Starcraft - pytania i wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Starcraft

Post autor: sirafin »

zephyr pisze:W podstawce działa to tak samo - zagrasz kartą scourga
Kart nie zagrywasz tylko z ręki. Bez sensu jest to, że istnieje możliwość, by ta jednostka wysadziła się kompletnie bez powodu.
zephyr pisze:Rozwiązanie z dodatku jest elegantsze, ale w praktyce nie zmienia aż tak dużo.
Dla mnie usunięcie fragmentu przez który Scourge ulega zniszczeniu w starciu z jednostkami: Firebat, Vulture, Zealot, Reaver, Zergling, Ultralisk ma znaczenie. Właśnie przez brak tej poprawki skoti zrobił z nich latające fortece, przecież gracze nie zaczęli na własną rękę "naprawiać" opisu tej jednostki bez powodu.
zephyr pisze:w grze elektronicznej problemem jest nie stracić scourga zanim doleci do celu
Otóż to, dlatego trzeba zaatakować nimi, zanim napadnie cię oddział przeciwlotniczy z misją zniszczenia twoich małych kamikadze. Opis z rozszerzenia oddaje te realia, za to opis z podstawki stwarza możliwość eksplozji tych małych latajek na widok kolesi z mieczami świetlnymi. Niestrawność je wtedy zabija czy co?


Ja nie oczekuję 100% odwzorowania gry komputerowej w planszówce, bo nie o to chodzi, oczekuję jedynie odrobiny sensu i konsekwencji, a sytuacja że Scourge zostaje zniszczony w starciu z Zealotem uważam za TOTALNIE sensu pozbawioną.


Nie rozumiem tylko dlaczego tak strasznie bronicie tej dziurawej wersji opisu z podstawki. Skoro wszystko było OK, to czemu w rozszerzeniu załatali tą lukę? Dlaczego gracze czytając opis właśnie tej a nie innej jednostki, dochodzą do podobnych wniosków, że coś im tu nie gra? Wiem! To spisek! No i wydało się, że jestem agentem Overminda, który chce chronić biedne nietoperzyki przed złymi Firebatami ;)
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
Tibi
Posty: 123
Rejestracja: 23 lis 2009, 19:16
Lokalizacja: Kraków
Been thanked: 1 time

Re: Starcraft

Post autor: Tibi »

co ciekawe, w dodatku scrouge ma swoja zdolnosc wypisana na karcie frakcji, co oznacza ze jesli walczy z powietrzną jenostką zdetonuje sie nawet jesli nie dostanie pasujacej karty- to kolejne usprawnienie, bowiem w podstawce mozna mu bylo dolozyc cokolwiek innego z dobrymi statami minorowymi zeby go nie stracic (tym samym np uchronic go przed smiercią).

W podstawce, moja narzeczona ograla mnie overmindem ze 4 razy, w taki sposob ze w 3ciej fazie robila bazy i chronila je scrouge`ami. Nawet jesli raz czy dwa udawalo mi sie je porozwalac, to super niski koszt tych jednostek sprawial ze wczesniej czy pozniej udawalo jej sie zrobic special victory. Jednoczesnie mogla sobie hasać innymi oddzialami po innych lokacjach ;) Scrouge z wartością zycia 9 (!) jest nie do rozwalenia przez wiekszosc jednostek naziemnych (trzeba wyciagac archonow, od bieeeeedy goliathow i to chyba wszystko co w podstawce moze im fiknąć. Dobrze dopakowany dragon tez moze probowac szczescia. Inne mocne groundy nie mają możliwosci atakowania latajacych. Latające jednostki natomiast tez maja niemaly problem- trzeba wygenerowac sile ognia równą 9. Scoutem ciężko, wraithem ciężko, battlecrouser nawet ma karty z mniejszym atakiem niz 9 (niektore). Starcraft i ten planszowy i komputerowy to gra szybkich reakcji. W komputerowej trzeba miec refleks i obindowane wszystko jak trzeba, w grze planszowej trzeba mozliwie najszybciej kontrowac przeciwnika dobrymi jednostkami i decyzjami. Innymi slowy, po przeróbce scrouge`a kontruje sie jednostkami naziemnymi mogacymi atakowac latajace. W podstawce scrouge`a mozna bylo skontrowac tylko jakims legionem drobnicy, innym scrougem albo dopakowanym battkiem/carirem/archonem.
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Starcraft

