Lords of Hellas (Adam Kwapiński)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Lords of Hellas
A więc podsumujmy, w podstawce mamy (82 funty):
- 5 monumentów (Zeus, Hermes, Atena, Hades, Posejdon),
- 6 bohaterów ( Helena, Achilles, Herkules, Perseusz, Odyseusz, Kasandra),
- 11 potworów,
- Puszka pandory (czy wiadomo co w niej jest czy to top secret?),
- Piątego gracza,
+ karty, mapę i inne mini znaczniki.
Czy o czymś jeszcze zapomniałem?
Pierwszy raz na ks wspieram.
Jak myślicie, warto dokupić Leonidasa oraz Atlasa? W ogóle wiadomo co Atlas wprowadza do gry, jaką mechanikę?
- 5 monumentów (Zeus, Hermes, Atena, Hades, Posejdon),
- 6 bohaterów ( Helena, Achilles, Herkules, Perseusz, Odyseusz, Kasandra),
- 11 potworów,
- Puszka pandory (czy wiadomo co w niej jest czy to top secret?),
- Piątego gracza,
+ karty, mapę i inne mini znaczniki.
Czy o czymś jeszcze zapomniałem?
Pierwszy raz na ks wspieram.
Jak myślicie, warto dokupić Leonidasa oraz Atlasa? W ogóle wiadomo co Atlas wprowadza do gry, jaką mechanikę?
Top10:
1. A Song of Ice & Fire 2. Wojna o pierścień 3. Dominant Species 4. Brass: Birmingham 5. A Game of Thrones 2ed 6.Pax Renaissance 2ed 7. Tyrants of the Underdark 8. Zombicide:2nd 9. Empires: Age of Discovery
Honorowa: Lotr LCG
1. A Song of Ice & Fire 2. Wojna o pierścień 3. Dominant Species 4. Brass: Birmingham 5. A Game of Thrones 2ed 6.Pax Renaissance 2ed 7. Tyrants of the Underdark 8. Zombicide:2nd 9. Empires: Age of Discovery
Honorowa: Lotr LCG
-
- Posty: 1826
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 37 times
Re: Lords of Hellas
A update czytasz ? Niezłe źródło wiedzySzewa pisze: Jak myślicie, warto dokupić Leonidasa oraz Atlasa? W ogóle wiadomo co Atlas wprowadza do gry, jaką mechanikę?
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 11 lis 2013, 09:32
- Lokalizacja: Wejherowo
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 8 times
Re: Lords of Hellas
Aaaaa... to źle zrozumiałem co jest napisane OK, to faktycznie Atlas jest lepszy, ale z racji tego, że "niewiele" (tylko zegar oraz bonusy za jabłka) wnosi, to to się nie opłaca.Paskuder pisze:Nie. Są powiązane z budynkiem wyroczni delfickiej który w podstawce masz. Tylko kartonowy jak wszystkie świątynie. Terrain pack zamienia kartonowe świątynie na plastik i dodaje plastikowe miasta których w podstawce nie ma nawet kartonowych, tylko są nadrukowane na planszy. Żebyś mógł sobie wsadzić wygodnie hoplitę do miasta żeby było wyraźnie widać że ma +1 do siły.SirSowa pisze:Karty "Oracle od Delphi" nie są powiązane z dodatkiem (figurką)?vcrproszek pisze:Przecież terrain nic wprowadza, zadnej grywalnej wartosci, juz lepiej wziąć atlasa
Leonidasa tak, zawsze to jakieś urozmaicenie w bohaterach, z kolei z Atlasem to już zależy, ponieważ sam Atlas wprowadza niewiele:Szewa pisze: Jak myślicie, warto dokupić Leonidasa oraz Atlasa? W ogóle wiadomo co Atlas wprowadza do gry, jaką mechanikę?
