I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Relacje z pojedynczych gier, raporty z sesji oraz rozgrywki rpg na forum.
Awatar użytkownika
palladinus
Posty: 1494
Rejestracja: 29 paź 2010, 14:10
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 5 times
Kontakt:

I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: palladinus »

Tylko altanka, jeszcze długo po tym jak opustoszała, nie mogła otrząsnąć się z tego, co działo się w jej wnętrzu – rycerze walczący na śmierć o skrawek ziemi, gromady elfów i krasnoludów uwijające się jak w ukropie, miasta, które zaludniały się w mgnieniu oka, kornwalijscy górnicy oraz ich żony sprzedające aromatyczne paszteciki, kowboje, którzy zrobią wszystko za garść dolarów, a między tym wszystkim biegające lemingi. I trolle. Czające się za rogiem trolle…

http://ciekawegry.wordpress.com/2013/04 ... 3-za-nami/

Obrazek
elprzybyllo
Posty: 424
Rejestracja: 08 sty 2012, 12:26
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: elprzybyllo »

Czad.
Sam sobie czasem marzę o takim (pół)maratonie.

A jaką ważną zasadę pominęliście w Belfort?
Mi się strasznie ta gra podoba, a z gildiami interakcyjnymi to już w ogóle rozwija skrzydła.
Awatar użytkownika
palladinus
Posty: 1494
Rejestracja: 29 paź 2010, 14:10
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 5 times
Kontakt:

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: palladinus »

O dodatkowym surowcu za przewagę na tych polach.

Mamy nadzieję, że uda nam się to powtórzyć nie raz, stąd ta jedynka z przodu :)
Awatar użytkownika
Bea
Posty: 4478
Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
Been thanked: 6 times

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: Bea »

Świetna relacja z "Działconu", fajnie się czyta :)
Awatar użytkownika
KubaP
Posty: 5830
Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 137 times
Been thanked: 404 times

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: KubaP »

palladinus pisze:O dodatkowym surowcu za przewagę na tych polach.
Możesz rozwinąć?
Awatar użytkownika
palladinus
Posty: 1494
Rejestracja: 29 paź 2010, 14:10
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 5 times
Kontakt:

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: palladinus »

KubaP pisze:
palladinus pisze:O dodatkowym surowcu za przewagę na tych polach.
Możesz rozwinąć?
Gracz posiadający największą liczbę odpowiednich robotników na odpowiednich polach (elf->las, krasnolud->kamieniołom itd.) jako jedyny, otrzymuje dodatkowo jeden zasób.
Awatar użytkownika
KubaP
Posty: 5830
Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 137 times
Been thanked: 404 times

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: KubaP »

palladinus pisze:
KubaP pisze:
palladinus pisze:O dodatkowym surowcu za przewagę na tych polach.
Możesz rozwinąć?
Gracz posiadający największą liczbę odpowiednich robotników na odpowiednich polach (elf->las, krasnolud->kamieniołom itd.) jako jedyny, otrzymuje dodatkowo jeden zasób.
Nie doczytałem tego O.o

A w przypadku remisu wszyscy remisujący czy nikt?
Awatar użytkownika
palladinus
Posty: 1494
Rejestracja: 29 paź 2010, 14:10
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 5 times
Kontakt:

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: palladinus »

KubaP pisze:
A w przypadku remisu wszyscy remisujący czy nikt?
Nikt.
Po grze uznaliśmy, że wprowadza to dodatkowe pole manewru i dodatkową decyzję do podjęcia dotyczącą pasowania, dlatego też trudność tej rozgrywki została nieco obniżona na potrzeby punktacji.
Awatar użytkownika
KubaP
Posty: 5830
Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 137 times
Been thanked: 404 times

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: KubaP »

palladinus pisze:
KubaP pisze:
A w przypadku remisu wszyscy remisujący czy nikt?
Nikt.
Po grze uznaliśmy, że wprowadza to dodatkowe pole manewru i dodatkową decyzję do podjęcia dotyczącą pasowania, dlatego też trudność tej rozgrywki została nieco obniżona na potrzeby punktacji.
Pełna zgoda. Ja już mam ze 3-4 partie za sobą bez tej zasady :////
Awatar użytkownika
palladinus
Posty: 1494
Rejestracja: 29 paź 2010, 14:10
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 5 times
Kontakt:

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: palladinus »

KubaP pisze:
palladinus pisze:
KubaP pisze:
A w przypadku remisu wszyscy remisujący czy nikt?
Nikt.
Po grze uznaliśmy, że wprowadza to dodatkowe pole manewru i dodatkową decyzję do podjęcia dotyczącą pasowania, dlatego też trudność tej rozgrywki została nieco obniżona na potrzeby punktacji.
Pełna zgoda. Ja już mam ze 3-4 partie za sobą bez tej zasady :////
Najgorsze jest to, że jest o tym na karcie gracza :)
Awatar użytkownika
palladinus
Posty: 1494
Rejestracja: 29 paź 2010, 14:10
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 5 times
Kontakt:

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: palladinus »

KubaP pisze:O matko, jest. :shock: :shock: :shock:
My się zorientowaliśmy, zdaje się, że po kilku turach, ale nie chcieliśmy zmieniać zasad w trakcie gry.
Awatar użytkownika
palladinus
Posty: 1494
Rejestracja: 29 paź 2010, 14:10
Lokalizacja: Poznań
Been thanked: 5 times
Kontakt:

Re: I Działcon 2013, czyli 13-godzinny półmaraton

Post autor: palladinus »

Już niedługo relacja z kolejnego Działconu. Tym razem było 16 godzin grania non-stop!
ODPOWIEDZ