Strona 5 z 7

Re: V-Commandos

: 19 mar 2018, 10:08
autor: woytas

Re: V-Commandos

: 19 mar 2018, 10:53
autor: Bardok
WOW :O
Szacun za to! Kawał zaje***ej roboty!!!

Re: V-Commandos

: 19 mar 2018, 20:37
autor: woytas
Mam nadzieję, że nie ma błędów :wink:

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 09:11
autor: Smoku
Woytas wieeeelkie dzięki.

Mam jeszcze pytania o zawartość pudełka:
1. Zauważyłem na filmach woreczki z logo gry na żetony "ukryte". Czy to standardowe wyposażenie, czy KS ?
2. Czy plansze z kaflami terenu : TILES A 02 i Tiles A 01 są zdublowane standardowo u wszystkich, czy tylko ja tak mam?

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 09:30
autor: mat_eyo
Smoku pisze:1. Zauważyłem na filmach woreczki z logo gry na żetony "ukryte". Czy to standardowe wyposażenie, czy KS ?
To nawet chyba ks nie był, można te worki dokupić na stronie producenta za jakieś astronomiczne kwoty.
Smoku pisze:2. Czy plansze z kaflami terenu : TILES A 02 i Tiles A 01 są zdublowane standardowo u wszystkich, czy tylko ja tak mam?
Nie sprawdzałem konkretnie tych symboli, bo nie mogę ich znaleźć na kaflach, ale u mnie zdublowane są oba duże, wszystkie średnie i pięć małych.

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 09:46
autor: mauserem
mat_eyo pisze:
Smoku pisze:1. Zauważyłem na filmach woreczki z logo gry na żetony "ukryte". Czy to standardowe wyposażenie, czy KS ?
To nawet chyba ks nie był, można te worki dokupić na stronie producenta za jakieś astronomiczne kwoty.
Smoku pisze:2. Czy plansze z kaflami terenu : TILES A 02 i Tiles A 01 są zdublowane standardowo u wszystkich, czy tylko ja tak mam?
Nie sprawdzałem konkretnie tych symboli, bo nie mogę ich znaleźć na kaflach, ale u mnie zdublowane są oba duże, wszystkie średnie i pięć małych.
Tak, te worki to o ile pamięć mnie nie myli to był SG na kicku
Tak, plansze terenu są zdublowane i tak ma być (Triton nawet gdzieś się z tego tłumaczy, ale nie potrafię teraz znaleźć)

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 20:25
autor: Smoku
pytanie o tłumaczenie karty Cliff.
W oryginale jest 1 PA , a w tłumaczeniu 3 PA
Błąd, czy jest jakaś errata ?

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 20:44
autor: woytas
Smoku pisze:pytanie o tłumaczenie karty Cliff.
W oryginale jest 1 PA , a w tłumaczeniu 3 PA
Błąd, czy jest jakaś errata ?
Błąd :? Poprawię tę kartę i udostępnię ponownie.

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 20:49
autor: Smoku
to jeszcze karta Hotel de Luxe brak informacji o ładunku tnt i jednej ikony żetonu wyposażenia?
karta Weapons Depot i Panzer Depot brak ikon wyposażenia, ale są na pomieszczeniach więc można to zauważyć.

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 21:06
autor: woytas
Na karcie Cliff zostawiłem 3PA, bo tak było w plikach PnP, które dostałem z Kickstartera. W wersji pudełkowej już faktycznie mam 1PA. Na oficjalnej stronie jest errata i ten błąd jest w niej ujęty.

Na karcie Hotel de Luxe nie widzę błędu. Doprecyzuj o co dokładnie chodzi.

Weapons Depot i Panzer Depot - chodzi pewnie o żetony TNT. Na kartach z pudełka też jest ten błąd, przynajmniej u mnie. Poprawię to i udostępnię razem z kartą Clifu.

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 21:41
autor: Smoku
Hotel de Luxe. w tekście jest jeszcze: with a TNT charge. W pomieszczeniu z celem jest jeszcze zielona ikona wyposażenia.Na Twojej karcie tego nie ma.