1. Działa jak zegar - za każdym razem gdy stawiasz budynek licznik wzrasta do max 12, a po uzyskaniu tego wyniku zaczyna maleć i jak dojdzie do 0 t owszyscy gracze przegrywają ("Niebo spada wszystkim na głowy")
2. Dodana jest akcja pomocy Atlasowi, dzięki czemu poświęcasz bohatera ,a Atlas wydluża upadek nieba o siłę bohatera.
3. Można pozyskać złote jabłka, które dają kilka możliwości, jak ochronę jednostki przed śmiercią itp.
jak na moje to słabo.
podsumowując:
Opłacalny zestaw (optymalny) to:
- Core box;
- City of steel exp;
- Lord of the Sun exp;
- Leonidas.
Koszt: 137 funciaków, czyli jakieś 660 złociszy.
Moja Kolekcja
Dotychczasowe transakcje:
- Zakup World of Warcraft: The Board Game - Dzieniu; Lords of Hellas - virco; Fanowskie dodatki do 7 Wonders - aigimig
Dotychczasowe transakcje:
- Zakup World of Warcraft: The Board Game - Dzieniu; Lords of Hellas - virco; Fanowskie dodatki do 7 Wonders - aigimig
Re: Lords of Hellas
Ok. Jeśli uda się odblokować całe rozszerzenie dla piątego gracza, to kampania będzie dla mnie już po pozytywnej stronie, a potem może będzie jeszcze lepiej Aczkolwiek z tego, co widzę, to jednak wolałbym Troję jako SG, a Atlantydę jako add-on.
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Lords of Hellas
Kto wyjaśni leniwemu, co wnosi do gry ten dodatek z Apollem? Czemu jest lepszy od Atlasa?
edit: @SirSowa - dziękuję
edit: @SirSowa - dziękuję
Ostatnio zmieniony 21 cze 2017, 10:53 przez playerator, łącznie zmieniany 1 raz.
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 11 lis 2013, 09:32
- Lokalizacja: Wejherowo
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 8 times
Re: Lords of Hellas
Apollo monument will help you to:playerator pisze:Kto wyjaśni leniwemu, co wnosi do gry ten dodatek z Apollem? Czemu jest lepszy od Atlasa?
recruit Muses
choose upcoming events
refresh your special actions (only for you!)
use monsters on the board
Muses will change the game dramatically - once you will recruit it in region under your control they will be able to help you in many ways. They will act like a hero (so they can't be attacked by other armies) and depending on what muse you will get (there will be 9 muse cards that will determine her special abilities) they will add special bonuses such us healing wounds, increasing statistics or gathering hero tokens.
When on board, they will help you getting glory tokens - for example if you will have muse in the region where your army will win battle - you will get glory token for that land.
Moja Kolekcja
Dotychczasowe transakcje:
- Zakup World of Warcraft: The Board Game - Dzieniu; Lords of Hellas - virco; Fanowskie dodatki do 7 Wonders - aigimig
Dotychczasowe transakcje:
- Zakup World of Warcraft: The Board Game - Dzieniu; Lords of Hellas - virco; Fanowskie dodatki do 7 Wonders - aigimig
- siekan
- Posty: 425
- Rejestracja: 28 gru 2014, 09:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Re: Lords of Hellas
Wczoraj mielismy okazje zagrac w prototyp i ... hype opadł strasznie. Bez tych wszystkich kozackich figurek, mechanicznie jest co najwyżej ok,a może i nawet trochę poniżej ok.
Jak wrócę z pracy, to wrzucę swoje przemyslenia. Myślę, że ktoś z mojej grupy też coś dopisze.
Jak wrócę z pracy, to wrzucę swoje przemyslenia. Myślę, że ktoś z mojej grupy też coś dopisze.
- Swawolny_Pionek
- Posty: 290
- Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 93 times
- Been thanked: 8 times
Re: Lords of Hellas
Wiem, że nie ten dział, z góry przepraszam. Termin się zbliża i może ktoś przeoczył, a będzie zainteresowany.
Zamówienie zbiorowe ze Śląska, możliwa wysyłka, brakuje jednej osoby, a pyknie - http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... 55&t=50211
Jeszcze raz przepraszam i proszę o wyrozumiałość.
