Ostatnia doba przyniosła wiele dobrego:
1. Kolejna wyprzedaż wpadła i wypadła - nowe figurki z dodatkowymi kartami oraz zniżka na część przedmiotów na stanie. Ja nie znalazłem nic ciekawego by wrzucić worek pieniędzy, więc kolejny raz kasa zaoszczędzona.
2. Pojawila się informacja, że preorder dodatków pojawi się na dniach, więc spodziewane opóźnienie przeze mnie stało się ciałem
Nie podano dalej cen ani żadnych szczegółów. Dam znać jak coś się ruszy jak obiecałem.
3. Nowa aktualizacja. A w niej informacja, że GCE jest ukończony już w 97%. Pozostało do zrobienia:
- wszystkie grafiki dla księgi są ukończone, została jedna dla filozofii,
- zatrudniono kolejnego artystę do pomocy z grafikami i layoutem
- wszystkie potwory przeszły pomyślnie pierwsze sprawdzenie zawartości(copy&editing), zwykle wykonują to trzykrotnie
- karty Scout Discovery czekają na pomniejszone grafiki
- przygotować arkusz żetonów
- zaktualizować glossary
Adam stawia nam wielki znak zapytania, czy GCE ruszy do produkcji już w lipcu. A w ciekawszej częsci aktualizacji, Dark Herald wrzuca nam informacje o kolejności następnych aktualizacji:
Black Knight jednak nie został zapomniany i dostanie swój własny wpis tak jak i parę innych potworów. DH wspomina, że dzięki temu znajdziemy dokładniejsze opisy każdego z wrogów. Tym samym dochodzimy do opisu "Koszmarnego Barana". Potwora 3 węzła, czyli następcę Feniksa. Najciekawsze dla mnie w baranie jest już sam początek, czyli faza polowania, która ma rozgrywać się na odkrywanych kafelkach niczym jak w jakimś DC wraz z pomniejszymi potworami zwanymi "Robalami Wrzącej Wody". Wyglądają one dość wstrępnie, gdyż łączą ludzkie twarze oraz ciała z odwłokami, skrzydłami i hitynowym pancerzem robali. Może to jakiś pomiot naszego ulubionego Rycerza Żuka
Po przejściu "lochu" w końcu trafimy na walkę z baranem i tutaj mamy kolejną zmianę w postaci całkiem nowej planszy, która dla odmiany nie jest płaska jak Ziemia i umożliwia wspinanie się na kolejne poziomy. Górzysty teren da nam opcję ataku przeciwnika z góry, co przełoży się na odpowiednie bonusy. Niestety góra jest obosieczna i jeśli nasza postać zostanie wypchnięta poza planszę to dla odmiany ginie natychmiast(normalnie byśmy się na krawędzi zatrzymali). Baran ma skupiać się właśnie na wypychaniu naszych ocalałych, więc pozycjonowanie naszej drużyny będzie miało prawdopodobnie ogromne znaczenie. Po udanym ubiciu potwora dostaniemy jego zasoby, które umożliwią nam stworzenie jak zwykle nowych broni i pancerzy. Te mają opcję ładowania, która odpali nam dany efekt rynsztunku. Dla przykładu pokazano potężny miecz, który przy naładowaniu ściągnie do końca rundy trzy wytrzymałości potworowi.
Dodatek wygląda ciekawie i zaoferuje na pewno ciężkie wyzwanie. Szkoda, że nie pokazali żadnych kart AI potworów by choć częściowo móc wyobrazić sobie możliwe zachowania. Dla mnie aktualizacja na naprawdę dobrym poziomie. Jak wielu w komentarzach, tak i ja o GCE i 97% mam negatywne zdanie. AP nie raz już mamił nas finiszem prac i zawsze znajdował kolejne wymówki. Póki nie napisze, że gra trafiła do produkcji, tak nie uwierzę, że jest na ukończeniu.
Garad pisze: ↑01 cze 2022, 16:04
Zainspirowany tymi zdjęciami zacząłem się zastanawiać nad zleceniem komuś pomalowania Core KDMa (mam też dodatki, ale nie mam wolnego worka pieniędzy). Czy jest jakiś wątek na forum gdzie można przejrzeć pracę ludzi malujących za kasę? Czy ewentualnie znacie kogoś godnego polecenia?
yarzab, dla mnie super kontakt, wykonanie i przystępna cena.
warlock pisze: ↑31 maja 2022, 12:19
Przepiękny zestaw! Kolorystyka rewelacyjnie podkreśla psychodeliczny charakter tych figurek!
Wiele godzin szukania po necie najlepszych wg mnie wykończeń tych figurek i dobry artysta. Tylko grać
krecilapka pisze: ↑31 maja 2022, 10:58
Wow... ale super zestaw. O takimi to się musi fajnie grać . Dla mnie ekstra! Taką kolekcje to trzymałbym na półce z dumą.
Nawet raz nie zagrałem, a trzymam je w kartonach w piwnicy xD W domu totalnie brak miejsca niestety na nie :/