Strona 6 z 40

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 24 kwie 2017, 17:53
autor: Rafal_Kruczek
misioooo pisze:
Czacha Games pisze:w kolejce czekają:

* One Deck Dungeon
...

Kolejność może ulec zmianie :)
Z tego co się orientuję to wydawca oryginału robi jakieś zmiany w grze i będzie drukwał drugą edycję. Lepiej niech Czacha poczeka na "poprawioną" wersję ;)
Zmiany już ogłoszone.
http://www.onedeckdungeon.com/v15.php

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 24 kwie 2017, 18:23
autor: playerator
Trochę się obawiałem, że wyjdzie z tego jakaś wersja 2.0, ale niepotrzebnie :D. O co chodzi z tym bananem na końcu..?

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 27 kwie 2017, 19:56
autor: Lipa
Czy planujecie wydać tez dodatek do One Deck Dungeon? Trwa właśnie akcja na KSie i dodatek już sie ufundował.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 02 maja 2017, 12:45
autor: Rafal_Kruczek
playerator pisze:Trochę się obawiałem, że wyjdzie z tego jakaś wersja 2.0, ale niepotrzebnie :D. O co chodzi z tym bananem na końcu..?
http://winloseorbanana.com/
Taki ulubiony żarcik Chrisa Cieslika

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 02 maja 2017, 13:49
autor: karawanken
Na Pyrkonie widziałem, że start kampanii One Deck Dungeon planowany jest na czerwiec, kiedy będzie znany dokładniejszy termin. Swoją drogą pudełko które widziałem na stoisku jest naprawdę od tej gry? Wyglądało na niewiele większe od pudełka zwykłej tali kart.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 04 maja 2017, 17:55
autor: Czacha Games
Hej

Tak pudełko, które widziałeś jest do tej gry, pamiętaj że w środku znajduje się 1 talia kart, kostki i drewniane znaczniki eliksirów i ran. Nie ma tego za dużo, są też karty postaci, instrukcja oraz notes do prowadzenia kampanii. Właśnie małe pudełko dla takiej gry jest czymś odpowiednim, nie ma sensu robić większego żeby wypełniało go powietrze.

Jeśli chodzi o kampanię to planujemy ją zrobić w okolicach 20 czerwca - kampania będzie różniła się od poprzednich, zarówno czasem jej trwania, jak i zawartością, cenami i pakietami, a także celami tylko na wspieram. Wydrukujemy tylko tyle sztuk ile się sprzeda podczas kampanii, a to znaczy, że prócz sklepów które wesprą ten projekt w czasie kampanii, nie będzie możliwości kupienia już tej gry.

Być może w późniejszym czasie zrobimy dodruk bez SG ze wspieram, ale to nie jest pewne. Ot taka nowość z naszej strony, żeby znów nam nie zarzucono, że kilka miesięcy po premierze sprzedajemy grę taniej :) Kto wesprze będzie ją miał, kto nie wesprze nie kupi jej (poza sklepami mecenatów w limitowanej ilości) i zecydowanie nie w tej cenie.

Próbujemy wraz ze wspieram to rozruszać troszkę polski crowdfunding, dlatego nieco eksperymentujemy, a mając doświadczenie z udanych Kickstarterów, chcemy pewne wzorce przenosić na nasz rynek.

Nie wykluczamy również, że wogóle nie będzie opcji mecenatów, ale zastanawiamy się nad tym cały czas. Chodzi nam po głowie również taki model, że wspierający kupią grę taniej, a resztę sprzedaży będziemy robili tylko MY sami, bez sklepów zewnętrznych.

Jak widzicie opcji jest kilka, ale jeszcze za wcześnie na decyzje, tym bardziej, że rozmawiamy też z potencjalnym "jedynym" dystrybutorem naszych gier na Polskę.

Oczywiście będziemy Was informować o szczegółach w najbliższych tygodniach.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 04 maja 2017, 18:42
autor: seki
Czacha Games pisze:Hej

Tak pudełko, które widziałeś jest do tej gry, pamiętaj że w środku znajduje się 1 talia kart, kostki i drewniane znaczniki eliksirów i ran. Nie ma tego za dużo, są też karty postaci, instrukcja oraz notes do prowadzenia kampanii. Właśnie małe pudełko dla takiej gry jest czymś odpowiednim, nie ma sensu robić większego żeby wypełniało go powietrze.

Jeśli chodzi o kampanię to planujemy ją zrobić w okolicach 20 czerwca - kampania będzie różniła się od poprzednich, zarówno czasem jej trwania, jak i zawartością, cenami i pakietami, a także celami tylko na wspieram. Wydrukujemy tylko tyle sztuk ile się sprzeda podczas kampanii, a to znaczy, że prócz sklepów które wesprą ten projekt w czasie kampanii, nie będzie możliwości kupienia już tej gry.