Zamówienie zbiorowe ze Śląska, możliwa wysyłka, brakuje jednej osoby, a pyknie - http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... 55&t=50211
Jeszcze raz przepraszam i proszę o wyrozumiałość.
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 18 gru 2016, 13:22
- Lokalizacja: Skawina
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 142 times
Re: Lords of Hellas
siekan pisze:Wczoraj mielismy okazje zagrac w prototyp i ... hype opadł strasznie. Bez tych wszystkich kozackich figurek, mechanicznie jest co najwyżej ok,a może i nawet trochę poniżej ok.
Jak wrócę z pracy, to wrzucę swoje przemyslenia. Myślę, że ktoś z mojej grupy też coś dopisze.
No ale przecież w prototypie są figurki (na wszystkich gameplayach widać) to w co wyście grali? Chyba w print and play?
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
- siekan
- Posty: 425
- Rejestracja: 28 gru 2014, 09:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Re: Lords of Hellas
Dokladnie, w P&P licze ze bedzie jak z Chaosem - na poczatku takie o, a pozniej top 3
- raj
- Administrator
- Posty: 5217
- Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 278 times
- Been thanked: 899 times
- Kontakt:
Re: Lords of Hellas
Prawda jest taka, że figurki są w LoH integralnym elementem budowania klimatu. Co ciekawe to nie jest klimat Gracji, wogóle nie czułem się helleńsko, ale to jest klimat epickiego konfliktu bohaterów o półboskich mocach walczących o terytoria i z potężnymi potworami.
Bez tych figurek gra zostaje spłaszczona i bardziej eurowata.
Bez tych figurek gra zostaje spłaszczona i bardziej eurowata.
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1039 times
Re: Lords of Hellas
To dodajmy do Agricoli figurki, może wyjdzie wypasiony ameritrash z klimatem.raj pisze:Prawda jest taka, że figurki są w LoH integralnym elementem budowania klimatu. Co ciekawe to nie jest klimat Gracji, wogóle nie czułem się helleńsko, ale to jest klimat epickiego konfliktu bohaterów o półboskich mocach walczących o terytoria i z potężnymi potworami.
Bez tych figurek gra zostaje spłaszczona i bardziej eurowata.
- raj
- Administrator
- Posty: 5217
- Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 278 times
- Been thanked: 899 times
- Kontakt:
Re: Lords of Hellas
Spróbuj, jak ci się uda to pewnie sporo kasy zarobisz. Tylko nie wiem co jest epickiego w hodowaniu świń...
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
- AkitaInu
- Posty: 4056
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 23 times
Re: Lords of Hellas
Nie wiem czy wiesz ale planują dodatki z figurkami do agricoli Albo już nawet pierwszy się pokazałTrolliszcze pisze:To dodajmy do Agricoli figurki, może wyjdzie wypasiony ameritrash z klimatem.raj pisze:Prawda jest taka, że figurki są w LoH integralnym elementem budowania klimatu. Co ciekawe to nie jest klimat Gracji, wogóle nie czułem się helleńsko, ale to jest klimat epickiego konfliktu bohaterów o półboskich mocach walczących o terytoria i z potężnymi potworami.
Bez tych figurek gra zostaje spłaszczona i bardziej eurowata.
Re: Lords of Hellas
Trolliszcze pisze:To dodajmy do Agricoli figurki, może wyjdzie wypasiony ameritrash z klimatem.raj pisze:Prawda jest taka, że figurki są w LoH integralnym elementem budowania klimatu. Co ciekawe to nie jest klimat Gracji, wogóle nie czułem się helleńsko, ale to jest klimat epickiego konfliktu bohaterów o półboskich mocach walczących o terytoria i z potężnymi potworami.
Bez tych figurek gra zostaje spłaszczona i bardziej eurowata.
