Re: T.I.M.E Stories
: 09 paź 2017, 11:22
Dzięki za wyjaśnienie.
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
Sklep podaje, że wysyłki dodatkowych scenariuszy rozpoczną się "około 10 października".Gio pisze:Czy Rebel dał jakieś konkretne daty premiery kolejnych dodatków? (Ekspedycja i Światło wiary)
Jeśli już wrzuciłeś to wszystko w spoiler to może nie zdradzaj poza nim tego co w nim jest w taki sposób jak to zrobiłeś._Jarek_ pisze:-- EDIT --
Jednak pojawiły się obawy, że drugi temat może zostać uznane za spoiler, więc dla spokojnego sumienia ukryłem pytania dotyczące ...
Przecież pozostawiona wzmianka nic nie zdradza. Celowo napisałem czego dotyczy pytanie, żeby zainteresowani mogli ocenić czy chcą tam zajrzeć. Nawet w ukrytym tekście nie ma informacji istotnych w moim odczuciu, ale to już jest sprawa subiektywna, więc nie będę się spierał. Ale już samo użycie słowa "kapsułki" przecież nie jest spoilerem. Informacja, że gdzieś o nich piszą jest jedynie potwierdzeniem, że mogą się przydać, ale nie zdradza nic co może wpływać na odbiór gry, albo zachowanie podczas rozgrywki. W końcu są to elementy zawarte w zestawie podstawowym i oczywiste jest, że wcześniej czy później znajdzie się dla nich zastosowanie.KQuest pisze:Jeśli już wrzuciłeś to wszystko w spoiler to może nie zdradzaj poza nim tego co w nim jest w taki sposób jak to zrobiłeś._Jarek_ pisze:-- EDIT --
Jednak pojawiły się obawy, że drugi temat może zostać uznane za spoiler, więc dla spokojnego sumienia ukryłem pytania dotyczące ...
Dzięki za odpowiedzi. Mam jednak pewne wątpliwości (ad.1) i dodatkowe pytanie (ad.2).Apos pisze:Ad. 1 (zasady)
Wszystkie postacie stojące na karcie z kłódką muszą wpierw rozwiązać jej zadanie. Nie mogą się przemieścić ani opuścić obszaru. Wyjątek: koniec czasu lub śmierć wszystkich bohaterów i powrót na początek gry.
Ad. 2Spoiler:
_Jarek_ pisze:Przecież pozostawiona wzmianka nic nie zdradza. Celowo napisałem czego dotyczy pytanie, żeby zainteresowani mogli ocenić czy chcą tam zajrzeć.KQuest pisze:Jeśli już wrzuciłeś to wszystko w spoiler to może nie zdradzaj poza nim tego co w nim jest w taki sposób jak to zrobiłeś._Jarek_ pisze:-- EDIT --
Jednak pojawiły się obawy, że drugi temat może zostać uznane za spoiler, więc dla spokojnego sumienia ukryłem pytania dotyczące ...
Ad. 1_Jarek_ pisze:Dzięki za odpowiedzi. Mam jednak pewne wątpliwości (ad.1) i dodatkowe pytanie (ad.2).Apos pisze:Ad. 1 (zasady)
Wszystkie postacie stojące na karcie z kłódką muszą wpierw rozwiązać jej zadanie. Nie mogą się przemieścić ani opuścić obszaru. Wyjątek: koniec czasu lub śmierć wszystkich bohaterów i powrót na początek gry.
Ad. 2Spoiler:
Ad.1
Jeśli na innej karcie jest napisane mniej więcej (wydaje mi się, że takie ogólne sformułowanie też nie jest spoilerem, ale już wolę dmuchać na zimne):to jest to w sprzeczności z koniecznością wykonywania testów.Spoiler:
Być może masz rację, bo w końcu ze względu na wątpliwości w tej kwestii zadałem pytanie. Ja jednak byłem zwolennikiem torii, że skoro nakazuje się nam zrobić coś natychmiast, to nie ma czasu na wykonywanie akcji. A bez tych akcji nie wykonamy testu na karcie z kłódką.
Ad.2Spoiler:
Andy pisze:Spoiler:
KQuest pisze:Spoiler:
Boję się jawnie podać w jakim scenariuszu natknąłem się na taką sytuację, więc sugeruję nie zaglądać tu nikomu, kto nie przeszedł jeszcze wszystkich oficjalnych scenariuszy poprzedzających Wyprawę Endurance.donmakaron pisze:Napisz w spoilerze czy pw, w którym dokładnie miejscu była taka sytuacja z kartą z kłódką i drugą, przenoszącą do innej lokacji, bo wydaje mi się, że twórcy w miarę pilnują żeby nie było takich sprzeczności.
Gio pisze: Kilka pytań do osób które ukończyły scenariusz Ekspedycja Endurance:
Światło wiary
_Jarek_ pisze:Spoiler:
W instrukcji jest napisane:_Jarek_ pisze:Spoiler:
To jest specyficzna zasada, która odnosi się do ogólnych zasad poruszania się. Zasada "nie możesz opuścić karty dopóki nie skończysz danego testu na karcie." nadpisuję zasadę "możesz poruszać się swobodnie pomiędzy kartami oraz lokacjami"Lock
When a lock is present on a card, you must pass this test (trap, combat, etc.). You cannot leave the card before you’ve successfully defeated it.
Tę zasadę rozumiem, ale nie rozpatrywałem jej w kontekście swobodnego poruszania między obszarami, a nakazu z innej karty mówiącego, że mamy natychmiast rozłożyć karty innego obszaru (tzn. to nie my postanowiliśmy zmienić obszar, tylko nakazała nam to odkryta karta).Apos pisze:To jest specyficzna zasada, która odnosi się do ogólnych zasad poruszania się. Zasada "nie możesz opuścić karty dopóki nie skończysz danego testu na karcie." nadpisuję zasadę "możesz poruszać się swobodnie pomiędzy kartami oraz lokacjami"
Apos pisze:Sytuacja z Sprawa MarcySpoiler:
Da się, nie jest to łatwe, ale gra podpowiada nam co należy zrobić .charlie brown pisze:Pytania o scenariusz: Machinacje. Przeszliśmy dzisiaj cały scenariusz, ale pozostał pewien niesmak. Czy jest w grze podpowiedź jak rozwiązać pierwszą (nie finałową) zagadkę, czy trzeba działać metodą prób i błędów?
Może ktoś jest w stanie odpowiedzieć na moje pytania ze spojleraSpoiler: