Legend of the Five Rings: The Card Game LCG (B. Andres, E. Dahlman, N. French)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Tyrek

Re: Legend of the Five Rings: The Card Game LCG (B. Andres, E. Dahlman, N. French)

Post autor: Tyrek »

Very interesting! The web page at www.legendofthefiverings.com was just updated too, with mentions of the Clan War coming soon. And then there's this new ad in the Gen Con program book...
Coś grzebią przy IP. Niekoniecznie karty. kempy, wiesz może coś więcej?
Awatar użytkownika
kempy

Re: Legend of the Five Rings: The Card Game LCG (B. Andres, E. Dahlman, N. French)

Post autor: kempy »

Planszówka (euro), z dawna oczekiwany (i odchudzony) artbook, powieść i jakieś dodatki do erpega. Smutni panowie dwaj (ten po lewej to Steve Horvath) marudzą, że to nie o kartach. "Świetny" pomysł na marketing - w wideo na początku wspominają że nie chodzi o to, o co chodzi wszystkim najbardziej.

PS. Wideo jest niepubliczne, więc trzeba mieć linka żeby go oglądnać - na kanale Asmodee NA tego nie ma.
Legend of the Five Rings CCG
- [ Sun and Moon Discord ] -

Oracle of the Void Database ◄
Awatar użytkownika
kempy

Post autor: kempy »

Będzie wszystko co możliwe tylko nie karcianka. Komiksy, gra video, figurki, planszówki, kalendarze, aż by się chciało dodać *** *** dzikie węże - ale kart niet!

Legend of the Five Rings CCG
- [ Sun and Moon Discord ] -

Oracle of the Void Database ◄
ODPOWIEDZ