Strona 27 z 31

Re: Star Wars LCG

: 13 sie 2015, 14:01
autor: pan_satyros
Fajnym pomysłem byłoby wrzucić tu jakieś fajne, przetestowane talie do domowego grania. Dla osób, które nie przepadają za DB mogłaby to być jakaś inspiracja.

Re: Star Wars LCG

: 13 sie 2015, 16:40
autor: Desaix1800
Dobry pomysł :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Re: Star Wars LCG

: 13 sie 2015, 20:37
autor: Rune
pan_satyros pisze:Fajnym pomysłem byłoby wrzucić tu jakieś fajne, przetestowane talie do domowego grania. Dla osób, które nie przepadają za DB mogłaby to być jakaś inspiracja.
Nawet bardzo dobry pomysł [emoji2]

Re: Star Wars LCG

: 14 sie 2015, 07:55
autor: Red Baron
Zapraszam zainteresowanych na forum poświęcone Star Wars LCG.
http://starwars.sztab.com.pl/viewforum.php?f=5
Bez problemu znajdziecie tam ciekawe talie i wiele osób które chętnie pomogą i odpowiedzą na pytania o zasady czy budowę swoich decków.

Re: Star Wars LCG

: 14 sie 2015, 08:13
autor: Rune
A mam pytanie, bo nie pamiętam, czy Galakta zamknęła wydawanie SW LCG w wersji polskiej?

Edit: Już znalazłem info, że zaprzestali.

Re: Star Wars LCG

: 14 sie 2015, 13:27
autor: Teokrata
Red Baron pisze:Zapraszam zainteresowanych na forum poświęcone Star Wars LCG.
http://starwars.sztab.com.pl/viewforum.php?f=5
Bez problemu znajdziecie tam ciekawe talie i wiele osób które chętnie pomogą i odpowiedzą na pytania o zasady czy budowę swoich decków.
oraz na grupe FB - https://www.facebook.com/groups/StarWar ... ?pnref=lhc

:D

Re: Star Wars LCG

: 14 sie 2015, 13:50
autor: Teokrata
pan_satyros pisze:To może pytanie z perspektywy gracza, który opuścił SW po cyklu Hoth - czy jest sens wracać? czy nowe dodatki wniosły coś ciekawego? Jakieś konkretne, ciekawe mechaniki?
KILKA SŁÓW o rozwoju SW LCG:

Z perspektywy czasu IMHO pierwsze dwa cykle do SW LCG byly takie sobie, ok znajdziemy tam fajne i grywalne sety ale nie wprowadzily one za duzo do gry... drugi cykl przynajmniej mocno wykorzystywal mechanike balansu mocy, szkoda tylko ze dopakowal frakcje, ktore juz byly mocne (Mara i Jerec dla Sithow, Yoda i Kyle dla Jedi). pierwsza powazna zmiane wywolal deluxe Between the Shadows, ktory totalnie przepakowal jedi oraz przyniosl w koncu karty zielonym Lowcom Nagrod (Scums) tak, ze zaczeli grac na turniejach (Xizor, Zekka). Jedi niby dostali restrykcjami i erratami ale juz dlugo beda bardzo mocni. Kolejna duza zmiana w grze to trzeci cykl i nowa mechanika pilotow oraz sety skupiajace sie na pojazdach, co jest istotne bo gra byla i poniekad jest zdominowana przez super-postacie typu: Luke, Yoda, Han, Palpatine, Vader czy Mara Jade. Nadchodzacy deluxe dla Imperium i Szmuglerow tez namiesza bo bedzie dodatkiem, ktory obok cyklu pilotow przyniesie bardzo dobre karty dla Imperial Navy. Czwarty juz zapowiedziany cykl z motywem przewodnim planety Endor doda nowy typ kart - misje, rodzaj celow ktore bedziemy zagrywac pod kontrole przeciwnika i niszczyc aby dostawac bonusy i przyblizac sie do zwyciestwa (beda sie liczyly jak normalne zniszczone cele). Co z tego wynika? ano to, ze jesli ktos ma podstawke i chce urozmaic sobie gre to wedlug mnie moze spokojnie odpuscic sobie dwa pierwsze cykle, mysle, ze moze tez nie kupowac Edge of Darkness (zwlaszcza, ze sa tam pojedyncze sety). Polecam zaczac przygode od trzeciego cyklu oraz dwufrakcyjnych delux'ow a potem dokupic czwarty cykl.