Post autor: zephyr »

dlatego że rozważamy idiotyczną sytuację wlaki zealotów ze scourgami do której praktycznie nie powinno dojść...

dodatek zmienia sporo w naprawdę istotnej sytuacji - kiedy scourge walczy z jednostką lotniczą (a od tego głównie jest) dostaje bonus od wsparcia przeciwpowietrznego, co moim zdaniem jest główną zmianą

co do sytuacji dziwnych
a) nie ma sensownych minor statów, max 5 czy 6 - w najgorszym wypadku marine bez wsparcia nie trafi (coby się zgadzało, bo w praktyce scourge uciekną)

b) nie omawiajcie reguł przed FAQ jako reguł podstawki ! przed FAQ była popsuta ta horda obrony, po FAQ masz wybór:
- grasz wysoką obronę - wysadzisz się więc nie ma sensu
- grasz niepasującą kartę - masz niską obronę, ale nie zginiesz od razu
[tak - zagranie niepasującej karty to normalne legalne zagranie...]
w BW wybierasz od razu "oba" - masz niską obronę, ale jak coś podleci to wybuchniesz i zadajesz dużo na powietrze
(za to inaczej zdejmuje się ciężkie lotnictwo, de fakto w podstawce nie bardzo jest jak bo musiałeś podbić obronę powyżej ataku takiego batla czy cariera, ze wsparciem w ogóle nie ma szans i to głównie poprawia dodatek - scourge + wsparcie hydr powinny zdjąć batla)

c) w ogóle obrona scourgami bazy przed inwazją zealotów to jakiś debilizm, a działa we wszystkich możliwych wersjach (przed FAQ, po FAQ, w BW), już wolę wybuchające scourge w starciu z zealotami (można dodać houserule, że scourge przeciwko naziemnym działaja jak asysty [muszą uciekać jak zostaną same], ale to wymaga więcej zachodu, doprecyzowania i testów równowagi)
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
Awatar użytkownika
sirafin
Posty: 2715
Rejestracja: 21 sie 2009, 14:17
Lokalizacja: Gdańsk
Been thanked: 150 times

Re: Starcraft

Post autor: sirafin »

zephyr pisze:dlatego że rozważamy idiotyczną sytuację wlaki zealotów ze scourgami do której praktycznie nie powinno dojść...
Co najmniej idiotyczną ale właśnie o to mi cały czas chodzi! Wyobraź sobie sytuację, że terenu broni Scourge, a Prtotossi przeprowadzają mobilizację mając do dyspozycji tylko Zealotów i nagle gracz dochodzi do wniosku "A co mi tam, pobiegnę sobie tam jednym Zealotem, może będzie chciał zachować karty na ręku, pociągnie z talii i trafi na kartę Scourge, który padnie wtedy na zawał, w sumie i tak nic nie ryzykuję". Fakt, że tak poryty pomysł ma jakieś szanse na sukces to dla mnie jakaś czarna komedia jest :lol:

Nie sprawia to uznaję grę za "popsutą", po prostu bawi mnie cała sytuacja, że po tym jak zauważono iż coś takiego jest możliwe, oraz że jest absurdalne, podniosły się głosy w tonie "Nieprawda! Dobrze Jest! Tak Ma Być!", jakby to był jakiś celowy zabieg :D
BECAUSE I'M BATMAN!

