Star Wars: Gra karciana LCG (Eric M. Lang)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
sillue
Posty: 468
Rejestracja: 18 kwie 2012, 14:23
Lokalizacja: Piastów
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars LCG

Post autor: sillue »

mulek18 pisze:nie wiem jaki jest sens takiego spamowania. Tak jakbyś tylko ty miał internet....
rozumiem, że dopadła Cię depresja związana z osiągnięciem wieku dojrzewania..?
TTR_1983
Posty: 3932
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 88 times
Kontakt:

Re: Star Wars LCG

Post autor: TTR_1983 »

sillue pisze:
mulek18 pisze:nie wiem jaki jest sens takiego spamowania. Tak jakbyś tylko ty miał internet....
rozumiem, że dopadła Cię depresja związana z osiągnięciem wieku dojrzewania..?
Coś Ci się pomyliło chyba. Zwróciłem po prostu uwagę. to żadna przyjemność przebijać się przez masę zdjęć, które nawet żadnego sensownego komentarza nie zawierają.
Awatar użytkownika
sillue
Posty: 468
Rejestracja: 18 kwie 2012, 14:23
Lokalizacja: Piastów
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars LCG

Post autor: sillue »

mulek18 pisze:
sillue pisze:
mulek18 pisze:nie wiem jaki jest sens takiego spamowania. Tak jakbyś tylko ty miał internet....
rozumiem, że dopadła Cię depresja związana z osiągnięciem wieku dojrzewania..?
Coś Ci się pomyliło chyba. Zwróciłem po prostu uwagę. to żadna przyjemność przebijać się przez masę zdjęć, które nawet żadnego sensownego komentarza nie zawierają.
proponuję na przyszłość poprosić autora na priv, żeby zrobił z tego spoilery...
Awatar użytkownika
Markus
Posty: 2447
Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 555 times
Been thanked: 271 times

Re: Star Wars LCG

Post autor: Markus »

Wystarczy obrazki ukryć w opcji "spoiler" i dodać komentarz z jakiego dodatku pochodzi dany set. :-)
Po co ta spina? :-)
Awatar użytkownika
rzaba
Posty: 445
Rejestracja: 22 kwie 2007, 23:18
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Has thanked: 37 times
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars LCG

Post autor: rzaba »

Z drugiej strony jesli kogos nie interesuje SW LCG to pewnie i tak w temat nie wchodzi. Mnie interesuje i cenie sobie te wrzutki
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Re: Star Wars LCG

Post autor: zioombel »

Ja rownież bardzo lubię te wpisy. Mozna sobie poczytać na Tapatalk noe wchodząc na stronę ffg.
Teokrata
Posty: 130
Rejestracja: 21 lip 2014, 18:52
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Star Wars LCG

Post autor: Teokrata »

Take a look at Command and Control, the Rebel Alliance objective set from the upcoming Evasive Maneuvers Force Pack!
http://teamcovenant.com/blog/2015/04/24 ... d-control/

Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Teokrata
Posty: 130
Rejestracja: 21 lip 2014, 18:52
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Star Wars LCG

Post autor: Teokrata »

Imperial Entanglements
Announcing a New Deluxe Expansion for Star Wars™: The Card Game
https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... nglements/


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ObrazekObrazek

Obrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Obrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Teokrata
Posty: 130
Rejestracja: 21 lip 2014, 18:52
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Star Wars LCG

Post autor: Teokrata »

set Sithów z trzeciego dodatku (Evasive Maneuvers) nowego cyklu:

Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
gocho
Posty: 173
Rejestracja: 10 wrz 2009, 14:19
Lokalizacja: Szczecin
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars LCG

Post autor: gocho »

Moment of triumph
będzie niszczył wszystkie myśliwce o niskim koszcie wraz z pilotami?
gervaz
Posty: 346
Rejestracja: 26 wrz 2009, 09:07
Has thanked: 8 times
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars LCG

Post autor: gervaz »

Ciekawe, czy ten deluxe wyjdzie po polsku. Bardzo bym chciał!
http://bitewniakowepogranicza.blogspot.com/

