Stracisz część zabawy przez brak dyskusji między graczami oraz brak opisów podawanych własnymi słowami. Zdarzają się też (aczkolwiek bardzo rzadko) karty, których nie powinno się ujawniać innym graczom, ale gry to nie popsuje.
Niemniej, jeśli nie masz z kim grać, to lepiej solo niż wcale
Re: T.I.M.E Stories
: 30 paź 2017, 11:12
autor: wirusman
Rebel, kto wygrał konkurs?
Re: T.I.M.E Stories
: 30 paź 2017, 14:39
autor: RunMan
crus221 pisze:Hej wreszcie udało mi się ukończyć grę, chociaż trochę oszukując (najpewniej). Może ktoś rozwiać moje wątpliwości?
Spoiler:
zebraliśmy pentagramy, przeliczyliśmy wszystko i wychodzi wynik 21 ale co dalej? Wzięliśmy już przedmiot 19 ale czy gdzieś pisało że mamy go zabrać?
Spoiler:
Dlaczego wzięliście przedmiot 19, jeśli wyszedł Wam wynik 21? Dodatkowo na karcie #19 napisane było, aby nie odwracać jej, jeśli nie udało się Wam rozwikłać zagadki pentagramów. Poniżej sposób rozwiązania zagadki:
Świetlica - karta D - tutaj macie klucz do zagadki: "Południowy wschód potem zgodnie z zegarem" oraz "+ + + + -"
Następna wskazówka znajdowała się na obrazie w gabinecie doktora Hiacynta - wskazywała ona w jakiej kolejności powinniście odczytywać pentagramy
Po ułożeniu wszystkich pentagramów (trzy na skrawkach papieru, jeden na kluczu, jeden na bramie) we właściwej kolejności należało zacząć czytać pierwszy z nich od prawego-dolnego ramienia pentagramu ("południowy wschód"), a następnie na kolejnych pentagramach kolejne ramiona zgodnie ze wskazówkami zegara, otrzymując "WE-ŹPR-ZE-DMI-OT" a numer przedmiotu otrzymać można było poprzez dodanie cyfr z czterech pierwszych pentagramów i odejmując cyfrę z ostatniego (bo "+ + + + -"), otrzymując 2+5+7+8-3=19.
Jan_1980 pisze:Czy można w to grać solo?
W zasadzie da się, ale moim zdaniem pozbawisz się znacznej części przyjemności płynącej z gry. W TIME Stories nie ma zbyt wielu zagadek, to gra w której toczy się historia, spora jej część odgrywana jest nad stołem. Obmyślanie wspólnej strategii, wspólne łatanie dziur w fabule ( ). Do grania solo zdecydowanie bardziej poleciłbym jakąś grę dedukcyjną - Unlock, czy też seria EXIT.
Re: T.I.M.E Stories
: 01 lis 2017, 15:44
autor: une_fois_encore
Pytanie do osób, które ukończyły scenariusz Światło Wiary:
Spoiler:
Czy udało Wam się uruchomić stronę z QR code'u? My próbowaliśmy i taki był wynik:
Graliśmy z zeszłą niedzielę, wtedy strona również nie działała.
Re: T.I.M.E Stories
: 08 lis 2017, 11:05
autor: REBEL.pl
Ogłoszenie wyników konkursu na scenariusz fanowski do T.I.M.E Stories!
Wraz z zakończeniem kampanii jednym z "kamieni milowych" było ogłoszenie konkursu na fanowski scenariusz. Bardzo liczyliśmy na to, że w ramach konkursu otrzymamy zgłoszenie z przynajmniej jednym bardzo dobrym scenariuszem jednocześnie obawiając się, że napłynie do nas sporo scenariuszy nie nadających się do gry w ogóle. Ku naszemu zaskoczeniu (i radości) stało się zupełnie odwrotnie!
Zamiast ogromnej ilości zgłoszeń otrzymaliśmy tylko trzy, a zamiast jednej bardzo dobrej pracy otrzymaliśmy trzy bardzo dobre! Do tego stopnia, że jury konkursu debatowało nad ostatecznym werdyktem dobrą godzinę punktując kolejno mocne i słabsze strony wszystkich trzech scenariuszy.
Znamy już wyniki, prezentujemy je poniżej.
1 miejsce: "Stettin '45", 1945 n.e., autorstwa Artura Golonki
------------------- (scenariusz w trakcie korekty) -------------------
Nawet mała, wschodnioeuropejska filia agencji T.I.M.E może być miejscem, w którym świat zmienia swoje oblicze. Udacie się do zniszczonego wojną Szczecina, z którego nacierająca armia radziecka wypycha resztki oddziałów niemieckich, a wasza misja będzie miała kolosalne znaczenie dla przyszłości ludzkości.