Re: Star Wars LCG

: 14 sie 2015, 14:01
autor: pan_satyros
Jak to mówią - po ptokach i tak kupiłem wszystko (poza równowagą mocy) ...
Przy naszych domowych rozgrywkach pewnie i 2 pierwsze cykle dadzą sporo frajdy, nawet jeśli nie stworzą talii turniejowych.

Re: Star Wars LCG

: 14 sie 2015, 16:45
autor: Rune
pan_satyros pisze:Jak to mówią - po ptokach i tak kupiłem wszystko (poza równowagą mocy) ...
Przy naszych domowych rozgrywkach pewnie i 2 pierwsze cykle dadzą sporo frajdy, nawet jeśli nie stworzą talii turniejowych.
Wszystko w sensie, co Galakta wydała u nas?

Re: Star Wars LCG

: 14 sie 2015, 16:52
autor: pan_satyros
Rune pisze:
pan_satyros pisze:Jak to mówią - po ptokach i tak kupiłem wszystko (poza równowagą mocy) ...
Przy naszych domowych rozgrywkach pewnie i 2 pierwsze cykle dadzą sporo frajdy, nawet jeśli nie stworzą talii turniejowych.
Wszystko w sensie, co Galakta wydała u nas?
To co wyszło PL (+x2 tam gdzie trzeba) i kolejne już ANG. Mieszanie nigdy mi nie przeszkadzało.
Trochę używek i trochę z rabatem 20%. Wyszło akceptowalnie jak na wejście w kilkuletnie już LCG, chociaż i tak kopnęło w kieszeń tak, że wciąż boli.

Re: Star Wars LCG

: 14 sie 2015, 16:58
autor: Bogus_law
Wszystkie duże pudła trzeba dwa razy ?

Re: Star Wars LCG

: 14 sie 2015, 17:24
autor: pan_satyros
Bogus_law pisze:Wszystkie duże pudła trzeba dwa razy ?
Jeśli już coś można 2x to TYLKO Zestaw Podstawowy i Krawędź ciemności. Reszta zawsze ma wszystko w maksymalnej możliwej liczbie sztuk.
Ja wyżej wymienione wziąłem 2x tylko dlatego, że znalazłem na forum w dobrych cenach.

Re: Star Wars LCG

: 15 sie 2015, 08:43
autor: Teokrata
Bogus_law pisze:Wszystkie duże pudła trzeba dwa razy ?
generalnie tylko core set potrzebujesz x2

wyjatkowo Edge of Darkness tez trzeba niby kupic x2 zeby miec kompletne sety ALE z perspektywy czasu mozesz sobie podarowac to pudelko bo zieloni maja najlepsze karty w Between the Shadows i cyklu pilotow a żółci maja dobre sety rozbite po roznych dodatkach, tak jak pisalem wyzej polecam raczej 3 cykl i dwu-frakcyjne deluxy, takie jak Imperial Entanglements i Between the Shadows. Do grania w 3-4 (multiplayer) osoby potrzeba Balance of the Force.

wszystkie dodatki POZA core setem i Edge of Darkness wystarczy kupic x1

Re: Star Wars LCG

: 15 sie 2015, 14:08
autor: Desaix1800
Red Baron pisze:
Ja jestem u rodziny pod Bielskiem ale mam dopiero 2 core Sety i stad moje pytanie cy możecie polecić jakiś fajny deck do jasnej strony?
Spróbuj tak:
Grasz na Jedi.
2x Journey to Dagobah
2x A Hero's Journey
2x Rebel Fleet
2x The Defense of Yavin 4
2x Draw Their Fire

Dużo statków, droższe starasz się je wystawiać przy pomocy Yavin 4 (kluczowy jest Home One)
Luke jeżeli przyjdzie jest dobry do czyszczenia upierdliwych postaci (używając Targeted Strike) - z Lightsaber albo Trust Me robi się mocny.
Do tego X-wing Escort gdy złapiesz przeciwnika tylko z Devastatorem na stole, wykonujesz samobójczy atak :)
To ostatnie to z core seta ?

