Właśniekonev pisze:Nie no ja bym kazał im dać to na pudełko i wykupić ogłoszenie publiczne w Gazecie Wyborczej, żeby przypadkiem potem jakiejś wtopy nie było, że ktoś kupi i będzie niezadowolony.jax pisze: Tylko chciałbym żeby PGP miało to odwagę przyznać publicznie...
(tylko nie w stylu: 'wiemy że się świetnie sprzeda, bo Świat Dysku jest znany' ALE: 'wiemy że ta gra to crap ale i tak ją wydamy, ponieważ wiemy że się świetnie sprzeda, bo Świat Dysku jest znany' ).
A tak na serio, to nie ma co robić szumu. Gracze niedzielni lubiący Świat Dysku będą pewnie zadowoleni, gracze zaawansowani i tak raz dwa się dowiedzą jaka jest gra i czy chcą ją kupić. Nie widzę powodów, żeby wydawnictwo miało odstawiać jakiś rytuał publicznego biczowania (zakładam, że gra chodzi i nie ma w niej jakichś popsutych mechanizmów).
Wydaje mi się, że z biznesowego punktu widzenia dla wydawnictwa najlepiej jest wydać rodzinny hit. Dla autorów gier (zwących się też światowo dizajnerami) to w sumie też najlepsze wyjście. Dać fajny temat, parę zgrabnie się zazębiających zasad (mordęgi przy balansowaniu raczej nie będzie) i byleby chwyciło. Dlatego jak wydawnictwo wydające pozycje dla zaawansowanych graczy (które z punktu widzenia biznesowego są chyba mniej korzystne i bardziej ryzykowne - choćby ze względu na często wyższą cenę, no i trudniej takie coś zaprojektować) wydaje czasem coś bardziej, nazwijmy to "popowego", to nie widzę nic w tym złego.