Blog z pogranicza gier bitewnych i reszty rozrywki bez prądu (w tym picia).
Awatar użytkownika
Desaix1800
Posty: 284
Rejestracja: 01 mar 2011, 18:07
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Star Wars LCG

Post autor: Desaix1800 »

Witajcie,mam pytanko jak prezentuje się SW LCG po tylu cyklach i dużych dodatkach? Czy po graniu w Androida i przymiarkach do Doomtowna , SW LCG da mi trochę radochy ze świata- ( gra byłaby też używany na szkolnym kółku planszówkowym dla moich uczniów)
Awatar użytkownika
rzaba
Posty: 445
Rejestracja: 22 kwie 2007, 23:18
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Has thanked: 37 times
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars LCG

Post autor: rzaba »

Desaix1800 pisze:Witajcie,mam pytanko jak prezentuje się SW LCG po tylu cyklach i dużych dodatkach? Czy po graniu w Androida i przymiarkach do Doomtowna , SW LCG da mi trochę radochy ze świata- ( gra byłaby też używany na szkolnym kółku planszówkowym dla moich uczniów)
ja tylko odnośnie grania w to z dzieciakami (bo ani w Androida ani w Doomtown nie grałem): właśnie powróciłem do SW po 2 latach i zacząłem grac z moim 9-letnim synem. Gra się całkiem przyjemnie (na razie tylko core-sety), zasady nie są może banalne ale do ogarnięcia dla ogranych 9-10 latków. Widze też w tej grze spory potencjał edukacyjny (w sensie grania) - młody na początku robił rażące błędy ale z partii na partie zaczyna dostrzegać zależności miedzy kartami, zaczyna stosować jakieś strategie, pozbywa się kart itp (mój młody ma taką przypadłość ze zawsze coś mu 'sie przyda' i nigdy nie wyrzuca rzeczy - tak w życiu jak i w grach ;) ). Lubie oglądać taki progres u dzieciaków.
gervaz
Posty: 346
Rejestracja: 26 wrz 2009, 09:07
Has thanked: 8 times
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars LCG

Post autor: gervaz »

Jako grający zarówno w Star Wars z dzieckiem, jak i w ANdroida z dorosłymi - wypowiem się.
Dla dzieci - tylko star wars! Dużo prostsze budowanie talli - dzięki czemu są one nieco bardziej wyrównane niż w innych karciankach. Zasady są relatywnie prostsze - bardziej niż w Androidzie. I faktycznie - małemu graczowi łatwiej jest grać z sensem (bo nie trzeba podejmować tak wielu decyzji o dużej ilości implikacji.
Bardzo polecam tą grę jak pierwszą karciankę. Spokojnie i długo można grać na samym core secie.
http://bitewniakowepogranicza.blogspot.com/

Blog z pogranicza gier bitewnych i reszty rozrywki bez prądu (w tym picia).
Awatar użytkownika
Desaix1800
Posty: 284
Rejestracja: 01 mar 2011, 18:07
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Star Wars LCG

Post autor: Desaix1800 »

Jesli chodzi o szkołę gram z ostatnimi klasami gimnazjum i lo Androida mieliśmy sorzedalismy ;) wersje Pl myślimy o powrocie o doomtown myślę na razie i czytam sw ma fajny swiat..mechanike chyba prosta ale magic the gathering zasady ma łatwe a caly fan polega na skladaniu talii w sw też tak jest ?
gervaz
Posty: 346
Rejestracja: 26 wrz 2009, 09:07
Has thanked: 8 times
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars LCG

Post autor: gervaz »

Składanie talii w SW LCG jest prostsze, niż w innych grach tego typu. Robi się ją na bazie kart celu. Trzeba mieć min. 10 kart celu w talii. Do każdej z nich są przypisane na stałe karty zwykłe (tzw. talia dowodzenia). W zależności od tego, co będziesz miał w talii celów, to znajdzie się w grze. Dzięki temu trudniej o absurdy i przygięcie, łatwiej o zbudowanie zbalansowanej talii.
http://bitewniakowepogranicza.blogspot.com/

