Eufrat i Tygrys - modyfikacja :)

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
Awatar użytkownika
Lim-Dul
Administrator
Posty: 1711
Rejestracja: 11 gru 2006, 17:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Lim-Dul »

Mam już projekt nowych kafelków. Powinny być pokryte takim załamującym światło plastikiem, żeby była animacja, jak patrzy się na nie pod różnym kątem (chyba znacie to z takich naklejek dla dzieci ;-).

Obrazek
War does not determine who is right - only who is left. - Bertrand Russell
---
Moja (niekompletna) kolekcja gier
Moja lista życzeń
Awatar użytkownika
Geko
Posty: 6491
Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Post autor: Geko »

Valmont pisze: Geko, ja wiem na ten temat wszystko :P
Czyli jednak nie macie przed sobą tajemnic. Ach... :P
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Posty: 9456
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 506 times
Been thanked: 1445 times
Kontakt:

Post autor: MichalStajszczak »

Jako, że to ja rozpocząłem ten temat, czuję się w obowiązku przypomnieć wszystkim, jaki jest jego cel. Otóż chodzi o takie zmodyfikowanie zasad gry Eufrat i Tygrys, by zyskała lepszą ocenę w oczach wybitnego konesera gier, jakim jest niewątpliwie Don Simon.
A dyskusja zboczyła na tematy zupełnie inne. Może dyskutanci są zboczeni? :lol:
Awatar użytkownika
bazik
Posty: 2407
Rejestracja: 16 mar 2006, 22:03
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Post autor: bazik »

szymon powiedzial co moze pomoc tygrysowi a co nie, i dalsza dyskusja jest ciagle bardzo na temat co w swietle nowej wiedzy zrobic zeby szymon polubil tygrysa. i to nie my jestesmy zboczeni tylko ten co te baby rysowal (eee domagal sie ich w grze)
Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Posty: 9456
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 506 times
Been thanked: 1445 times
Kontakt:

Post autor: MichalStajszczak »

Czyli chodzi głównie o to, by gra była bardziej klimatyczna. Może w klimacie Baśni z 1001 nocy
Awatar użytkownika
Valmont
Posty: 1461
Rejestracja: 04 cze 2004, 08:08
Lokalizacja: Warszawa -serce w Białymstoku ;)

Post autor: Valmont »

Można użyć okrągłych żetonów przywódców, jako bolidów w Pitchcarze. Myślę że sprawdziłyby się, chociaż trudniejsze byłoby wyprzedzanie. Ale jakby Szymon dobrze się bawił przy tak zmienionym Pitchcarze, to jakoś zapadłoby mu w pamięć to skojarzenie ---> Przywódcy z T&E = Dobra Zabawa i przychylniejszym okiem spojrzałby na Tygrysa i Eufrata..
Wpieriod! - niekoniecznie efektywnie, ale efektownie.
Awatar użytkownika
Mały brzydki pędrak
Posty: 984
Rejestracja: 24 sty 2006, 19:37
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 11 times

Post autor: Mały brzydki pędrak »

Taki wielki bolid-dowódca nie przecisnołby się na zakręcie z barierką. I jakie korki powstwałyby co chwila :D .
Awatar użytkownika
Valmont
Posty: 1461
Rejestracja: 04 cze 2004, 08:08
Lokalizacja: Warszawa -serce w Białymstoku ;)

Post autor: Valmont »

Mały brzydki pędrak pisze:Taki wielki bolid-dowódca nie przecisnołby się na zakręcie z barierką.
Cała przyjemność właśnie w tym, że trzeba by bolid na dwóch kółkach przeprowadzić przez zwężenie... To dopiero nadałoby rumieńców grze..
Wpieriod! - niekoniecznie efektywnie, ale efektownie.
ODPOWIEDZ