Pan Lodowego Ogrodu (Krzysztof Wolicki)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Uruchomiono możliwość kupowania Lodowego Ogrodu.
Wsparcie projektu jest możliwe do 30 kwietnia godz. 23:00

Jak kupować Czerwone Wieże i Lodowy Ogród?
Pojawiła się nowa nagroda w liście po prawej stronie akcji - zalecane działanie "Chcę kupić nową nagrodę".

Figurki musza się zmieścić do pudełka. Lodowy ogród staramy się teraz zaprojektować dwuczęściowy - szacunkowa wysokość w najwyższym punkcie figurki to 7-8 cm. ;)
Awatar użytkownika
hsiale
Posty: 1263
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:08
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: hsiale »

DarkSide pisze:muszę płaci dodatkową złotówkę za każdy (przelew + opłata za smskod) :|
Zmień bank :) Myślałem że banki, które pobierają opłaty za przelewy krajowe, dawno już wyginęły, który się jeszcze taki uchował?
xelos80
Posty: 669
Rejestracja: 15 lis 2013, 17:33
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: xelos80 »

Próg 90000 chyba będzie nierealny. 2 dni do końca i jeszcze 8000.
W sumie bardziej bym wolał znaczniki koszmarów niż uroczysk. Wtedy wszystkie 4 frakcje miały by bonusowe elementy.
Swoją drogą wydawnictwo musi się postarać przy figurkach jesli chce zeby Achaja była tez sukcesem. Jak zniechęci teraz to Achaji może nawet nie zaczynać planować :P
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3378
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1052 times
Been thanked: 2056 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Ardel12 »

xelos80 pisze:Próg 90000 chyba będzie nierealny. 2 dni do końca i jeszcze 8000.
W sumie bardziej bym wolał znaczniki koszmarów niż uroczysk. Wtedy wszystkie 4 frakcje miały by bonusowe elementy.
Swoją drogą wydawnictwo musi się postarać przy figurkach jesli chce zeby Achaja była tez sukcesem. Jak zniechęci teraz to Achaji może nawet nie zaczynać planować :P
No też sądzę, że osiągnięcie 9k jest nierealne. 8.5k powinno dać się zrobić, jeśli pojawi się dobry koncept lodowego ogrodu.

Nie sądzicie, że 15 zł za 4 toksy to za wiele? Jakby wrzucili oba zestawy znaczników do jednego progu, to na bank bym zamówił.

Co do lodowego, to ciągle czekam na jakiś konkretny koncept, nie rysowany na kolanie. Doczekam się do końca akcji?
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Nie ma to jak dyżur niedzielny specjalnie dla Was.
Wersja nr 2 Lodowego Ogrodu. Przypominamy, że nie tworzymy makiety LO tylko funkcyjną figurkę do gry planszowej. Makieta aby oddać szczegół i wszystkie elementy musiałaby mieć co najmniej podstawę 20x20cm.

Obrazek
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: zakwas »

Wieża ciut większa w stosunku do całości i będzie całkiem. :)
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5612
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 803 times
Been thanked: 1253 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: mat_eyo »

Dużo, dużo lepiej. Taką figurkę kupię. Cieszę się, że uwzględniono moją sugestię odnośnie góry jako pleców figurki ;) fajnie też, że kostki populacji układane są obok siebie, a nie rozrzucone po całym zamku, czytelniej będzie to wyglądać.
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3378
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1052 times
Been thanked: 2056 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Ardel12 »

RedImp pisze:Nie ma to jak dyżur niedzielny specjalnie dla Was.
Wersja nr 2 Lodowego Ogrodu. Przypominamy, że nie tworzymy makiety LO tylko funkcyjną figurkę do gry planszowej. Makieta aby oddać szczegół i wszystkie elementy musiałaby mieć co najmniej podstawę 20x20cm.
Wystarczyło wcześniej wziąć się za projekt i pokazać go ludziom;) wtedy nikt by po nocach nie musiał siedzieć.