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 21:55
autor: Smoku
karta Water Tower, czy nie powinno być:podnieś pocisk (0 AP) z kafla 1 i ostrzelaj wieżę ciśnień (2 PA )z działa zlokalizowanego na kaflu 2.

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 22:29
autor: misioooo
Jak sami widzicie, tłumaczenie z ENG na PL nie takie proste ;P Nawet jak ktoś zwróci uwagę, to inny osobnik nie widzi problemu (choć być może jest!).
Szacuneczek dla kolegi za kawał świetnej roboty. Szacun dla kolegów, co błędy wyłapują! (bo są i będą, samemu nie da się bezbłędnie... jak się czyta te same teksty n-ty raz to już mózg błędów nie zarejestruje).
Ja tam czekam na Resistance! Woytas, planujesz też to ciapnąć?

PS. Nie przejmuj się marudzeniem, że błąd tu i tam ;P Wiem jak to jest... Kilka fanowskich tłumaczeń zrobiłem i podobny feedback - który należy przełożyć tylko na poprawę tłumaczenia! :) Nie da się tego w pojedynkę ogarnąć... A przynajmniej jest to bardzo trudne bez "pomocnika". Działaj dalej! Ta gra jest świetna i z perspektywą na genialne rozszerzenia (również mechaniczne).

Re: V-Commandos

: 20 mar 2018, 23:20
autor: Smoku
Też uważam, że Woytas odwalił kawał roboty. Już więcej nie marudzę, zresztą błędy wynikają raczej z różnych plików źródłowych. Na przykład zamiast karty Stukas mam Bomber ( inny rysunek) tekst na szczęście jest taki sam.Jeszcze raz dzięki.

Re: V-Commandos

: 21 mar 2018, 00:12
autor: c08mk
Przeglądam różne materiały o grze. Przedwczoraj jeszcze bym kupił od ręki, teraz hype opada.
Jakie są możliwości "rozwoju" postaci? Tylko drop ze Szwaba czy można na początku dobrać jakieś skille, itp?
Patrząc z perspektywy to gra jest typowym point-to-point movement. Gdyby nie kompas, który porusza przeciwnika w 4 strony świata gra równie dobrze mogłaby mieć karty ułożone w jednym rzędzie zamiast kafli. Czy może jednak jest tu coś więcej i kafle faktycznie zmieniają gameplay?

Re: V-Commandos

: 21 mar 2018, 07:56
autor: mauserem
c08mk pisze:Przeglądam różne materiały o grze. Przedwczoraj jeszcze bym kupił od ręki, teraz hype opada.
Jakie są możliwości "rozwoju" postaci? Tylko drop ze Szwaba czy można na początku dobrać jakieś skille, itp?
Patrząc z perspektywy to gra jest typowym point-to-point movement. Gdyby nie kompas, który porusza przeciwnika w 4 strony świata gra równie dobrze mogłaby mieć karty ułożone w jednym rzędzie zamiast kafli. Czy może jednak jest tu coś więcej i kafle faktycznie zmieniają gameplay?
O czym Ty tutaj rozmawiasz?! jaki rozwój postaci?

to nie jest dungeon crawler, czy jakieś inne rpg

to jest łamigłówka ze sporym elementem losowym
to tak jakbyś własnie się żalił, że w szachach nie możesz zdobywać broni po zbitych figurach i brakuje ci kostek :mrgreen:

A jak chcesz racjonalizacji - to proszę:
To są wyszkoleni żołnierze - mają swój przydziałowy sprzęt plus to w czym są wyspecjalizowani
Niby jak mają się rozwijać? Pisać wiersze? :mrgreen:
Oni już są rozwinięci - dlatego zostali wybrani do swoich misji :D

Re: V-Commandos

: 21 mar 2018, 08:28
autor: c08mk
Dzięki za odpowiedź : )
Teraz z coraz większej perspektywy widzę, że gra ma pewien przerost formy, która nie powiem jest atrakcyjna zwłaszcza dla rocznika, który miał okazję grać w PCtową wersję.

