Strona 2 z 2

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 14 lip 2015, 23:43
autor: Bartoszeg02
o cholera :P bardzo elegancka grafika :)) Czekam na więcej fotek ! Nie podobają mi się tylko te białe tła na pionkach stworów ... niby jest czytelniej ale przypomina mi to stare magie i miecze gdzie cała oprawa graficzna była bardzo biedna ...

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 15 lip 2015, 13:04
autor: juvee
Dzięki za komentarz ;).

Odwiedź https://www.facebook.com/SpellsAndGames aby nadążać za nowinkami :)

Co do pionków, zastanawiamy się nad różnymi opcjami, ale zdecydujemy się na taką która pod względem kosztów i feela będzie pasować :).

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 01 sie 2015, 15:30
autor: juvee
Bawimy się i prototypujemy elementy które będą dostępne w grze:
Obrazek
Obrazek

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 12 sie 2015, 14:43
autor: juvee
Przedstawiamy podgląd pudełka

Obrazek

Więcej na naszym profilu na fb: https://www.facebook.com/SpellsAndGames

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 14 gru 2015, 13:19
autor: juvee
Maly update, wypuscilismy filmik ktory opowiada historie ktora dzieje sie przed rozpoczeciem gry:

https://www.youtube.com/watch?v=tUiz_MADWUk

Duzo wiecej innych mniejszych nowosci na naszym FB.

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 14 gru 2015, 13:36
autor: Rocy7
Jakis draft instrukcji? Jak wyglada walka?

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 14 gru 2015, 13:40
autor: juvee
Po swietach opublikujemy draft instrukcji do wgladu.
Prawdopodobnie w tym tygodniu opublikujemy jeszcze jeden material.

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 02 lut 2016, 07:06
autor: Panczo
juvee pisze:Po swietach opublikujemy draft instrukcji do wgladu.
Prawdopodobnie w tym tygodniu opublikujemy jeszcze jeden material.
czyżby projekt wstrzymany? szkoda by było ... chociaż do tej instrukcji chciałem zajrzeć, wiadomo grafiki nakręcają na grę ale jednak same gry nie sprzedają (przynajmniej nie mi) :)

także czekam na więcej :)

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 12 mar 2016, 01:05
autor: juvee
Hej, projekt nie wstrzymany, a cały czas rozwijany ;).

Postanowiliśmy że nie opublikujemy drafta, tylko już bardziej rozwiniętą instrukcję, obecnie nad nią pracujemy, chcemy domknąć wszystkie elementy gry, aby potem się z niczego nie wycofywać :).

W ten weekend domykamy wszystkie elementy, aby nie dodawać już nic więcej, zawsze jakiś pomysł na urozmaicenie gry się pojawiał, ale już wystarczy, dlatego teraz zaczniemy ciąć nadmiar :).

Na bieżąco możesz śledzić postępy gry na naszym fb: https://www.facebook.com/SpellsAndGames

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 14 cze 2016, 21:50
autor: juvee
Milo mi poinformowac ze wlasnie wydalismy na swiat nasza strone internetowa:

http://www.spellsandgames.com

Znajdziecie na niej wieksza ilosc informacji na temat gry.

Pozdrawiam!

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 15 cze 2016, 01:39
autor: juvee
Przygotowalismy unboxing naszego prototypu:
https://www.youtube.com/embed/gZfZKe3ycek

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 15 cze 2016, 17:20
autor: misioooo
Lepiej przywieźcie to do Wrocławia, geekszop na pewno chętnie weźmie prototyp i potestuje ;P

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 16 cze 2016, 08:29
autor: Rocy7
Przejrzałem filmik oraz wrazenia testerow, nie wynika z nich czym Was tytul różni się od innych dungeon crawlerow, rozwoj postaci, decyzje standard. Nawet system "idź i zobacz" w podobnej formie jest w Dungeon Saga Dwarf King Quest w trybie uncharted dungeon lub w wersji zmodyfikowanej w Imperial Assault. 110 zł niby nie jest drogo, ale czym wyróźnia się Wasz tytuł mechanicznie?

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 05 lip 2016, 16:47
autor: juvee
Czesc wszystkim,
przepraszam za pozna odpowiedz, bylem na malym urlopie.

W miedzy czasie wydarzylo sie kilka rzeczy ktore moga odpowiedziec na troche pytan:
1) Wywiad przeprowadzony przez BigBadDice:
http://bigbaddice.pl/wywiad-tworca-gry- ... gi-rytual/
W dużym skrócie, mroczny władca w znany tylko mu sposób rozmieszcza i tworzy swoją zdradliwą mapę. Na każdym skrawku mapy znajdują się rożne punkty wyjścia oraz symbole – oko oraz strzałka, każdy z nich powoduje aktywacje zdarzenia/misji czy potyczki w innym momencie. Oko – po przejściu przez korytarz na którym ono występuje, natomiast strzałka – po przejściu w korytarz na który wskazuje. Na tilach mogą wystąpić 4 różne opcje: zdarzenie, misja, potyczka oraz niewiadoma, co oznacza że należy wziąć kartę danego typu czy rzucić kością aby wylosować co czeka gracza. Daje to bardzo interesujące rozwiązania i możliwości rozplanowania swojego tunelu w sposób praktycznie nieskończony.

Celem Mrocznego Władcy jest urośnięcie w sile tak bardzo, aby zatrzymać „najeźdźców” przed wypełnieniem rytuału, dzięki zwiększaniu swojego poziomu, może używać nowych zdolności, przywoływać potwory i je kontrolować.

Bohaterowie oczywiście także zdobywają poziomy, korzystają z przedmiotów, które znajdują i mogą kupować. Mogą korzystać ze swoich specjalnych zdolności oraz je ulepszać, co jest bardzo ciekawe, ponieważ daje to możliwość zrobienia lekko różnych postaci z każdą sesją. Ich głównym celem gry jest wymiana przez bohaterów wszystkich pieczęci które utrzymują Mrocznego Władcę w ryzach.

Bohaterowie posiadają swoje skażone strony, które otrzymują skazy za każde ich przymusowe przejście na nią, mogą to być mutacje, defekty czy daleko idące „problemy” psychiczne. Skazy także pomagają Władcy w kontrolowaniu bohaterów, wykorzystując ich słabości.

Bohaterowie wręcz wkraczają w Ruiny totalnie nie wiedząc co ich czeka, może spotkać ich tak wiele rzeczy, że trudno do końca opisać .
2) Pierwszy filmik z kulis powstawania gry:
https://www.youtube.com/watch?v=dLB-nzCRxJg

Nasz tytul wyroznia sie tym, ze nic nie jest zdefiniowane, w przypadku gry nie scenariuszowej, wszystko jest dostosowywane w trakcie gry. System idz i zobacz w formie przedstawionej na filmiku jest lekko przestarzaly, jest juz nastepna jego wersja. Wiem ze nie jest to do konca odpowiedz na Twoje pytanie Rocy7, ale nie chce sie zobowiazywac dopoki nie domkniemy wszystkiego.

Pozdrawiam,
juvee

Re: Ruiny: Drugi Rytuał - strategiczno/przygodowa gra bitewn

: 24 kwie 2017, 09:44
autor: Piter1991
Pierwszy kwartał się powoli kończy, jakiś update odnoście wystartowania kampanii ?