Re: Epic Naval Battles - strategia morska
: 22 cze 2020, 18:39
Cześć po małej przerwie,
Kroi mi się "polityczny" kłopot
Temat stary - a mianowicie symbolika.
Autorzy gier tzw "historycznych" mocno gimnastykują się próbując wybrnąć z tej pułapki.
Tutaj trochę rzeczywistości:
Taka była historia, symbolika nadal budzi emocje, są również kraje gdzie ich używanie narusza prawo.
Należy to uszanować, z drugie jednak strony bolesna dla autora jest konieczność zrezygnowania z części klimatu.
Pobawiłem się trochę flagami flot, które będą wykorzystywane w grze i stworzyłem rewersy kart dla oznaczenia talii każdej ze stron.
Doszedłem do wniosku, że nie chcę tworzyć rewersów odrębnych dla każdej floty - to trochę zbyt nonszalanckie szastanie zasobami, w dodatku zamyka możliwość swobodnego łączenia kart z dodatków tematycznych związanych z konkretnymi flotami. Podział będzie prosty: Alianci - Państwa Osi.
Wstępne podejście prezentuje się tak:
Pozwoliłem sobie tak udrapować rendery, żeby uniknąć "niewygodnych" kwestii.
Chętnie poznam Wasze opinie
Kroi mi się "polityczny" kłopot
Temat stary - a mianowicie symbolika.
Autorzy gier tzw "historycznych" mocno gimnastykują się próbując wybrnąć z tej pułapki.
Tutaj trochę rzeczywistości:
Spoiler:
Należy to uszanować, z drugie jednak strony bolesna dla autora jest konieczność zrezygnowania z części klimatu.
Pobawiłem się trochę flagami flot, które będą wykorzystywane w grze i stworzyłem rewersy kart dla oznaczenia talii każdej ze stron.
Doszedłem do wniosku, że nie chcę tworzyć rewersów odrębnych dla każdej floty - to trochę zbyt nonszalanckie szastanie zasobami, w dodatku zamyka możliwość swobodnego łączenia kart z dodatków tematycznych związanych z konkretnymi flotami. Podział będzie prosty: Alianci - Państwa Osi.
Wstępne podejście prezentuje się tak:
Pozwoliłem sobie tak udrapować rendery, żeby uniknąć "niewygodnych" kwestii.
Chętnie poznam Wasze opinie