Strona 56 z 77

Re: Neuroshima Hex

: 31 mar 2015, 15:42
autor: Portal Games
Z związku z rosnącą liczbą zapytań odnośnie dostępności armii w wersjach Neuroshimy Hex! 3.0 oraz Neuroshimy Hex! 2.5, przygotowaliśmy infografikę rozwiewającą wszelkie wątpliwości. Infografika prezentuje, jakie armie pojawiły się do tej pory w wersjach 2.5 oraz 3.0 Neuroshimy Hex!

Warto pamiętać, że na dzień dzisiejszy nie jest planowany aktualny dodruk armii w wersji 2.5!

http://portalgames.pl/pl/infografika-ar ... shima-hex/

Re: Neuroshima Hex

: 31 mar 2015, 15:55
autor: eltadziko
Po zaczęciu czytania powyższego posta już miałem nadzieję: "O, infografika z terminarzem wydawania kolejnych armii! :D". A tu taki zawód...

Re: Neuroshima Hex

: 04 maja 2015, 11:42
autor: muker
czy smart z NHDuel to ten sam smart co jest w wersji 3.0 tylko z brzydką grafika?
w sensie te same żetony, o ile jest jakaś pomoc do żetonów to zasady się niczym nie różnią od 3.0?

Re: Neuroshima Hex

: 04 maja 2015, 12:45
autor: Pixa
To jest to samo.

Re: Neuroshima Hex

: 04 maja 2015, 12:54
autor: SaszaPL
muker pisze:czy smart z NHDuel to ten sam smart co jest w wersji 3.0 tylko z brzydką grafika?
w sensie te same żetony, o ile jest jakaś pomoc do żetonów to zasady się niczym nie różnią od 3.0?
Kwestia gustu, mnie na przykłąd bardziej odpowiada stylistyka poprzedniej wersji.

Re: Neuroshima Hex

: 24 cze 2015, 09:26
autor: SuCHaR
Cześć
Kiedy na BGG były fajne tuckboxes do przechowywania żetonów dla każdej armii ale gdzieś je wcielo. Znalazłem tylko dla 4 armii z podstawki. Ma ktoś może gdzieś na kompie resztę i mógłby podesłać mejlem? Z góry dzieki.

Re: Neuroshima Hex

: 27 cze 2015, 14:53
autor: miszcz
Wstawiłem na BGG kompletny zestaw pudełek do wszystkich armii. Nie wiem tylko jak wyjdzie po zmianie całości na PDF. Jeśli ktoś sobie wydrukuje i żetony się będą mieściły to proszę o informacje. Poprawie.
https://boardgamegeek.com/filepage/1189 ... i-polskiej

Re: Neuroshima Hex

: 01 lip 2015, 12:53
autor: Kal-El83
Niestety nie ma wyboru, wersja 3.0 zakrywa w pełni poprzednią.
Niestety nie wiem jak appka dziala na androidzie, za to z wersji isprzetowej jestem w pelni zadowolony.

Re: Neuroshima Hex

: 06 lip 2015, 22:41
autor: DarkSide
Wśród mych znajomych Neuroshima Hex cieszy się dużą popularnością. Wymyśliliśmy sobie nawet mini turniej 4-6osobowy (zależy ilu nas się zbiera). Oczywiście żeby wszystko nie trwało w nieskończoność wpadłem na pomysł by zeskanować planszę i wydrukować ją na papierze kredowym (grubość 300). Na BGG wrzuciłem plik pdf gotowy do druku (za zgodą Wydawnictwa Portal), gdyby był ktoś zainteresowany. Poza tym łatwiej to spakować wraz z kilkoma armii do plecaka.
Link tutaj:
https://boardgamegeek.com/filepage/1193 ... d-printing
Zdjęcie porównawcze oryginalnej planszy i wydrukowanego skanu.
Spoiler:

Re: Neuroshima Hex

: 20 lip 2015, 13:18
autor: Portal Games
Wydawnictwo Portal pragnie poinformować, że na przełomie lipca i sierpnia świat świat Neuroshimy Hex 3.0! zasili nowa armia – Stalowa Policja! Pliki trafiły do drukarni i nowa frakcja lada moment pojawi się na sklepowych półkach!

Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.

Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.

Link do strony gryhttp://portalgames.pl/pl/stalowa-policja/
Gra na BoardGameGeekhttps://boardgamegeek.com/boardgameexpa ... eel-police

Re: Neuroshima Hex

: 03 sie 2015, 15:00
autor: Portal Games
Mamy przyjemność poinformować, że do naszych magazynów trafił najnowszy dodatek do Neuroshimy Hex 3.0 - Stalowa Policja!

Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.