Być może w późniejszym czasie zrobimy dodruk bez SG ze wspieram, ale to nie jest pewne. Ot taka nowość z naszej strony, żeby znów nam nie zarzucono, że kilka miesięcy po premierze sprzedajemy grę taniej :) Kto wesprze będzie ją miał, kto nie wesprze nie kupi jej (poza sklepami mecenatów w limitowanej ilości) i zecydowanie nie w tej cenie.

Próbujemy wraz ze wspieram to rozruszać troszkę polski crowdfunding, dlatego nieco eksperymentujemy, a mając doświadczenie z udanych Kickstarterów, chcemy pewne wzorce przenosić na nasz rynek.

Nie wykluczamy również, że wogóle nie będzie opcji mecenatów, ale zastanawiamy się nad tym cały czas. Chodzi nam po głowie również taki model, że wspierający kupią grę taniej, a resztę sprzedaży będziemy robili tylko MY sami, bez sklepów zewnętrznych.

Jak widzicie opcji jest kilka, ale jeszcze za wcześnie na decyzje, tym bardziej, że rozmawiamy też z potencjalnym "jedynym" dystrybutorem naszych gier na Polskę.

Oczywiście będziemy Was informować o szczegółach w najbliższych tygodniach.
Z całym szacunkiem, wasze wydawnictwo, wasze eksperymenty. Nie wydaje mi się by odniosły one znaczący sukces sprzedażowy. Ale ja właściwe chciałem napisać, że dziwię się waszemu podejściu. Jeszcze przed chwilą przy okazji kampanii Keyflowera pisaliście, że zastanawiacie się nad wydawaniem samodzielnie gier poza wspieram.to bo przy crowdfundingu widzicie same minusy. A może mnie pamięć zawodzi? Teraz obrót o 180 stopni i sprzedaż tylko przez wspieram.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 04 maja 2017, 18:59
autor: PawelWAW
Z tego co ja zrozumiałem to jeśli będą gry na wspieram.to to byłyby tylko tam do kupienia, a po kampanii u Nich w sklepie wydawnictwa, a do innych gier podpiasnie umowy z jedną siecią sklepów?

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 04 maja 2017, 19:18
autor: Czacha Games
seki pisze:
Czacha Games pisze:Hej

Tak pudełko, które widziałeś jest do tej gry, pamiętaj że w środku znajduje się 1 talia kart, kostki i drewniane znaczniki eliksirów i ran. Nie ma tego za dużo, są też karty postaci, instrukcja oraz notes do prowadzenia kampanii. Właśnie małe pudełko dla takiej gry jest czymś odpowiednim, nie ma sensu robić większego żeby wypełniało go powietrze.

Jeśli chodzi o kampanię to planujemy ją zrobić w okolicach 20 czerwca - kampania będzie różniła się od poprzednich, zarówno czasem jej trwania, jak i zawartością, cenami i pakietami, a także celami tylko na wspieram. Wydrukujemy tylko tyle sztuk ile się sprzeda podczas kampanii, a to znaczy, że prócz sklepów które wesprą ten projekt w czasie kampanii, nie będzie możliwości kupienia już tej gry.

Być może w późniejszym czasie zrobimy dodruk bez SG ze wspieram, ale to nie jest pewne. Ot taka nowość z naszej strony, żeby znów nam nie zarzucono, że kilka miesięcy po premierze sprzedajemy grę taniej :) Kto wesprze będzie ją miał, kto nie wesprze nie kupi jej (poza sklepami mecenatów w limitowanej ilości) i zecydowanie nie w tej cenie.

Próbujemy wraz ze wspieram to rozruszać troszkę polski crowdfunding, dlatego nieco eksperymentujemy, a mając doświadczenie z udanych Kickstarterów, chcemy pewne wzorce przenosić na nasz rynek.

Nie wykluczamy również, że wogóle nie będzie opcji mecenatów, ale zastanawiamy się nad tym cały czas. Chodzi nam po głowie również taki model, że wspierający kupią grę taniej, a resztę sprzedaży będziemy robili tylko MY sami, bez sklepów zewnętrznych.

Jak widzicie opcji jest kilka, ale jeszcze za wcześnie na decyzje, tym bardziej, że rozmawiamy też z potencjalnym "jedynym" dystrybutorem naszych gier na Polskę.

