Tailor Games - plany 2017
: 24 lut 2017, 18:48
Jako, że zbliża się już koniec lutego, warto w końcu opublikować plan wydawniczy Tailor Games na pierwszą połowę 2017!
Planujemy sporo premier, w tym część na licencji. Żeby jakoś posegregować te tytuły,
Tailor Games od tej pory będzie wydawać gry w trzech liniach wydawniczych:
Tailor Games, Tailor Cards i Tailor Craft.
Zacznijmy od pierwszej, podstawowej linii.
Tailor Games to nasza podstawowa gałąź wydawnicza. Tytuły w niej zawarte będą skierowane raczej do graczy familijnych, którzy lubią prostą i szybką rozgrywkę. Będą to głównie tytuły familijne i dla dzieci, bogate w kolorowe grafiki i mające nieskomplikowane zasady.
Wszyscy, którzy narzekali na powietrze w pudełku do Komisarza Wiktora niech czym prędzej je wypompują, ponieważ zbliżają się dwie nowe sprawy dla naszego bohatera! Pierwszą z nich będzie Tajemnica zaginięcia Alfreda Groszwartego: W tym dodatku, a raczej samodzielnej grze, gracze będą próbowali dowiedzieć się, co stało się z (pod)tytułowym bohaterem: został zamordowany, porwany, a może uciekł i zaszył się gdzieś na Karaibach? Drugą sprawą będzie Szajka przemytników kości słoniowej, w której to jako pomocnicy Komisarza Wiktora gracze będą starali się rozpracować szajkę przestępców. Obie gry będą samodzielnymi tytułami i idealnie zmieszczą się do pudełka Komisarza Wiktora.
Drugą nowością w tej serii jest gra Felixa Mertikata Owcokrady, która miała premierę na ostatnim Essen (w oryginale Schäferstündchen), w której od 2 do 8 graczy utworzy dwie drużyny – zbójów i mieszkańców górskiej wioski. Celem obu drużyn jest ukradnięcie jak największej ilości owiec z doliny. Każdy z graczy otrzyma inną postać posiadającą specyficzne dla niej statystyki i umiejętności. Gracze będą poruszać się i walczyć za pomocą kart, które mogą mieć różne efekty w zależności od tego, jak zostały zagrane. Świetna zabawa, wysoka interakcja i przepiękne grafiki czynią tę grę świetną na imprezy i do pogrania w rodzinnym gronie.
W Small Planets gracze wcielają się w role autorów szukających weny na różnorakich przedziwnych planetach. Gracze używają kości, aby licytować się o planety. Każda planeta wymaga specyficznej wartości kości, więc pierwszy gracz będzie musiał bardzo ostrożnie wybierać kolejność ich odwiedzania. Szybka, prosta i satysfakcjonująca rozgrywka wciągną na niejedną partię, a piękne ilustracje na pewno jeszcze bardziej uprzyjemnią rozgrywkę!
Następną grą będzie Cargo Express. Jest to szybka, familijna gra kolejowa w pełnym tego słowa znaczeniu. Gracze będą jeździć swoimi lokomotywami po modularnej planszy i przewozić odpowiednie towary. Muszą jednak uważać na to, w jakiej kolejności podpinają wagony, ponieważ będą je mogli odłączać tylko w odwrotnej kolejności na odpowiednich stacjach. Gracze będą musieli ulepszać swoje lokomotywy, korzystać z ról i uważnie planować swoje ruchy!
Drugą linią wydawniczą jest Tailor Cards. W tej linii wydawane będą szybkie karciank. Charakteryzuje ją wysoka jakość wykonania, a także czysty, minimalistyczny styl. Gry są dopracowane, więc niech nie zmyli was niska cena. Wszystkie gry z tej serii będą dostępne w rewelacyjnej cenie.
Pierwszą grą w tej serii będzie Mercatores. Gracze wcielą się w kupców Nowego Świata i będą starali się zdobyć jak największą ilość pieniędzy. Gra podzielona jest na dwie fazy: inwestycji, podczas której gracze będą zbierać towary i tworzyć infrastrukturę handlową, oraz fazę zysku, w której gracze spieniężają swoje zasoby.
Drugą grą jest Praedium, w której gracze będą budować swoje posiadłości w czasach renesansu. W toku licytacji gracze zakupują budowle i umieszczają je w odpowiednich posiadłościach zgodnie z symbolami na kartach. Gracz, który zbuduje najbardziej wartościowe posiadłości wygrywa.
