Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
PanFantomas
Posty: 593
Rejestracja: 02 lut 2019, 08:41
Has thanked: 136 times
Been thanked: 507 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: PanFantomas »

.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2024, 20:49 przez PanFantomas, łącznie zmieniany 1 raz.
Xoltro
Posty: 260
Rejestracja: 09 cze 2021, 12:50
Has thanked: 63 times
Been thanked: 70 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Xoltro »

Cześć powiedzcie mi bo nie mogę tego nigdzie znaleźć:

https://allegro.pl/oferta/3w1-hero-real ... 34QAvD_BwE

Ta oferta zawiera tylko podstawkę + liczniki zdrowia + jakiś promo set?
Nie ma ona kart bohaterów? Jeżeli nei ma to w jaki sposób najtaniej kupić bohaterów bo widzę tylko, że są pojedyncze zestawy dla każdego bohatera.
SuCHaR
Posty: 269
Rejestracja: 25 mar 2015, 22:29
Has thanked: 29 times
Been thanked: 40 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: SuCHaR »

Xoltro pisze: 09 sie 2021, 07:21 Cześć powiedzcie mi bo nie mogę tego nigdzie znaleźć:

https://allegro.pl/oferta/3w1-hero-real ... 34QAvD_BwE

Ta oferta zawiera tylko podstawkę + liczniki zdrowia + jakiś promo set?
Nie ma ona kart bohaterów? Jeżeli nei ma to w jaki sposób najtaniej kupić bohaterów bo widzę tylko, że są pojedyncze zestawy dla każdego bohatera.
Nie ma, jest goła podstawka + karta promo + 2 liczniki życia. Kart bohaterów musisz szukać osobno po sklepach, albo jesli chcesz właśnie wystawiłem zestaw Hero Realms na sprzedaż: podstawka + kampania Ruiny Thandaru + 5 talii bohaterów + Talia Lisza + Talia Smoka + Liczniki życia + Mata + jakieś promki.
AbramsPl
Posty: 49
Rejestracja: 17 sie 2015, 17:59
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: AbramsPl »

Witajcie. Od wczoraj gramy z żoną w kampanię HR RT. i dzisiaj przestaliśmy grać dalej. Stanęliśmy na 2 bosie (nie ważne który wariant). Tego nie da się przejść. Jak wam poszło? Czy da się wygrać w tą grę grając tylko w 2 graczy? Czy może były jakieś zmiany w instrukcji by dopasować poziom trudności. Na chwilę obecną gra trafiła znów do pudełka i może zagramy jak będzie więcej osób, bo w 2 osoby nie da się pokonać bosa. Dajcie znać jak wy to widzicie. Pozdrawiamy.
dareiosh
Posty: 157
Rejestracja: 27 mar 2021, 14:59
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: dareiosh »

Poziom trudności możesz dostosować, jest na pewno w instrukcji, ale o ile pamiętam,to najłatwiejszy polega na tym, że karty awansujące bossa wtasowujesz dopiero po pierwszym "przemieleniu" jego talii" a nie od razu.
Ps Nie martw się, że nie poszło za pierwszym razem, próbuj a na pewno się uda we 2 ;)
Migar
Posty: 1
Rejestracja: 12 wrz 2021, 09:41

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Migar »

Witam, posiadam polską wersję językową hero realms plus dodatki, czy będzie do niej pasował dodatek z rasami (ancestor pack) eng? Głównie chodzi mi o rozmiar kart. Pozdrawiam.
menelobej
Posty: 398
Rejestracja: 01 gru 2019, 22:33
Has thanked: 90 times
Been thanked: 198 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: menelobej »

Migar pisze: 18 paź 2021, 13:05 Witam, posiadam polską wersję językową hero realms plus dodatki, czy będzie do niej pasował dodatek z rasami (ancestor pack) eng? Głównie chodzi mi o rozmiar kart. Pozdrawiam.
Teoretycznie tak, jedne i drugie karty są w formacie standard ccg, ale... wersja angielska ma inaczej zaokrąglone boki (w wersji polskiej są mocniej zaokrąglone), a same karty mają inne wykończenie - polskie są gładkie, angielskie fakturowane (płótnowane ?). Generalnie można to zniwelować koszulkami z kolorowym tyłem (np. dedykowanymi Legionami do Hero Realms).
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 769
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 669 times
Been thanked: 781 times
Kontakt:

