Strona 3 z 3

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 17 lis 2014, 09:12
autor: kdsz
Vlaada Chvatil na BGG pisze:Hello all. I have just noticed this game was released. Personally, I feel it is rather sad. I do not know the people behind this project, and as long as I know, they never tried to contact me.

So, on one hand, there are people like Nicolas from Boardgaming online, or the Board Game Arena team, who approached me, and asked for the permission to make the game available to online players. And I agreed - because thats why I am doing games, to be played. I highly value these people, as they invest lots of time and effort to a non-commercial project and still respect the game design as an IP.

On the other hand, there are those people, who just came to a conclusion there is a weakness in the law that is worth to abuse, and spent months to do that. I suppose they are not in too much love with board games, and did it only for profit, and honestly, in that case, I think they have not picked a good title to abuse. TtA is very complex, far beyond a usual mobile game player is willing to accept, and moreover, from what I have seen, they failed at presenting it well. The tutorial must be really heavy and confusing for someone who never played the game. The board game does well in the rankings, which I am very grateful for, but that's worth nothing for them, as they had to change the title.

That leaves them only the TtA players... and honestly, I can't imagine the players would abandon boardgamingonline or board game arena, just to play a pirate copy, even if it is done well. Which is not. Their interface is hiding most of the information, you do not have good overall view of the game, you have to tap back and forth for everything. You can do stuff, but you do not see well what is behind. And I have noticed no undo. Playing this online must be really a pain.

I hope I am not wrong here, and those people will learn a lesson. How much fun they could have if they would try to develop their own civilization-like game, with mechanics better suitable for a mobile game?

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 17 lis 2014, 10:32
autor: hutriel
Amen.

Re: Odp: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 17 lis 2014, 12:48
autor: Fuser.exe
Don Simon pisze:Zenada.

Re: Odp: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 17 lis 2014, 14:44
autor: Don Simon
Oczywiscie, ze tak.
Zarowno Twoja postawa, jak i taki cwaniacki produkt.

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 17 lis 2014, 15:19
autor: Fuser.exe
#logika

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 20 gru 2014, 12:02
autor: kdsz
Ostatnio Cywilizacja przestała mi się aktualizować, więc postanowiłem pogrzebać w sklepie play. I okazuje się, że gra została usunięta, po czym pojawiła się pod innym linkiem z taką adnotacją:

Po chwili przerwy gra wreszcie powróciła na market. Niestety nie jesteśmy w stanie wspierać starej wersji gry, jednakże zapraszamy do pobrania nowej wersji z obniżką 70%!



Z bólem serca pobrałem, bo gram w zasadzie nałogowo a kwota maleńka, ale takie działanie wydawcy jest mocno nie fair...

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 28 gru 2014, 22:22
autor: Stephan
Niestety gra znów zniknęła. Czyżby na dobre?
PS: Też zapłaciłem dwa razy za to samo...

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 28 gru 2014, 22:57
autor: Fuser.exe
Czy to się dzieje naprawdę? :lol:

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 28 gru 2014, 23:36
autor: nahar
Polecam wyrzucenie smartfona. Wtedy wszelkie kłopoty opisane w tym wątku nie są groźne......

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 28 gru 2014, 23:45
autor: sqb1978
Czułem, że z tą grą będą problemy. Kusiło, ale nie kupiłem i widzę, że słusznie. Współczuję tylko naciągniętym...

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 29 gru 2014, 09:13
autor: kdsz
Mi nie współczuj. Nie żałuję tych kilkunastu zlotych ;) . Mam na liczniku ok. 70 partii i gram ciągle nałogowo. Gra jest opracowana świetnie.

Inna sprawa to licencja i zgoda autora. W tym aspekcie wydawca aplikacji pojechał po bandzie

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 29 gru 2014, 09:45
autor: sqb1978
Aaa czyli da się używać?
Nie wiem dlaczego, ale wydawało mi się, że jeśli aplikacja zostanie wycofana ze sklepu, to na urządzeniach nie można jej uruchomić.

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 29 gru 2014, 10:04
autor: kdsz
Mi działa, przynajmniej w grze lokalnej. Online nie próbowałem

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 29 gru 2014, 21:51
autor: Uesugi Kenshin
Pytanie do autora wątku i aplikacji, można jakieś namiary na waszego prawnika? Tak na wszelki wypadek, żeby unikać [WINKING FACE]
Jak ma wyglądać zwrot pieniędzy dla tych co kupili?



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 05 sty 2015, 09:10
autor: Dabi
Problem z taką publikacją jest taki, że Sklep Google Play jest usługą świadczoną przez Google Inc. z siedzibą pod adresem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View California 94043, USA oraz trzeba zaakceptować warunki jakie narzuca licencja a amerykanie są bardziej wyczuleni na prawa autorskie. Szczególnie kiedy ktoś zadziała aktywnie i zgłosi zastrzeżenia.

Re: Cywilizacja: Wyścig Narodów [Windows/Android/iOS]

: 31 sty 2015, 13:47
autor: Ashramus
Btw. darmowa wersja PC działa niezłe - w planszową wersję nie grałem, ale po paru partiach planszowych zaczynam mieć chęć :)