Moje planszówki
Tibi
Posty: 123
Rejestracja: 23 lis 2009, 19:16
Lokalizacja: Kraków
Been thanked: 1 time

Re: Starcraft

Post autor: Tibi »

zephyr pisze:dlatego że rozważamy idiotyczną sytuację wlaki zealotów ze scourgami do której praktycznie nie powinno dojść...

dodatek zmienia sporo w naprawdę istotnej sytuacji - kiedy scourge walczy z jednostką lotniczą (a od tego głównie jest) dostaje bonus od wsparcia przeciwpowietrznego, co moim zdaniem jest główną zmianą
Sytuacja w podstawce w ktorej ktos uzywa byle czego zeby scrouge sie rozbil? Dlaczego mialoby do tego nie dojsc? Np. Poswiecic zealota (albo 2 na 2 scrouge) zeby za chwile nie stracic 2 carierow, scoutow? Jasne, mozna dolozyc nie pasujaca karte zeby scrouge jednak nie ginal (ale mysle ze to jednak jest myslenie na okolo a nie upraszczanie ;)). Dodatkowo, w BW jesli scrouge nie moze zaatakowac jednostki front line a moze zaatakowac support, ro ROZBIJA SIE O SUPPORT. Tego chyba zaden faq z podstawki nie uwzglednia, a jest to bardzo sensowne rozwiazanie, bo dzieki temu dziala jak kazda inna jednostka- jesli nie moze atakowac front line, atakuje support.

Ciekawostka: chyba wszyscy gracze ktorym tlumaczylem starcrafta (podstawke) i grali zegrami pytali mnie "o co chodzi" i pokazywali karte scrouge`a.

I ostania rzecz: w BW mozna zrobic tak, ze wysle np veselke terrańską, po to zeby scrouge sie rozbil. I obronca nie moze zdycydowac sie nie zabijac scrouge`a dokladajac mu niewlaściwą karte, poniewaz scrouge rozbija sie o kazdą jednostke latającą, nawet jak nie ma pasującej karty.
W podstawce natomiast, o veselke sie nie rozbije- obrońca dolozy zlą karte, scrouge nie zginie i atakujacy musi sie wycofac. Bylby to kolejny kruczek w zasadach dziłania jednostki, która jako jedyna w grze moglaby sobie tutaj wybrac czy chce byc brana pod uwage w walce czy moze nie. Kolejna moim zdaniem komplikacja.

Tak wiec glowna zmiana wg mnie nie jest to ze dostaje bonus od wsparcia lotniczego, tylko to ze:

a) nie ginie na naziemnych
b) ma malo zycia dzieki czemu latwo go zkontrowac
c) ma sporo ataku, dzieki czemu zabija dosc latwo drozsze od siebie jednostki latajace, również supportujace, czyli robi dokladnie to co powinien robic. A nie powinien byc uzywany do obrony (przed faq) i nie powinien zabijac sie o byle co bez celu (po faq).

i jest ona dobra, potrzebna, upraszcza gra i klaruje.
zephyr pisze: a) nie ma sensownych minor statów, max 5 czy 6 - w najgorszym wypadku marine bez wsparcia nie trafi (coby się zgadzało, bo w praktyce scourge uciekną)
Te staty są bardzo sensowne... przy sprzyjajacych warunkach majac 6 zycia mozna przezyc naprawde sporo (karty eventow z +2 zycia, karty wsparcia, guard token z BW itd.). Nawiasem mowiac, minorowych wartosci z kart mozna uzywac do rushów podstawowymi jednostkami, kart dla nich jest za malo zeby skutecznie mogly walczyc, a minorowych mocnych kart jest calkiem sporo.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 16:30 przez Tibi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
skoti
Posty: 437
Rejestracja: 14 wrz 2009, 11:21
Lokalizacja: oleśnica