Najlepiej do wątku o klimacie
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1039 times
Re: Lords of Hellas
Może w końcu poczuję ten epicki klimat rozlewania gnojowicy o porankuAkitaInu pisze:Nie wiem czy wiesz ale planują dodatki z figurkami do agricoli Albo już nawet pierwszy się pokazał
- Deem
- Posty: 1221
- Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 396 times
- Been thanked: 267 times
Re: Lords of Hellas
W rpgach ukuło się takie ładne powiedzenie "System does matter" i to samo dotyczy planszówek. Jeśli mechanika jest eurowata to choćbyś dorzucił tonę plastiku to gra nadal taką pozostanie. Z resztą siedząc w grach wojennych sam wiesz, że do stworzenia klimatu epickiego konfliktu plastik nie jest niezbędny.raj pisze:Prawda jest taka, że figurki są w LoH integralnym elementem budowania klimatu. Co ciekawe to nie jest klimat Gracji, wogóle nie czułem się helleńsko, ale to jest klimat epickiego konfliktu bohaterów o półboskich mocach walczących o terytoria i z potężnymi potworami.
Bez tych figurek gra zostaje spłaszczona i bardziej eurowata.
Figurki dorzucili, bo to się sprzedaje i tyle. Ludzie lubią ładne żołnierzyki i są gotowi zapłacić więcej - zamiast gry za 200 pln masz grę za 400 pln (w podstawowej wersji). Jak widać po wynikach wyszło im to na dobre, ale nie ma co dorabiać do tego filozofii i tłumaczeń.
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
- raj
- Administrator
- Posty: 5217
- Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 278 times
- Been thanked: 899 times
- Kontakt:
Re: Lords of Hellas
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
- raj
- Administrator
- Posty: 5217
- Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 278 times
- Been thanked: 899 times
- Kontakt:
Re: Lords of Hellas
Właśnie siedząc w grach wojennych widzę ewolucję jakości wykonania.Deem pisze:Z resztą siedząc w grach wojennych sam wiesz, że do stworzenia klimatu epickiego konfliktu plastik nie jest niezbędny.
Teoretycznie ta jakość nie powinna mieć znaczenia a jednak ma i to duże, co widać choćby po wielkościach żetonów czy sztywnych mapach.
Ale to faktycznie dyskusja na inny wątek.
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
- siekan
- Posty: 425
- Rejestracja: 28 gru 2014, 09:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Re: Lords of Hellas
Wrazenia na goraco, ale po wstepnym poukladaniu sobie wszystkiego
- area control - wypada ok, aczkolwiek kilka gier robi to lepiej. Kluczem na pewno wydaje sie byc wykorzystanie w odpowiednim momencie akcji rekrutacji wojsk, by zyskac spora przewage. Jednak brakuje mi jakiegos elementu rozbudowy tych obszarow, czegos co moglbym z nimi zrobic. Owszem, jest budowa swiatyn, ale czuje lekki niedosyt. Brakuje mi czegos jak w np RTSach, rozbudowy linii frontu, zabezpieczen, czegos do ulepszania technologii. Boje sie, ze moze byc jak w Cykladach - kazdy buduje wielka armie na 1-2 terenach a gdy wyczuwa potencjal do wygranej, to wtedy dopiero rusza. Chociaz mam nadzieje, ze ten aspekt rekrutacji do tego nie dopusci.
- walki - karty w grze mozna wykorzystywac na kilka sposobow, jednak w praktyce i tak kierunkujemy sie albo na wykorzystanie ich w bitwie, albo na potwory ze wzgledu na maly dociag. Moze po wybudowaniu monumentu kazdy moglby dobrac jedna karte? Mogla sie u nas zdarzyc sytuacja, ze jeden z graczy mogl zostac juz w 2 turze bez zadnego terenu i bez kart. Boje sie, ze zanim by sie odbudowal, to juz nie mialby szans w walce o zwyciestwo. Oszczedzilismy go tylko dlatego, bo chcielismy wszyscy testowac gre :p akurat w Cykladach mechanizm ostatniego terenu bardzo mi sie podoba, zastanawiam sie, czy tutaj tez by sie takie cos przydalo. Sama nagroda z walk tez jest taka srednia
- questy - tu mam najwiekszy problem. Po pierwsze moga w ogole nie dojsc. Po drugie instrukcja nie wyjasnia dokladnie, kiedy mozna odebrac nagrode, po 3 samo wykonanie i dojscie do q zajmuje na tyle duzo czasu, ze wykonanie tej nagrody samemu zajeloby zdecydowanie krocej. Bardziej widzialbym to na zasadzie 2-3 q dostepne caly czas i ich uzupelnianie gdy ktos je wykona.