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: anitroche »

Skończyłam dzisiaj kampanię Ruiny Thandaru i jestem trochę zawiedziona. Spodziewałam się, że tej historii tam to będzie trochę więcej. Niby regrywalność jest, bo kampanię trzeba przejść kilka razy, żeby poznać każdego herszta, ale w samej fabule nie ma żadnych znaczących wyborów, które realnie mają wpływ na rozwój wypadków, ot raz zawalczymy z tym wrogiem, a jak wybierzemy co innego to z innym, ale fabularnie to nic nie zmienia.

Sami wrogowie, choć główne ich umiejki się różnią, to jednak mamy tylko 3 talie ich sługusów i wydarzeń, więc w każdej walce mielimy tę samą talię, jeśli chodzi o ostatniego wroga. Na obronę dodam, że jednak te główne umiejki hersztów fajnie urozmaicają grę, no ale jednak chciałoby się więcej różnych talii ich sługusów, bo same umiejki herszta to jednak mało.

No i jak na początku przeglądałam zawartość pudełka dodatku, to podobała mi się bardzo idea rozwoju postaci, a tutaj po przejściu całości okazuje się, że ten rozwój to kończy się na levelowaniu jednej umiejętności (drugą mamy możliwość levelować po skończeniu kampanii, ale o tym za moment) i dorzuceniu dwóch kart do talii startowej i koniec. A co z pozostałymi kartami z pudełka? No będą one użyte, ale uwaga, w kolejnych kampaniach. W tym pudełku kończymy kampanię, na koniec dostajemy punkt do wykorzystania na rozwój jakiejś umiejętności, ale póki co tej rozwiniętej postaci już nie wypróbujemy, bo kolejny poziom herszta otrzymamy dopiero w kolejnym pudełku z kampanią. Czuję się trochę oszukana, bo to mi przypomina model LCG, jak np. Horror w Arkham Gra Karciana, ale nikt nigdzie nie podaje tej informacji na pudełku. Dowiaduję się o tym dopiero na końcu przygody, gdzie mamy coś w stylu "ciąg dalszy nastąpi". No i jak to przeczytałam i spojrzałam na moją wciąż dość słabą postać, bo tego rozwoju postaci w całej kampanii to też tyle co kot napłakał, no i poczułam niesmak, że tak mało tego w tym pudełku.

Zaczęłam czytać o kolejnej kampanii i tam jest mowa, że do zagrania w nią potrzeba komponentów z tej pierwszej kampanii, więc po przejściu Ruin Thandaru nie można sprzedawać tego dodatku, bo potrzeba kart do kolejnej kampanii.

Nie mówię tutaj, że sama kampania była złym doświadczeniem - pomijając fakt, że okazało się, że sama podstawowa gra Hero Realms jako pojedynek nie bardzo mi się podoba - bo w kampanię solo grało mi się całkiem przyjemnie, ale otrzymałam kampanię, której przejście zajęło mi 7 rozgrywek (w tym tylko 4 różne potyczki - jedną musiałam zagrać kilka razy, żeby pokonać bossa), każda trwająca do godziny. Co prawda, mogę grać jeszcze raz, żeby zmierzyć się z innymi końcowymi bossami, ale wciąż to będzie może max 5 rozgrywek zakładając, ze niektórych bossów nie pokonam za pierwszym razem. Regrywalność tej gry kryje się moim zdaniem w rozgrywaniu kampanii innymi bohaterami, ale do tego bym musiała wydać kolejne kilkadziesiąt złotych, żeby zakupić pozostałe talie bohaterów.