Oczywiście będziemy Was informować o szczegółach w najbliższych tygodniach.
Z całym szacunkiem, wasze wydawnictwo, wasze eksperymenty. Nie wydaje mi się by odniosły one znaczący sukces sprzedażowy. Ale ja właściwe chciałem napisać, że dziwię się waszemu podejściu. Jeszcze przed chwilą przy okazji kampanii Keyflowera pisaliście, że zastanawiacie się nad wydawaniem samodzielnie gier poza wspieram.to bo przy crowdfundingu widzicie same minusy. A może mnie pamięć zawodzi? Teraz obrót o 180 stopni i sprzedaż tylko przez wspieram.
Tak w tym roku będziemy wydawać również gry bez "wspieram" co nie oznacza, że z niego rezygnujemy całkowicie. Jesteśmy na tyle małym i młodym wydawnictwem, że nie mamy sprecyzowanego szlaku sprzedażowego, możemy go zmieniać wg uznania i w dowolnym momencie. Dziś może to być wspieram, jutro przedsprzedaż, a za chwilę wogóle tylko sprzedaż np. przez dystrybutora. Rozmawiamy, analizujemy i próbujemy różnych rozwiązań. Poza tym czym różni się przedsprzedaż od "wspieram", dla nas tym że celów w przedsprzedaży nie ma i gracze dostają grę na ogół 1:1 do oryginału. My zdecydowaliśmy się na wspieram, żeby nasze gry mogły być lepsze przez SG od angielskich wydań i wbrew opinii niektórych tutaj jesteśmy w stanie wydawać gry bez crowdfundingu - przynajmniej w Polsce. Ale naszym zamiarem jest dawać możliwość ulepszania rodzimych wersji, dlatego robimy wspieram. Na szczęście działamy też na Kickstarterze, dzięki któremu możemy się rozwijać, przez co mamy środki na wydawanie gier w Polsce. O każdym naszym nowym tytule będziemy informować, zarówno o sposobie wydania, jak i możliwości kupna po ewentualnym "wspieram". I możemy Was zapewnić, że przynajmniej 2-3 tytuły w tym roku wydamy bez crowdfundingu.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 04 maja 2017, 19:55
autor: Xfenix
Skoro wydajecie gry tworzone przez Carla Chudyka to czy był temat wydania Mottainai w polskiej wersji?
Oczywiście z takimi zmianami wyglądu jakie przeszedł Impuls. :P
Jakieś mała informacja podsycająca nadzieję bądź brutalnie ją niszcząca. :D (Chyba że nikt nic nie wie)

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 05 maja 2017, 08:55
autor: sharper
Ja mam uwagę co do małego pudełka.. fakt, na samą zawartość gry pewnie starczy.. ale tak jak w przypadku poprzednich gier, pojawia się kłopot, gdy chce się grę zakoszulkować. Naprawdę fajnie by było dostać pudełko nieco większe o wymiar karty, z jakąś wypraską na dzień dobry, by później móc ją wyjąć i zakoszulkować sobie karty tak, by się spokojnie wtedy mieściły.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 05 maja 2017, 09:35
autor: TTR_1983
sharper pisze:Ja mam uwagę co do małego pudełka.. fakt, na samą zawartość gry pewnie starczy.. ale tak jak w przypadku poprzednich gier, pojawia się kłopot, gdy chce się grę zakoszulkować. Naprawdę fajnie by było dostać pudełko nieco większe o wymiar karty, z jakąś wypraską na dzień dobry, by później móc ją wyjąć i zakoszulkować sobie karty tak, by się spokojnie wtedy mieściły.
Mam dokładnie odwrotne zdanie. Dość pudełek z powietrzem, które tylko miejsce na półce zajmują.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 05 maja 2017, 09:52
autor: rastula
TTR_1983 pisze:
sharper pisze:Ja mam uwagę co do małego pudełka.. fakt, na samą zawartość gry pewnie starczy.. ale tak jak w przypadku poprzednich gier, pojawia się kłopot, gdy chce się grę zakoszulkować. Naprawdę fajnie by było dostać pudełko nieco większe o wymiar karty, z jakąś wypraską na dzień dobry, by później móc ją wyjąć i zakoszulkować sobie karty tak, by się spokojnie wtedy mieściły.
Mam dokładnie odwrotne zdanie. Dość pudełek z powietrzem, które tylko miejsce na półce zajmują.
oj tak...ale z koszulkami powinny się karty mieścić - chodzi o milimetrowe różnice ( wiem że technologia czasem na takie milimetrowe nie pozwala).