2 miejsce: "Czarny Lotos", 2338 n.e., autorstwa Krzysztofa Głośnickiego
------------------- (scenariusz w trakcie korekty) -------------------
Zostaniecie przeniesieni do Tokio przyszłości, do czasów, które dla agentów TIME są niemal teraźniejszością. Waszym celem będzie pokrzyżowanie planów organizacji zagrażającej istnieniu Agencji.
3 miejsce: "Umrzeć, aby żyć.", 1918 n.e., autorstwa Sławomira Rzeźnika
Poznajcie trudy zmagań na froncie Wielkiej Wojny, będącej areną zmagań między Ententą, a państwami centralnymi. Konflikt ma ten głębsze korzenie niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka: odkryjcie tajemnice ostatnich miesięcy wojny, a może odkryjecie samych siebie.
Autorom serdecznie gratulujemy, zarówno pomysłów jak i wykonania, a przyszłym grającym zazdrościmy możliwości przeżycia tych przygód.
UWAGA: Dwa pierwsze scenariusze jeszcze przechodzą korektę. Do pobrania powinny być gotowe niebawem, opublikujemy aktualizacje gdy tak się stanie.
Re: T.I.M.E Stories
: 08 lis 2017, 11:33
autor: playerator
Się dzieje! Cieszy zmiana polecanej drukarni, ale czemu 59zł?? Poprzednie scenariusze kosztowały 40/35zł
Re: T.I.M.E Stories
: 08 lis 2017, 11:44
autor: MBprint
Czujemy się wywołani do tablicy! Odpowiedź będzie bardzo prozaiczna. Wcześniej drukowaliśmy 130 kart, a w tym scenariuszu jest 190 kart. Cena w przeliczeniu na kartę jest nawet niższa. Pozdrawiamy!
Re: T.I.M.E Stories
: 08 lis 2017, 11:48
autor: playerator
MBprint pisze:Czujemy się wywołani do tablicy! Odpowiedź będzie bardzo prozaiczna. Wcześniej drukowaliśmy 130 kart, a w tym scenariuszu jest 190 kart. Cena w przeliczeniu na kartę jest nawet niższa. Pozdrawiamy!
Ok . Czy tak jak poprzednio, w pakiecie będzie taniej?
Re: T.I.M.E Stories
: 08 lis 2017, 12:02
autor: MBprint
Ależ oczywiście! Informacja dot. promocji będzie na naszym Facebooku oraz w korespondencji z każdym zainteresowanym
Re: T.I.M.E Stories
: 08 lis 2017, 12:43
autor: playerator
MBprint pisze:... Informacja dot. promocji będzie na naszym Facebooku oraz w korespondencji z każdym zainteresowanym
To może (wzorem sklepów) załóżcie na forum swój wątek, będzie prosto i wygodnie. I już nie offtopuję więcej
Re: T.I.M.E Stories
: 08 lis 2017, 13:02
autor: MBprint
Poważnie myślimy nad otwarciem nowych kanałów komunikacji z klientami. Ten zaproponowany z pewnością jest jednym z nich
Re: T.I.M.E Stories
: 10 lis 2017, 10:48
autor: uyco
to co, czekamy z akcją na pozostałe dwa scenariusze i zamawiamy w komplecie?
Co do pozostałych scenariuszy konkursowych - oczywiście będziemy je drukować, ale obydwa pliki są jeszcze na etapie przeróbek autorskich, kolejno trafią do nas i będą wymagały przygotowania drukarskiego, a następnie dopiero Rebel je opublikuje. Zatem trudno powiedzieć o jakim przedziale czasowym mówimy.
Pozdrawiamy!
Re: T.I.M.E Stories
: 12 lis 2017, 13:39
autor: chudy9708
Zakupiłem T.I.M.E Stories i jestem zachwycony, tak samo jak moi towarzysze do grania. Ogólnie oprócz mnie dla pozostałej trójki jest to pierwsza styczność z takimi nieco bardziej ambitnymi planszówkami i każdy jest bardzo zadowolony, wkręciliśmy się do tego stopnia, że po przejściu scenariusza podstawowego Azyl odrazu kupiliśmy Sprawe Marcy. Poniżej napisze swoje wrażenia z rozgrywki z obu scenariuszy.