Podsumowując, plusy:
+ fajnie że można zagrać solo,
+ fajnie, że można rozwijać swoją postać,
+ urozmaiceni bossowie do pokonania

i minusy:
- więcej kart sługusów i wydarzeń bossów by się przydało,
- kampania jest za krótka i pozostawia duży niedosyt,
- na kolejne pudełka trzeba czekać,
- wolę zainwestować w lepszą fabularnie grę, bo tutaj fabuła nie zachwyca, bym powiedziała, że jest wręcz "generykowa".
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Awatar użytkownika
Grzdyll
Posty: 813
Rejestracja: 14 lip 2013, 22:06
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 74 times
Been thanked: 297 times
Kontakt:

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Grzdyll »

anitroche pisze: 23 paź 2021, 22:12 Skończyłam dzisiaj kampanię Ruiny Thandaru i jestem trochę zawiedziona. Spodziewałam się, że tej historii tam to będzie trochę więcej. Niby regrywalność jest, bo kampanię trzeba przejść kilka razy, żeby poznać każdego herszta, ale w samej fabule nie ma żadnych znaczących wyborów, które realnie mają wpływ na rozwój wypadków, ot raz zawalczymy z tym wrogiem, a jak wybierzemy co innego to z innym, ale fabularnie to nic nie zmienia.
Stronę temu wyraziłem swoje zdanie, które jest bardzo zbieżne z Twoim... Jako efekt uboczny niestety u mnie zawód kampanii RT spowodował, że HR z gry która co chwilę lądowała na stole stała się grą "fajna, fajna, ale może kiedy indziej". Z perspektywy czasu już chyba wolałbym kampanii w ogóle nie kupować :(
Awatar użytkownika
Szaqis
Posty: 30
Rejestracja: 13 wrz 2010, 00:14

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Szaqis »

Skutecznie zniechęciliście mnie do Ruin Thandaru na razie.... szkoda, bo sam pomysł fajny. Może druga część kampanii będzie większa? (bo karty do rozwoju są w pierwszej części? Ewentualnie będzie można zobaczyć w digitalu, ponieważ apka jest w fazie beta i w przyszłym roku mają ją wypuścić.
Jacek_PL
Posty: 1307
Rejestracja: 25 mar 2007, 18:06
Lokalizacja: Częstochowa
Has thanked: 17 times
Been thanked: 36 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Jacek_PL »

Czy coś może wiadomo na temat dalszej części kampanii Ruiny Thandaru ? Podobnie jak przedmówcy też jestem trochę zawiedziony liczbą misji, ale po trochu się tego spodziewałem. Tym nie mniej fajnie by było wiedzieć czy ciąg dalszy nastąpi i co chyba ważniejsze kiedy.
dareiosh
Posty: 157
Rejestracja: 27 mar 2021, 14:59
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: dareiosh »

Polska wersja miała być do końca roku, kiedy wyjdzie to zależy od wydawcy, czy dadzą radę-czy będzie w następnym roku-plany na pewno są na drugi dodatek kampanii i mini dodatki
Sloth
Posty: 385
Rejestracja: 03 mar 2020, 14:08
Has thanked: 81 times
Been thanked: 76 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Sloth »

anitroche pisze: 23 paź 2021, 22:12

Podsumowując, plusy:
+ fajnie że można zagrać solo,
+ fajnie, że można rozwijać swoją postać,
+ urozmaiceni bossowie do pokonania

i minusy:
- więcej kart sługusów i wydarzeń bossów by się przydało,
- kampania jest za krótka i pozostawia duży niedosyt,
- na kolejne pudełka trzeba czekać,
- wolę zainwestować w lepszą fabularnie grę, bo tutaj fabuła nie zachwyca, bym powiedziała, że jest wręcz "generykowa".
Tak zapytam, kampania dała ci na tyle frajdy że zakupiłabyś drugi raz ?
Mam podstawkę i myślałem nad Ruinami Thandaru plus jeden bohater. Teraz się zastanawiam czy warto wydawać 75 zł na zestaw który da 5-6h rozgrywki 🤔

Edit. W tej cenie to można w sumie Ostium kupić które mam gdzieś tam na radarze.
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 769
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 669 times
Been thanked: 781 times
Kontakt:

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: anitroche »

Sloth pisze: 12 lis 2021, 11:17 Tak zapytam, kampania dała ci na tyle frajdy że zakupiłabyś drugi raz ?
Mam podstawkę i myślałem nad Ruinami Thandaru plus jeden bohater. Teraz się zastanawiam czy warto wydawać 75 zł na zestaw który da 5-6h rozgrywki 🤔

