Witam,
Poszukuję gry w której gracze będą walczyli o podbój świata/ europy zależy mi na:
Negatywnej interakcji
Możliwości zawierania sojuszy
Różnych charakterystykach dostępnych nacji
Autentyczności konfliktu - osadzeniu akcji w historii
Dobrej mechanice dla 4+ graczy
Dopuszczam element losowości ale nie chciałbym aby był on decydujący.
Z góry bardzo dziękuję za wszystkie propozycje.
Pozdrawiam,
Negatywna interakcja/ podbój świata/ 4-5 osób
Re: Negatywna interakcja/ podbój świata/ 4-5 osób
Co z ciężarem gry i długością? Ekipa ma jakieś doświadczenie? Wymagania trochę pasują pod lekki wargaming, a tam w bitwie musi być jakiś los...
Moje pierwsze myśli to w rosnąco pod względem skomplikowania:
http://boardgamegeek.com/boardgame/126042/nations
http://boardgamegeek.com/boardgame/2645 ... rd-edition
http://boardgamegeek.com/boardgame/17392/here-i-stand
Zawsze możesz też wybrać ten typ gier, tylko w kosmosie np Eclipse czy Twilight Imperium.
Moje pierwsze myśli to w rosnąco pod względem skomplikowania:
http://boardgamegeek.com/boardgame/126042/nations
http://boardgamegeek.com/boardgame/2645 ... rd-edition
http://boardgamegeek.com/boardgame/17392/here-i-stand
Zawsze możesz też wybrać ten typ gier, tylko w kosmosie np Eclipse czy Twilight Imperium.
Re: Negatywna interakcja/ podbój świata/ 4-5 osób
Chciałbym aby gra rozgrywka toczyła się około 2-4 godzin. Ciężar gry ? Nie ma większego znaczenia. Poradzimy sobie. Gra w którą ostatnio grywaliśmy dość często to sid meiers civilization, ryzyko też probowaliśmy ale losowość nas strasznie denerwowała.
Re: Negatywna interakcja/ podbój świata/ 4-5 osób
Britannia, Italia, Hannibal Barkas, Here I Stand, Napoleonic Wars, Onward Christian Soldiers, Sword of Rome i w ogóle jeszcze więcej gier o tematyce historycznej których akurat nie mam.
-
- Posty: 1007
- Rejestracja: 15 gru 2012, 21:31
- Lokalizacja: Warszawa Tarchomin
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 46 times
Re: Negatywna interakcja/ podbój świata/ 4-5 osób
Polecam Kemeta. Może nie do końca osadzona w historii, ale bardzo sensowny czas rozgrywki w stosunku do ilości emocji.
Negatywna interakcja - tak
Możliwości zawierania sojuszy - tak, ale raczej krótkotrwałe.
Różnych charakterystykach dostępnych nacji - Tutaj mamy rozróżnienie przez zakup unikalnych kafli, również jednostek specjalnych.
Dobrej mechanice dla 4+ graczy - Najlepiej chodzi na 4-5 osób.
Losowość bardzo mała jak na grę wojenną.
Negatywna interakcja - tak
Możliwości zawierania sojuszy - tak, ale raczej krótkotrwałe.
Różnych charakterystykach dostępnych nacji - Tutaj mamy rozróżnienie przez zakup unikalnych kafli, również jednostek specjalnych.
Dobrej mechanice dla 4+ graczy - Najlepiej chodzi na 4-5 osób.
Losowość bardzo mała jak na grę wojenną.
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Negatywna interakcja/ podbój świata/ 4-5 osób
te warunki spełnia Burning Suns, ale klimat to kosmos więc konflikty nie są autentyczne, poza tym w chwili obecnej nie jest w sprzedaży detalicznej, ale pewnie pojawi się na rynku wtórnym za parę miesięcy. Zwłaszcza charakterystyki dostępnym nacji są zróżnicowane gdyż w grze jest możliwych około 1000 kombinacji Ideologii (technologie), Rasa (statystyki jednostek) oraz Struktur (różne rzeczy jak ruch jednostek, ilość budowania, dostępność artefaktów.).Bdjl pisze:Negatywnej interakcji
Możliwości zawierania sojuszy
Różnych charakterystykach dostępnych nacji
Dobrej mechanice dla 4+ graczy