Re: Star Wars LCG

: 15 sie 2015, 14:44
autor: pan_satyros
Desaix1800 pisze: To ostatnie to z core seta ?
tak
Obrazek

Re: Star Wars LCG

: 15 sie 2015, 20:30
autor: Desaix1800
Dzięki jakoś mi się nie wygooglało ;) Ok składam i będę testował :)

Re: Star Wars LCG

: 15 sie 2015, 21:14
autor: Teokrata
już raz tutaj wrzucalem...

ponizej przykladowe decki na dwoch core setach:

DS - Devastating Sith (agresywny Sith control z pojazdami)
affi - Navy
2x Defense Protocol
2x Devastator
2x Narada Sithow
2x Vader
2x Imperator

DS - Trooper Sith (defensywny Sith Control, sciana pistoletow)
affi - Navy
2x Motti
2x Tarkin
2x Narada Sithow
2x Vader
2x Imperator

Han&Luke control - tego typu deck byl bardzo dlugo grany i jest podwalina tzw "mains"
affi - szmuglerzy
2x Han Solo
2x Luke Skywalker
2x Secret of Yavin 4
2x Yoda
2x Obi-Wan (lub Jedi Training)

Jedi Mind Trick - ofensywa na pojazdach ze wsparciem 4x mind trick
affi - jedi
2x Obi-Wan
2x Jedi Training
2x Defense of Yavin 4
2x Home One
2x Ackbar

Rebel Assault - Najlepsze sety Jedi wsparte 4x rebel assault
affi - rebel alliance
2x Mobilize the Squadrons
2x Defense of Yavin 4
2x Secret of Yavin 4
2x Luke Skywalker
2x Yoda

Re: Star Wars LCG

: 16 sie 2015, 11:05
autor: Desaix1800
Właśnie te decki testuje ale pierwszy Sith nie daje szans za bardzo deckowi Luke&Solo :)

Re: Star Wars LCG

: 21 sie 2015, 10:32
autor: Dr_Kecaj
Jaką paczkę z Echo Mocy lub Hoth polecacie kupić, by dopakować jasną stronę?

Zastanawiam się nad "Wiedza i Obrona"

Za rady "kup 12 x core set i 6 x dodatki" z góry dziękuję :)

Re: Star Wars LCG

: 21 sie 2015, 10:39
autor: Red Baron
Z cyklu Hoth najlepiej The Desolation of Hoth - jest tam świetny (szczególnie teraz przy nowych zasadach dla pilotów) objectiv: Hoth Operations
Z cyklu Echo Of The Force koniecznie pakiety: Heroes and Legends oraz Join Us or Die są tam jedne z najlepszych objectivów do Jedi czyli Kyle Katarn oraz Yoda.

Re: Star Wars LCG

: 28 sie 2015, 21:11
autor: Dr_Kecaj
Red Baron pisze:Z cyklu Hoth najlepiej The Desolation of Hoth - jest tam świetny (szczególnie teraz przy nowych zasadach dla pilotów) objectiv: Hoth Operations
Z cyklu Echo Of The Force koniecznie pakiety: Heroes and Legends oraz Join Us or Die są tam jedne z najlepszych objectivów do Jedi czyli Kyle Katarn oraz Yoda.
Dzięki o taką pomoc chodziło :)

Re: Star Wars LCG

: 30 wrz 2015, 10:07
autor: Sokoov
Też macie wrażenie, że mechanika tej gry stoi w miejscu? Niby są nowe karty odnoszące się do innych aspektów gry, ale wkrada się jakaś monotonia. Kupiłem jakiś czas temu Pośród Cieni, pograłem kilka razy i gra znowu poszła w odstawkę... Czy to znak, że muszę ją sprzedać? :mrgreen:

Re: Star Wars LCG

: 30 wrz 2015, 10:17
autor: Red Baron
Wraz z nowym cyklem gry który lada moment zacznie się ukazywać wchodzi nowa mechanika - Misje.
Więc warto będzie grę odkurzyć z nowymi kartami.

Re: Star Wars LCG

: 30 wrz 2015, 13:59
autor: Sokoov
Tak, wiem, ale zastanawiam się jak te misję będą funkcjonować. Prawdę powiedziawszy rozgrywka nie jest tak długa, żeby był czas dorzucac sobie jeszcze misje.

Re: Star Wars LCG

: 30 wrz 2015, 14:22
autor: Red Baron
Ale misje pomagają wygrać bo są jak kolejny cel traktowane, czyli niszcząc zbliżasz się do wygranej a dodatkowo realizujesz cel misji który daje profity.