Edit. W tej cenie to można w sumie Ostium kupić które mam gdzieś tam na radarze.
Moje pierwsze zetknięcie z Hero Realms było właśnie po zakupie całego zestawu: podstawka + ruiny + jeden bohater. Zaczęłam od pogrania 1vs1 w podstawkę i powiem, że gra mnie nie zachwyciła, bo niestety często zdarzało się, że mąż w swojej turze miał idealny dociąg i karty na ryneczku pod siebie, a jak był mój ruch to się męczyłam, żeby cokolwiek z tego wyciągnąć (zaznaczam, że jestem początkującym graczem w tę grę, więc pewnie też nie grałam zbyt optymalnie). Potem wzięłam się za kampanię solo i musze powiedzieć, że podobała mi się o wiele bardziej niż gra w podstawkę. Musiałam tutaj więcej planować do przodu, grać pod zdolności i talię herszta, które znamy już od samego początku. Ja ogólnie jestem graczem euro, więc myślę, że właśnie ta możliwość opracowania sobie długofalowej strategii od samego początku rozgrywki mnie kupiła w kampanii, więc zdecydowanie wolałabym zagrać w Hero Realms w kampanię niż podstawkę, jeśli ktoś by mi zaproponował.

Możliwe (podkreślam, że jedynie możliwe), że jakby druga część była już na rynku, to bym się skusiła na zakup, tak żeby skończyć kampanię i zobaczyć jak by mi się grało bardziej rozwiniętą postacią, ale jak na spokojnie rozważałam wszystkie za i przeciw, to ostatecznie wymieniłam cały zestaw Hero Realms na MatHandlu. Już w momencie skończenia kampanii, jak tylko odłożyłam pudełko na półkę, to zapomniałam o grze i większą ochotę miałam zagrać w cokolwiek innego. Ostatecznie mam inne deck buildery, które wolę (np. kooperacyjny Heroes of Tenefyr, gdzie na koniec eksploracji lochów walczę z bossem, czy kompetytywne Valley of the Kings, gdzie nie walczymy ze sobą, ale podbieramy sobie karty do zbierania setów), a to co wyróżniało HR, czyli księga przygód (czyli właśnie tekst w kampanii), była bardzo mało porywająca, więc ostatecznie powiedziałam pass.

Ciężko też mi powiedzieć, czy ta kampania spodoba się fanom podstawki, bo jak mówię, tutaj trochę inaczej trzeba planować i inaczej się walczy z bossem niż z drugim graczem. Bardzo ciężko mi więc cokolwiek tutaj doradzić ;).

Na koniec tylko odniosę się do tych 5-6 h rozgrywki. Myślę, że zawartość pudełka da ci raczej bliżej 8-10 h rozgrywki, bo sama walka trwa dłużej niż w wariancie 1vs1 z innym graczem. Walka z hersztem to nie zabawa na 15-20 min a raczej 20 minut (jak naprawdę wszystko idealnie idzie i sam herszt jest jednym z łatwiejszych) do godziny, dodatkowo trzy potyczki musiałam powtórzyć co najmniej raz, żeby wygrać i dochodzi jeszcze fakt, że final bossów masz w sumie 4 różnych i po skończeniu kampanii możesz sobie zanotować jak wyglądała twoja talia bohatera na koniec gry i potem cofnąć ostatni upgrade i powalczyć tak dla funu z pozostałymi 3 final bossami, którzy są od siebie różni i moim zdaniem te walki były najfajniejsze (ja rozegrałam potyczki z dwoma z tych final bossów zanim spakowałam grę do paczkomatu).
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Sloth
Posty: 385
Rejestracja: 03 mar 2020, 14:08
Has thanked: 81 times
Been thanked: 76 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Sloth »

Spoiler:
Ja w Hero zacząłem dopiero grać i to też sporadycznie więc gdy mam sparring partnerkę ;)
Dlatego też zainteresowała mnie kampania. 8-10h to już nie jest najgorzej. Bossowie niby ci sami ale, jak piszesz dużą różnorodność mogą dać ewentualnie nowi bohaterowie gdyby kampania podeszła. No cóż jeszcze do przemyślenia. Dzięki serdeczne za wyczerpująca poradę :)
ahroun21
Posty: 41
Rejestracja: 07 sie 2018, 13:05
Has thanked: 25 times
Been thanked: 5 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: ahroun21 »

Jeśli chodzi o pierwszy scenariusz, to z odpowiednią muzyką w tle i kuflem piwa w pobliżu, powiedziałbym, że klimat zdecydowanie jest i taka lekka kooperacyjna roz(g)rywka sprawdza się bardzo dobrze ;)
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 968
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 667 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Bart Henry »

Poniższy post może być spoilerem, bo jest w nim nieco o strategii, ostrzegam.

