założyliście że chcecie uzyskać zbyt wysoki zysk niż powinniście. Pamiętajcie też, że zaczynacie kręcić bardzo negatywną atmosferę. Jeżeli gra się nie ufunduje, to stracicie pieniądze i czas, które już włożyliście w tą grę. Więc może siądźcie przed czystą kartką papieru i jeszcze raz dobrze policzcie wszystkie koszta.

Zakładając, że dobrze poszliście modelem "pięciokrotnym", co zresztą jakoś się spina, to Wasz cel powinien być ustalony właśnie na mniej więcej 30k. Co pokryje Wam ten "landing cost". Przy takim celu potrzebujecie ok 200 sprzedanych sztuk (a drukniecie za to 1000), a pozostałe 800 sztuk (czyli wszystko co zostanie kupione ponad cel) oraz potem w normalnym retail idzie na pokrycie streczy, zwrot za grafikę, zarobek etc. Bo na każdej z tych pozostałych 800 sztuk już zarabiacie pełną kwotę na czysto. I moim skromnym zdaniem na takiej zasadzie kampanię na wspieram.to / kick funkcjonują. Nie zakłada się że po ufundowaniu ma się już tyle $ ile chce się finalnie zarobić, tylko zakłada się że ufundowanie to dopiero odblokowanie sobie drogi do zarobku. Niestety może Wam być ciężko coś osiągnąć przyjmując Wasz model.

Jeżeli jednak macie z jakiegoś powodu wyższe koszta samej produkcji, to zobaczcie ile musiałaby być cena SCD według powyższego modelu dla druku 1000 sztuk, i jaki musiałby być cel kampanii. Przeliczcie to, może warto jeszcze jakieś cyferki pozamieniać ;)
Banan2
Posty: 2616
Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 118 times
Been thanked: 67 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Banan2 »

Mnie zastawia jeszcze jedno. Czy ekipa z wspieram.to zwróciła uwagę twórcom na tak nierealny próg wydania gry? Bądź co bądź im też powinno zależeć na tym by gry (i nie tylko) się fundowały.
Pozdrawiam
Moja kolekcja
10% rabatu w planszomanii, 7% w 3Trollach, 5% w Battle Models
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: misioooo »

Czyżby jednak? Uda się :)
Spoiler:
Panowie i panie - skoro tak wierzycie w nas - to my wierzymy w was, że będzie jak wyżej na załączonym obrazku :)
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 929 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: rattkin »

Ja mam taką uwagę czysto UXową do większości żetonów - jeśli one w takiej postaci przetrwają do finalnego produktu, to kiszka będzie. Myśliwy, Guślarz, Woj wyglądają bardzo podobnie do siebie, a na małym komponenciku to będzie trudne do rozróżnienia.
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4041
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 23 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: AkitaInu »

misioooo pisze:Czyżby jednak? Uda się :)
Spoiler:
Panowie i panie - skoro tak wierzycie w nas - to my wierzymy w was, że będzie jak wyżej na załączonym obrazku :)
Tu zostawiam miejsce na uduszenie Misiooo ... ;) Jak znajde czas.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2017, 14:17 przez AkitaInu, łącznie zmieniany 1 raz.
Banan2
Posty: 2616
Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 118 times
Been thanked: 67 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Banan2 »

AkitaInu pisze:Czy cena samej gry też się zmieni ?
Oby. Takie np. 129 PLN było bardzo uczciwą ceną. Przy obecnej cenie cały czas będą głosy niezadowolenia. Oczywiście gra powinna bronić się mechaniką, ale na ten temat niewiele jest informacji.
Pozdrawiam
Moja kolekcja
10% rabatu w planszomanii, 7% w 3Trollach, 5% w Battle Models
Awatar użytkownika
Michał M
Posty: 799
Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Has thanked: 29 times
Been thanked: 29 times
Kontakt:

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Michał M »

misioooo pisze:Czyżby jednak? Uda się :)
Spoiler:
Panowie i panie - skoro tak wierzycie w nas - to my wierzymy w was, że będzie jak wyżej na załączonym obrazku :)
Skąd ten obrazek? https://wspieram.to/stworze - tutaj nadal jest 95 000.
Awatar użytkownika
Kosternik
Posty: 245
Rejestracja: 15 lis 2014, 23:48
Lokalizacja: Poznań/Rokietnica
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Kosternik »

Michał M pisze:
misioooo pisze:Czyżby jednak? Uda się :)
Spoiler:
Panowie i panie - skoro tak wierzycie w nas - to my wierzymy w was, że będzie jak wyżej na załączonym obrazku :)
Skąd ten obrazek? https://wspieram.to/stworze - tutaj nadal jest 95 000.
To wrzutka misioooo :) humorystyczna dość ;)
Moja mała kolekcja, a myślę o...
Awatar użytkownika
Michał M
Posty: 799
Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Has thanked: 29 times
Been thanked: 29 times
Kontakt:

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: Michał M »

Tak podejrzewałem (ale liczyłem na to, że jednak się mylę).
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4130
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 311 times
Been thanked: 343 times

Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo

Post autor: tomb »

Banan2 pisze: Przy obecnej cenie cały czas będą głosy niezadowolenia.
Głosy niezadowolenia to będą, gdy gra po akcji będzie w sklepach za 129. (Choć myślę, że ten tytuł się nie ufunduje, więc nie ma co wybiegać w przyszłość.)
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
ODPOWIEDZ