koczkodan pisze:
Jeśli chcielibyście, z różnych względów, aby czas rozgrywki był odgórnie ograniczony, proponujemy następujące rozwiązanie:
Ustalcie na początku gry, ile Wydarzeń ma w niej nastąpić – na przykład 12. Runda, w której będzie miało miejsce 12
Wydarzenie, będzie ostatnią rundą, a zwycięzcą zostanie ta osoba, która w tym momencie będzie miała najwięcej zakończonych
Misji.
strona 35 instrukcji - 12. wydarzenie? przeciez ze spisu elementow wynika ze kart wydarzen jest 5. o co chodzi?
na wstepie powiem, ze nie widzialem gry osobiscie i nie gralem w nia ale to o co pytasz jest tak banalne, ze wystarczy obejrzec same filmiki by wiedziec o co chodzi.
jest 10 kart akcji randomowo przypisanych do 5 wydarzen.
na kazdej karcie wydarzen sa ustawione znaczniki. wykonujac akcje (przesuniecie, itd.) w tym samym czasie zmniejsza sie licznik na karcie wydarzen. kiedy spadnie do 0 bedzie mial jakis efekt w grze.
w tym momencie nastapilo pierwsze wydarzenie z 12.
na wydarzeniu znowu kladziemy znaczniki (w zaleznosci od liczby graczy)
Każdą Misję można zakończyć na 2 sposoby:
• Wypełniając opisane na jej karcie zadania, cele, czynności itp.
• Pokonując Woja/Guślarza
strona 16 - co z akcja Oto Jestem? na stronie 29 w zasadach zaawansowanych akcja jest wymieniona. czy to znaczy ze w podstawowej wersji mimo ze akcja jest dostepna to nie mozna jej wykorzystac do ukonczenia misji?
to tez jest dosc proste, aczkolwiek tym razem instrukcja jest zagmatwana
akcja 'oto jestem' jest tylko w trybie zaawansowanym gry.
--- edit ---
widze, ze jest nowa instrukcja dodana. teraz jest mniej chaotycznie.