Jestem po 10 potyczkach w Ruiny Thandaru i czuję rozgoryczenie. Grę przeszliśmy na poziomie zalecanym - średniozaawansowanym - wygrywając każdą potyczkę za pierwszym razem. Z ostatnim bossem było trudniej, ale z małym marginesem wygraliśmy. Przejście na wyższy poziom było bolesne. Pierwszą i drugą potyczkę wygraliśmy za drugim razem. Dobierając bossa, za każdym razem ignorowaliśmy tych, z którymi już graliśmy. Byliśmy o 2 HP od zwycięstwa z Rechoczącym Cieniem, ale Karakan i Ingrash nas niesamowicie przeorali, pomimo talii, która wydawała się lepsza niż ta na Rechoczącego. Ba, Ingrash skończył grę z ponad 110 HP. Najbardziej irytująca była chyba umiejętność tarczy Karakana, bo praktycznie od razu po rozpoczęciu walki z nim widzieliśmy, że nie damy rady zbić tarcz, a ich liczba rosła w niesamowitym tempie. Gdy ginęliśmy, miał ich ponad 10. Za to Ingrash potrafił nam wywalić całą rękę przez parę tur z rzędu i pokonał nas zdecydowanie najszybciej, zadając mi jednym atakiem ponad 50 obrażeń. W rozgrywkach z tymi bossami trafialiśmy na moment, w którym byliśmy pewni, że nie damy rady nic ugrać, chociaż boss musiał nam jeszcze po ~25 HP zabrać.
Spoiler:
Największe rozczarowanie mieliśmy z powodu bardzo krótkiej kampanii. Gra daje możliwość wyobrażenia sobie ścieżki rozwoju postaci, ale nie mamy możliwości jej realizacji, więc dodatek wyląduje na półce i będzie czekał na kontynuację lub sprzedaż. Na razie nie do końca chce nam się wracać do tego dodatku, po ostatnich dwóch potyczkach, które przegraliśmy sromotnie. Nie do końca motywuje też to, że wygrana to po prostu kwestia jednego, konkretnego podejścia do Arcykapłanki. Cieszy za pierwszym razem, potem już bardziej irytuje ta jednotorowość. Poza tym, przeskok poziomu trudności zdaje się być duży, chociaż to tylko różnica dwóch tur, w których na łatwiejszym poziomie nie rozgrywamy fazy herszta. Spodziewałem się czegoś więcej, ale i tak bardziej podobało się mi, niż mojej dziewczynie, która nawet po zwycięstwie na łatwiejszym poziomie, nie była zbytnio skora do spróbowania pozostałych postaci w trudniejszym trybie. Dodam tylko, że bardzo lubi Star Realms, w które ma już około 20 gier za sobą (co jak na liczbę gier, w które gramy, jest wynikiem świetnym).
AbramsPl
Posty: 49
Rejestracja: 17 sie 2015, 17:59
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: AbramsPl »

Bart Henry pisze: 16 lis 2021, 01:17 Poniższy post może być spoilerem, bo jest w nim nieco o strategii, ostrzegam.