Grę do kupienia znajdziecie tutaj: http://bit.ly/1VWAtES

Po wszelkie informacje o nowej armii zapraszamy tutaj: http://portalgames.pl/pl/stalowa-policja/

Re: Neuroshima Hex

: 20 wrz 2015, 18:16
autor: Peter128
Macie na weekend do poczytania wywiad z Michałem Oraczem http://www.turlnij.pl/2015/09/20/z-punk ... m-oraczem/, a w nim niestety taka wypowiedź:
Czy można spodziewać się jeszcze wielu nowych armii do Neuroshimy?

Szczerze mówiąc mam nadzieję, że nie. W tym roku wziąłem z dawna oczekiwany urlop od dodatków do Hexa. Wbrew pozorom przygotowanie porządnego, oryginalnego, przyjemnego i zbalansowanego dodatku do Hexa to niewiele mniej pracy niż przygotowanie zupełnie nowej gry. A efekt dla portfolio designera jest nieporównywalnie mniejszy. Przygotowanie do publikacji dodatku fanowskiego to jeszcze więcej roboty. Nie chciałbym robić non stop Hexa, a i zapychać półek wciąż nowymi armiami do starej gry. Wolałbym w przyszłości skupić się na nowych projektach.
Chociaż nie powiem, można było się tego spodziewać, z liczbą armii rośnie czas i zasoby potrzebne do ich zbalansowania, zysków super pewnie z tego nie ma, portfolio projektanta też to za bardzo nie wzbogaca. Na szczęście armii już teraz jest dużo.

Re: Neuroshima Hex

: 20 wrz 2015, 18:38
autor: Leser
Peter128 pisze:Macie na weekend do poczytania wywiad z Michałem Oraczem http://www.turlnij.pl/2015/09/20/z-punk ... m-oraczem/, a w nim niestety taka wypowiedź:
Czy można spodziewać się jeszcze wielu nowych armii do Neuroshimy?

Szczerze mówiąc mam nadzieję, że nie. W tym roku wziąłem z dawna oczekiwany urlop od dodatków do Hexa. Wbrew pozorom przygotowanie porządnego, oryginalnego, przyjemnego i zbalansowanego dodatku do Hexa to niewiele mniej pracy niż przygotowanie zupełnie nowej gry. A efekt dla portfolio designera jest nieporównywalnie mniejszy. Przygotowanie do publikacji dodatku fanowskiego to jeszcze więcej roboty. Nie chciałbym robić non stop Hexa, a i zapychać półek wciąż nowymi armiami do starej gry. Wolałbym w przyszłości skupić się na nowych projektach.
Chociaż nie powiem, można było się tego spodziewać, z liczbą armii rośnie czas i zasoby potrzebne do ich zbalansowania, zysków super pewnie z tego nie ma, portfolio projektanta też to za bardzo nie wzbogaca. Na szczęście armii już teraz jest dużo.
Ciężko się dziwić... ale z perspektywy fana szkoda straszna. Pytanie, czy koniecznie dodatkowymi armiami musi się zajmować Michał Oracz we własnej osobie. Jeśli chodzi o mnie, to uważam, że dodatkowe armie nie muszą być idealnie zbalansowane. Do gry "poważnej" mam takich mnóstwo. Do zabawy w poznawanie nowych ciekawych mechanik armii i ich kontrowanie niepotrzebny mi produkt dopieszczony w najdrobniejszych szczegółach (osobiście uważam, że przykładowo taki Doomsday Machine jest skrajnie przegięty co nie przeszkadza mi cieszyć graniem nim lub przeciw niemu). Grunt, żeby ktoś poświęcił nieco czasu na testy, o co w armiach fanowskich niestety ciężko.

Re: Neuroshima Hex

: 20 wrz 2015, 19:10
autor: Kal-El83
Szkoda, ale z drugiej strony fajnie że Michał chce się rozwijać jako autor gier. Daje to nadzije na kolejny godny zainteresowania tytuł w przyszłości.

Re: Neuroshima Hex

: 28 wrz 2015, 23:18
autor: antros
Ankieta dla Hexomaniaków by zaspokoić naszą ciekawość, jeśli znasz większość armii Neuroshimy wypełnij:
https://docs.google.com/forms/d/1sawid- ... 8872017130

Wyniki: https://docs.google.com/forms/d/1sawid- ... rm_confirm

Re: Neuroshima Hex

: 29 wrz 2015, 00:32
autor: tomb
"Najsilniejsza armia z podstawki" - są tacy, co uważają, że nie ma takiej.
"Ile partii stoczyłeś?" - z telefonem się liczy?
"Armia, która jest pomyłką" - zabawne pytanie, ale odpowiedź "nie ma takiej" by się przydała. (Edycja: sorki, jest taka odpowiedź!)