Re: Starcraft

Post autor: skoti »

sirafin pisze:
zephyr pisze:Rozwiązanie z dodatku jest elegantsze, ale w praktyce nie zmienia aż tak dużo.
Dla mnie usunięcie fragmentu przez który Scourge ulega zniszczeniu w starciu z jednostkami: Firebat, Vulture, Zealot, Reaver, Zergling, Ultralisk ma znaczenie. Właśnie przez brak tej poprawki skoti zrobił z nich latające fortece, przecież gracze nie zaczęli na własną rękę "naprawiać" opisu tej jednostki bez powodu.
Źle zrozumiałeś. Ja gram na poprawionych zasadach, ale zasadach z podstawki, czyli Scourge ulegają zniszczeniu tylko wtedy gdy w bezpośrednim starciu z jednostkami latającymi uda im się przeżyć (obronić). W życiu bym nawet nie wpadł na to, że on mógłby w ten sposó zniszczyć Ultralisk czy Zealot.

sirafin pisze:Nie sprawia to uznaję grę za "popsutą", po prostu bawi mnie cała sytuacja, że po tym jak zauważono iż coś takiego jest możliwe, oraz że jest absurdalne, podniosły się głosy w tonie "Nieprawda! Dobrze Jest! Tak Ma Być!", jakby to był jakiś celowy zabieg :D
Chyba nie do końca czytałeś moje wypowiedzi. Napisałem wyraźnie, że nie kłucę się że to jest genialne rozwiązanie, po porostu nie miałem jeszcze możliwości zagrania z dodatkiem, a to rozwiązanie w żaden sposób, na dość dużo rozegranych partii nie wydało mi się aż tak abstrakcyjne i niepoprawne aby zastanawiać się nad jego zasadnością.
I przyznałem sam, że być może po zagraniu w dodatek zmienię zdanie, stwierdzę że rzeczywiście jest bezsensowne, ale to dopiero po zagraniu :D
"Jesteśmy okrążeni! -Świetnie! Możemy atakować we wszystkich kierunkach!"


moje, moje, moje !! :P
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Starcraft

Post autor: zephyr »

sirafin pisze:(...) Wyobraź sobie sytuację, że terenu broni Scourge(...)
:lol:

Scourge nie są fizycznie w stanie bronić terenu... i żadna z zasad tego nie poprawia (najlepiej działa ta z wybuchaniem przy lądowych; trochę głupia, ale scourge nie nadaje się do niczego innego niż strącanie floty przeciwnika, armia zealotów nie niszcząca roju zergów z powodu scourgy - to jest największy absurd)

Argument z graniem w ciemno bez sensu, jak gram w ciemno to batle przegra z zerglingiem... to nie jest sensowne opcja i jak ktoś gra w ciemno to musi się liczyć z tym, że scoure są wybuchowe.

A jak już analizujemy poprawkę to punktem odniesienia powinna być jednak walka Scourga z tym z czym powinien walczyć - z lotnictwem, nie odniesienie się do tego zagadnienia przy opiniowaniu zmiany zasad działania scourgy też jest głupie, a to jest jednak ogromna zmiana w BW.

Co do wersji z BW - zgadzam się, FFG poprawiło na lepsze. Ale z argumentami się nie do końca zgadzam - akurat wybór czy chcę rozwalić scourge o coś czy czekać na lepszy cel jest zgodny z logiką. Więc w przypadku walki z naziemnymi BW i wersja po FAQ dużo się nie różnią (faktycznie ważna i sensowna jest możliwość zdjęcia supportu, choć scourge przelatujący przez ścianę MnMsów jest strasznie zależny od mikro i mam lekki niesmak, że udaje się z automatu)

Nie wiem czy nie wolałbym żeby scourge był asystą ze specjalną zasadą umożliwiającą stawanie w pierwszej linii przeciwko latającym (umiejętność - "destroy scourge to tigger air splash") - przestał by bronić baz i byłby bardziej zgodny z grą. Ale to do testów wszystko, najwyrażniej FFG wyszło że ta wersja lepiej działa.
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
nikosss
Posty: 70
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:43
Lokalizacja: Poznań

Starcraft - tłumaczenie

Post autor: nikosss »

Witam

Ma ktoś może tłumaczenie kart do gry Starcraft : the board game ?