Jestem po 10 potyczkach w Ruiny Thandaru i czuję rozgoryczenie. Grę przeszliśmy na poziomie zalecanym - średniozaawansowanym - wygrywając każdą potyczkę za pierwszym razem. Z ostatnim bossem było trudniej, ale z małym marginesem wygraliśmy. Przejście na wyższy poziom było bolesne. Pierwszą i drugą potyczkę wygraliśmy za drugim razem. Dobierając bossa, za każdym razem ignorowaliśmy tych, z którymi już graliśmy. Byliśmy o 2 HP od zwycięstwa z Rechoczącym Cieniem, ale Karakan i Ingrash nas niesamowicie przeorali, pomimo talii, która wydawała się lepsza niż ta na Rechoczącego. Ba, Ingrash skończył grę z ponad 110 HP. Najbardziej irytująca była chyba umiejętność tarczy Karakana, bo praktycznie od razu po rozpoczęciu walki z nim widzieliśmy, że nie damy rady zbić tarcz, a ich liczba rosła w niesamowitym tempie. Gdy ginęliśmy, miał ich ponad 10. Za to Ingrash potrafił nam wywalić całą rękę przez parę tur z rzędu i pokonał nas zdecydowanie najszybciej, zadając mi jednym atakiem ponad 50 obrażeń. W rozgrywkach z tymi bossami trafialiśmy na moment, w którym byliśmy pewni, że nie damy rady nic ugrać, chociaż boss musiał nam jeszcze po ~25 HP zabrać.
Spoiler:
Największe rozczarowanie mieliśmy z powodu bardzo krótkiej kampanii. Gra daje możliwość wyobrażenia sobie ścieżki rozwoju postaci, ale nie mamy możliwości jej realizacji, więc dodatek wyląduje na półce i będzie czekał na kontynuację lub sprzedaż. Na razie nie do końca chce nam się wracać do tego dodatku, po ostatnich dwóch potyczkach, które przegraliśmy sromotnie. Nie do końca motywuje też to, że wygrana to po prostu kwestia jednego, konkretnego podejścia do Arcykapłanki. Cieszy za pierwszym razem, potem już bardziej irytuje ta jednotorowość. Poza tym, przeskok poziomu trudności zdaje się być duży, chociaż to tylko różnica dwóch tur, w których na łatwiejszym poziomie nie rozgrywamy fazy herszta. Spodziewałem się czegoś więcej, ale i tak bardziej podobało się mi, niż mojej dziewczynie, która nawet po zwycięstwie na łatwiejszym poziomie, nie była zbytnio skora do spróbowania pozostałych postaci w trudniejszym trybie. Dodam tylko, że bardzo lubi Star Realms, w które ma już około 20 gier za sobą (co jak na liczbę gier, w które gramy, jest wynikiem świetnym).
Czytając Twój opis zastanawiam się czy na pewno dobrze graliście? :) Oczywiście to pytanie teoretycznie bo zakładam że tak :) Dla nas największą przeszkodą był drugi boss. W jego tali jest karta, która jak się pojawi drugi raz, to natychmiast się przegrywa. Dopiero za 7 razem wygraliśmy i tylko przypadkiem bo brat miał zdolność że mógł odrzucić wierzchnią kartę bosa i to była właśnie ta karta, więc nie weszła w życie. Poza tym mam podobne odczucia do reszty. Gra fajna ale wielkie rozczarowanie. Obiecuje rozwój ale dopiero jak sobie nakupujesz dodatków których niema. To jest jakaś pomyłka i DEMO wersja. Tak czy inaczej zostaje i czekam na resztę by móc ocenić jako całość. Teraz jest wielki MINUS i nikomu nie poradzę kupować do puki na rynki nie będzie całości.
Awatar użytkownika
Moonday
Posty: 965
Rejestracja: 25 gru 2015, 12:10
Has thanked: 229 times
Been thanked: 233 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Moonday »

AbramsPl pisze: 10 gru 2021, 10:39 To jest jakaś pomyłka i DEMO wersja. Tak czy inaczej zostaje i czekam na resztę by móc ocenić jako całość. Teraz jest wielki MINUS i nikomu nie poradzę kupować do puki na rynki nie będzie całości.
Jeżeli nikt nie kupi tego, co jest teraz, to nie doczekamy się kolejnych druków. Ja radzę kupować, o ile ktoś jest fanem HR.
Onishin
Posty: 136
Rejestracja: 23 kwie 2016, 09:22
Has thanked: 26 times
Been thanked: 42 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Onishin »

Mi się podobało, ale wiedziałem że to tylko fragment przygody. Tak jak przedmówca napisał, przyjmując taka taktykę zakupową nie wspierasz dalszych części i możesz się przyczynić do ich braku :( Weźcie ludzie czytajcie co kupujecie przed zakupem :p
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 968
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 667 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Bart Henry »