- bohaterowie - gdyby dociag kart walki byl wiekszy, to fajnie jakby dzieki nim ktos z innych graczy mogl przeszkodzic w ruchu lub zablokowac umiejetnosc bohatera. Brakuje mi tutaj mozliwosci wplywania na innego bohatera.
- potwory - sama walka jest spoko, chociaz mocno losowa. Jednemu z graczy dochodzil sam syf, pomimo mocnego bohatera a drugiemu karty siadaly idealnie. Bardzo podoba mi sie niejako mechanizm sterowania potworem przez innego gracza.
- artefakty - nie mielismy ich za duzo w grze, ale wydaja sie naprawde bardzo mocne
- swiatynie i monumenty - bardzo mocny element gry, mozna ciekawie skalowac czasem rozgrywki. Jedyne co mi sie nie podoba to kolejnosc draftu kart blogoslawienstw. Byla sytuacja, ze ja nie mialem w ogole swiatyn, a gracz obok wybudowal taka, ze akurat byl draft. Bylem drugi, wiec moglem wybrac dosyc mocna karte i czulem, ze gracze ktorzy mimo tego, ze sa pozniej ale maja te swiatynie, sa bardziej poszkodowani. Ale tutaj calosc na duzy plus
Ogolnie gra z potencjalem. Spodziewalem sie bomby zaskoczenia, gra okazala sie dobra ale na razie tylko dobra. Brakuje mi wiekszej gry nad stolem . Asymetria bohaterow jest czyms co uwielbiam, tylko zeby ona za bardzo nie wyznaczyla kierunku w jakim maja gracze isc (jak w Cry Havoc). Niebawem kolejne testy, wiec zdania pewnie beda sie zmieniac, i na plus i na minus
- area control - wypada ok, aczkolwiek kilka gier robi to lepiej. Kluczem na pewno wydaje sie byc wykorzystanie w odpowiednim momencie akcji rekrutacji wojsk, by zyskac spora przewage. Jednak brakuje mi jakiegos elementu rozbudowy tych obszarow, czegos co moglbym z nimi zrobic. Owszem, jest budowa swiatyn, ale czuje lekki niedosyt. Brakuje mi czegos jak w np RTSach, rozbudowy linii frontu, zabezpieczen, czegos do ulepszania technologii. Boje sie, ze moze byc jak w Cykladach - kazdy buduje wielka armie na 1-2 terenach a gdy wyczuwa potencjal do wygranej, to wtedy dopiero rusza. Chociaz mam nadzieje, ze ten aspekt rekrutacji do tego nie dopusci.
- walki - karty w grze mozna wykorzystywac na kilka sposobow, jednak w praktyce i tak kierunkujemy sie albo na wykorzystanie ich w bitwie, albo na potwory ze wzgledu na maly dociag. Moze po wybudowaniu monumentu kazdy moglby dobrac jedna karte? Mogla sie u nas zdarzyc sytuacja, ze jeden z graczy mogl zostac juz w 2 turze bez zadnego terenu i bez kart. Boje sie, ze zanim by sie odbudowal, to juz nie mialby szans w walce o zwyciestwo. Oszczedzilismy go tylko dlatego, bo chcielismy wszyscy testowac gre :p akurat w Cykladach mechanizm ostatniego terenu bardzo mi sie podoba, zastanawiam sie, czy tutaj tez by sie takie cos przydalo. Sama nagroda z walk tez jest taka srednia
- questy - tu mam najwiekszy problem. Po pierwsze moga w ogole nie dojsc. Po drugie instrukcja nie wyjasnia dokladnie, kiedy mozna odebrac nagrode, po 3 samo wykonanie i dojscie do q zajmuje na tyle duzo czasu, ze wykonanie tej nagrody samemu zajeloby zdecydowanie krocej. Bardziej widzialbym to na zasadzie 2-3 q dostepne caly czas i ich uzupelnianie gdy ktos je wykona.