Z góry dziękuję
Awatar użytkownika
arturion
Posty: 580
Rejestracja: 23 gru 2009, 18:48
Lokalizacja: Miłoszyce, prawie Wrocław

Re: Starcraft - tłumaczenie

Post autor: arturion »

Saluton amikoj!
Awatar użytkownika
muker
Posty: 308
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:58
Lokalizacja: Zabrze

Re: Starcraft

Post autor: muker »

Witam szybkie pytanie po pierwszej partii:
1. Przeciwnik ma 3 workerów na karcie zasobu z 3 zasobami. Udało mi się podbić region z tym zasobem. Teraz gdy przeciwnik dołoży tam dwóch robotników niszcząc tym samym zasób, to czy ci workerzy od razu wracają do poola i są bezpieczni czy trzeba odłożyć ich na bok i na koniec tury będą zniszczone?

2. Czy bez tech laba/evolution chamber tudzież podobnych mogę położyć złoty znacznik w nadziei, że moduł wybuduję zanim odkryję ten znacznik? A jak nie zdążę to po prostu pasuje i ciągne wydarzenie
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Starcraft

Post autor: zephyr »

1 wracają
2 nie możesz
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
Tibi
Posty: 123
Rejestracja: 23 lis 2009, 19:16
Lokalizacja: Kraków
Been thanked: 1 time

Re: Starcraft

Post autor: Tibi »

zephyr pisze:2 nie możesz
dlaczego?
Dabi
Posty: 1256
Rejestracja: 24 wrz 2005, 01:08
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 1 time

Re: Starcraft

Post autor: Dabi »

2. Czy bez tech laba/evolution chamber tudzież podobnych mogę położyć złoty znacznik w nadziei, że moduł wybuduję zanim odkryję ten znacznik? A jak nie zdążę to po prostu pasuje i ciągne wydarzenie
W dodatku możesz jeśli dobrze pamiętam

Zmiana jest na planszach graczy i właśnie min po to aby umożliwić takie akcje.
Awatar użytkownika
muker
Posty: 308
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:58
Lokalizacja: Zabrze

Re: Starcraft

Post autor: muker »

Dzięki wielkie. W sumie znalazłem to potem w instrukcji (nie miałem do niej dostępu wcześniej).
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Starcraft

Post autor: zephyr »

W podstawce nie można
A player may not place a special order unless he has
built the prerequisite module on his Faction Sheet (see
“Module Effects” on pages 40–41)
A instrukcje i przede wszystkim FAQ są na stronie ffg więc nie rozumiem argumentu o braku dostępu do instrukcji.
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
Awatar użytkownika
muker
Posty: 308
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:58
Lokalizacja: Zabrze

Re: Starcraft

Post autor: muker »

Najpierw napisałem posta, a potem dopiero wszedłem na rebela i znalazłem instrukcję.
Awatar użytkownika
muker
Posty: 308
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:58
Lokalizacja: Zabrze

Re: Starcraft

Post autor: muker »

Dwa pytania ze wczorajszej gry:
1. Kiedy przesuwana jest baza terran? Sytuacja była taka:
Kontroluje sektor A B C na planecie. W A jest baza wrogiego terrana. Terran daje mobilizację na tą planetę i chce zaatakować sektor B oraz przenieść tam bazę z sektora A. Czy jest to jakoś możliwe? Np. najpierw rozgrywamy bitwę a potem przeleci bazą? (w zasadach dokładnie nie pisze kiedy się przesuwa bazę)
2. Ja mam strategię, która pozwala zagrywać dwa eventy. W fazie zagrywania eventów, przeciwnik kładzie informatora, który zabiera moją strategię i pozwala mu ją zagrać. Czy może teraz zagrać drugą z nieodrzuconych jeszcze kart eventów? (wg. instrukcji najpierw zagrywamy kartę, wprowadzamy efekty i dopiero wtedy odrzucamy nadmiarowe)
assun
Posty: 22
Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:16