Blog z pogranicza gier bitewnych i reszty rozrywki bez prądu (w tym picia).
cyberowca
Posty: 117
Rejestracja: 17 lut 2014, 12:27
Lokalizacja: Płońsk
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars LCG

Post autor: cyberowca »

Czy do grania w zaciszu domowy wystarczy jeden CS?
gervaz
Posty: 346
Rejestracja: 26 wrz 2009, 09:07
Has thanked: 8 times
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars LCG

Post autor: gervaz »

MOim zdaniem tak. Można bowiem robić talie jasnej i ciemnej strony z celów różnych stronnictw - tzn. talia może być mieszanką (w różnych proporcjach) np. sithów i marynarki imperium.
http://bitewniakowepogranicza.blogspot.com/

Blog z pogranicza gier bitewnych i reszty rozrywki bez prądu (w tym picia).
Teokrata
Posty: 130
Rejestracja: 21 lip 2014, 18:52
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Star Wars LCG

Post autor: Teokrata »

cyberowca pisze:Czy do grania w zaciszu domowy wystarczy jeden CS?
jeden core set nie bedzie zbalansowany i dosc losowy (1 Imperator/Vader/Devastator/Luke/Han/Yoda/itd na 50 kart), jesli juz chcesz sie pobawic to kup dwa core sety
cyberowca
Posty: 117
Rejestracja: 17 lut 2014, 12:27
Lokalizacja: Płońsk
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars LCG

Post autor: cyberowca »

Szkoda, kusi mnie ta gra. Gramy z żoną w netrunnera jednym CS i bawimy się dobrze, myślałem że tu też się da się pograć na jednym.
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1148
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 200 times
Been thanked: 98 times

Star Wars LCG

Post autor: zioombel »

cyberowca pisze:Szkoda, kusi mnie ta gra. Gramy z żoną w netrunnera jednym CS i bawimy się dobrze, myślałem że tu też się da się pograć na jednym.
Ja gram na jednym i bawię się dobrze ;-)
Żona mniej ;-) temat się nie podoba.
Teokrata
Posty: 130
Rejestracja: 21 lip 2014, 18:52
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Star Wars LCG

Post autor: Teokrata »

JASNE I CIEMNE STRONY SW LCG
(recenzja 2,5 roku po premierze)

Star Wars Gra Karciana (LCG)
Projektantem gry jest Eric M. Lang, znany z takich tytułów jak: Warhammer 40,000: Podbój, Chaos w Starym Świecie, Warhammer: Inwazja, Gra o Tron: gra karciana, Zew Cthulhu: gra karciana.

Na stronie Galakty przeczytamy: "W Star Wars: Grze karcianej dwóch graczy będzie walczyć o losy galaktyki. Przyłącz się do Luke’a Skywalkera, Hana Solo, księżniczki Lei Organy, Obi-Wana Kenobiego i innych bohaterów sagi, rzuć wyzwanie Imperium Galaktycznemu i oprzyj się deprawującemu wpływowi agentów Sithów. Nie? W takim razie poddaj się gniewowi i walcz u boku Dartha Vadera, Imperatora Palpatine’a, wielkiego moffa Tarkina i bezmiernej potęgi Imperium Galaktycznego, zgnieć Sojusz Rebeliantów i zgaś ostatnie ogniki zakonu Jedi."



JASNE STRONY SW LCG:

(+) "Modularna" gra karciana typu LCG

W grze SW LCG talie tworzymy wybierając minimum 10 kart celów do których przypisane jest konkretne 5 kart, wybranych zestawów możemy mieć 1 lub 2 kopie w talii. Living Card Game od FFG oznacza, że do gry wychodzą regularnie nowe karty, ale kupując wybrany dodatek dostajemy konkretne karty, a dokładniej – kompletne zestawy kart. Połączenie tych dwóch mechanik sprawia, że nowi gracze mogą dość łatwo dołączyć do zabawy i rywalizacji turniejowej, kupując 1-2 dwie podstawki i wybrane przez siebie dodatki, zawierające zestawy, które chcemy mieć w talii. Nie ma tutaj losowości, rzadkich kart, czy potrzeby kupowania jakiegoś dodatku dla pojedynczej karty.