W Napoleonice gracze przeniosą się w czasy Wojen Napoleońskich i będą składać swoje regimenty. Gracze mogą rekrutować określone typy jednostek i atakować nimi przeciwników. Gracz, który jako pierwszy skompletuje pełny regiment wygrywa.
Na sam koniec zostało Tailor Craft. W tej serii będą wydawane tytuły cięższe, bardziej skomplikowane i zazwyczaj zawierające więcej elementów. Wszelkie skomplikowane strategie i gry ekonomiczne lądują właśnie w tej linii.
Pierwszą grą z linii jest Thrashing Dice, w którym gracze poprowadzą swoją własną kapelę thrash metalową. Gracze rzucają na początek każdej rundy kośćmi, które posłużą im za zasoby. Następnie będą szkolić swoją kapelę, kupować sprzęt, by w końcu zacząć grać koncerty i nagrywać płyty!
Drugą grą jest Silesia, w której gracze będą rozbudowywać Górny Śląsk. Główną mechaniką jest zarządzanie zasobami, które gracze będą wykorzystywać do budowy i zasilania budowli charakterystycznych dla regionu: familoków, kopalń, hut itp. Gra charakteryzuje się bardzo niskim poziomem losowości. Dodatkowym smaczkiem jest dołączona do gry instrukcja w języku śląskim.
Na koniec, jako być może najbardziej interesujący kąsek dla graczy zostawiliśmy grę Martina Wallace’a The Arrival, która miała premierę na ostatnim Essen. Jest to odświeżona wersja gry Mordred. Gracz, którzy mieli okazję zagrać w nową wersję zgłosili swoje poprawki dotyczące mechaniki i balansu gry, które zostaną w polskiej edycji wprowadzone przez nas we współpracy z Martinem Wallacem. Dodatkowo, w polskiej edycji znajduje się niepublikowany dotąd dodatek. W grze gracze wcielą się w wodzów irlandzkich klanów broniących swych ziem przed inwazją Fomori. Gra z gatunku territory control. Nasza edycja będzie wydana z odświeżoną i poprawioną szatą graficzną.
Oczywiście to nie wszystko co na ten rok szykujemy. Więcej wkrótce, mamy nadzieję, że ten mały przedsmak was zaciekawi i zachęci do śledzenia nas na facebooku i twitterze!
Planujemy sporo premier, w tym część na licencji. Żeby jakoś posegregować te tytuły,
Tailor Games od tej pory będzie wydawać gry w trzech liniach wydawniczych:
Tailor Games, Tailor Cards i Tailor Craft.
Zacznijmy od pierwszej, podstawowej linii.
Tailor Games to nasza podstawowa gałąź wydawnicza. Tytuły w niej zawarte będą skierowane raczej do graczy familijnych, którzy lubią prostą i szybką rozgrywkę. Będą to głównie tytuły familijne i dla dzieci, bogate w kolorowe grafiki i mające nieskomplikowane zasady.
Wszyscy, którzy narzekali na powietrze w pudełku do Komisarza Wiktora niech czym prędzej je wypompują, ponieważ zbliżają się dwie nowe sprawy dla naszego bohatera! Pierwszą z nich będzie Tajemnica zaginięcia Alfreda Groszwartego: W tym dodatku, a raczej samodzielnej grze, gracze będą próbowali dowiedzieć się, co stało się z (pod)tytułowym bohaterem: został zamordowany, porwany, a może uciekł i zaszył się gdzieś na Karaibach? Drugą sprawą będzie Szajka przemytników kości słoniowej, w której to jako pomocnicy Komisarza Wiktora gracze będą starali się rozpracować szajkę przestępców. Obie gry będą samodzielnymi tytułami i idealnie zmieszczą się do pudełka Komisarza Wiktora.
Drugą nowością w tej serii jest gra Felixa Mertikata Owcokrady, która miała premierę na ostatnim Essen (w oryginale Schäferstündchen), w której od 2 do 8 graczy utworzy dwie drużyny – zbójów i mieszkańców górskiej wioski. Celem obu drużyn jest ukradnięcie jak największej ilości owiec z doliny. Każdy z graczy otrzyma inną postać posiadającą specyficzne dla niej statystyki i umiejętności. Gracze będą poruszać się i walczyć za pomocą kart, które mogą mieć różne efekty w zależności od tego, jak zostały zagrane. Świetna zabawa, wysoka interakcja i przepiękne grafiki czynią tę grę świetną na imprezy i do pogrania w rodzinnym gronie.