A jeśli już wypowiadam się w temacie: przyjrzeliście się Egzekutorowi Stalowej Policji w wersji 3.0? Wydawca postanowił go (świadomie) poprawić.

Re: Neuroshima Hex

: 29 wrz 2015, 09:47
autor: SaszaPL
tomb pisze:A jeśli już wypowiadam się w temacie: przyjrzeliście się Egzekutorowi Stalowej Policji w wersji 3.0? Wydawca postanowił go (świadomie) poprawić.
Nie widziałem, cóż to za zmiana?

Re: Neuroshima Hex

: 29 wrz 2015, 09:54
autor: antros
tomb pisze:"Najsilniejsza armia z podstawki" - są tacy, co uważają, że nie ma takiej.
To pytanie miało byc jakąś tam wskazówką dla początkujących, ale dodałem jeszcze opcję o idealnym balansie.
tomb pisze:"Ile partii stoczyłeś?" - z telefonem się liczy?
W ten sposób też poznajesz Hexa (no chyba, że grasz na podstawowym poziomie i AI kładzie żetony nie w tę stronę), a więc jak bym liczył.
tomb pisze:"Armia, która jest pomyłką" - zabawne pytanie, ale odpowiedź "nie ma takiej" by się przydała. (Edycja: sorki, jest taka odpowiedź!)
To oczywiście pierwsza odpowiedź jak mogło by byc inaczej :)
tomb pisze:A jeśli już wypowiadam się w temacie: przyjrzeliście się Egzekutorowi Stalowej Policji w wersji 3.0? Wydawca postanowił go (świadomie) poprawić.
Na portalgames.pl jest instrukcja od 2.5, a więc nie wiem o co chodzi, jakie poprawki?

Re: Neuroshima Hex

: 29 wrz 2015, 09:55
autor: powermilk
z telefonem się liczy?
Widząc te odpowiedzi to zastanawiam się czy w wyobraźni się liczy ;)

Re: Neuroshima Hex

: 29 wrz 2015, 10:01
autor: SaszaPL
antros pisze:
tomb pisze:"Najsilniejsza armia z podstawki" - są tacy, co uważają, że nie ma takiej.
To pytanie miało byc jakąś tam wskazówką dla początkujących, ale dodałem jeszcze opcję o idealnym balansie.
To może lepiej pytać o to którą armią najłatwiej się gra? To bardziej klarowne (bo Molochem sięstanowczo łatwiej gra niż np. Posterunkiem, szczególnie jak ktoś nie zna dokładnie wszystkich ciekawostek).
antros pisze:
tomb pisze:"Ile partii stoczyłeś?" - z telefonem się liczy?
W ten sposób też poznajesz Hexa (no chyba, że grasz na podstawowym poziomie i AI kładzie żetony nie w tę stronę), a więc jak bym liczył.
AI na najtrudniejszym też staje się przewidywalny. Bardziej polecam (do trenowania) grać przeciwko samemu sobie.

Re: Neuroshima Hex

: 29 wrz 2015, 10:04
autor: tomb
Przyjrzyjcie się temu zdjęciu (Egzekutor na pierwszym planie) i porównajcie ze starym Egzekutorem.

Re: Neuroshima Hex

: 29 wrz 2015, 10:22
autor: SaszaPL
tomb pisze:Przyjrzyjcie się temu zdjęciu (Egzekutor na pierwszym planie) i porównajcie ze starym Egzekutorem.
Stracił dodatkowego HP'ka i jeden z pancerzy. Ciekawe... :P

Re: Neuroshima Hex

: 29 wrz 2015, 10:33
autor: tomb
SaszaPL pisze:Stracił dodatkowego HP'ka i jeden z pancerzy. Ciekawe... :P
Nie, stracił tylko jeden pancerz (tu stara wersja). Ale i tak zmiana zaskakuje.

Re: Neuroshima Hex

: 29 wrz 2015, 10:37
autor: SaszaPL
tomb pisze:
SaszaPL pisze:Stracił dodatkowego HP'ka i jeden z pancerzy. Ciekawe... :P
Nie, stracił tylko jeden pancerz (tu stara wersja). Ale i tak zmiana zaskakuje.
Faktycznie - zapomniałem jak się czyta te nowoczesne oznaczenia -.-

Re: Neuroshima Hex

: 29 wrz 2015, 10:40
autor: Trampon
tomb pisze:A jeśli już wypowiadam się w temacie: przyjrzeliście się Egzekutorowi Stalowej Policji w wersji 3.0? Wydawca postanowił go (świadomie) poprawić.
Aż obejrzę dokładnie w domu (mam wersję 2.5) - ale - skoro w 3.0 stracił pancerz to czemu piszesz że jest poprawiony?