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 05 maja 2017, 10:16
autor: Elemele
Jeśli gra, która ma być w zasadzie niedostępna po okresie wsparcia a jest oparta na sporym mieszaniu kart nie zmieści się w pudełku po zakoszulkowaniu to będzie jedna wielka lipa. Bo po kilkunastu partiach karty będą mocno zniszczone i będzie po grze.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 05 maja 2017, 10:43
autor: kali
Czacha Games, czy One Deck Dungeon planujecie wydać w wersji pierwotnej, czy zmienionej?
http://www.onedeckdungeon.com/v15.php

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 10 maja 2017, 10:02
autor: misioooo
kali pisze:Czacha Games, czy One Deck Dungeon planujecie wydać w wersji pierwotnej, czy zmienionej?
http://www.onedeckdungeon.com/v15.php
Pisali na FB - wersja będzie 1.5, bez plastikowych kart (za drogie). ALe karty i instrukcja będą od razu v1.5. Dodatek również planowany przez Czachę - wg informacji w FB - na jesieni ma być.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 10 maja 2017, 10:58
autor: karawanken
misioooo pisze:
kali pisze:Czacha Games, czy One Deck Dungeon planujecie wydać w wersji pierwotnej, czy zmienionej?
http://www.onedeckdungeon.com/v15.php
Pisali na FB - wersja będzie 1.5, bez plastikowych kart (za drogie). ALe karty i instrukcja będą od razu v1.5. Dodatek również planowany przez Czachę - wg informacji w FB - na jesieni ma być.
Świetnie. Jeszcze tylko fajnie było by wiedzieć jaka będzie cena.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 10 maja 2017, 11:51
autor: misioooo
karawanken pisze:
misioooo pisze:
kali pisze:Czacha Games, czy One Deck Dungeon planujecie wydać w wersji pierwotnej, czy zmienionej?
http://www.onedeckdungeon.com/v15.php
Pisali na FB - wersja będzie 1.5, bez plastikowych kart (za drogie). ALe karty i instrukcja będą od razu v1.5. Dodatek również planowany przez Czachę - wg informacji w FB - na jesieni ma być.
Świetnie. Jeszcze tylko fajnie było by wiedzieć jaka będzie cena.
Obstawiam, że "Czachowa" - czyli atrakcyjna i "polska" jak przy keyflowerach czy gildiach londynu... Jak nie będzie ceny "polskiej" to przestanę Czachy lubić ;P

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 19 maja 2017, 10:16
autor: Rafal_Kruczek
misioooo pisze:
Świetnie. Jeszcze tylko fajnie było by wiedzieć jaka będzie cena.
Obstawiam, że "Czachowa" - czyli atrakcyjna i "polska" jak przy keyflowerach czy gildiach londynu... Jak nie będzie ceny "polskiej" to przestanę Czachy lubić ;P
No moze bedzie kosztowac troszke wiecej niż Ptaszki w końcu w Lochach i Podziemniakach jest pewnie pudełko trochę wiekszę, żeby pomeścić te kilka kart wiecej, kilkanascie zetonów wiecej i 2 mendle kości.

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 24 maja 2017, 16:39
autor: crazygandalf
Czy coś wiadomo na temat dodatków do Champions of Midgard?

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 26 maja 2017, 16:25
autor: Czacha Games
Dodadki do Wojowników Midgardu pojawią się w okolicach września - oczywiście na wspieram.to

Ponadto miło nam poinformować, że oficjalnym dystrybutorem naszych wszystkich gier na Polskę została firma Vertima.trade. Dotyczy to gier już wydanych, jak również przyszłych projektów. Oczywiście niektóre tytuły będziecie mogli nadal kupić wspierając nasze kampanie na platformie wspieram.to. Zapraszamy na oficjalną stronę dystrybutora:
http://vertima.trade/

Obrazek

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 26 maja 2017, 20:18
autor: crazygandalf
Czacha Games pisze:Dodadki do Wojowników Midgardu pojawią się w okolicach września - oczywiście na wspieram.to
Super. :D

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 29 maja 2017, 08:48
autor: misioooo
I w formule jak Lochy? TYLKO na wspieram? ;)

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 14 cze 2017, 07:20
autor: Czacha Games
Hej,
przypominamy, że dziś o godz. 23:59 kończy się nasza kampania. Jest to ostatnia szansa, żeby kupić wyjątkową edycję Karcianych Podziemi - w wersji sklepowej nie będzie żadnych odblokowanych celów. Ponadto dla urozmaicenia rozgrywki i efektów wizualnych przypominamy o świetnych matach i stojaku na karty - znajdziecie je w dziale DODATKI. No i został ostatni cel do odblokowania, brakuje około 40 gier żeby go odblokować. Powalczycie?

Re: Czacha Games - plany wydawnicze 2017

: 14 cze 2017, 12:21
autor: Zaan84
Czacho,
czy jest jakiś update informacji na temat Keyflower? Może jakiś konkretniejszy termin dostaw?