W Small Planets gracze wcielają się w role autorów szukających weny na różnorakich przedziwnych planetach. Gracze używają kości, aby licytować się o planety. Każda planeta wymaga specyficznej wartości kości, więc pierwszy gracz będzie musiał bardzo ostrożnie wybierać kolejność ich odwiedzania. Szybka, prosta i satysfakcjonująca rozgrywka wciągną na niejedną partię, a piękne ilustracje na pewno jeszcze bardziej uprzyjemnią rozgrywkę!
Następną grą będzie Cargo Express. Jest to szybka, familijna gra kolejowa w pełnym tego słowa znaczeniu. Gracze będą jeździć swoimi lokomotywami po modularnej planszy i przewozić odpowiednie towary. Muszą jednak uważać na to, w jakiej kolejności podpinają wagony, ponieważ będą je mogli odłączać tylko w odwrotnej kolejności na odpowiednich stacjach. Gracze będą musieli ulepszać swoje lokomotywy, korzystać z ról i uważnie planować swoje ruchy!
Drugą linią wydawniczą jest Tailor Cards. W tej linii wydawane będą szybkie karciank. Charakteryzuje ją wysoka jakość wykonania, a także czysty, minimalistyczny styl. Gry są dopracowane, więc niech nie zmyli was niska cena. Wszystkie gry z tej serii będą dostępne w rewelacyjnej cenie.
Pierwszą grą w tej serii będzie Mercatores. Gracze wcielą się w kupców Nowego Świata i będą starali się zdobyć jak największą ilość pieniędzy. Gra podzielona jest na dwie fazy: inwestycji, podczas której gracze będą zbierać towary i tworzyć infrastrukturę handlową, oraz fazę zysku, w której gracze spieniężają swoje zasoby.
Drugą grą jest Praedium, w której gracze będą budować swoje posiadłości w czasach renesansu. W toku licytacji gracze zakupują budowle i umieszczają je w odpowiednich posiadłościach zgodnie z symbolami na kartach. Gracz, który zbuduje najbardziej wartościowe posiadłości wygrywa.
W Napoleonice gracze przeniosą się w czasy Wojen Napoleońskich i będą składać swoje regimenty. Gracze mogą rekrutować określone typy jednostek i atakować nimi przeciwników. Gracz, który jako pierwszy skompletuje pełny regiment wygrywa.
Na sam koniec zostało Tailor Craft. W tej serii będą wydawane tytuły cięższe, bardziej skomplikowane i zazwyczaj zawierające więcej elementów. Wszelkie skomplikowane strategie i gry ekonomiczne lądują właśnie w tej linii.
Pierwszą grą z linii jest Thrashing Dice, w którym gracze poprowadzą swoją własną kapelę thrash metalową. Gracze rzucają na początek każdej rundy kośćmi, które posłużą im za zasoby. Następnie będą szkolić swoją kapelę, kupować sprzęt, by w końcu zacząć grać koncerty i nagrywać płyty!
Drugą grą jest Silesia, w której gracze będą rozbudowywać Górny Śląsk. Główną mechaniką jest zarządzanie zasobami, które gracze będą wykorzystywać do budowy i zasilania budowli charakterystycznych dla regionu: familoków, kopalń, hut itp. Gra charakteryzuje się bardzo niskim poziomem losowości. Dodatkowym smaczkiem jest dołączona do gry instrukcja w języku śląskim.
Na koniec, jako być może najbardziej interesujący kąsek dla graczy zostawiliśmy grę Martina Wallace’a The Arrival, która miała premierę na ostatnim Essen. Jest to odświeżona wersja gry Mordred. Gracz, którzy mieli okazję zagrać w nową wersję zgłosili swoje poprawki dotyczące mechaniki i balansu gry, które zostaną w polskiej edycji wprowadzone przez nas we współpracy z Martinem Wallacem. Dodatkowo, w polskiej edycji znajduje się niepublikowany dotąd dodatek. W grze gracze wcielą się w wodzów irlandzkich klanów broniących swych ziem przed inwazją Fomori. Gra z gatunku territory control. Nasza edycja będzie wydana z odświeżoną i poprawioną szatą graficzną.
Oczywiście to nie wszystko co na ten rok szykujemy. Więcej wkrótce, mamy nadzieję, że ten mały przedsmak was zaciekawi i zachęci do śledzenia nas na facebooku i twitterze!