- bohaterowie - gdyby dociag kart walki byl wiekszy, to fajnie jakby dzieki nim ktos z innych graczy mogl przeszkodzic w ruchu lub zablokowac umiejetnosc bohatera. Brakuje mi tutaj mozliwosci wplywania na innego bohatera.
- potwory - sama walka jest spoko, chociaz mocno losowa. Jednemu z graczy dochodzil sam syf, pomimo mocnego bohatera a drugiemu karty siadaly idealnie. Bardzo podoba mi sie niejako mechanizm sterowania potworem przez innego gracza.
- artefakty - nie mielismy ich za duzo w grze, ale wydaja sie naprawde bardzo mocne
- swiatynie i monumenty - bardzo mocny element gry, mozna ciekawie skalowac czasem rozgrywki. Jedyne co mi sie nie podoba to kolejnosc draftu kart blogoslawienstw. Byla sytuacja, ze ja nie mialem w ogole swiatyn, a gracz obok wybudowal taka, ze akurat byl draft. Bylem drugi, wiec moglem wybrac dosyc mocna karte i czulem, ze gracze ktorzy mimo tego, ze sa pozniej ale maja te swiatynie, sa bardziej poszkodowani. Ale tutaj calosc na duzy plus
Ogolnie gra z potencjalem. Spodziewalem sie bomby zaskoczenia, gra okazala sie dobra ale na razie tylko dobra. Brakuje mi wiekszej gry nad stolem . Asymetria bohaterow jest czyms co uwielbiam, tylko zeby ona za bardzo nie wyznaczyla kierunku w jakim maja gracze isc (jak w Cry Havoc). Niebawem kolejne testy, wiec zdania pewnie beda sie zmieniac, i na plus i na minus
- AkitaInu
- Posty: 4056
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 23 times
Re: Lords of Hellas
Tak na szybko, z instrukcji ktora znam mam takie info:
Quest Track, the Quest is completed.
1. Place your Hero on the board in the Region
containing the Quest Token. Your
Hero cannot move this turn.
2. Receive a reward for completing the
Quest (written on the Quest Card).
3. Receive the Glory Token in the color of
the Region in which you undertook the
uest.
4. Remove the Quest Token from the
board (additional event phase).
5. Draw a new Event Card.
Do tego questy sa na samym poczatku w jakiej
Quest Track, the Quest is completed.
1. Place your Hero on the board in the Region
containing the Quest Token. Your
Hero cannot move this turn.
2. Receive a reward for completing the
Quest (written on the Quest Card).
3. Receive the Glory Token in the color of
the Region in which you undertook the
uest.
4. Remove the Quest Token from the
board (additional event phase).
5. Draw a new Event Card.
Do tego questy sa na samym poczatku w jakiej
- AkitaInu
- Posty: 4056
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 23 times
Re: Lords of Hellas
Tak na szybko, z instrukcji ktora znam mam takie info:
Quest Track, the Quest is completed.
1. Place your Hero on the board in the Region
containing the Quest Token. Your
Hero cannot move this turn.
2. Receive a reward for completing the
Quest (written on the Quest Card).
3. Receive the Glory Token in the color of
the Region in which you undertook the
uest.
4. Remove the Quest Token from the
board (additional event phase).
5. Draw a new Event Card.
Quest Track, the Quest is completed.
1. Place your Hero on the board in the Region
containing the Quest Token. Your
Hero cannot move this turn.
2. Receive a reward for completing the
Quest (written on the Quest Card).
3. Receive the Glory Token in the color of
the Region in which you undertook the
uest.
4. Remove the Quest Token from the
board (additional event phase).
5. Draw a new Event Card.