Re: V-Commandos

: 21 mar 2018, 09:05
autor: misioooo
mauserem pisze:A jak chcesz racjonalizacji - to proszę:
To są wyszkoleni żołnierze - mają swój przydziałowy sprzęt plus to w czym są wyspecjalizowani
Niby jak mają się rozwijać? Pisać wiersze? :mrgreen:
Oni już są rozwinięci - dlatego zostali wybrani do swoich misji :D
Przecież jest "rozwój", o jaki kolega pyta :) Przed misją wybierasz żołnierza. Każdy w dwóch odmianach. Sam wybierasz ekwipunek startowy co też jakośukierunkowuje rozgrywkę - przynajmniej na początku do czasu, aż alarm się załączy ;P No i są znajdźki z niemiaszków. W tej grze posiadanie przedmiotu i jego brak robi często ogromną różnicę... Ileż to razy mundur by się przydał niemiecki... Albo granacik czy apteczka! :twisted:

Re: V-Commandos

: 21 mar 2018, 09:22
autor: c08mk
Dzięki : ) Hype odrobinę na plus : P
Na pewno jeszcze się przyjrzę grze i gdyby resistance wrócił do sprzedaży będę rozważał nietani temat : )

Re: V-Commandos

: 21 mar 2018, 16:16
autor: woytas
Jeszcze odnośnie karty Cliff - w tym samym pudełku, na karcie francuskiej jest 3PA, a na karcie angielskiej 1PA :?
Smoku pisze:Hotel de Luxe. w tekście jest jeszcze: with a TNT charge. W pomieszczeniu z celem jest jeszcze zielona ikona wyposażenia.Na Twojej karcie tego nie ma.
U mnie nic nie ma o TNT, nie ma też ikony sprzętu na karcie. Możesz wrzucić zdjęcie swojej karty?
Smoku pisze:karta Water Tower, czy nie powinno być:podnieś pocisk (0 AP) z kafla 1 i ostrzelaj wieżę ciśnień (2 PA )z działa zlokalizowanego na kaflu 2.
Wydaje mi się, że moja wersja jest poprawna, ale niech ktoś to jeszcze potwierdzi.
Wrzuć fotkę swojej karty. Zaczynam podejrzewać, że w kolejnych printach autor wprowadzał drobne korekty.
misioooo pisze:Ja tam czekam na Resistance! Woytas, planujesz też to ciapnąć?
Instrukcję mam przetłumaczoną. Karty czekają. Chętny na sprawdzenie przed udostępnieniem?

Jeśli chodzi o marudzenie, to dawajcie śmiało. Pamiętam, że te 3PA na karcie Cliffu mocno mnie irytowało, a więc zmiana bardzo na plus :)

Re: V-Commandos

: 21 mar 2018, 18:03
autor: Abidarius
Bo ty masz prawdo podobnie pierwszą wersję. W dodruku zmieniono kilka rzeczy np nie ma już karty „Sztukas” jest zastąpiona kartą „Bombardowanie”. Działają tak samo.

Re: V-Commandos

: 22 mar 2018, 20:33
autor: woytas
Taka historia - po lewej moje karty, po prawej z nowszego printu:
Obrazek

O ile zmiany na karcie Water Tower nie mają dla mnie znaczenia, to zmiana na Hotel de Luxe już może mieć znaczenie - ładunek TNT, może się przydać w grze.
Zastanawiam się, czy zostawić swoją kartę tak jak jest, czy może zrobić upgrade :?

Re: V-Commandos

: 22 mar 2018, 22:42
autor: Kisun
Może obie wersje? Każdy sobie wybierze co mu pasuje ;)

Re: V-Commandos

: 23 mar 2018, 10:54
autor: misioooo
Kisun pisze:Może obie wersje? Każdy sobie wybierze co mu pasuje ;)
+1 Wersja łatwa i trudna - czyli mamy dwie ekstra misje do wyboru :)

Re: V-Commandos

: 23 mar 2018, 15:11
autor: woytas
Sprawdziłem misje i w jednej z nich przyda się TNT z Hotel de Luxe. Więc chyba warto zaktualizować kartę. No i problem sam się rozwiązał :)