Onishin pisze: 10 gru 2021, 12:05 Mi się podobało, ale wiedziałem że to tylko fragment przygody. Tak jak przedmówca napisał, przyjmując taka taktykę zakupową nie wspierasz dalszych części i możesz się przyczynić do ich braku :( Weźcie ludzie czytajcie co kupujecie przed zakupem :p
Gdybyśmy czytali, to już byś być może wiedział, że sprzedało się zbyt mało, by mieć nadzieję na wydanie drugiej części. ;)
MaciekK5454
Posty: 358
Rejestracja: 09 sie 2020, 20:44
Has thanked: 170 times
Been thanked: 193 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: MaciekK5454 »

Kampania faktycznie jest bardzo krótka i jakby się urywa, natomiast jest dość ciekawa. Potyczki są różnorodne i mają fajne fabularne momenty, można się domyślać, że następne części będą trzymać poziom i zbudują dalszą historię.

Uważam też, że nie można za bardzo odmówić tej grze regrywalności: mamy w sumie 7 różnych bosów do pokonania (w Aeons End jest zdaje sie 4), możemy sobie ich pokonywać na różnym poziomie trudności, możemy próbować mierzyć się nimi różnymi postaciami (niestety kupowanymi osobno). Możemy też wymaksować sobie dowolnie swoich bohaterów i używać ich potem w trybie konfrontacyjmym przeciwko innym graczom, albo przeciwko bossom, którzy moim zdaniem są nieco przegięci (szczególnie Lisz).

Jedyny problem jaki widzę, to to, że faktycznie, jeżeli wyjdą następne części kampanii, to żeby w nie zagrać trzba będzie dodatkowo mieć podstawkę, Ruiny, talie bohaterów a to już robi z przystępnej cenowo gry karcianej (podstawka) całkiem spory wydatek. Co może wpłynąć na zainteresowanie nią i jej przyszłością.
Awatar użytkownika
Grzdyll
Posty: 813
Rejestracja: 14 lip 2013, 22:06
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 74 times
Been thanked: 297 times
Kontakt:

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Grzdyll »

Onishin pisze: 10 gru 2021, 12:05 Weźcie ludzie czytajcie co kupujecie przed zakupem :p
Właśnie na podstawie tego, że "wziąłem i przeczytałem" przed zakupem jakie to superanckie są w tej kampanii nowe karty rozwoju bohaterów kupiłem tę grę w ciemno, bo wydawało mi się oczywiste, że załączona kampania musi za tym "nadążyć". Natomiast nie chcąc sobie psuć przyjemności z samej gry raczej bez sensu było wcześniej czytać o szczegółach fabularnych i czasie trwania. Ja się zawiodłem, a dawanie kompletu kart pokazujących przyszły rozwój bohatera, po czym dawanie dostępu do jedynie kilku z nich uważam nadal za wyjątkowo idiotyczne posunięcie.
Onishin
Posty: 136
Rejestracja: 23 kwie 2016, 09:22
Has thanked: 26 times
Been thanked: 42 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Onishin »

Bart Henry pisze: 10 gru 2021, 12:31
Onishin pisze: 10 gru 2021, 12:05 Mi się podobało, ale wiedziałem że to tylko fragment przygody. Tak jak przedmówca napisał, przyjmując taka taktykę zakupową nie wspierasz dalszych części i możesz się przyczynić do ich braku :( Weźcie ludzie czytajcie co kupujecie przed zakupem :p
Gdybyśmy czytali, to już byś być może wiedział, że sprzedało się zbyt mało, by mieć nadzieję na wydanie drugiej części. ;)
Niestety nic na ten temat nie czytałem, skąd masz takie informacje? *smutek*
Awatar użytkownika
krisow
Posty: 378
Rejestracja: 01 maja 2006, 23:37
Has thanked: 17 times
Been thanked: 64 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: krisow »

Bart Henry pisze: 10 gru 2021, 12:31 Gdybyśmy czytali, to już byś być może wiedział, że sprzedało się zbyt mało, by mieć nadzieję na wydanie drugiej części. ;)
Nie znam oficjalnej wiadomości, w której Iuvi Games informuje o braku wydawania kolejnych części Star Realms i Hero Realms. Do tej pory zazwyczaj mówią, że linia będzie kontynuowana. Masz jakieś źródło?
ODPOWIEDZ