Coś podobnego do Patchwork

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
bibibibi
Posty: 6
Rejestracja: 03 lut 2016, 12:27

Coś podobnego do Patchwork

Post autor: bibibibi »

Wymagania:
- Gra dla 2 osób
- Ciekawa/nietypowa/abstrakcyjna tematyka
- Proste zasady i krótki czas rozgrywki (około 30-40 minut)
- Estetyczne wykonanie (gra powinna być kolorowa i "mieć swój styl")
- Może zawierać elementy puzzli (tj. dopasowywania jakichś elementów jak w Patchworku), ale nie musi
- Trochę losowości
- Duża regrywalność
- Cena w okolicach 60 zł

Nie znam się za bardzo na grach, więc czekam na propozycje, pozdrawiam. Aha, gra musi być nowa, nie chcę używanyhc.
Posiadane gry: Patchwork, Monopoly.
Awatar użytkownika
RunMan
Posty: 1194
Rejestracja: 20 cze 2011, 12:40
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Coś podobnego do Patchwork

Post autor: RunMan »

Poleciłbym 7 Cudów: Pojedynek, do dostania za ~75zł, poza ceną i obecnością puzzli spełnia wszystkie wymagania
Rafalm
Posty: 745
Rejestracja: 02 mar 2015, 00:23
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Coś podobnego do Patchwork

Post autor: Rafalm »

Dla tak określonych warunków polecam (kolejność przypadkowa):

- Haru Ichiban
- Jaipur
- Hack Trick
- Red 7 (tu masz możliwość gry do 4 osób)

Jestem fanem Patchworka i we wszystkie powyższe tytuły bardzo przyjemnie mi się grało.
HUBertPL
Posty: 409
Rejestracja: 21 gru 2015, 15:19
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Has thanked: 7 times
Been thanked: 24 times

Re: Coś podobnego do Patchwork

Post autor: HUBertPL »

Również uwielbiam Patchworka, i pasuje mi bardzo Jaipur, Serce Smoka oraz Krwawa Oberża.
Dwie pierwsze mozesz sprawdzić na BGA :)
Awatar użytkownika
Paskudnik
Posty: 1431
Rejestracja: 06 cze 2014, 16:49
Lokalizacja: Ergsun-Tuek
Has thanked: 11 times
Been thanked: 3 times

Re: Coś podobnego do Patchwork

Post autor: Paskudnik »