(+) "Modularne" tworzenie talii

Talię tworzymy wybierając 10 zestawów. Pozornie jest to bardzo łatwe i szybkie... ale szybko dostrzegamy, że wybierając zestawy z najlepszymi postaciami, musimy jeszcze uwzględnić sety z kartami zasobów, czy kluczowymi kartami wydarzeń. Nie możemy po prostu wybrać najlepszych jednostek, zasobów i wydarzeń! Oznacza to, że szukamy kombinacji i kombosów nie tylko pomiędzy pojedynczymi kartami ale pomiędzy całymi zestawami kart. Podam prosty przykład:

Po kilku grach postanawiamy wymienić jakieś 2 kluczowe karty na inne. Każda z tych kart jest jedna w zestawie 6 kart. Gramy tzw "kompletem" czyli każdym z tych setów razy dwa. Wymiana tych 2 kluczowych kart, to wymiana 2 kompletnych setów, czyli 24 kart w talii. To 1/4 całej talii.

Takie rozwiązanie wymaga zupełnie innego podejścia do tworzenia talii, czyli myślenia nie tylko na poziomie pojedynczych kart ale również całych zestawów kart i zależności pomiędzy nimi.

(+) Asymetryczne strony konfliktu

Jasna strona (jedi, rebelia, przemytnicy) musi zniszczyć trzy cele przeciwnika aby zwyciężyć. Ciemna strona (sith, imperium, łowcy nagród) stara się ukończyć budowę Gwiazdy Śmierci – może to zrobić broniąc się i kontrolując moc, albo niszcząc cele jasnej strony, albo kombinacją tych działań. Grając na turnieju, każdy zawodnik w danej rundzie gra raz jasną stroną przeciwko talii ciemnej strony przeciwnika i odwrotnie. Co w tym fajnego? Ano to, że gramy dwiema a nie jedną talią oraz to, że licząc na przykład 4 rundy turniejowe – zmierzymy się nie z czterema taliami przeciwników, ale z ośmioma! Sprawia to, że SW LCG dostarcza bardzo intensywnych wrażeń.

(+) Zasoby i dobieranie kart

W Star Wars LCG na początku mamy minimum 4 zasoby i 6 kart na ręce. Co turę większość zasobów się odnawia i dobieramy nowe karty do 6 na rękę. Możemy oczywiście zapewnić sobie więcej zasobów i kart, ale kluczowe jest to, że przeciwnik generalnie nie jest w stanie pozbawić nas podstawowych zasobów i tzw "dociągu". Jest to bardzo istotne, gdyż w wielu grach karcianych można "skontrolować" przeciwnika, przez co będzie miał co turę tylko 1-2 nowe karty i podstawowe 3-4 zasoby. Całkowite uzupełnianie ręki w SW LCG sprawia, że każda tura jest intensywna, często zmienia się sytuacja na stole i do samego końca nie da się przewidzieć kto zwycięży, dając każdemu graczowi równe szanse do samego końca gry.

(+) Walka o przewagę i symbole walki

Jednostki nie mają po prostu wartości ataku, lecz kombinację symboli oznaczających: a) obrażenia w jednostki, b) obrażenia w cele, c) możliwość "wyłączenia" jednostki przeciwnika. Symbole te ponadto mogą działać zawsze, albo tylko kiedy wygramy tzw walkę o przewagę.

Jak mówi instrukcja: "WALKA O PRZEWAGĘ odzwierciedla działania zakulisowe i inne zabiegi, do których dochodzi przed właściwą bitwą, takie jak próby zajęcia przez walczących dogodnej pozycji, operacje wywiadowcze, dokonywanie sabotaży, infiltrowanie szeregów wroga, a także inne zarówno bohaterskie, jak i zdradliwe czyny, których dopuszczają się walczący."