Bardzo ładny, funkcjonalny, kasa wasza;p
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1562
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 64 times
Been thanked: 106 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Muad'Dib »

Czy jest możliwość zakupienia wież i zamku za jednym zamachem czy muszę dla każdej nagrody robić oddzielną wpłatę?
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Możesz ale wymaga to potem przesłania do nas maila czego dotyczyła dopłata ;)
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 380 times
Been thanked: 94 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: farmer »

No i rewelacja.
Macie mnie :)

Dzięki!
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2014, 18:19 przez farmer, łącznie zmieniany 1 raz.
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Lodowy Ogród będzie jeszcze podlegał pewnym modyfikacją za sprawa sugestii fanów ;) - głównie chodzi o brak symetryczności i przesunięcie Wieży Szeptów na skraj wyspy z centralnego położenia.
Awatar użytkownika
neutrino
Posty: 227
Rejestracja: 20 lis 2013, 08:13
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 10 times
Been thanked: 5 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: neutrino »

Słuchajcie, pod wpływem tego wątku zabrałem się dzisiaj do lektury książki, która leży u mnie na regale już ponad rok. Mam zamiar ją przeczytać jeszcze przed 30. kwietnia :) I ewentualnie wesprzeć projekt, jeśli świat książki mnie wciągnie, a gra rozbudzi nadzieje.

Przeglądam ten wątek po łebkach, nie czytalem opisów na wspieram.to, żeby nie natknąć się na najmniejsze nawet spoilery. Czy ktoś mógłby mi bez spoilerów książkowych napisać na czym będzie polegać ta gra? Jaka mechanika, poziom skomplikowania, etc?
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2014, 19:50 przez neutrino, łącznie zmieniany 1 raz.
"Talent, ciężka praca, wytrwałość i poświęcenie. Nikt się nie rodzi leniwy. To umiejętność nabyta (...) forma sztuki, jeśli wolisz, podobna do poezji, tańca czy muzyki."
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: zakwas »

RedImp pisze:Lodowy Ogród będzie jeszcze podlegał pewnym modyfikacją za sprawa sugestii fanów ;) - głównie chodzi o brak symetryczności i przesunięcie Wieży Szeptów na skraj wyspy z centralnego położenia.
Jeżeli to to, o czym pisał Wam niejaki Michał Z. na profilu fb, to słuszny krok! :)
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 380 times
Been thanked: 94 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: farmer »

Poszło PW z adresem do tego wątku:
http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... =1&t=29230
neutrino pisze:Słuchajcie, pod wpływem tego wątku zabrałem się dzisiaj do lektury książki, która leży u mnie na regale już ponad rok. Mam zamiar ją przeczytać jeszcze przed 30. kwietnia :) I ewentualnie wesprzeć projekt, jeśli świat książki mnie wciągnie, a gra rozbudzi nadzieje.

Przeglądam ten wątek po łebkach, nie czytalem opisów na wspieram.to, żeby nie natknąć się na najmniejsze nawet spoilery. Czy ktoś mógłby mi bez spoilerów książkowych napisać na czym będzie polegać ta gra? Jaka mechanika, poziom komplikowania, etc?
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Uroczyska odblokowane. Jutro rano pojawi się pierwszy prototyp do dyskusji. ;)
Awatar użytkownika
hadrian
Posty: 543
Rejestracja: 18 sie 2012, 20:05
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 19 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: hadrian »

RedImp pisze:Uroczyska odblokowane. Jutro rano pojawi się pierwszy prototyp do dyskusji. ;)
A czy byłaby szansa by prototyp znaczników koszmaru pojawił się równolegle? Może jestem malkontentem, ale głupio byłoby kłaść ładne znaczniki uroczyska, a "zwyczajne" koszmaru, więc jakbym kupował to tylko ze sporą szansą że wyjdą oba.

Aha. Lodowy Ogród wygląda niesamowicie, nie mogę się doczekać aż zobaczę całą grę u siebie na stole :)
Large Hadrian Collider
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1562
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 64 times
Been thanked: 106 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Muad'Dib »

To idzie w takim tempie, że wg mnie możliwe jest dobicie do 95 0000 (albo nawet 100 000) :) Czy wydawnictwo jest na to przygotowane ? ;) Być może tutaj też będzie miało miejsce zjawisko z kickstartera, że pod sam koniec kwoty potrafią jeszcze mocno podskoczyć.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: zakwas »

Ja mam jutro wypłatę. :twisted:
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Wstępny szkic 3D Uroczyska. Dodatkowo zmieniono tabelę progów ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 380 times
Been thanked: 94 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: farmer »

Czy znaczniki Uroczysk będą w jakiś sposób kompatybilne z Cierniem? (celem van Dykena jest wchłanianie Uroczysk do Ciernia)
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Wchłonięty znacznik będzie zabierany z planszy przez gracza. ;)
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5612
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 803 times
Been thanked: 1253 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: mat_eyo »

Jak to wygląda od strony ergonomicznej, szczerze - jest miejsce na planszy na te wszystkie dodatkowe znaczniki? ;)
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

znaczniki zastępują papierowe żetony, więc jest 1:1
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Rocy7 »

Ladny ten zameczek, szkoda ze swoje kosztuje.
ODPOWIEDZ