Azyl
Spoiler:
Moim zdaniem bardzo klimatyczny scenariusz grająć w niego czułem jak ocieka z niego klimat tego zakładu psychiatrycznego. Scenariusz był nastawiony na zagadki . Sama zagadka była bardzo fajna, napotkaliśmy jeszcze jeden problem ponieważ klucz, który myśleliśmy, że już nie będzie nam potrzebny schowaliśmy gdzieś pod inne karty i samo hasło udało się utworzyć bez kilku liter ale nie mogliśmy znaleźć potrzebnej cyfry. Później jakoś się zorientowaliśmy i udało się ukończyć ten scenariusz. Ukończyliśmy go w 3 skoku ale gramy na luzie, nie spinamy się na jak najmniejszą ilość skoków tylko żeby przeżyć historie.
Sprawa Marcy
Spoiler:
Scenariusz bardzo nastawiony na akcje, podeszliśmy do tego scenariusza zbyt podejrzliwie i na siłe szukaliśmy jakiś zagadek, a to było zupełnie niepotrzebne bo jest to scenariusz bardziej filmowy. Co do samego scenariusza to czułem niedosyt i ogramy go pewnie jeszcze raz ponieważ ukończyliśmy go bez odsłuchania kaset i wizyty w labolatorium. Zdobyliśmy 3 dziewczynki i udaliśmy się na dach i tam szczęśliwie jedna osoba z mojej drużyny stwierdziła żebyśmy wybrali dziewczyne bo jest ona podobna do tej z bazy i udało się. Lecz tak jak mówiłem jest niedosyt bo nie wiemy co i jak tak naprawde. Sam pomysł umieszczenia na górze kart tych pasków do DNA był super nikt nie zwracałna to wgl uwagi a tu nagle pasuje i było to kluczowe.
Teraz pora zakupić Proroctwo Smoków i dalej cieszyć się tymi historiami.
Re: T.I.M.E Stories
: 12 lis 2017, 13:58
autor: KQuest
chudy9708 pisze:Sprawa Marcy
Spoiler:
Scenariusz bardzo nastawiony na akcje, podeszliśmy do tego scenariusza zbyt podejrzliwie i na siłe szukaliśmy jakiś zagadek, a to było zupełnie niepotrzebne bo jest to scenariusz bardziej filmowy. Co do samego scenariusza to czułem niedosyt i ogramy go pewnie jeszcze raz ponieważ ukończyliśmy go bez odsłuchania kaset i wizyty w labolatorium. Zdobyliśmy 3 dziewczynki i udaliśmy się na dach i tam szczęśliwie jedna osoba z mojej drużyny stwierdziła żebyśmy wybrali dziewczyne bo jest ona podobna do tej z bazy i udało się. Lecz tak jak mówiłem jest niedosyt bo nie wiemy co i jak tak naprawde. Sam pomysł umieszczenia na górze kart tych pasków do DNA był super nikt nie zwracałna to wgl uwagi a tu nagle pasuje i było to kluczowe.
Spoiler:
Spoiler:
Sprawa Marcy to chyba mój ulubiony scenariusz z pierwszych trzech (od Azylu do smoków). Prawda jest taka, że cały ten scenariusz to zagadka. Według mnie dużo straciliście zgadując która dziewczyna była tą właściwą. Aspekt wizualny nie ma tu żadnego znaczenia, bo wszystkie miały być podobne do tej z bazy i każda mogła być tą której szukacie. W trakcie scenariusza powinniście znaleźć kilka wskazówek, które pozwolą wam zdecydować, którą dziewczynę powinniście uratować i to właśnie ta dedukcja i bycie detektywem rozwiązującym sprawę sprawiły, że ten scenariusz podobał mi się bardziej od zagadek z Azylu.
Re: T.I.M.E Stories
: 12 lis 2017, 18:52
autor: chudy9708
KQuest pisze:
chudy9708 pisze:Sprawa Marcy
Spoiler:
Scenariusz bardzo nastawiony na akcje, podeszliśmy do tego scenariusza zbyt podejrzliwie i na siłe szukaliśmy jakiś zagadek, a to było zupełnie niepotrzebne bo jest to scenariusz bardziej filmowy. Co do samego scenariusza to czułem niedosyt i ogramy go pewnie jeszcze raz ponieważ ukończyliśmy go bez odsłuchania kaset i wizyty w labolatorium. Zdobyliśmy 3 dziewczynki i udaliśmy się na dach i tam szczęśliwie jedna osoba z mojej drużyny stwierdziła żebyśmy wybrali dziewczyne bo jest ona podobna do tej z bazy i udało się. Lecz tak jak mówiłem jest niedosyt bo nie wiemy co i jak tak naprawde. Sam pomysł umieszczenia na górze kart tych pasków do DNA był super nikt nie zwracałna to wgl uwagi a tu nagle pasuje i było to kluczowe.