Polega to na tym, że gracze naprzemiennie zagrywają zakryte kart do czasu aż oboje spasują. Wtedy karty są odsłaniane i przewagę uzyskuje gracz, który wyłożył więcej ikon mocy. Ponadto są karty, które działają, jeśli zostały zagrane właśnie w walce o przewagę. Mogą one zadawać obrażenia w jednostki czy cele, "wyłączać" jednostki przeciwnika, niszczyć je, czy anulować bieżącą walkę o przewagę i zmusić graczy do ponownego wykładania kart. Taka mechanika sprawia, że losy każdego starcia w SW LCG zależą nie tylko od tego jakie jednostki biorą w nim udział, ale również od tego co się wydarzy w czasie walki o przewagę.

(+) Decyzyjność decydująca o zwycięstwie

Może zabrzmi to banalnie, ale mając co turę pełną rękę kart i mogąc je wszystkie zagrać (do stołu oraz do walki o przewagę), ogromne znaczenie ma decyzyjność. Na przykład: Czy mając Imperatora Palpatine'a zagramy go i zaatakujemy nim lub będziemy bronili w fazie konfliktu ryzykując przegranie walki o przewagę i stratę tej drogiej i potężnej jednostki? Czy użyjemy go do przechylenia balansu mocy na naszą stronę bez udziału w walce? A może zamiast wystawiać go do stołu, zagramy tańsze jednostki i wykorzystamy 5 ikon mocy Imperatora aby wygrać kluczową walkę o przewagę? Gracz musi zdecydować a konsekwencje przybliżą go do zwycięstwa lub nie.

(+) Bogactwo uniwersum i formatów

Osadzenie gry w uniwersum Gwiezdnych Wojen jest niezaprzeczalnym atutem i zapewnia twórcom olbrzymie zasoby historii, postaci, pojazdów, miejsc, itd do wykorzystania. Dzięki rozszerzeniu "Równowaga Mocy" możemy grać nie tylko w formacie 1vs1, ale również drużynowo 2vs2, czy ko-operacyjnie 2vs1 czy 3vs1. Kiedy znudzimy się walkami potężnych postaci (takich jak: Luke, Yoda, Han, Imperator, czy Vader), możemy spróbować swoich sił w nieoficjalnym formacie "POJAZDY I DROIDY", w którym można grać tylko zestawami zawierającymi co najmniej jedną jednostkę z cechą "pojazd" lub "droid". Format ten eksploruje niezwykłe bogactwo wszelkich myśliwców, gwiezdnych niszczycieli, czy innych pojazdów ze świata Gwiezdnych Wojen.



CIEMNE STRONY SW LCG:

(-) Balans pomiędzy frakcjami

Star Wars LCG podobnie jak każda inna gra karciana ze stajni FFG cierpi na brak balansu pomiędzy dostępnymi frakcjami. Sytuacja zmienia się z każdym dodatkiem, jednakże trudno nie zauważyć, że aktualnie jedi i sith to najmocniejsze frakcje w grze. Rebelia, przemytnicy i łowcy nagród to zawodnicy wagi średniej, mający swoje auty, dzięki czemu dość często uzupełniają talie jedi czy sithów. Obecnie najsłabszą frakcją jest marynarka imperium. Mam nadzieję, że ulegnie to zmianie po dedykowanym im oraz przemytnikom dużym rozszerzeniu "Imperial Entanglements". Wszystkim graczom zmęczonym dominacją jedi i sithów polecam format "pojazdy i droidy".

(-) Scena turniejowa

Scena turniejowa gry jest, ale słaba... Niestety wielu graczy bawi się w SW LCG w domu albo w gronie najbliższych znajomych. Nie chce im się przychodzić na turnieje, czy jeździć do innych miast. Dlatego jeśli kogoś kręci granie typowo turniejowe to odradzam ten tytuł. Natomiast jeżeli macie bardziej "casualowe" podejście, chcecie kupić tylko podstawkę i kilka dodatków, bez większego zaangażowania w grę, czy scenę turniejową, to nie będzie Wam to przeszkadzało...