Re: Starcraft

Post autor: assun »

witam
czy ma ktoś tłumaczenie kart do Starcraft Brood War?
jesli tak to prosiłbym o link lub przesłanie na maila
Kiedy dobro nic nie robi , zło zwycięża

"Dzień dobry POlsko, odPOwiedz mi !!!
Kiedy...Kiedy w końcu przyjdą...te..leprze dni?
Czekamy na leprzy czas...czekamy na leprzy świat.."
Awatar użytkownika
muker
Posty: 308
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:58
Lokalizacja: Zabrze

Re: Starcraft

Post autor: muker »

muker pisze: 2. Ja mam strategię, która pozwala zagrywać dwa eventy. W fazie zagrywania eventów, przeciwnik kładzie informatora, który zabiera moją strategię i pozwala mu ją zagrać. Czy może teraz zagrać drugą z nieodrzuconych jeszcze kart eventów? (wg. instrukcji najpierw zagrywamy kartę, wprowadzamy efekty i dopiero wtedy odrzucamy nadmiarowe)
Yes, the human player would be able to then play a second event card.


I hope this answers your question!
-Corey Konieczka
Lead Game Designer
Fantasy Flight Games

Trochę potrwało ale już wiem.
Mhrok
Posty: 50
Rejestracja: 16 lut 2010, 17:12
Lokalizacja: Jaworzno

Starcraft - maska spawacza.

Post autor: Mhrok »

Witam!

Mam pytanie. Kiedy zagrywam defend order, to kładę guard token. W instrukcji jest napisane, że należy go odrzucić, kiedy się utraci kontrolę nad obszarem. Czy w przeciwnym wypadku guard token zostanie tam do końca gry?
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 373 times
Been thanked: 94 times

Re: Starcraft - maska spawacza.

Post autor: farmer »

Guard Token pozostaje na tym obszarze tak długo, aż nie nastąpi jedno z dwojga:
- nie stracisz kontroli nad danym terenem
- nie odrzucisz go z własnej woli, aby zyskać w bitwie obronnej na tym terenie bonusu +2 do żywotności jednostek

Jeśli żadne z powyższych nie nastąpi - to TAK, żeton może pozostać na danym terenie przez całą grę.

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Mhrok
Posty: 50
Rejestracja: 16 lut 2010, 17:12
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Starcraft - maska spawacza.

Post autor: Mhrok »

W taki razie jest bardzo mocny ;). Dziękuję za szybką odpowiedź.
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 373 times
Been thanked: 94 times

Re: Starcraft - maska spawacza.

Post autor: farmer »

I tak i nie.
Pamiętajcie, że nie można go łączyć z żadnymi innymi bonusami do życia (bunkier, plasma shields, inny Guard Token).

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Mhrok
Posty: 50
Rejestracja: 16 lut 2010, 17:12
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Starcraft

Post autor: Mhrok »

Taka sytuacja. Moim jednym scroogem atakuję obszar, na którym znajduje się 1 wrogi marine i 1 batllecruiser. Jako, że jestem atakujący, ustalam scrooge i marine we front-line. Battlecruiser idzie do wsparcia. Moja jesdnostka nie może atakować marine, więc przewyższając jego obronę, niszczy battlecruisera. Dobrze rozumiem?
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 373 times
Been thanked: 94 times

Re: Starcraft

Post autor: farmer »

Jeśli dobrze pamiętam, to kamikaze może się detonować i zniszczyć wraz ze sobą wrogą latającą jednostkę z linii frontu (czyli nie wsparcia).
Ale musiałbyś się upewnić - tekst na karcie powinien być dość jasny i konkretny w tej materii.

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
ODPOWIEDZ