Spoiler:
Spoiler:
Sprawa Marcy to chyba mój ulubiony scenariusz z pierwszych trzech (od Azylu do smoków). Prawda jest taka, że cały ten scenariusz to zagadka. Według mnie dużo straciliście zgadując która dziewczyna była tą właściwą. Aspekt wizualny nie ma tu żadnego znaczenia, bo wszystkie miały być podobne do tej z bazy i każda mogła być tą której szukacie. W trakcie scenariusza powinniście znaleźć kilka wskazówek, które pozwolą wam zdecydować, którą dziewczynę powinniście uratować i to właśnie ta dedukcja i bycie detektywem rozwiązującym sprawę sprawiły, że ten scenariusz podobał mi się bardziej od zagadek z Azylu.
Sprawa Marcy
Spoiler:
No wszystkie były podobne i był to zwykły strzał, że ona jest najbardziej podobna i udało się trafić. Zdajemy sobie sprawe,
że straciliśmy dużo na hisotrii ponieważ mieliśmy te kasety ale nie udało się ich odsłuchać i odwiedzić jakiś znaczących lokacji, gdzie były na pewno jakieś wskazówki dlatego usiądziemy do tego sceniarusza jeszcze raz chociażby po to, żeby go całego wyczerpać i nie czuć tego niedosytu.
Re: T.I.M.E Stories
: 05 gru 2017, 14:38
autor: REBEL.pl
Krótka informacja, dla tych co mogli ją przeoczyć.
W ramach przeprowadzanej kampanii wspieram.to dla serii T.I.M.E Stories jednym z odblokowanych osiągnięć było przygotowanie konkursu na scenariusz fanowski do tej gry.
W ramach konkursu otrzymaliśmy 3 zgłoszenia, wszystkie z naprawdę wysokiej jakości scenariuszami. Opublikowaliśmy wyniki na naszej stronie wydawnictwa, a scenariusze są gotowe do pobrania i samodzielnego wydruku lub wykorzystania jednej z wielu dostępnych drukarni, które zajmują się przygotowaniem scenariusza.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową aktualizacją klikając w link lub obrazek:
Scenariusz Ard Gaeth. Grał ktoś? Warto? Wiek graczy? To jest PL?
Pozdrawiam
Re: T.I.M.E Stories
: 06 gru 2017, 12:50
autor: MBprint
To ten scenariusz - https://drive.google.com/file/d/0BzRPWr ... JYLTg/view. Scenariusz fanowski, dość wymagający i przeznaczony zdecydowanie dla graczy pełnoletnich. Jest w j. polskim, bardzo ładna grafika. W naszej ocenie lepszy niż np. Pariah Missouri. Pozdrawiamy
Re: T.I.M.E Stories
: 08 gru 2017, 11:22
autor: Banan2
REBEL.pl pisze:
W ramach konkursu otrzymaliśmy 3 zgłoszenia, wszystkie z naprawdę wysokiej jakości scenariuszami. Opublikowaliśmy wyniki na naszej stronie wydawnictwa, a scenariusze są gotowe do pobrania i samodzielnego wydruku lub wykorzystania jednej z wielu dostępnych drukarni, które zajmują się przygotowaniem scenariusza.
Czy te scenariusze mają jakieś ograniczenia wiekowe?
Pozdrawiam
Re: T.I.M.E Stories
: 08 gru 2017, 11:33
autor: REBEL.pl
Banan2 pisze:
REBEL.pl pisze:
W ramach konkursu otrzymaliśmy 3 zgłoszenia, wszystkie z naprawdę wysokiej jakości scenariuszami. Opublikowaliśmy wyniki na naszej stronie wydawnictwa, a scenariusze są gotowe do pobrania i samodzielnego wydruku lub wykorzystania jednej z wielu dostępnych drukarni, które zajmują się przygotowaniem scenariusza.
Czy te scenariusze mają jakieś ograniczenia wiekowe?
Pozdrawiam
Według nas 14+ ze względu na tematykę wojny i powiązane z nią wydarzenia w scenariuszu.
Re: T.I.M.E Stories
: 13 gru 2017, 11:20
autor: wirusman
Szukam pudełek na scenariusze fanowskie, ktoś widział?
Re: T.I.M.E Stories
: 13 gru 2017, 23:30
autor: grzemek
Grał, ktoś juz w te konkursowe? Ktorys polecicie?
Re: T.I.M.E Stories
: 17 gru 2017, 16:34
autor: krecilapka
No nie wypadałoby mi inaczej napisać, że kolejność nie jest przypadkowa a scenariusz pierwszy jest naprawdę wywalony w kosmos . Chociaż nie jest bez wad .