(-) Koniec polskiej wersji

Po drugim cyklu małych dodatków polski dystrybutor – wydawnictwo Galakta – zakończył wydawanie polskiej wersji językowej SW LCG. Jest to duży cios dla graczy preferujących grę w ojczystym języku, zwłaszcza tych "niedzielnych", którzy nie przychodzą na turnieje. Mała scena turniejowa i koniec polskiej wersji to aktualnie dwie największe wady tej gry, które będą przeszkadzały zarówno graczom nastawionym na turnieje, jak i tym co grają w domowym zaciszu.



Jan "Teokrata" Zieniewicz
Mam 33 lata, w gry karciane, planszowe i rpg gram od pierwszych klas szkoły podstawowej. Szczególnie upodobałem sobie gry karciane. Nie wiem czy jestem w stanie wymienić wszystkie tytuły, w które grałem... chyba nie. Ważne, że gram długo i przeważnie turniejowo ;-)

zapraszam do dyskusji
:roll:
Awatar użytkownika
Bogus_law
Posty: 106
Rejestracja: 24 mar 2005, 15:37
Lokalizacja: Poznań

Re: Star Wars LCG

Post autor: Bogus_law »

Ok, to jeszcze takie pytanie. Co jest potrzebne do grania w 3 osoby. Dodam głownie w trzy. Czy Równowaga Mocy wprowadza zasady które pozwalają na grę w trzy osoby dla wszystkich kart czy tylko tych w tego dodatku ?
W Poznaniu graczy nie widać, więc pewnie będę raz na jakiś pogrywał w domu.
1. Mathematics is the language of nature.
2. Everything around us can be represented and understood through numbers.
3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.
Teokrata
Posty: 130
Rejestracja: 21 lip 2014, 18:52
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Star Wars LCG

Post autor: Teokrata »

Bogus_law pisze:Ok, to jeszcze takie pytanie. Co jest potrzebne do grania w 3 osoby. Dodam głownie w trzy. Czy Równowaga Mocy wprowadza zasady które pozwalają na grę w trzy osoby dla wszystkich kart czy tylko tych w tego dodatku ?
W Poznaniu graczy nie widać, więc pewnie będę raz na jakiś pogrywał w domu.
Hej

W Poznaniu jak byłem na regionalsach rok temu to było z 10 miejscowych graczy, popytaj w Cube, ktoś tam na pewno ma karty do SW LCG. Teraz odpowiedź na twoje pytanie - jeśli chcecie grać w trzy osoby jednocześnie to potrzebujecie: minimum 1 core setu, ale zalecam dwa aby sety były kompletne inaczej talie będą zbyt losowe i niespójne oraz 1x Balance of the Force.

https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... the-force/

Jeśli gra Wam się spodoba to polecam wybrane małe dodatki oraz wychodzące w tym roku dwu-frakcyjne rozszerzenia, na razie wyszło takie dla jedi/łowców nagród, kolejne będzie dla imperium i szmuglerów. Edge of Darkness, które jest pierwszym deluxem ma ten problem, że trzeba je kupić x2 jak core set a karty w nim nie są aż tak dobre...

https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... e-shadows/

https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... nglements/

PS. warto też śledzić tematy aukcyjne bo można kupić karty do SW LCG w baaardzo okazyjnych cenach ;-)
pawel_k
Posty: 17
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:39
Lokalizacja: Poznań

Re: Star Wars LCG

Post autor: pawel_k »

Bogus_law pisze:Ok, to jeszcze takie pytanie. Co jest potrzebne do grania w 3 osoby. Dodam głownie w trzy. Czy Równowaga Mocy wprowadza zasady które pozwalają na grę w trzy osoby dla wszystkich kart czy tylko tych w tego dodatku ?
W Poznaniu graczy nie widać, więc pewnie będę raz na jakiś pogrywał w domu.
Hej,
jestem z Poznania i niedawnao zakupilem 2xCore Seta i 2xEdge of Darkness, raz na tydzien staram sie pogrywac z kolegą w sklepie Plansza, jak jestes zainteresowany grą to daj znać na PW
ODPOWIEDZ